quote:
Buren die de verkeerde lift gebruikenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:11 schreef OA het volgende:
Iemand niets te doen? Hier zijn mooie lemmingen van te maken:![]()
Buren die aandacht willen
Buren die de verkeerde flat gebruiken
nah zo groot was het hier niet maar het is wel een redelijk evenementquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt tof. Cosplay in Tokyo was echt weird, maar ik ben ook naar de tokyo gamebeurs geweest, waar ze een volledige hal (ter grootte van de jaarbeurs utrecht) hadden om mensen om te la;ten kleden tot hun favo game personage. Je zag dus echt van alles rondlopen, tot aan darktroopers toe
Tokyo in Nederland....quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah zo groot was het hier niet maar het is wel een redelijk evenement![]()
Tokyo lijkt me ook een stukje groter , ( was het in nederland?)
btw, je voelt je wel anders als je normaal gekleed heen gaatzo van heb ik iets gemist??? iedereen in naruto en andere anime kostuums, inuyasa en een giga snorlags
Lees die zin zelf nog eens naquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tokyo lijkt me ook een stukje groter , ( was het in nederland?)
GMTAquote:
Soort van.quote:
Zie hier: Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?quote:
Ik sta er niet inquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef MPG het volgende:
postpostpost
Hè bah. Waar haal je die bagger vandaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:35 schreef Pheno het volgende:
Kelly Rowland
Jeee, anders doe jeBeyonce
volledig na
Ik geloof dat we het gisteren ergens over gehad hebben....Maar goed, onverbeterlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
Overigens weiger ik ook kwartetten te posten
Tv, als je aan het ontbijten bent. Maar ik heb dan wel de was opgehangen.quote:
Graag gedaan.quote:
sorry, kan ik het helpen dat hij kwartetten niks vind! hij vind patience nou eenmaal leukerquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het gisteren ergens over gehad hebben....Maar goed, onverbeterlijk.
Idd... Zou MPG, de eeuwige teruglezert, toch wel moeten weten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof dat we het gisteren ergens over gehad hebben....Maar goed, onverbeterlijk.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
OA wel, en dus loopt die uit
Terwijl ik juist in wil lopen
Ik installeer geen XPquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand al sp3 geinstalleerd? merk er zelf niks van sp3, alles werkt nog goed geen problemen met WPA (nog niet)
Ik heb wel XP thuis (en hier) maar ik wacht gewoon een maandje op de automatische updeet.quote:
Ik heb een werkimage met XP. Maar goed, die systeembeheerders gaan toch eerst testen of alles met hun image werkt. En dan zal het wel uitgerold worden. Voor de rest ben ik windows 2000, MacOS tiger, FreeBSD gewendquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb wel XP thuis (en hier) maar ik wacht gewoon een maandje op de automatische updeet.
Hier en thuis XP en thuis ook nog eens Vista.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een werkimage met XP. Maar goed, die systeembeheerders gaan toch eerst testen of alles met hun image werkt. En dan zal het wel uitgerold worden. Voor de rest ben ik windows 2000, MacOS tiger, FreeBSD gewend
Oh windows is prima, voor huis -tuin en keukengebruik. Het is het meest gebruikte OS, dat is met reden. En doordat het veel gebruikt wordt zijn er meer bugs.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Hier en thuis XP en thuis ook nog eens Vista.
Ja, ik weet het: "Windows"
Prima, ik heb er nooit problemen mee!
Oh, goede dingen van gehoord, het meest windows like linux wat er is toch?quote:
Ik weet het ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Idd... Zou MPG, de eeuwige teruglezert, toch wel moeten weten!
Wordt fapmod.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het ook.
Ik tracht dan ook meer te posten dan enkelt smileys. Maar desalniettemin probeer ik toch OA te besluipen
Dacht het wel. Al kan Kubuntu er ook wat van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, goede dingen van gehoord, het meest windows like linux wat er is toch?
Ga jij nou maar keihard studeren!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het ook.
Ik tracht dan ook meer te posten dan enkelt smileys. Maar desalniettemin probeer ik toch OA te besluipen
Goed plan. Zoekt Sjorhand versterking dan?quote:
Ja OpA, ik ben er al weg vanquote:
Klopt, en draait zeer goed op hele oude hardware, precies wat ik zoek dusquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, goede dingen van gehoord, het meest windows like linux wat er is toch?
FOK!mededelingenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan. Zoekt Sjorhand versterking dan?
Ja, hij heeft blaren op zijn handen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan. Zoekt Sjorhand versterking dan?
Weer geen potentiele pinguinmodtakenquote:
Jij aast op KPD?quote:
Nee, daar kan ik niet eens in. Oninteressant imho.quote:
Morgen en vrijdag zijn er 3 collegae afwezig, wat zo ongeveer betekent dat ik werk voor 4 mag doen...quote:
Ik ben vrij. Nu even niet meer. Kutlui.quote:
Tof.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal achter de schermen wel even vragen of ze voor jou Zuidpool (ZPO) kunnen openen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal achter de schermen wel even vragen of ze voor jou Zuidpool (ZPO) kunnen openen.
Daar is MEN toch al voor?quote:
*gaat spiekenquote:
Mag ik dan Koffie [KOF] ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
K&T (Koffie & Thee) samen met Pheno ook goed?quote:
Best. Doe ik het voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
K&T (Koffie & Thee) samen met Pheno ook goed?
Er wordt een beetje kouwelijk gedaan over de Zuidpool.
Mag ik dan ook mod wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
K&T (Koffie & Thee) samen met Pheno ook goed?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
als MPG dan vanavond komt, zal ik de vitamientjes wegjagen en dan heeft ie ook wat lekkers
quote:
Oh ja, ik heb nog een ananas hier liggen, icm met banaan en clementines. En een fuji appelquote:
Komkommer? Banaan? Aubergine? Watermeloen? Kun je die er allemaal in stoppen?quote:
Heb je zeker weer in FC geopend? Ik zie niets in FOK!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraardquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je zeker weer in FC geopend? Ik zie niets in FOK!
Je verzint het maar...Er missen geen topics in de NT-lijst.
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Je verzint het maar...Er missen geen topics in de NT-lijst.
![]()
Nee. Maar toch weet ik of er ergens een topic is geopend, al kan ik die niet bekijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard.
Alsof jij die uit FC kunt zien!![]()
Topicnummerspiekert!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Maar toch weet ik of er ergens een topic is geopend, al kan ik die niet bekijken.
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik maar niets zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
UIteraard.
Alsof jij die uit FC kunt zien!![]()
quote:
Oh ja, de FCSC...quote:Maar wie zegt dat ik er een topic voor geopend heb?
Waarom zou dat niet in SPO kunnen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
Mag wel hoor!quote:
MENquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |