Er zijn sloten met moeilijk kopieerbare sleutels. Dan moet je een certificaat oid hebben voordat de sleutelmaker deze kopieert. Zoiets hadden wij bij onze vorige flat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:23 schreef MLF het volgende:
[..]
geen optie
de buren kopieren ze nl weer
vandaar dat ik dat al zei
allemaal al gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:27 schreef mime_negert het volgende:
Je zou kunnen beginnen om de brommer weer buiten te flikkeren met een briefje erop dat het geen bromfietsenstalling is.
Zijn er eigenlijk regels over het gebruik van de gemeenschappelijke tuin?
ik heb al om een bordje gevraagdquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:35 schreef fruityloop het volgende:
Sowieso zal er denk ik wel een bordje hangen over het niet plaatsen van fietsen ed ivm de brandveiligheid? Dan zou ik er een briefje op doen om ze daar op te wijzen, en na herhaling de brandweer informeren. En als zij de gemeenschappelijke tuin gebruiken zonder daar recht op te hebben lijkt me dat een vorm van huisvredebreuk, ook iets waar je wel wat aan kan doen..
Laat hem vaker "per ongeluk" omvallen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:03 schreef MLF het volgende:
[..]
allemaal al gedaan
woningbouw doet nog niks
we hebben eerder een brommer binnen gehad van een ander en die hebben we buiten geflikkerd maar deze brommer is ietsje te zwaar, hij is wel een keer per ongeluk omgevallen
zover ik weet welquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:05 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Laat hem vaker "per ongeluk" omvallen.
Wel lekkere aso's trouwens, hebben ze vrienden/bekenden/familie in jouw flat wonen?
Staat er niet een clausule in je huurcontract dat je de woning niet in gebruik mag geven aan anderen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:06 schreef MLF het volgende:
[..]
maar hun vrienden wonen hier beneden en zij hebben de sleutel gegeven
dacht ik ook aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:09 schreef LaTiNo het volgende:
En mocht dat niet werken dan vond ik het idee om de brommer op slot te zetten wel een leuke!
die hebben ze gekregen van een bewoner hier, een sukkel die hier niet zo lang woontquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef cablegunmaster het volgende:
waarom in godsnaam zijn het buren als ze een paar straten verderop wonen?
Waarom hebben ze in godsnaam de sleutel van een flat
Ik zou beginnen met een briefje of wat en je medebewoner er op aanspreken, en het dan inderdaad langzaam aan wat rigoureuzer aanpakken. Heb je hier ook medestanders is? Als er meer bewoners mee doen/spreken is er ook minder kans dat ze er jou persoonlijk op aan gaan spreken..quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:30 schreef -SosuA- het volgende:
Gewoon elke keer de banden leeg laten lopen en benzineslangetjes doorsnijden.
Werkt na een keer of 3/4 perfect.
Wel eerst even checken of er niemand meekijkt.
En vervolgens een kilo of 2 mosterdzaad in de gemeenschappelijke tuin strooien.
Binnen de kortste keren stikt het van de distels etc. Weg buren.
Doorsnijden zou ik niet doen, want dan is het vernieling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:30 schreef -SosuA- het volgende:
Gewoon elke keer de banden leeg laten lopen en benzineslangetjes doorsnijden.
Werkt na een keer of 3/4 perfect.
Wel eerst even checken of er niemand meekijkt.
En vervolgens een kilo of 2 mosterdzaad in de gemeenschappelijke tuin strooien.
Binnen de kortste keren stikt het van de distels etc. Weg buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |