abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58583972
pi_58614850
http://www.farcry2-hq.com/

website met (een aantal) afbeeldingen van de te kiezen characters, interviews etc

groot interview:
deel 1
http://threespeech.com/blog/?p=975
deel 2
http://threespeech.com/blog/?p=1055
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_58615248
Enkele highlights uit het interview:

So there are 170 people working on the project. Also, the average age of our team is a little older than usual. We’ve assembled a team with a lot of life experience. We wanted to make sure we gathered people from all backgrounds. Even internally. I mean, we've got guys who worked on Splinter Cell, guys who worked on Assassins Creed, who worked on the Rainbow Six games and GRAW as well as from other studios. We’ve got a few guys from the Battlefield series.

en voor de consolegamers (waaronder ik):

You started development on PC. How difficult was it to port the code over to start work on the console versions, and is it essentially the same technology?

Yes. Part of the goal was not to merely convert Far Cry to Xbox 360 and PS3, the goal was to port the engine at the beginning, because we knew that our ambitions were so high. So we pushed it with certain tests to make sure we had something solid because we wanted to make sure that if we came out on console, it had to be the same game, it needs to be triple A quality, it needs to use the same data, to have the same story - and we’ve been able to achieve that. It’s extremely high quality it’s going to become the new benchmark for console games. I’m extremely confident about that!
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 11 mei 2008 @ 20:53:20 #29
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_58615382
Ik dacht dat het er veel slechter uit zou zien dat Crysis maar dat ziet er verassend goed uit hoor. Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen zin heb in een standaard shooter dus hopelijk wordt dit geen standaard shooter. CoD4 single-player zie ik bijv. als standaard dus ik verwacht eigelijk best veel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 11 mei 2008 @ 20:55:10 #30
141482 Q.
JurassiQ
pi_58615409
Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
For great justice!
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:45:36 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58660953
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
Mee eens, echter, zo'n game als STALKER heeft erg veel potentie, jammer dat STALKER het niet goed waarmaakte.
pi_58661305
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
pi_58661349
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Nee, Crysis en Far Cry 2 hebben totaal niks met elkaar te maken. Crysis is gemaakt door Crytek met de CryEngine 2, en Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft met de Dunia engine.

Eind van deze maand krijgen we trouwens nieuwe info over dit spel, want dan vinden de Ubidays plaats

pi_58661694
Dit filmpje was ik trouwens nog vergeten in de OP te zetten, dat is deel 2 van die offscreen gameplay footage. Ziet er zo tof uit, vooral dat stuk met dat vuur, die ontploffingen en die propaantanks

En natuurlijk die glider op het eind

woensdag 14 mei 2008 @ 13:24:51 #35
65330 Ruzbeh
pi_58663807
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:05:04 #36
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_58669892
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:24:27 #37
66083 Platina
78th Element
pi_58670380
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.

en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
pi_58671146
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.

en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Volgens het eind van dit filmpje (hierboven al gepost door Sackboy) zitten er wel degelijk dieren in het spel die uiteraard ook reageren op alles. Welke dieren en precies in zitten weet ik niet.
  woensdag 14 mei 2008 @ 20:03:53 #39
65330 Ruzbeh
pi_58671226
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
Dat begrijp ik, maar dan toch zal het er niet zo goed uitzien als Crysis. Heb je screens van Crysis op de hoogste kwaliteit gezien? Het lijkt net echt. Als Far Cry 2 er zo goed uit zal zien is dat heel mooi, maar het is vrijwel onmogelijk dat je zulke graphics goed kan draaien met de hardware van dit moment.
pi_58671495
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zitten wel dieren in het spel, maar alleen herbivoren en geen carnivoren. Omdat ze alles zo realistisch mogelijk willen maken konden ze carnivoren niet in het spel stoppen omdat ze de herbivoren zouden opeten. Dit zou de balans in het ingame dierenrijk verstoren, en om dit te voorkomen zouden ze een heel ecosysteem moeten bouwen. Dit zou iets te ingewikkeld worden en dus hebben ze besloten de focus op belangrijkere dingen te leggen.

Er zitten trouwens 12 verschillende diersoorten in het spel.
quote:
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze hebben nu de naam al overal gepromoot en zelfs logo's gemaakt. Bovendien liften ze mee op de bekendheid van het eerste deel.
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Tuurlijk zal Crysis er mooier uit blijven zien, maar ik denk dat vooral op de consoles Far Cry 2 een van de technisch meest geavanceerde en vooruitstrevende games wordt.

woensdag 14 mei 2008 @ 21:55:07 #41
66083 Platina
78th Element
pi_58673489
Nja jammer van die dieren hoor, zo superrealistisch hoeft het van mij ook weer niet.
Spawnende dieren was ook een optie geweest.

Maar dus wel op giraffes en olifanten hopen dus aangezien dat herbivoren zijn.
pi_58681145
Stukje uit dit nieuwsbericht:
quote:
He also seemed to suggest that the Xbox 360 and PS3 versions look pretty much identical, and the recent builds on both consoles look far better then the tech demo he has been showing of the November build. The old build looked amazing as it was, so expect a visual feast from Far Cry 2.
quote:
A date may be announced in a few weeks time.
Ik denk dat we de definitieve releasedate tijdens de Ubidays krijgen te horen. Het schijnt dat het spel nu in de beta-fase is.

pi_58789461
Nieuwe screens:

pi_58791202
Dit ziet er zo bruut uit , weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
pi_58791404
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit ziet er zo bruut uit , weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
Weet ik niet, maar ik neem aan dat alle screens van de pc-versie zijn. Die zal er nou eenmaal het beste uitzien.

Maar volgende week tijdens de Ubidays zijn alledrie de versies aanwezig (speelbaar), dus dan zullen we zeker meer te weten komen over de consoleversies

pi_58870261
http://threespeech.com/blog/?p=1103

laatste deel van eerder geposte interview
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:47:32 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_58873454
Ik kijk wel uit naar dit spel en nu er geen mutants of andere rare wezens in zitten zie ik het helemaal zitten!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_58875110
Frag Dolls interview

Niet echt nieuwe informatie of beelden, alleen wat meer over het verhaal enzo. Die producer komt trouwens altijd wel op mij over als een toffe peer

pi_58933373

dinsdag 27 mei 2008 @ 06:48:14 #50
141482 Q.
JurassiQ
pi_58933428
Mooie screens, ik ben erg benieuwd!
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')