Huub zei vanmorgen - WTF..........nou ja, hier zit ik niet op te wachten, ik wil niet dood, maar als ik uitgedaagd word, dan doe ik het wel!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....
Het is een manipulator 1e klas, maar ja, aan wie ligt het als dat lukt? Ik denk dan 'laat je niet manipuleren' ipv dat ik het de manipulator kwalijk neem. In het geval iemand niet helder kan denken of verminderd toerekeningsvatbaar is zou ik het pas de manipulator kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.
Weet niet wat jij denkt wat die twee gaan doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh, dus het idee kwam van Huub? En die laat zich graag uit elkaar trekken voor een paar extra punten? Ja dat is doortrapt ziek inderdaad
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef pullup het volgende:
Huub is terug, je kunt je streams wel weer aandoen hoor.
ik dacht dat huub gevoelig was, maar deze kan echt weinig hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:04 schreef Dementor het volgende:
Carlos tegen Jaap: weet je hoe populair jij bent buiten (dreigende toon), ik zou maar gaan emigreren.
Oh joh Carlos begin jij ook al.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, was een leuke opmerking hé....![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:09 schreef NoNickOne het volgende:
"HOI JAPPIE, HET KAN NOG HOOR OM CLAIRE VOOR JE TE WINNEN,ZONDER DE TUINKABOUTER. ZIJN AFWEZIG DOET HAAR OOK GOED.ZE STRAALT HET OOK UIT.DUS DOET JE BEST.WEG MET DE KABOUTER.SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!
Rieke 01-05-08 @ 19:53"
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Laf Jaap wil niet meedoen met het plan van Huub om net te doen of hij morgen moet afrijden.....oh wacht, misschien toch wel.
Dit vind ik ook echt leuk, 2 nachten terror!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?Ik vind dit een leuk "snood" plannetje.
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:10 schreef tipsch het volgende:
Huub heeft het Brian en Amanda dus nog niet verteld?Ik vind dit een leuk "snood" plannetje.
Als A zakt dan is dat een gigantische mokerslag.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook. B en A weten van niks en dat is nu precies de bedoeling. Huub gaat het pas vertellen nadat Amanda geslaagd gezakt is a.s. donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |