En had Mommie Dearest al lang een cabriootje met strik laten afleveren om haar materiële liefde te tonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Dat was een geintje, niemand trapt daarin natuurlijk. Als het echt zo geweest was stond dat hok nu vol bloemen en de taart was niet aan te slepen geweest.
MUTEquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
Train ze, wat voor merk pup is het?quote:
Je meent hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:40 schreef tipsch het volgende:
Merk 'dwergteckel'. Geniaal is ze.Doe binnenkort een fotootje van d'r.
Ik weet het skattie, is een geintje.quote:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent hetIk heb hetzelfde merk , een oudje van bijna 15, but still going strong.
Hij is mijn redding als DGK en met name B en A mijn strot uitkomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
Ah gossie, ik zie hem/haar al driftig stappen als je de COS frustraties van je af aan het lopen bent......
quote:En terwijl Carlos nog een hartig woordje met Jaap spreekt, komt Huub terug. Een opgestoken duim geeft goed nieuws aan. “Ik ben geslaagd!”, meldt hij Claire. Hij krijgt uiteraard een dikke kus. Jaap is al snel binnen en brengt verslag uit…
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
Hij is mijn redding als het me allemaal teveel wordt.![]()
Echt het druipt er af of niet dan?quote:On Topic: Leuk dat PoekieRoekie Huub feliciteert, echt attent.![]()
die gast is gestoord hij heeft gvd meer als een jaar geen klote gedaan en de laatste 2 weken wil hij tv maken en zeggen hoe goed wel niet is .........................donderstraal op smerige rat je bent een luie rat die nog geen knip voor zijn neus waard is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Oja even de streams op B en A en het eerste wat ik hoor is:
B: kijk dan eigenlijk hebben we vet veel succes geboekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |