Als Huub hem provoceert, zou het weleens heel gevaarlijk kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnen
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnen
Ja, of er is een achterlijke NL-er die de oproep van Huub serieus neemt en Chantal lastig gaat vallen waardoor er iets minder leuks gebeurt......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Huub hem provoceert, zou het weleens heel gevaarlijk kunnen worden.
Maar als de sfeer rustig blijft, neemt Brian misschien genoegen met een bewijs van zijn fysieke overmacht.
Al zie ik de sneak ook nog wel in staat om Huub stevig letsel te bezorgen. Op een manier waarop het een ongelukje lijkt, en opzet dus niet bewezen kan worden.
Kan-ie daar lekker over opscheppen tegen Kennie later.
Brian daagt hem steeds uit en Huub is dan niet zo kinderachtig om nee te zeggen.Ik zou me eigen ook niet laten kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Lekker opscheppen tegen de hele wereld!.........en in ieder tv programma!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als de sfeer rustig blijft, neemt Brian misschien genoegen met een bewijs van zijn fysieke overmacht.
Al zie ik de sneak ook nog wel in staat om Huub stevig letsel te bezorgen. Op een manier waarop het een ongelukje lijkt, en opzet dus niet bewezen kan worden.
Herinner je je vriendelijke potje sparren met Dino nogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nou ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian daagt hem steeds uit en Huub is dan niet zo kinderachtig om nee te zeggen.Ik zou me eigen ook niet laten kennen.
Ja, denk je dat die gedachte erachter zit? Zou kunnen, misschien ook wat rooie3 zegt, dat ie zich niet wil laten kennen. Hoe dan ook, ik vind het knap stom dat ie het uberhaupt aan wil gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....
dus jij weet ook al precies hoe huub denkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....
Je weet wat Huub altijd zegt bij twijfel altijd doen.Huub zegt nooit nee tegen iets en daar is aardig misbruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik welik zou echt geen gevecht aangaan waarvan ik weet dat de ander het met 1 vinger in zn neus wint
Is het Brian wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef miesy het volgende:
[..]
dus jij weet ook al precies hoe huub denkt?
als er eentje ziek is....lol....
Als dit doorgaat is dit misschien het lesje wat hem leert nooit nee te zeggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je weet wat Huub altijd zegt bij twijfel altijd doen.Huub zegt nooit nee tegen iets en daar is aardig misbruik van gemaakt.
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die gedachte erachter zit? Zou kunnen, misschien ook wat rooie3 zegt, dat ie zich niet wil laten kennen. Hoe dan ook, ik vind het knap stom dat ie het uberhaupt aan wil gaan.
Goh, dus het idee kwam van Huub? En die laat zich graag uit elkaar trekken voor een paar extra punten? Ja dat is doortrapt ziek inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zei vanmorgen - WTF..........nou ja, hier zit ik niet op te wachten, ik wil niet dood, maar als ik uitgedaagd word, dan doe ik het wel!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een manipulator 1e klas, maar ja, aan wie ligt het als dat lukt? Ik denk dan 'laat je niet manipuleren' ipv dat ik het de manipulator kwalijk neem. In het geval iemand niet helder kan denken of verminderd toerekeningsvatbaar is zou ik het pas de manipulator kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.
Weet niet wat jij denkt wat die twee gaan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, dus het idee kwam van Huub? En die laat zich graag uit elkaar trekken voor een paar extra punten? Ja dat is doortrapt ziek inderdaad
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef pullup het volgende:
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.
ik dacht dat huub gevoelig was, maar deze kan echt weinig hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
Carlos tegen Jaap: weet je hoe populair jij bent buiten (dreigende toon), ik zou maar gaan emigreren.
Oh joh Carlos begin jij ook al.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, was een leuke opmerking hé....![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef NoNickOne het volgende:
"HOI JAPPIE, HET KAN NOG HOOR OM CLAIRE VOOR JE TE WINNEN,ZONDER DE TUINKABOUTER. ZIJN AFWEZIG DOET HAAR OOK GOED.ZE STRAALT HET OOK UIT.DUS DOET JE BEST.WEG MET DE KABOUTER.SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!
Rieke 01-05-08 @ 19:53"
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Laf Jaap wil niet meedoen met het plan van Huub om net te doen of hij morgen moet afrijden.....oh wacht, misschien toch wel.
Dit vind ik ook echt leuk, 2 nachten terror!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?Ik vind dit een leuk "snood" plannetje.
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?Ik vind dit een leuk "snood" plannetje.
Als A zakt dan is dat een gigantische mokerslag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.
Schaar het maar onder dezelfde categorie als haar kiespijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Amanda sporten, vreemd dat ze helemaal geen last meer heeft van haar gekneusde rib. Miraculeus herstel weer en dat zonder tussenkomst van een arts of fysio.
Ik denk dat ze niet eens aan examen toekomt als ze zo doorgaat. Volgens mij rijd ze nog als een dweil, getuige de vage opmerking van de instructeur de laatste keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als A zakt is dat een gigantische mokerslag.
Sowieso een goede timing. Als ze geslaagd zou zijn, loopt ze nog 3 kilometer verder naast d'r schoenen - oordoppen aanbevolen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.
Wat gemeen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even vergeten dat Yuri een zware hersenschudding had en 10 minuten bewusteloos op de grond heeft gelegen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef T-lex het volgende:
Ach...het menselijk lichaam kan best wat hebben. Sta je soms van versteld hoor.![]()
Huub is toch niet van glas mensen. ...laat die knul lekker sparren met Brian.
me tooquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub zeggen dat Polo het een goed plan vindt, dat zou dan wel heel flauw zijn zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gemeen!
Maarre.. voor het eind van de dag hebben B&A dit al gehoord hoor, op de een of andere manier.
...as we speakquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gemeen!
Maarre.. voor het eind van de dag hebben B&A dit al gehoord hoor, op de een of andere manier.
Daarom hoop ik dat het onder begelijding van Hans e.d. is, die weten wat Brian grappenderwijs kan aanrichten, niet dat ik het slim plan vind hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Even vergeten dat Yuri een zware hersenschudding had en 10 minuten bewusteloos op de grond heeft gelegen?
Dat was ook na een trapje van Brian, grappenderwijs gegeven nadat Yuri al down was, of was het tunnelvisie?
In ieder geval ging Brian door, trapte hem bijna een hersenbeschadiging en daar was niemand vlug genoeg bij om in te grijpen. Kun je nagaan wat er kan gebeuren als Brian zonder officiele scheidsrechters erbij een gevalletje tunnelvisie gaat doen.....
Ben er ook bang voor. Talpa.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
Wie zei wat dan?quote:
En het "gebroken been" van Brian na het sumoworstelen met Jaap is ook al weer helemaal overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Amanda sporten, vreemd dat ze helemaal geen last meer heeft van haar gekneusde rib. Miraculeus herstel weer en dat zonder tussenkomst van een arts of fysio.
Zie me daar een walrus liggen zeg!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef tipsch het volgende:
Jaap is mishandeld door Carlos.
[ afbeelding ]
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef blomst het volgende:
Amanda zei dat ze al af had gereden, maar dat kan toeval zijn.
Verzoek de goden nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef mspoez het volgende:
Wat is het toch een mislukkeling die Jaap...hij is moe na 10 kniebuigingen en dus moet alles nu stuk. Valt mee dat de stereo nog rechtop staat.
ze zal hard haar best moeten doen, de rijlessen gaan volgens mij nog niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.
En had Mommie Dearest al lang een cabriootje met strik laten afleveren om haar materiële liefde te tonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.
MUTEquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
Train ze, wat voor merk pup is het?quote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
Merk 'dwergteckel'. Geniaal is ze.Doe binnenkort een fotootje van d'r.
Ik weet het skattie, is een geintje.quote:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent hetIk heb hetzelfde merk , een oudje van bijna 15, but still going strong.
Hij is mijn redding als DGK en met name B en A mijn strot uitkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......
quote:En terwijl Carlos nog een hartig woordje met Jaap spreekt, komt Huub terug. Een opgestoken duim geeft goed nieuws aan. “Ik ben geslaagd!”, meldt hij Claire. Hij krijgt uiteraard een dikke kus. Jaap is al snel binnen en brengt verslag uit…
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
Hij is mijn redding als het me allemaal teveel wordt.![]()
Echt het druipt er af of niet dan?quote:On Topic: Leuk dat PoekieRoekie Huub feliciteert, echt attent.![]()
die gast is gestoord hij heeft gvd meer als een jaar geen klote gedaan en de laatste 2 weken wil hij tv maken en zeggen hoe goed wel niet is .........................donderstraal op smerige rat je bent een luie rat die nog geen knip voor zijn neus waard is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
Nou zeg, inderdaad!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:40 schreef T-lex het volgende:
Wat een leven hebben die gasten toch.....
Ricardo en Jaap dobberen in het zwembad.
Huub en Claire hangen binnen op de bank.
Amanda en Brian liggen languit buiten in de schaduw bij het zwembad op die ligstoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |