Dat horen we morgen denk ik wel. Er wordt september gedacht, maar ik verwacht zelf dat ze voor een november release gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
De engine is speciaal voor deze game ontwikkeld, dus hoogstwaarschijnlijk hadden ze van tevoren al beslist dat ze geen co-op erin zouden doen. En ik vind dat geen minpunt, eerder een gemist pluspunt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Onderbroek het volgende:
vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
bronquote:As the new engine takes advantage of multi-core processors, what sort of system requirements can we expect for Far Cry 2 on PC?
Guay: That is still in flux. This said, the game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old.
We keep all game features across the quality settings, it is only the detail and quality of the rendition of them that is changed. A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost 4 years old.
At the other extreme, I sometimes play the game on a 4 core system running in dual GPU mode. Our development team uses a large array of PCs and they all run the game.
We are still focused on optimizations but as we near the ship date we will be able to give clear requirements.
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vetquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
Je schijnt ook ingame te kunnen fappenquote:
ZOMGquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
50km2 is wel echt enorm, dus hopelijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?![]()
Er zitten 14 verschillende types voer/vaar/vliegtuigen in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
Zelfs jouw computer kan hem draaienquote:
quote:Far Cry 2 ook speelbaar met single-core CPU
Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Far Cry 2 ook zou kunnen draaien op oudere PC's die nog gebruik maken van een enkele core in de CPU. Het gaat hier dus om de Pentium IV en de oudere AMD Athlon cores, welke onder andere nog gebruik maken van slechts één enkele core. De producer van de game zegt dat de huidige systeemvereisten nog niet geheel vastgesteld zijn, maar men hoopt het in ieder geval mogelijk te maken om ook de gebruikers met een wat oudere PC te kunnen ondersteunen. Het spel zou zelfs speelbaar zijn op een PC die al 4 jaar oud zou zijn, zo vertelt de woordvoerder via de website van Next-Gen.biz: "...The game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old. ... A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost four years old."
Ja, dan zou mijn dualcore het ook wel moeten trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Sackboy het volgende:
Zelfs jouw computer kan hem draaienZie:
quote:Soaring over the detailed landscapes below, it seemed like there was no way the console version could hold up to the level of detail I was seeing on the PC--but a glance across the room proved otherwise.
After watching the Xbox 360 version for a good while, I had a hard time finding major differences between the two, other than some occasional pop-in on the console. Luckily Amancio, lead artist that he was, had some insight into that particular facet of design.
"There are resolution issues--the PC always runs at a higher resolution, higher textures. Lighting calculations are also more precise on the PC. We have real-time radiosity--this stump here is being illuminated by these rocks here. There's actually light bouncing going on."
Even still, textures and geometry on the 360 looked incredibly close to the PC version. This is because the game was created with relatively lower-resolution textures in mind, the focus being on artistic detail over pure texture size. Leaves were streaked with individual veins, and wood textures had a convincing grain to them.
Och, dat vind ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |