Zo letterlijk niet nee, maar ga eens naar wat topics terug zoeken rond de tijd dat NEC 17e stond en ik Been noemde als opvolger van Bert. Zat die me toen keihard aan het uitlachen warenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen...
Dat zou een stunt zijn.quote:Feyenoord wil Ben Haim huren
Tal Ben Haim staat hoog op het lijstje van Feyenoord, zo meldt Marca. De Rotterdamse club zou via bestuurslid Gerard Kerkum zelfs al gepraat hebben met Chelsea, de huidige werkgever van de verdediger.
Tijdens dat gesprek zou duidelijk zijn geworden dat Chelsea niet onwelwillend tegenover een verhuur van Ben Haim staat. De Spaanse sportkrant meldt zelfs dat, ondanks de interesse van diverse Engelse subtoppers, Feyenoord momenteel de beste papieren heeft om de sterke verdediger vast te leggen.
De 26-jarige Israeliër komt bij Chelsea door de concurrentie van John Terry, Ricardo Carvalho en Alex nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Bolton Wanderers overgenomen mandekker staat dan ook open voor een vertrek bij de Londenaren.
Jij of de jodenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd wie de vlag van zn land ophangt in de kuip
Een groot deel van z'n familie is ooit vanuit Parimaribo naar Rotterdam gekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef RedGuy het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er zoveel neefjes van Davids hier in de jeugd hebben gespeeld?.
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:28 schreef RedGuy het volgende:
Dat zal best, maar het is natuurlijk nu gewoon een teringjood, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel he?.
Nu moeten ze hem aan de hoogste boom binden en ons allemaal een paintbalgun geven en mikken maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:28 schreef RedGuy het volgende:
Dat zal best, maar het is natuurlijk nu gewoon een teringjood, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel he?.
Paintballgun? Waarom zo mildquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nu moeten ze hem aan de hoogste boom binden en ons allemaal een paintbalgun geven en mikken maar
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:10 schreef mister_popcorn het volgende:
zegguh, wordt er nog wat gekocht of hoe zit dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |