Serieus, zo groot en storend?? Ik zat er ook aan te denken om em ff op te pikken, maar als ik je reactie lees hoeft et niet meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat zijn die Kappa-logo's op de schouders van het europese shirt ontzettend lelijk zeg, wou dat shirt halen maar laat maar lekker zitten dan.

Iedereen behalve Kappa blijkbaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:30 schreef Happel het volgende:
Wat denk je nou? Dat de sponsor tevreden is met een klein logootje van 2 bij 2 cm op het shirt?

En Adidasquote:

Is me niet opgevallen, weet alleen dat het shirt van Chelsea redelijk hetzelfde is, alleen dat de bedrukking op de rug van adidas is en niet de bedrukking uit de premier league.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:39 schreef Luco het volgende:
[..]
En Adidas. Niet dat Ajax veel europees heeft gespeeld laatste tijd, maar dan spelen ze met de (in mijn ogen) spuugleiljke strepen van Adidas over de mouwen...

quote:Mulder, Nieveld, Fer en Wijnaldum bij U19
De Feyenoorders Mulder, Nieveld, Fer en Wijnaldum zijn door coach Wim van Zwam geselecteerd voor het tweede en beslissende EK-kwalificatietoernooi in Griekenland, eind mei. Oranje U19 heeft de opdracht groepswinnaar te worden in een poule met Rusland, Moldavië en Griekenland zelf. Op die manier kan het team zich plaatsen voor het EK in Tsjechië.

Danny Buijs z'n kat schijnt geel te zien.quote:

weer wat andersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Danny Buijs z'n kat schijnt geel te zien.

quote:Raymond Verheijen, de trainer van Jong Feyenoord, heeft dinsdag laten weten zijn laatste wedstrijd als coach van de beloften te hebben meegemaakt. Zijn kampioenselftal sloot het seizoen dinsdagavond af met een overwinning op Jong FC Dordrecht (3-1). Verheijen blijft nog wel aan de club verbonden, maar zal zijn werkzaamheden volgend seizoen volledig uit gaan voeren bij de jeugd.
De trainer, die dit seizoen naast zijn functie bij de beloften ook werkte aan het trainingsprogramma voor de talenten uit de voetbalschool, blijft behouden voor de club. Hij zal zijn focus volgend seizoen richten op de jongere voetballers op Varkenoord.
‘Ik ben niet het type trainer gebleken dat voor een beloftenelftal moet staan’, zei Verheijen over zijn besluit. ‘Ik heb dit jaar veel geleerd, heb mezelf ontwikkeld op het gebied van flexibiliteit en improvisatie, maar ik ben meer een man van de vaste groep. Ik ben erg blij dat ik dit seizoen heb meegepikt.’
Vrijdag sluit Verheijen aan bij het Russische nationale team. Als assistent van Guus Hiddink is hij actief op het Europees kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland.

quote:Te licht bevonden bij zijn droomclub
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Die mooie maandagmiddag op de Coolsingel nemen ze hem in elk geval nooit meer af. Buijs legde het volksfeest na het winnen van de KNVB-beker met zijn videocamera vast. Vanaf het bordes van het Rotterdamse stadhuis zag hij de plek waar hij als 12-jarig jochie zelf ooit stond te juichen voor Feyenoord.
afbeelding vergroten Danny Buijs wint een kopduel van Purrel Fränkel.
,,Dat was ergens helemaal achterin op ongeveer een kilometer afstand,’’ lacht hij. ,,Ik heb er twee keer als supporter gestaan. De laatste keer na het kampioenschap in 1999. Ik heb al die jaren met de club meegeleefd.’’
De historische gebeurtenis moest hij wel filmen als dierbare herinnering voor later. ,,Het is fantastisch om daar met een prijs te staan. Er zijn maar heel weinig Feyenoord-spelers die meerdere keren op de Coolsingel komen. De meesten zullen het zelfs nooit meemaken. Ik heb dat toch maar mooi bereikt.’’
Het winnen van de KNVB-beker maakt veel goed voor de speler die in de Kuip uiteindelijk niet vond wat hij er zocht. ,,Ik kijk straks met een dubbel gevoel terug,’’ zegt Buijs. ,,Ik ben er trots op dat ik voor Feyenoord heb mogen voetballen. In twee jaar tijd heb ik toch ongeveer 65 officiële wedstrijden gespeeld.
,,Ik heb mooie dingen meegemaakt, maar er waren ook veel minpunten. Vooral vorig seizoen. Wat er toen is gebeurd, is met geen pen te beschrijven. Dat we uit de Europa Cup werden gezet, was het absolute dieptepunt. Ik kan dat nog niet begrijpen. Twee mooie wedstrijden tegen Tottenham zijn ons afgenomen omdat een paar randdebielen liepen te vechten in Nancy. Wat konden wij daar aan doen?’’
Buijs had het bij FC Groningen uitstekend naar zijn zin. Maar toen Feyenoord zich meldde op 30 augustus 2006, een dag voor het sluiten van de transfermarkt, was de keuze snel gemaakt. ,,Ik ging er helemaal niet meer vanuit dat ik bij FC Groningen zou vertrekken. Voor geen enkele andere club dan Feyenoord had ik dat gedaan.
,,Daar heb ik ondanks alles nooit spijt van gehad. Ga maar eens naar Varkenoord en vraag aan al die kinderen wat hun droom is. Ik heb daar ook tien jaar in de jeugd gespeeld. De kans om naar Feyenoord te gaan, krijg je maar één keer. Die heb ik gepakt.’’
Liefde maakt echter blind, ondervond Buijs al snel. Technisch manager Peter Bosz hield hem bij zijn komst voor dat hij rechtshalf zou worden in een 4-4-2-systeem. ,,Bij FC Groningen voelde ik me op die positie als een vis in het water. Ik heb Bosz nog gevraagd ‘weet je zeker dat Feyenoord zo wil spelen?’ Als dat niet zo was geweest, had ik er waarschijnlijk toch nog een nachtje over geslapen.
,,Misschien had ik het moeten checken bij Erwin Koeman. Hij heeft me die belofte nooit gedaan. Bosz wel, maar er is weinig van terecht gekomen. Ik heb welgeteld vier keer op die positie gespeeld. Daarna overal en nergens.’’
Dat Feyenoord nooit meer in zijn favoriete systeem speelde, wil Buijs niet aanvoeren als de reden waarom hij in de Kuip niet wist te overtuigen. ,,Bij FC Groningen was ik een meerwaarde, bij Feyenoord niet. Ik kan wel excuses gaan zoeken, maar dit zijn de feiten. Dan kun je concluderen dat je tekort komt. Ik heb het in de top bij Feyenoord niet waargemaakt. Dat is ook geen schande. Ze hebben me wel kunnen gebruiken. En ik ben van twee jaar Feyenoord niet dommer geworden. Ik heb veel geleerd van grote spelers als Makaay, Van Bronckhorst en Van Hooijdonk.’’

Lijkt me wel een welkome versterking voor de breedte.quote:Feyenoord wil Vadocz
door onze Telesportredactie
NIJMEGEN - Feyenoord heeft een bod uitgebracht op NEC'er Krisztian Vadocz. De Hongaarse middenvelder werd afgelopen zomer door de Nijmeegse club gecontracteerd. De international speelde eerder voor Honved Boedapest, AJ Auxerre en Motherwell. De 23-jarige Vadocz is ook door de nieuwe Hongaarse bondscoach Erwin Koeman geselecteerd voor de nationale ploeg.

Als het wachten maar beloond wordt danquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me wel een welkome versterking voor de breedte.
Al is het wachten op het eerste gerucht waarin een verdediger of aanvaller wordt genoemd.

Inderdaad, niks meer aan toe te voegen, haal eerst maar eens een spits en een rechtsback.quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Laat die Vadocz lekker in Nijmegen. We hebben (er vanuit gaande dat we in dit systeem blijven spelen en dat de Guzman vertrekt) al 5 "basis"middenvelders (Gio, Landzaat, El Ahmadi, Hofs en Bruins). Als back-up voor de controlerende middenvelders Fer, als back-up voor de aanvallende Wijnaldum en dan laat ik spelers als Lucius nog buiten beschouwing.

Bied eens meer ofzo...quote:'Bod Ajax op Sulejmani afgewezen'
Geschreven op woensdag, 14 mei om 08:01
SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De aanvaller van Servische komaf staat welwillend tegenover een overgang en de Amsterdamse club geniet zijn voorkeur.
"Heerenveen en Ajax zijn al enige tijd in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", vertelde belangenbehartiger Jovica Radonjic eerder deze maand al in de ochtendkrant. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Volgens Radonjic heeft de Servische dribbelaar, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."
Sulejmani ontwikkelde zich dit seizoen in Friesland tot de revelatie van de eredivisie. Hij maakte indruk met zijn spel en zijn productie van vijftien doelpunten en tien assists. Hij werd door de Johan Cruijff-Foundation als voetbaltalent van het jaar verkozen boven Luigi Bruins (Feyenoord) en Dirk Marcellis (PSV).

Je moet niet koste wat het kost Sulejmani willen inlijven. Mocht het echt zo zijn dat hij liever bij Ajax voetbalt, dan zullen zijn persoonlijke (loon-)eisen bij Feyenoord ook hoger komen te liggen.quote:

Goede bankzitter.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag Theo nou weg?

Enorm overschat. Wordt aan alle kanten er voorbij gelopen.quote:

Prima speler om er dus bij te hebben als ik je reactie lees. Dat was ook een probleem dit seizoen, dat er wel kwaliteit was, alleen nix in de breedte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:49 schreef endr0me het volgende:
Vadocz daar zullen jullie heel blij van worden hoor, kan ook prima in de verdediging spelen..
echt een speler die voetbal in de ploeg brengt van achteruit.
Maar liever blijft hij nog een jaar in Nijmegen

quote:Tiendalli mag op zoek naar andere club
Datum: 14-05-2008
Bron:
Dwight Tiendalli mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft te horen gekregen dat de leiding van de Stadionclub wil meewerken aan een transfer. Het contract van Tiendalli in de Kuip loopt nog door tot de zomer van 2010. De 22-jarige Surinamer kwam sinds begin dit jaar op huurbasis uit voor Sparta.
Mocht er zich in de komende periode geen club melden voor Tiendalli, dan moet hij zich begin juli in principe weer melden bij de eerste training onder leiding van de nieuwe trainervan Feyenoord Gertjan Verbeek.

Als Vadocz word gehaald ben ik er vrijwel zeker van dat hij in de verdediging komt te spelen om de opbouw te verzorgen..quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden Vadocz beter voor El Ahmadi kunnen halen. Waren ze vast goedkoper uit geweest. Nu Vadocz er ook nog eens bijhalen lijkt me niet zinvol. Feyenoord krijgt een overgecontroleerd middenveld. Ik ben nu al bang dat dat volgend seizoen ten koste gaat van de diepgang. Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi naast elkaar vind ik way over the top wat dat betreft. Ik ben bang dat daar voorspelbaar spel uit zal rollen.

Interessant dus.. Is het btw een links of rechtspoot?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:42 schreef endr0me het volgende:
[..]
Als Vadocz word gehaald ben ik er vrijwel zeker van dat hij in de verdediging komt te spelen om de opbouw te verzorgen..

Is een rechtspoot. Inschuivende verdediger zou hij met zijn inzicht ook goed kunnen invullen, maar verdedigende middenvelder is hij op zijn sterkst denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessant dus.. Is het btw een links of rechtspoot?

Of misschien dat ze ver zijn met een potentiele RB?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Tiendalli en Buijs weg..........betekend dus dat droeftoeter Theo of Kansloze Greene rechtsback gaan spelen............. Jippie

Dat lijkt me inderdaad eerder het geval.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:08 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Of misschien dat ze ver zijn met een potentiele RB?

Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad eerder het geval.

Wilkshire. Al had ik graag gezien dat Tiendalli een echte kans kreeg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.

Als hij een toegevoegde waarde heeft heb ik daar niet zo heel veel op tegen, ik verwacht volgend jaar toch wel redelijk wat Nederlandse inbreng: Hofs, Bruins, (De Guzman), Landzaat, Van Bronckhorst, Vlaar, Makaay, De Cler...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.

Ik vind Wilkshire ook beter dan Zuiverloon dit jaar...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wilkshire. Al had ik graag gezien dat Tiendalli een echte kans kreeg.
Zuiverloon is echt zwaar overschat....

Idem, maar anders zijn de Roover of Hiariej evt altnatieven. Die vond ik beide ook sterk spelen bij Groningen op de RB positie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vind Wilkshire ook beter dan Zuiverloon dit jaar...

Moet haast wel een buitenlander worder, kijk maar naar het Nederlands Elftal, daar is de RB positie ook al jaren een probleem, een echte back hebben ze niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]

quote:Na Alves blijft nu ook Gomes in Brazilië om een transfer te forceren. Feyenoord-supporters vragen zich af wanneer Bahia het voorbeeld van zijn landgenoten gaat volgen.

Eerst Greene dumpen, het liefst in de Maas.quote:

Wat een ongeinteresseerde teringlul is dat inderdaad, dat die gozer het zo voor zichzelf verpest... ik snap er niks vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:37 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Eerst Greene dumpen, het liefst in de Maas.
Die hoef ik volgend jaar echt niet meer in Feyenoord-shirt te zien.

Moet ik het stickertje voor op je hand per post opsturen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
dat zuiverloon kut is, roep ik al jaren

quote:Hofland en Lee missen deel voorbereiding Feyenoord
14/05/2008 18:06
Kevin Hofland (foto) en Chun-Soo Lee missen de eerste trainingen van het komende seizoen. Beide Feyenoorders ondergaan binnenkort een enkeloperatie.
Hofland wordt komende week geopereerd. De centrale verdediger zal ongeveer twee maanden nodig hebben om te herstellen van de ingreep. Hij zal daardoor onder meer de eerste training van het komende seizoen missen. Die staat op 5 juli gepland.
Lee zal er eveneens tijdens de eerste oefensessie van nieuwe coach Gertjan Verbeek niet bij zijn. De Zuid-Koreaan zal binnenkort in zijn vaderland een operatie ondergaan. Ook het eerste deel van zijn revalidatie zal hij in Zuid-Korea afwerken. In de loop van de voorbereiding keert hij terug bij Feyenoord.

quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moet ik het stickertje voor op je hand per post opsturen?

quote:Michael Mols komt waarschijnlijk ook volgend seizoen uit voor Feyenoord. De 37-jarige spits kreeg een contractverlenging voor één seizoen aangeboden van de Rotterdammers, en heeft te kennen gegeven positief tegenover het aanbod te staan. “Mijn gevoel groeit richting het positieve, laat ik het zo zeggen”, zegt de veteraan in het Algemeen Dagblad. “Binnenkort gaan we praten. Ik heb nog niets definitief besloten, maar het voelt wel goed.”
Mols werd afgelopen zomer aangetrokken om als stand-in te fungeren voor Roy Makaay en deed dat naar behoren. In de competitie trof hij tweemaal doel en in de kwartfinale van de KNVB Beker loodste de Amsterdammer met een late goal zijn werkgever naar de halve eindstrijd.
Feyenoord had eerder al aangegeven de oud-speler van onder meer FC Twente en Glasgow Rangers voor de club te willen behouden. “Michael is nog steeds van toegevoegde waarde”, liet technisch manager Peter Bosz weten. “Daarom gaan we graag met hem door.”

Greene en Bahia, genieten geblazenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Blijft lekker weinig over bij Feyenoord voor 28 mei zo.... Straks gaan we nog echt winnen ook.
Timmer, Gio, De Cler en Landzaat mogelijk EK, Makaay, Bruins, De Guzman met OS-team, Fer, Mulder en Wijnaldum met onder 19 weg, Lee en Hofland onder het mes....

quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Laat Bosz Olsson ook gelijk oppikken dan.

quote:Feyenoord verslaat Alphense Boys met 2-7
Feyenoord heeft donderdagavond de vriendschappelijke wedstrijd tegen de amateurs van Alphense Boys met 2-7 gewonnen. Giovanni van Bronckhorst was in Alphen aan den Rijn uitblinker met twee treffers en twee assists. Michael Mols en Nicky Hofs kwamen ook tweemaal tot scoren. Nicky Hofs trof eenmaal doel.
Bert van Marwijk werd vlak voor de aftrap op het veld geattendeerd op een eerdere confrontatie met Alphense Boys. 0-10 werd het toen, kreeg de trainer te horen. Op de vraag of het donderdagavond opnieuw zo’n grote uitslag zou worden, sprak de trainer zich niet uit. Dat zal hij halverwege het duel niet hebben betreurd. Feyenoord stond wel voor, maar het verschil was minimaal. Bovendien had Henk Timmer verrassend twee treffers geïncasseerd.
Feyenoord startte wel veelbelovend. Na twaalf minuten bracht Van Bronckhorst de score op 0-1. De bal werd uit het doel gewerkt, maar het schot was de lijn al gepasseerd. Na 25 minuten had Van Bronckhorst ook zijn tweede kunnen maken, maar vrij voor het Alphense doel toonde hij zich niet zelfzuchtig. De inlopende Michael Mols stond er beter voor en kon op de doellijn de 0-2 binnenwerken.
Alphense Boys was niet in het minst onder de indruk en verkleinde de marge kort erna. Patrick Kalkema schoot onhoudbaar in: 1-2. Timmer werd op slag van rust nog een keer gepasseerd, dit keer bij een prima kopbal van Moustafa Yachou. Dat betekende de 2-3. Even ervoor had Mols, weer op aangeven van Van Bronckhorst, Feyenoords derde treffer van de avond gemaakt.
De enthousiaste amateurs beleefden zo een heerlijke eerste helft. Toen Feyenoord er meteen na rust gas bijgaf, werd duidelijk dat het tweede bedrijf minder plezierig zou worden. Binnen enkele minuten maakte Van Bronckhorst er met een fraai afstandschot 2-4 van. Het Alphense verzet was daarmee definitief gebroken. Nog binnen het uur freewheelde Feyenoord via Slory (op aangeven van Jerson Anes Ribeiro) en Nicky Hofs, die geklungel in de defensie afstrafte, naar 2-6.
Daarna was het beste er wel vanaf aan Feyenoord-zijde. Van Marwijk bracht nog wat jonge krachten -waaronder aankomend Jong Feyenoord speler Sanny Monteiro- in het elftal, maar hun gretigheid vertaalde zich niet in een hogere uitslag. Een sterke actie van Slory deed dat wel. Op aangeven van de snelle flankspeler kon Hofs er in de slotseconden nog 2-7 van maken.
Alphense Boys – Feyenoord 2-7
Scoreverloop:
12' 0-1 Van Bronckhorst
25' 0-2 Mols
28' 1-2 Kalkema
40' 1-3 Mols
43' 2-3 Yachou
47' 2-4 Van Bronckhorst
58' 2-5 Slory
60' 2-6 Hofs
90' 2-7 Hofs
Opstelling Feyenoord:
Timmer (46' Mulder); Lucius, Greene, Bahia, De Cler (81' Monteiro); Van Bronckhorst (65' Lensky), Ribeiro (60' Wattamaleo), Landzaat; Hofs, Mols (65' Thé) en Slory.

Zo letterlijk niet nee, maar ga eens naar wat topics terug zoeken rond de tijd dat NEC 17e stond en ik Been noemde als opvolger van Bert. Zat die me toen keihard aan het uitlachen warenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen...

Dat zou een stunt zijn.quote:Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim staat hoog op het lijstje van Feyenoord, zo meldt Marca. De Rotterdamse club zou via bestuurslid Gerard Kerkum zelfs al gepraat hebben met Chelsea, de huidige werkgever van de verdediger.
Tijdens dat gesprek zou duidelijk zijn geworden dat Chelsea niet onwelwillend tegenover een verhuur van Ben Haim staat. De Spaanse sportkrant meldt zelfs dat, ondanks de interesse van diverse Engelse subtoppers, Feyenoord momenteel de beste papieren heeft om de sterke verdediger vast te leggen.
De 26-jarige Israeliër komt bij Chelsea door de concurrentie van John Terry, Ricardo Carvalho en Alex nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Bolton Wanderers overgenomen mandekker staat dan ook open voor een vertrek bij de Londenaren.

Jij of de jodenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd wie de vlag van zn land ophangt in de kuip

Een groot deel van z'n familie is ooit vanuit Parimaribo naar Rotterdam gekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er zoveel neefjes van Davids hier in de jeugd hebben gespeeld?.

tuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:28 schreef RedGuy het volgende:
Dat zal best, maar het is natuurlijk nu gewoon een teringjood, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel he?.

Nu moeten ze hem aan de hoogste boom binden en ons allemaal een paintbalgun geven en mikken maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:28 schreef RedGuy het volgende:
Dat zal best, maar het is natuurlijk nu gewoon een teringjood, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel he?.

Paintballgun? Waarom zo mildquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nu moeten ze hem aan de hoogste boom binden en ons allemaal een paintbalgun geven en mikken maar

quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef mister_popcorn het volgende:
zegguh, wordt er nog wat gekocht of hoe zit dat nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |