Barbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef Picchia het volgende:
Vandaag ruzie met een nazi. Zo'n American History X type met nazi tattoo's en een combat 18 t-shirt.
Eerst zat hij te zwaaien naar een indo-vrind.
Daarna zegt 'ie tegen hem: "Ga terug naar je eigen land, Marokkaan."
Ik: Ga zelf terug naar je eigen land, Duitser.
Die Indo is bruin en lijkt absoluut niet op een Marokkaan, maar goed. Volgens mij zat er een steekje bij hem los.
Mien indo riep toen: "Het is net bevrijdingsdag geweest en moet je kijken hoe die nazi erbij loopt." Toen werd het wat gescheld waarna een aantal negers zich ermee begonnen te bemoeien. Gelukkig voor hem kwam er toen een agent aangesneld, waarna onze wegen zich weer scheidde.
Ik heb 4*9 voor mezelf weten te regelen, dat betekent (aangezien ik verdien op # uren bij klant) dat ik er 2000,- p/m op vooruitga ten opzichte van de vorige baan, maar die was 32 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:02 schreef Autodidact het volgende:
Nieuw werk, E 1,000 p/m meer. Grachtenpandje here we cummin'.
ICT
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:09 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een stom avontuur Picchia.
Komende zondag naar IKEA?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
.
Zowel zijn stilte als zijn geluid zijn dik in orde. Kwalitatief gezien zou je bijna van identieke grootheden kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:43 schreef Reya het volgende:
De Corolliaanse afvaardiging heeft geen spreektijd vandaag.
quote:
Gaan we nu al weer bijdehand doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Zowel zijn stilte als zijn geluid zijn dik in orde. Kwalitatief gezien zou je bijna van identieke grootheden kunnen spreken.
Waar ga je heen Rock?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wilde net een blij verhaal over m'n vakantie pennen, maar het ontvangst is dermate treurig dat alle zin wel weer verdwenen is...
Nee, ik deel hier en daar complimenten uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gaan we nu al weer bijdehand doen?
Ik heb net 5 dagen gezeild.quote:
Kim was meequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Apropos het volgende:
Is Kim een labrador?
Ohjaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb net 5 dagen gezeild.
Voor mij mag de zomervakantie nu beginnen.
Heb je je studie nu al eens afgerond?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Apropos het volgende:
Nee. Ik haat geluk. Dat heb ik M. gezworen.
Vandaag en gister waren er alleen nog maar 60+ op het water.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
OhjaJe ging zeilen, ... ik hou het bij kano's en jetski's
Ik ben bezig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je studie nu al eens afgerond?
Dat was je 6 jaar geleden ook al.quote:
Er is dus nog hoop,quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat was je 6 jaar geleden ook al.
Ik ben trots op je.quote:
Het commentaar is altijd het hoogtepunt. Dat vechten is heel erg voorspelbaar. Uiteindelijk wint een geestelijk gehandicapte reus die alleen hard kan trappen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Aoristus het volgende:
Ernesto Host net op een of ander vechtgala: Ja, het gaat tot op het bot als het moet, maarre het respect blijft
nee hoor, nu zingt en toetert Candy Dulfer " You got to faaaight toe selebreeeejt". Tijd voor Pauw en Wittemanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het commentaar is altijd het hoogtepunt. Dat vechten is heel erg voorspelbaar.
Een uur lang staren naar iemand die eigenlijk niks te melden heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Lang leve de koning, ik zapte zijn broer al eerder weg bij het gesprek
Hij zit bij Pauw en Paul nu, de broer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Lang leve de koning, ik zapte zijn broer al eerder weg bij het gesprek
Dat heb ik dus niet afgewacht. Misschien mag hij wel kaartjes promoten voor het pim memorial festival 2008quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uur lang staren naar iemand die eigenlijk niks te melden heeft.
Ken ik niet, maar het zal vast wel achterhaald zijn. Je weet het nooit met die nieuwe politiek, het ene jaar is paars nog in en het volgende jaar zit je met groen of bruin.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zit bij Pauw en Paul nu, de broer.
Maar niet één topicje over Pim geopend vandaag? Door niemand?
Ik heb vandaag een boek gekocht in de ramsj, voor 6 euro. In de ban van Fortuyn, van ene Jutta Chorus, en ene Menno de Galan. Op de stapel voor de vakantie in Turkije.
Het ligt niet voor niets in de ramsj idd. Maar dat kan met de waan van de dag te maken hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het zal vast wel achterhaald zijn. Je weet het nooit met die nieuwe politiek, het ene jaar is paars nog in en het volgende jaar zit je met groen of bruin.
Gaat je reis naar Turkije zo saai worden?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zit bij Pauw en Paul nu, de broer.
Maar niet één topicje over Pim geopend vandaag? Door niemand?
Ik heb vandaag een boek gekocht in de ramsj, voor 6 euro. In de ban van Fortuyn, van ene Jutta Chorus, en ene Menno de Galan. Op de stapel voor de vakantie in Turkije.
Verdonk en de PVV zijn zo mogelijk nog achterbakser, opportunistischer en geniepiger dan de gevestigde politiek...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie het al; het wordt helemaal niets met de anomalie Fortuyn en de paradigmaverschuiving.
Ja, all inclusief, kindvriendelijke reis, veertien dagen bakken en een stapeltje boeken meenemen, dat ik het afgelopen jaar verzameld heb om die reden (muv de bio van Den Uyl, die lees ik eerder al af). O, ja en zuup tot 00.00 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gaat je reis naar Turkije zo saai worden?
Ik zeg het nog niet hardop, maar ik denk dat zij idd nog grotere oplichters zijn....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Verdonk en de PVV zijn zo mogelijk nog achterbakser, opportunistischer en geniepiger dan de gevestigde politiek...
Ja, je kon af en toe wel lachen idd. Natuurlijk was hij ook een oplichter, maar goed, beter zijn de oplichters niet geworden iig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:24 schreef Aoristus het volgende:
Pim had zelfrelativering en een aparte stijl humor, dat hebben Verdonk en Wilders niet.
In menig darkroom worden bezoekers ten zijner ere nu onder gepoept, denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:27 schreef Xtreem het volgende:
Dus. Ja. 6 jaar sinds de Messias, de koning van de onderbuik, de flamboyante relnicht.
Goh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |