Als Huub hem provoceert, zou het weleens heel gevaarlijk kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnen
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kan Brian op een legale manier Huub helemaal de tering slaan, onder het mom van sparren, ik word kotsmisselijk van die mensen die dat allemaal verzinnen
Ja, of er is een achterlijke NL-er die de oproep van Huub serieus neemt en Chantal lastig gaat vallen waardoor er iets minder leuks gebeurt......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Huub hem provoceert, zou het weleens heel gevaarlijk kunnen worden.
Maar als de sfeer rustig blijft, neemt Brian misschien genoegen met een bewijs van zijn fysieke overmacht.
Al zie ik de sneak ook nog wel in staat om Huub stevig letsel te bezorgen. Op een manier waarop het een ongelukje lijkt, en opzet dus niet bewezen kan worden.
Kan-ie daar lekker over opscheppen tegen Kennie later.
Brian daagt hem steeds uit en Huub is dan niet zo kinderachtig om nee te zeggen.Ik zou me eigen ook niet laten kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Lekker opscheppen tegen de hele wereld!.........en in ieder tv programma!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als de sfeer rustig blijft, neemt Brian misschien genoegen met een bewijs van zijn fysieke overmacht.
Al zie ik de sneak ook nog wel in staat om Huub stevig letsel te bezorgen. Op een manier waarop het een ongelukje lijkt, en opzet dus niet bewezen kan worden.
Herinner je je vriendelijke potje sparren met Dino nogquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub wilde het zelf ook wel, het is niet tegen zn zin in, verstandig is het niet, alee, maar ja, misschien moet ie ook wel weer tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nou ik welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian daagt hem steeds uit en Huub is dan niet zo kinderachtig om nee te zeggen.Ik zou me eigen ook niet laten kennen.
Ja, denk je dat die gedachte erachter zit? Zou kunnen, misschien ook wat rooie3 zegt, dat ie zich niet wil laten kennen. Hoe dan ook, ik vind het knap stom dat ie het uberhaupt aan wil gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....
dus jij weet ook al precies hoe huub denkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Huub dat. Hij weet heel goed dat hij zal verliezen, iedereen hem zielig zal vinden en het hem dus punten op zal leveren.....Doortrapt ziek issie.....
Je weet wat Huub altijd zegt bij twijfel altijd doen.Huub zegt nooit nee tegen iets en daar is aardig misbruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik welik zou echt geen gevecht aangaan waarvan ik weet dat de ander het met 1 vinger in zn neus wint
Is het Brian wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef miesy het volgende:
[..]
dus jij weet ook al precies hoe huub denkt?
als er eentje ziek is....lol....
Als dit doorgaat is dit misschien het lesje wat hem leert nooit nee te zeggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je weet wat Huub altijd zegt bij twijfel altijd doen.Huub zegt nooit nee tegen iets en daar is aardig misbruik van gemaakt.
Hij heeft hele volkstammen bij de benen met z'n gedraai en gelieg. Alles zet hij naar z'n hand, bij de meesten lukt het ook nog. Ik beschouw hem echt als een onaangepast eikeltje dat als een kind alles zal doen om z'n zin te krijgen. Onhandelbaar ventje. Niet voor niets een tijd in de VS gezeten en uiteindelijk maar door pa in het "goede doelen bedrijf" opgenomen om hem toch ergens maar een plaatsje te geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die gedachte erachter zit? Zou kunnen, misschien ook wat rooie3 zegt, dat ie zich niet wil laten kennen. Hoe dan ook, ik vind het knap stom dat ie het uberhaupt aan wil gaan.
Goh, dus het idee kwam van Huub? En die laat zich graag uit elkaar trekken voor een paar extra punten? Ja dat is doortrapt ziek inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |