Mee eens, echter, zo'n game als STALKER heeft erg veel potentie, jammer dat STALKER het niet goed waarmaakte.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
Nee, Crysis en Far Cry 2 hebben totaal niks met elkaar te maken. Crysis is gemaakt door Crytek met de CryEngine 2, en Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft met de Dunia engine.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
Volgens het eind van dit filmpje (hierboven al gepost door Sackboy) zitten er wel degelijk dieren in het spel die uiteraard ook reageren op alles. Welke dieren en precies in zitten weet ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Dat begrijp ik, maar dan toch zal het er niet zo goed uitzien als Crysis. Heb je screens van Crysis op de hoogste kwaliteit gezien? Het lijkt net echt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
Er zitten wel dieren in het spel, maar alleen herbivoren en geen carnivoren. Omdat ze alles zo realistisch mogelijk willen maken konden ze carnivoren niet in het spel stoppen omdat ze de herbivoren zouden opeten. Dit zou de balans in het ingame dierenrijk verstoren, en om dit te voorkomen zouden ze een heel ecosysteem moeten bouwen. Dit zou iets te ingewikkeld worden en dus hebben ze besloten de focus op belangrijkere dingen te leggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze hebben nu de naam al overal gepromoot en zelfs logo's gemaakt. Bovendien liften ze mee op de bekendheid van het eerste deel.quote:en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Tuurlijk zal Crysis er mooier uit blijven zien, maar ik denk dat vooral op de consoles Far Cry 2 een van de technisch meest geavanceerde en vooruitstrevende games wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
quote:He also seemed to suggest that the Xbox 360 and PS3 versions look pretty much identical, and the recent builds on both consoles look far better then the tech demo he has been showing of the November build. The old build looked amazing as it was, so expect a visual feast from Far Cry 2.
Ik denk dat we de definitieve releasedate tijdens de Ubidays krijgen te horen. Het schijnt dat het spel nu in de beta-fase is.quote:A date may be announced in a few weeks time.
Weet ik niet, maar ik neem aan dat alle screens van de pc-versie zijn. Die zal er nou eenmaal het beste uitzien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit ziet er zo bruut uit, weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |