quote:
Oh ja, de FCSC...quote:Maar wie zegt dat ik er een topic voor geopend heb?
Waarom zou dat niet in SPO kunnen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
Mag wel hoor!quote:
MENquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou best wat meer duiken op fok willen zien![]()
Maar om dat onder sport te topiccen, sport is een bezigheid waar je moe van wordt, een goed duiker zorgt er voor dat hij zijn duik zo plant zodat hij juist niet moe wordt
Ik ga er eens een topic openen. UVT? LIF? F&F?
SPO = moe, duiken = luiquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh ja, de FCSC...
[..]
Waarom zou dat niet in SPO kunnen?
Anders zou ik UVT doen.![]()
[..]
Mag wel hoor!
Nee, die is allang weg hoor.quote:
FP-crew kan niet bij FC topics komen. In principe.quote:
Mijn vrouw zou gestopt zijn, dacht ik? Ik bemoei me er niet mee, dus dat is makkelijk, prive en fok gescheiden houden FTWquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
FP-crew kan niet bij FC topics komen. In principe.
Niet, getuige....quote:
.. bovenstaande vraag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Offtopic: Waarom vind jij italianen verschrikkelijk?
Wat een doods topic, ik zal eens een flinke OP gaan bouwen, zodat er wat meer gaat staan.quote:
En dat op je vrije dagquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een doods topic, ik zal eens een flinke OP gaan bouwen, zodat er wat meer gaat staan.
Ze heeft er wel een geestig topic over geopend....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou gestopt zijn, dacht ik? Ik bemoei me er niet mee, dus dat is makkelijk, prive en fok gescheiden houden FTW
Oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet, getuige....
[..]
.. bovenstaande vraag.![]()
Waarom? Omdat het vreselijk opgefokte mensen zijn, die je altijd boos aankijken, voordringen en (nog erger dan Fransen) weigeren een andere taal te praten.
Ik wacht nog op een log, er is een incident die ik alleen kan oplossen schijnbaarquote:
Efficiëntie viert hoogtij bij jou op de zaak?!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een log, er is een incident die ik alleen kan oplossen schijnbaar
Anderhalf uur gevraagd, nu nog niet binnen
Nu wel.quote:
Nee, dit zijn de systeembeheerders ergens anders. Die slapen geloof ik nogquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Efficiëntie viert hoogtij bij jou op de zaak?!
Nee, KPNquote:
Jij zat toch op een of ander onderwijsinstituutdinges?quote:
Importeren vanuit eigen applicatie naar MySQL . Full rollbackquote:
MSSQLquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Importeren vanuit eigen applicatie naar MSSQL . Full rollback
Life is great. Even het importbestand maar eens vragen, eens kijken of die gewoon bagger is
topics openen is zó overratedquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Topicnummerspiekert!![]()
Maar wie zegt dat ik er een topic voor geopend heb?
Hier komt hij nooit meer, maar is hij überhaupt nog wel eens op Fok te vinden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
topics openen is zó overrated![]()
ik zou ook gewoon bellen met ome koffiebuzz
jawel, maar hij heeft het érg druk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Hier komt hij nooit meer, maar is hij überhaupt nog wel eens op Fok te vinden?
Met werkwerkwerk of achter de schermen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
jawel, maar hij heeft het érg druk.
Ik zie hem ook bijna nooit hoor
werkwerkwerkquote:
heldquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
Ondanks mijn aversie jegens GS en dumpert wil ik jullie dit niet onthouden:
http://www.dumpert.nl/med(...)irritant_ventje.html
En zo hoort hetquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
held
ik heb ook weleens een kind flink bij zijn arm gegrepen na 3 waarschuwingen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
Ondanks mijn aversie jegens GS en dumpert wil ik jullie dit niet onthouden:
http://www.dumpert.nl/med(...)irritant_ventje.html
Examenroosters maken zeker... Daar is het iig de tijd voor!quote:
enig idee hoeveel schade een trompet aan je gebit kan veroorzaken als er iemand tegenaan rent?quote:
En ik maar denken dat je bierflesjes met je voortanden open had gemaaktquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
enig idee hoeveel schade een trompet aan je gebit kan veroorzaken als er iemand tegenaan rent?
ssstquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je bierflesjes met je voortanden open had gemaakt.
Oeh, voor vrijdag wel een strak planquote:Op woensdag 7 mei 200812:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken, denk ik
Vrijdag bbq met vis. Nu de helft van zo'n koopmans pak. Omdat een heel pak gewoon teveel pannenkoeken geeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oeh, voor vrijdag wel een strak plan
Ga ik dan eens niet sporten die avond
Geen ideequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:28 schreef Muck het volgende:
MPG, wat eten wij vanavond?
quote:
Stagiaires ftwquote:Op woensdag 7 mei 200812:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkwerkwerk [afbeelding]
Ongemotiveerde collega's ftw [afbeelding]
Carriére maken bestaat tegenwoordig uit gewoon je werk doen zonder al te veel schadelijke nevenaktiviteiten, zoals niet op komen dagen en sabotageaktiest [afbeelding]
% moet & zijn...quote:
Bij mij tonijnquiche!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb ook nog geen idee wat de pot mij schaft vandaag.
He, ik werk op mijn vrije dag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Werkwerkwerk![]()
Ongemotiveerde collega's ftw![]()
Carriére maken bestaat tegenwoordig uit gewoon je werk doen zonder al te veel schadelijke nevenaktiviteiten, zoals niet op komen dagen en sabotageaktiest
quote:
Met spek en kaasquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga pannenkoeken bakken, denk ik
dan weet ik het ook nietquote:
Je kunt altijd Chinees halenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet
dan maar niet koken vandaag
goed idee!quote:
Wat voor vlees?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
goed idee!
Hier in Didam zit een chinees die echt geweldig vlees klaarmaakt![]()
Goed plan. Wie wil er voor ons kokenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet
dan maar niet koken vandaag
Kat, hond, cavia, etc.quote:
buiten? huuu! engquote:
pas op hoor!quote:
Heet die toevallig Chin. Ind.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
goed idee!
Welnee. het is vast restaurant "de chinese muur"quote:
stiekem Kwong Chowquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. het is vast restaurant "de chinese muur"
in Utrecht hebben ze heel geen chinezen manquote:
Nee, het zal niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:44 schreef Muck het volgende:
[..]
in Utrecht hebben ze heel geen chinezen man
dat ben een Utregse sjneesquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het zal niet.
Bij mij om de hoek zit er een hoor
Die doet alsofquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, het zal niet.
Bij mij om de hoek zit er een hoor
heul nietquote:
je begint in te burgerenquote:
quote:
Dat doen al die chinezen in nederlandquote:
Hu.quote:
Stierenvlees zeker?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
goed idee!
Maar mijn pot (ja, dat klinkt heel fout) is reuze aardig en ik mag dus gewoon meedelen in al het lekkers!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat schaft hij mij zeker niet. En als hij dat al deed, kreeg die pot het terug van me.
* JortK dacht Exact hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
En weer is een ontsnapt rund voorpaginanieuws in Didam![]()
Maar heb jij een vispot of een potvis?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Maar mijn pot (ja, dat klinkt heel fout) is reuze aardig en ik mag dus gewoon meedelen in al het lekkers!
Een potvis in de vispot. Geen halve maatregelen nemen natuurlijk!quote:
again?!quote:
Jij post in DIG SC meequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:46 schreef OA het volgende:
Gaan jullie weer eens snel offtopic in DIG...![]()
Ontopic is een SC...
als een potvis in een pispot pist, heb je een pispot vol met potvispisquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Een potvis in de vispot. Geen halve maatregelen nemen natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |