Barbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Picchia het volgende:
Vandaag ruzie met een nazi. Zo'n American History X type met nazi tattoo's en een combat 18 t-shirt.
Eerst zat hij te zwaaien naar een indo-vrind.
Daarna zegt 'ie tegen hem: "Ga terug naar je eigen land, Marokkaan."
Ik: Ga zelf terug naar je eigen land, Duitser.
Die Indo is bruin en lijkt absoluut niet op een Marokkaan, maar goed. Volgens mij zat er een steekje bij hem los.
Mien indo riep toen: "Het is net bevrijdingsdag geweest en moet je kijken hoe die nazi erbij loopt." Toen werd het wat gescheld waarna een aantal negers zich ermee begonnen te bemoeien. Gelukkig voor hem kwam er toen een agent aangesneld, waarna onze wegen zich weer scheidde.
Ik heb 4*9 voor mezelf weten te regelen, dat betekent (aangezien ik verdien op # uren bij klant) dat ik er 2000,- p/m op vooruitga ten opzichte van de vorige baan, maar die was 32 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:02 schreef Autodidact het volgende:
Nieuw werk, E 1,000 p/m meer. Grachtenpandje here we cummin'.
ICT
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een stom avontuur Picchia.
Komende zondag naar IKEA?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
.
Zowel zijn stilte als zijn geluid zijn dik in orde. Kwalitatief gezien zou je bijna van identieke grootheden kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:43 schreef Reya het volgende:
De Corolliaanse afvaardiging heeft geen spreektijd vandaag.
quote:
Gaan we nu al weer bijdehand doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Zowel zijn stilte als zijn geluid zijn dik in orde. Kwalitatief gezien zou je bijna van identieke grootheden kunnen spreken.
Waar ga je heen Rock?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wilde net een blij verhaal over m'n vakantie pennen, maar het ontvangst is dermate treurig dat alle zin wel weer verdwenen is...
Nee, ik deel hier en daar complimenten uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gaan we nu al weer bijdehand doen?
Ik heb net 5 dagen gezeild.quote:
Kim was meequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Apropos het volgende:
Is Kim een labrador?
Ohjaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb net 5 dagen gezeild.
Voor mij mag de zomervakantie nu beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |