dat is eerder een award voor de meest gekke user.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:55 schreef DANILXL het volgende:
paul gascoigne award voor humor
geweldig interview was datquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
Gerald Sibon award - de user die het het vaakst dronken post
Alhoewel het ook wel een beetje sad is
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die hebben we al gehad in het verleden. Terecht afgeschaft.
Oh, ik vergeet jou gewoon in het lijstje hierboven. Eerder in het topic had ik je wel bij de 15quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het in elk geval wel leuk om indien gewenst mee te nomineren. Welke awards zie ik dan vanzelf wel, moet wel een mooi lijstje van te maken zijn. Leukst is wel om awards te verzinnen met meer kandidaten, want sommige voorstellen zijn uiteraard leuk, maar slaan meer op één persoon.
dan kan ik nooit een vbl-award winnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Toen heette dat de George Best Award en inderdaad die hoeft van mij ook niet terug.
Ik ben niet echt heel allround hoor. Meeste landen- en clubtopics kom ik nooit. Dus helft van de awards kan ik weinig mee. Maar ik wil het verder best invullen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was al het plan ja, maar daarna kan iedereen natuurlijk nog stemmen een keer stemmen.
Ik denk dat de vier mods een redelijk beeld hebben over het hele forum (lezen bijna alles), dus die zou ik zeker kiezen. Als iemand heel graag wil dan wil ik wel m'n plek afstaan, mocht dat nodig zijn.
BliksemSchigt hoort er wat mij betreft zeker bij. methodmich en borisz zijn allround en veellezers. Je zou jorienvdherik kunnen kiezen, al moet er dan wel eerlijk genomineerd worden. Meer allrounders zijn dndiek, sjimz, EnGCatjuh, MaxPower, TerroRobbie.
Met WeebI erbij zit je op 14. Je zou er iemand bij kunnen doen en met 15 man nomineren, dan krijg je nog een beter beeld. mcyodogg, VoreG of Gordon_Shumway bijvoorbeeld.
Dat is degene die het organiseertquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:14 schreef Prosac het volgende:
SCH en Methodmich erbij en we hebben een mooi lijstje. Weebl zegt me zelf niet zoveel, maar dat zal wel weer genoeg zeggen over mijn allroundheid.
Hoeft denk ik geen probleem te zijn, je krijgt dan wel een betere lijst.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders nomineren we gewoon met 17 mensen, dat maakt ook niet zo veel uit.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Tennessee wel een award gaat winnen.
Ik organiseer nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als die gasten op die lijst niet reageren, misschien even PM-en Ray.
Ja, om mij nieuwsposter Sport te maken wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Kan ik de mensen van de Redactie Sport en de 3 VBL-Mods ook nomineren?
Aad de Mos awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Spannend
Net effe lobby gedaan bij Blawh, mijn grote vriend![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Kan ik de mensen van de Redactie Sport en de 3 VBL-Mods ook nomineren?
Verstandig. Geef je rekeningnummer even doorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk, ik neem de tijd ervoor.
Inderdaad, bij andere awards is maximaal 3 weer erg weinig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Zeker niet makkelijk zeg. Eén naam lukt nog wel, maar drie is bij sommige echt crisis.
is dat mods voor 'middag'?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef Blawh het volgende:
morgen in de morgenavond
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Verstandig. Geef je rekeningnummer even door![]()
Ik was bezig met een post, halverwege kwam ik er achter dat het niet echt duidelijk geformuleerd was. Toen ik het veranderde heb ik blijkbaar niet genoeg weggehaald.quote:
Dat is opzich alleen maar goed. Dan steken die users er blijkbaar echt bovenuit (al dan niet in negatieve zin).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er nu ook mee bezig; probeer waar het kan ook wel enigzins wat nieuwe namen er in te krijgen, maar bij sommige awards ontkom je niet aan dezelfde.
Ik vind het wel makkelijker stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is een gek idee.
PM'en is lekker makkelijk, snel en toegankelijk.
Dat is nog wel één van de makkelijkste.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef VoreG het volgende:
Pfoe zitten lastige tussen. Zoals de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Welke users zijn er nieuw dit jaar?.
En dat is? Jorien?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is nog wel één van de makkelijkste.
De enige die ik heb kunnen vinden. Ik ehb totaal geen tijdsbesef met wie er al een x aantal tijd isquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is nog wel één van de makkelijkste.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zo, heb ze ook verzonden. Zaten wel een paar lastige tussen, maar vooruit.
En verstuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb op 1 award na nu overal 3 namen. Denk dat ik het lijstje zo houd.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet het vandaag ingeleverd worden?
quote:Aankomende zondag 11 mei om 15.00 uur verwacht ik alles binnen te hebben.
In de na-avond of in de morgen-vooravondquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Ik lever mijn lijstje vanavond in.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de na-avond of in de morgen-vooravond
Stop nu maar met die grapjes, de Polak Award win je toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de na-avond of in de morgen-vooravond
Wat waren je ideeën dan? Ben wel benieuwd eigenlijk. Jammer dat je niet online was op het moment.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef rubbereend het volgende:in 2 dagen is alles al beklonken, kunnen mijn ideetjes dus de prullenbak in
quote:
o.a. een award voor de leukste user van de afgelopen 5 jaar of daar iets mee. Leek me een mooie aanleiding nu,quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat waren je ideeën dan? Ben wel benieuwd eigenlijk. Jammer dat je niet online was op het moment.
er is meer in het leven dan FOK! schijnt........quote:Definitieve beslissingen zijn na ~2 dagen gemaakt, genoeg tijd om mogelijke input te brengen.
Eten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is meer in het leven dan FOK! schijnt........
Eend kennende allebei.quote:
Geen verkeerd idee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o.a. een award voor de leukste user van de afgelopen 5 jaar of daar iets mee. Leek me een mooie aanleiding nu,
die vooral dusquote:
Nee. Is er al gezegd dat jij 20, 21, 22, 23 én 24 moet winnen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al gezegd dat Riro nr 21 moet winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |