Schaar het maar onder dezelfde categorie als haar kiespijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Amanda sporten, vreemd dat ze helemaal geen last meer heeft van haar gekneusde rib. Miraculeus herstel weer en dat zonder tussenkomst van een arts of fysio.
Ik denk dat ze niet eens aan examen toekomt als ze zo doorgaat. Volgens mij rijd ze nog als een dweil, getuige de vage opmerking van de instructeur de laatste keerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als A zakt is dat een gigantische mokerslag.
Sowieso een goede timing. Als ze geslaagd zou zijn, loopt ze nog 3 kilometer verder naast d'r schoenen - oordoppen aanbevolen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.
Wat gemeen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.
Even vergeten dat Yuri een zware hersenschudding had en 10 minuten bewusteloos op de grond heeft gelegen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef T-lex het volgende:
Ach...het menselijk lichaam kan best wat hebben. Sta je soms van versteld hoor.![]()
Huub is toch niet van glas mensen. ...laat die knul lekker sparren met Brian.
me tooquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?Ik vind dit een leuk "snood" plannetje.
Ik hoorde Huub zeggen dat Polo het een goed plan vindt, dat zou dan wel heel flauw zijn zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gemeen!
Maarre.. voor het eind van de dag hebben B&A dit al gehoord hoor, op de een of andere manier.
...as we speakquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gemeen!
Maarre.. voor het eind van de dag hebben B&A dit al gehoord hoor, op de een of andere manier.
Daarom hoop ik dat het onder begelijding van Hans e.d. is, die weten wat Brian grappenderwijs kan aanrichten, niet dat ik het slim plan vind hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Even vergeten dat Yuri een zware hersenschudding had en 10 minuten bewusteloos op de grond heeft gelegen?
Dat was ook na een trapje van Brian, grappenderwijs gegeven nadat Yuri al down was, of was het tunnelvisie?
In ieder geval ging Brian door, trapte hem bijna een hersenbeschadiging en daar was niemand vlug genoeg bij om in te grijpen. Kun je nagaan wat er kan gebeuren als Brian zonder officiele scheidsrechters erbij een gevalletje tunnelvisie gaat doen.....
Ben er ook bang voor. Talpa.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:19 schreef Gert het volgende:
Wie zei wat dan?quote:
En het "gebroken been" van Brian na het sumoworstelen met Jaap is ook al weer helemaal overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik zie Amanda sporten, vreemd dat ze helemaal geen last meer heeft van haar gekneusde rib. Miraculeus herstel weer en dat zonder tussenkomst van een arts of fysio.
Zie me daar een walrus liggen zeg!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef tipsch het volgende:
Jaap is mishandeld door Carlos.
[ afbeelding ]
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:27 schreef blomst het volgende:
Amanda zei dat ze al af had gereden, maar dat kan toeval zijn.
Verzoek de goden nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef mspoez het volgende:
Wat is het toch een mislukkeling die Jaap...hij is moe na 10 kniebuigingen en dus moet alles nu stuk. Valt mee dat de stereo nog rechtop staat.
ze zal hard haar best moeten doen, de rijlessen gaan volgens mij nog niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.
En had Mommie Dearest al lang een cabriootje met strik laten afleveren om haar materiële liefde te tonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.
MUTEquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
Train ze, wat voor merk pup is het?quote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
Merk 'dwergteckel'. Geniaal is ze.Doe binnenkort een fotootje van d'r.
Ik weet het skattie, is een geintje.quote:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent hetIk heb hetzelfde merk , een oudje van bijna 15, but still going strong.
Hij is mijn redding als DGK en met name B en A mijn strot uitkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......
quote:En terwijl Carlos nog een hartig woordje met Jaap spreekt, komt Huub terug. Een opgestoken duim geeft goed nieuws aan. “Ik ben geslaagd!”, meldt hij Claire. Hij krijgt uiteraard een dikke kus. Jaap is al snel binnen en brengt verslag uit…
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
Hij is mijn redding als het me allemaal teveel wordt.![]()
Echt het druipt er af of niet dan?quote:On Topic: Leuk dat PoekieRoekie Huub feliciteert, echt attent.![]()
die gast is gestoord hij heeft gvd meer als een jaar geen klote gedaan en de laatste 2 weken wil hij tv maken en zeggen hoe goed wel niet is .........................donderstraal op smerige rat je bent een luie rat die nog geen knip voor zijn neus waard is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |