Viel spassquote:
Gesundheid.quote:
Je hebt evangeline lilly gedate?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:54 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen
ik heb me wat meee gemaakt
wie? nee die ken ik nietquote:
Kan ik me voorstellen....quote:
Wat romantischquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie? nee die ken ik niet![]()
ben een hele week bij mn vriendin geweest en de grootste nerd conferentie van het jaar geweest
de anime con, waar ze de hele dag anime aan het showen waren.
6 DDR mats, een game room met een hele zaal nerds, en overal mensen in co's play costuums.
Daarnaast kon je anime en manga kopen en ik heb maar 2 hentai boekjes gekocht.![]()
en mn vriendin was mee.om 5 uur hadden ze een co's play voorstelling waar mensen vooraf een stukje hadden ingestudeerd en het gingen optreden. Sommige waren leuk, (bvb sneeuwwitje en de 7 goblins op een humoristische manier ) prins kon niet bukken om sneeuwwitje te kussen.
en iedereen was er in anime kostuums. Alle nerds in de zaal fluiten bij het minst of geringste bloot dat ze zagen.en om de zoveel tijd klappen als er iemand opkwam ( zelfs helpers)
het was er ontzettend gezelligals je van anime en gamen / nerderheid houd is het leuk om daar te zijn.
er waren ook wat workshops maar die vond ik niet interessant (leuk origami en gogo steentjes plaatsen)![]()
De hele dag genoten in Almeloen na afloop na een snackbar , en weer terug op reis naar groningen toe.
Klinkt tof. Cosplay in Tokyo was echt weird, maar ik ben ook naar de tokyo gamebeurs geweest, waar ze een volledige hal (ter grootte van de jaarbeurs utrecht) hadden om mensen om te la;ten kleden tot hun favo game personage. Je zag dus echt van alles rondlopen, tot aan darktroopers toequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie? nee die ken ik niet![]()
ben een hele week bij mn vriendin geweest en de grootste nerd conferentie van het jaar geweest
de anime con, waar ze de hele dag anime aan het showen waren.
6 DDR mats, een game room met een hele zaal nerds, en overal mensen in co's play costuums.
Daarnaast kon je anime en manga kopen en ik heb maar 2 hentai boekjes gekocht.![]()
en mn vriendin was mee.om 5 uur hadden ze een co's play voorstelling waar mensen vooraf een stukje hadden ingestudeerd en het gingen optreden. Sommige waren leuk, (bvb sneeuwwitje en de 7 goblins op een humoristische manier ) prins kon niet bukken om sneeuwwitje te kussen.
en iedereen was er in anime kostuums. Alle nerds in de zaal fluiten bij het minst of geringste bloot dat ze zagen.en om de zoveel tijd klappen als er iemand opkwam ( zelfs helpers)
het was er ontzettend gezelligals je van anime en gamen / nerderheid houd is het leuk om daar te zijn.
er waren ook wat workshops maar die vond ik niet interessant (leuk origami en gogo steentjes plaatsen)![]()
De hele dag genoten in Almeloen na afloop na een snackbar , en weer terug op reis naar groningen toe.
quote:08. 095 JortK
12. 082 Pheno
21. 064 Houniet
59. 044 Kuukske
64. 042 Papierversnipperaar
80. 037 Sjowhan
94. 034 vrolijke-frits
94. 034 OA
98. 033 Dark_Angelus
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Forum Opties | |