Goede bankzitter.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag Theo nou weg?
Enorm overschat. Wordt aan alle kanten er voorbij gelopen.quote:
Prima speler om er dus bij te hebben als ik je reactie lees. Dat was ook een probleem dit seizoen, dat er wel kwaliteit was, alleen nix in de breedte.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:49 schreef endr0me het volgende:
Vadocz daar zullen jullie heel blij van worden hoor, kan ook prima in de verdediging spelen..
echt een speler die voetbal in de ploeg brengt van achteruit.
Maar liever blijft hij nog een jaar in Nijmegen
quote:Tiendalli mag op zoek naar andere club
Datum: 14-05-2008
Bron:
Dwight Tiendalli mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft te horen gekregen dat de leiding van de Stadionclub wil meewerken aan een transfer. Het contract van Tiendalli in de Kuip loopt nog door tot de zomer van 2010. De 22-jarige Surinamer kwam sinds begin dit jaar op huurbasis uit voor Sparta.
Mocht er zich in de komende periode geen club melden voor Tiendalli, dan moet hij zich begin juli in principe weer melden bij de eerste training onder leiding van de nieuwe trainervan Feyenoord Gertjan Verbeek.
Als Vadocz word gehaald ben ik er vrijwel zeker van dat hij in de verdediging komt te spelen om de opbouw te verzorgen..quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden Vadocz beter voor El Ahmadi kunnen halen. Waren ze vast goedkoper uit geweest. Nu Vadocz er ook nog eens bijhalen lijkt me niet zinvol. Feyenoord krijgt een overgecontroleerd middenveld. Ik ben nu al bang dat dat volgend seizoen ten koste gaat van de diepgang. Van Bronckhorst, Landzaat en El Ahmadi naast elkaar vind ik way over the top wat dat betreft. Ik ben bang dat daar voorspelbaar spel uit zal rollen.
Interessant dus.. Is het btw een links of rechtspoot?quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:42 schreef endr0me het volgende:
[..]
Als Vadocz word gehaald ben ik er vrijwel zeker van dat hij in de verdediging komt te spelen om de opbouw te verzorgen..
Is een rechtspoot. Inschuivende verdediger zou hij met zijn inzicht ook goed kunnen invullen, maar verdedigende middenvelder is hij op zijn sterkst denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessant dus.. Is het btw een links of rechtspoot?
Of misschien dat ze ver zijn met een potentiele RB?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Tiendalli en Buijs weg..........betekend dus dat droeftoeter Theo of Kansloze Greene rechtsback gaan spelen............. Jippie
Dat lijkt me inderdaad eerder het geval.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:08 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Of misschien dat ze ver zijn met een potentiele RB?
Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad eerder het geval.
Wilkshire. Al had ik graag gezien dat Tiendalli een echte kans kreeg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.
Als hij een toegevoegde waarde heeft heb ik daar niet zo heel veel op tegen, ik verwacht volgend jaar toch wel redelijk wat Nederlandse inbreng: Hofs, Bruins, (De Guzman), Landzaat, Van Bronckhorst, Vlaar, Makaay, De Cler...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag het wel hopen. Maar dat moet haast wel een buitenlander zijn in nederland loopt weinig op Gianni na dan.
Ik vind Wilkshire ook beter dan Zuiverloon dit jaar...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wilkshire. Al had ik graag gezien dat Tiendalli een echte kans kreeg.
Zuiverloon is echt zwaar overschat....
Idem, maar anders zijn de Roover of Hiariej evt altnatieven. Die vond ik beide ook sterk spelen bij Groningen op de RB positie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vind Wilkshire ook beter dan Zuiverloon dit jaar...
Moet haast wel een buitenlander worder, kijk maar naar het Nederlands Elftal, daar is de RB positie ook al jaren een probleem, een echte back hebben ze niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |