Dat is schoonspringen. Dus nu graag verder over duiken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef oxylus11 het volgende:
alleen de 7,5 meter of 10 meter. De andere zijn voor mietjes.
Weet je al waar precies in Australie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:26 schreef pfaf het volgende:
Ik ga overigens dit najaar naar Australie en hoop daar ook een brevet te halen.
Brisbane, dus ik denk dat ik best naar de Great Barrier Reef kan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:57 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
Weet je al waar precies in Australie?
Ik heb het op "Lady Elliot Island" gedaan op de barrier Reef. Echt een aanrader je moet daar ook overnachten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Brisbane, dus ik denk dat ik best naar de Great Barrier Reef kan.
Als ik dat zie wil ik meteen wel weg!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:35 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
Ik heb het op "Lady Elliot Island" gedaan op de barrier Reef. Echt een aanrader je moet daar ook overnachten.
http://www.ladyelliot.com.au/
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef Zapp_B het volgende:
Ik moet lachen om al die reacties van mensen die denken dat het gaat om het water IN duiken. Terwijl het duidelijk gaat om diep zee duiken.
Ik kon al niet volgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is schoonspringen. Dus nu graag verder over duiken.
Was CMAS moeilijk om te halen? Padi (de eerste dan) is een eitje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef kamustra het volgende:
[..]
[..]
Ik kon al niet volgen![]()
Ik zie dat de meeste een padi brevet hebben...
Ik als enige met m'n CMAS![]()
Australië zou ik ook wel willen gaan duiken, maar dat zit er voorlopig nog niet in (te duur + eerst mijn 2* proberen te halen)
Ben jij die duiker op dat plaatje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:47 schreef sanger het volgende:
Ik heb gedoken op Cozumel in Mexico. Erg mooi
Geen brevet overigens, wel in de planning.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Viel best wel mee. Je krijgt een kaart, met allerlei dingen op, theorie + praktijk, (duikfysica e.d., maar echt de basis; bril leegmaken ...), als je het kan, of als je die 'les' hebt gevolgd, stempelen ze dat af. Als je kaart vol staat, moet je 5 doopduiken maken, en als je die gemaakt hebt, mag je je kaart opsturen. Twee weken later krijg je dan je brevet in de brievenbusquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Zapp_B het volgende:
Was CMAS moeilijk om te halen? Padi (de eerste dan) is een eitje.
Nee, helaas niet. Ik ben wel zo dichtbij een Baracuda geweest overigens.quote:
gezellig:)quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben wel zo dichtbij een Baracuda geweest overigens.
Mij lijkt het best wel leuk dieper te gaan .. het geeft toch een soort 'kick'.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:13 schreef Zapp_B het volgende:
Die dieptes komen volgens mij overeen met padi. Dengaman ik vind open water voor mezelf wel voldoende. Dieper is niet percee leuker maar misschien we spannender en er kan ook een bootje ofzo diep in de zee liggen die je graag wil zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |