Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Tennessee wel een award gaat winnen.
Ik organiseer nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als die gasten op die lijst niet reageren, misschien even PM-en Ray.
Ja, om mij nieuwsposter Sport te maken wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Kan ik de mensen van de Redactie Sport en de 3 VBL-Mods ook nomineren?
Aad de Mos awardquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:11 schreef Damzkieee het volgende:
Spannend
Net effe lobby gedaan bij Blawh, mijn grote vriend![]()
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Blawh het volgende:
Kan ik de mensen van de Redactie Sport en de 3 VBL-Mods ook nomineren?
Verstandig. Geef je rekeningnummer even doorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed werk, ik neem de tijd ervoor.
Inderdaad, bij andere awards is maximaal 3 weer erg weinig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef RayMania het volgende:
Zeker niet makkelijk zeg. Eén naam lukt nog wel, maar drie is bij sommige echt crisis.
is dat mods voor 'middag'?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef Blawh het volgende:
morgen in de morgenavond
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Verstandig. Geef je rekeningnummer even door![]()
Ik was bezig met een post, halverwege kwam ik er achter dat het niet echt duidelijk geformuleerd was. Toen ik het veranderde heb ik blijkbaar niet genoeg weggehaald.quote:
Dat is opzich alleen maar goed. Dan steken die users er blijkbaar echt bovenuit (al dan niet in negatieve zin).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er nu ook mee bezig; probeer waar het kan ook wel enigzins wat nieuwe namen er in te krijgen, maar bij sommige awards ontkom je niet aan dezelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |