Dat lijkt me ook niet zo geweldig inderdaad. Mooier zou zijn als je gewoon in de opties zou kunnen kiezen of je wapens "agen" of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef Thrilled het volgende:
Alleen het idee dat een wapen kapot gaat bevalt mij niet zoIk ben nogal het type dat echt fan kan zijn van 1 specifiek wapen en daar dus het liefste de hele game mee door wilt.. en nu schijnt dus dat juist wanneer je een wapen veel gebruikt de kans groter wordt dat hij 'jammed' en je hem moet laten repareren...
Ja precies, bij runescape (quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo geweldig inderdaad. Mooier zou zijn als je gewoon in de opties zou kunnen kiezen of je wapens "agen" of niet.
quote:Far Cry 2 is slated for an October 2008 release on PC, PlayStation 3 and Xbox 360.
quote:Far Cry 2 tijdelijk exclusief voor de PS3?
De grootste Europese game retailer GAME is gisteren gestart met het noteren van pre-orders van Far Cry 2. Opvallend genoeg staat de release van de PlayStation 3 versie een maand vroeger dan hun Xbox 360 en PC broertje. Ubisoft is momenteel niet bereikbaar voor enige commentaar dus gedurende de tijd dat er niks officieel is vrijgegeven zijn we bijna verplicht om dit gerucht met een serieuze korrel zout te nemen.
quote:Far Cry 2 op de consoles valt tegen?
In een hands-on van Eurogamer wordt verteld dat de console versies van Far Cry 2 veel minder voorstellen dan de PC-versie, grafisch gezien. Rob Purchese, de gelukkige die de game mocht spelen, vond de console versies "niet spectaculair en op sommige stukken zelfs saai". Ook was de 360 versie iets verder qua anti-aliasing.
Redding describes the console versions as comparable to a "medium load-out on PC", and warns us that, "graphically you're going to notice slight differences". Which we did. The Xbox 360 was the better of the two with its anti-aliasing, but both looked unspectacular and even drab in points. Far from ugly, mind you.
Toch noemt hij de game ver van lelijk, dus hebben we hier te maken met een pessimist? Je zult het merken in de herfst, wanneer de game uitkomt voor PC, Xbox 360 en natuurlijk de Playstation 3.
Dat was te verwachten en wat betreft het gfx gedeelte maakt me ook niet zo veel uit!quote:
Hahaha, kut-consoles.quote:
failquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, kut-consoles.
Die krengen zijn ook al jaren oud.
Ik vind het niet meer als logisch. De pc bouwt immers zijn voorsprong weer verder uit ten aanzien van consoles. Anders zouden de nieuwe videokaarten helemaal hun geld niet waar zijn. Daarom hou ik ook van de pc. Als geld een minder probleem is dan koop je gewoon een 4870 in Crossfire, of een GTX280 in sli en dan kan je alles lekker opendraaienquote:
En dan hooor je de console fanboys altijd zeggen zo van: "BOHHHHHH jullie hebben lekkah om de 3 jaar een upgrade nodig!!!!"quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, kut-consoles.
Die krengen zijn ook al jaren oud.
Zo erg zijn de meeste pc noobs toch niet. Ik moet toegeven sommige moeten gewoon het flamen achterwege latenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet het, ik had er gewoon een console only topic van moeten maken, dan hadden we niet al die pc noobs erbij gehad
De normale Xbox werd in begin 2002 in Europa geintroduceerd. Eind 2005 werd de Xbox360 geintroduceerd in Europa. Dat is maar een verschil van 3,5 jaar. Das ook niet echt lang voor een console versus de PC.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dan hooor je de console fanboys altijd zeggen zo van: "BOHHHHHH jullie hebben lekkah om de 3 jaar een upgrade nodig!!!!"
En dan zelf gewoon vet gepwned worden!
Een PC kan je voor praktisch alles gebruiken, in tegenstelling tot een consooooole. Je kan er alleen nog net geen koffie mee zetten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Platina het volgende:
Kappen met dat PC gezeiver. Alsof iemand die krengen nog gebruikt behalve voor internet/schoolzooi.
Dat zou niet nodig moeten zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Slotje voor dit topic en een [Console] [PC] openenimo
LOLLERCAUST!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Word & Excel FTW!
Voor de rest is de pc een kut ding en game je 10 keer beter op een console!
FPS gaat heel goed op een console! Strategie idd wat minder maar ik denk dat Halo Wars dat speciaal voor de console wordt gemaakt daar misschien wel verandering in kan brengen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:06 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLLERCAUST!
Bijvoorbeeld strategiegames en FPS-shooters op de console zijn hilarisch, met die kut-controllers. Daar is toch niet op te spelen man? Keyboard en muis werken veel en veel beter.
Ja maar Farcry 2 is saaiquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:05 schreef Sackboy het volgende:
Gaarne nu ff optyfen met die console vs pc discussie. Als de pc mensen op elkaars specs willen fappen met hun muisarm openen ze daar maar een eigen topic over. Dit topic gaat over Far Cry 2.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Farcry 2 is saai![]()
Volgens die kerel van die preview!
quote:No Beta No Demo, because they won't to pick out a small part of the game. 4 Difficulties No crosshair, independent of the difficulty. Can be switched on in options.
http://www.farcry2-hq.com/quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
SB waar trek je altijd die hippe feitjes weg eigenlijk?
Dat heb je goed gedaan mien jong!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.farcry2-hq.com/
Ik heb de pc-feitjes er maar even uitgefilterd
Als dat zo wordt, blijkt de console eigenlijk gewoon een PC te zijn, maar dan met een gamecontroller eraanquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FPS gaat heel goed op een console! Strategie idd wat minder maar ik denk dat Halo Wars dat speciaal voor de console wordt gemaakt daar misschien wel verandering in kan brengen.
Als we nu ook nog Word en Excel op de console krijgen kan de pc de deur uit
Ik wil het sackquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een tof filmpje
Was te verwachten natuurlijk. Maar mij maakt het sowieso geen hol uit aangezien dit fokking day one wordtquote:No Far Cry 2 demo planned
Far Cry 2 creative director Clint Hocking has confirmed that there will be no pre-release demo of Ubisoft's open-world shooter sequel. Or, "no, no demo" as he put it to us last week at the team's HQ in Montreal.
And that's because, according to Ubisoft, the open nature of the game would make it impossible to offer a worthwhile teaser without serving up too great a slice of the content.
Hocking explained: "One reason is, even if we were to give out what you played today - even if we put invisible walls around it and said, here's the demo, you can go anywhere you like inside these walls and play it how you want - that's potentially right there eight-to-ten hours of gameplay. I don't know too many people who are willing to give away a 12-hour game for free." Spoilsports.
Hocking further confirmed that the game was now feature complete, with the vast majority of the team involved in the lengthy process of debugging. "Once you push 100 guys onto debugging for a week, things can get stable really fast."
You can read all about what we made of the brand new E3 build of Far Cry 2 today. The game's due out on PS3, 360 and PC before Christmas.
Voor mij ook Cybquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Maar mij maakt het sowieso geen hol uit aangezien dit fokking day one wordt
quote:“There are no fucking mutants in this game. No mutants, no monsters, no magic, no psychic powers."
Dus we kunnen het hele spel gaan spelen i.p.v. tot de helft en dan er mee kappen omdat er monsters komen!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 14 juli 2008 12:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus we kunnen het hele spel gaan spelen i.p.v. tot de helft en dan er mee kappen omdat er monsters komen!
Die sfeerquote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |