quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zo, heb ze ook verzonden. Zaten wel een paar lastige tussen, maar vooruit.
En verstuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb op 1 award na nu overal 3 namen. Denk dat ik het lijstje zo houd.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet het vandaag ingeleverd worden?
quote:Aankomende zondag 11 mei om 15.00 uur verwacht ik alles binnen te hebben.
In de na-avond of in de morgen-vooravondquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef Blawh het volgende:
Ik lever mijn lijstje vanavond in.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de na-avond of in de morgen-vooravond
Stop nu maar met die grapjes, de Polak Award win je toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de na-avond of in de morgen-vooravond
Wat waren je ideeën dan? Ben wel benieuwd eigenlijk. Jammer dat je niet online was op het moment.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef rubbereend het volgende:in 2 dagen is alles al beklonken, kunnen mijn ideetjes dus de prullenbak in
quote:
o.a. een award voor de leukste user van de afgelopen 5 jaar of daar iets mee. Leek me een mooie aanleiding nu,quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat waren je ideeën dan? Ben wel benieuwd eigenlijk. Jammer dat je niet online was op het moment.
er is meer in het leven dan FOK! schijnt........quote:Definitieve beslissingen zijn na ~2 dagen gemaakt, genoeg tijd om mogelijke input te brengen.
Eten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is meer in het leven dan FOK! schijnt........
Eend kennende allebei.quote:
Geen verkeerd idee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o.a. een award voor de leukste user van de afgelopen 5 jaar of daar iets mee. Leek me een mooie aanleiding nu,
die vooral dusquote:
Nee. Is er al gezegd dat jij 20, 21, 22, 23 én 24 moet winnen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er al gezegd dat Riro nr 21 moet winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |