ik verslons mijn taken niet hequote:Op maandag 5 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:![]()
Ik was ook maar vast begonnen met openen, voor het geval je al was gaan roken
namelijk, stagiairsquote:
quote:Heal me, i'm heartsick
I'm hungry and i'm broken
I'm haunted, and weeping
Theblood of heaven flowing like a river tonite, tears i can't fight on my own
I'm a haunted, heaving, i'm hung and barely breathing
The drowning ocean, snuff the sun in motion.
Theres a pill on my tongue, a shot from a gun , the bottles bottom
I'm lonely as a star
Ah detailsquote:Op maandag 5 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Goede maandag allemaal. Hoe is het hier, allemaal een leuk weekend gehad enzo? Ging toch wel een beetje snel dit keer. Maar ben wel bruin geworden... beetje dan.
[..]
namelijk, stagiairs
Ik ga werken vanavond en overdag genieten van dit weerquote:
Volgens mij quote je een beetje verkeerdquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga werken vanavond en overdag genieten van dit weer!
WTF IDDquote:Op maandag 5 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij quote je een beetje verkeerd
En pas de TT ff aan
Stop eens met pestenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef Leinonlein het volgende:
Oja Wtf het is natuurlijk Bevrijdingsdag in Nederland! Zijn jullie niet allemaal vrij en op festivalterreinen om bandjes te kijken?
Ik zou weigerenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef mirved het volgende:
OV is niet geldig vandaag moet ik ook nog uit men eigen zak gaan betalen om naar stage te gaan
Boek, dan kun je lekker buiten zittenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat zal het worden?
Hmm, zit nu in de tuin met laptop. En heb gewoon lekker nergens zin inquote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Boek, dan kun je lekker buiten zitten
En als het te warm wordt ff de auto wassen
Jij welquote:Op maandag 5 mei 2008 10:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, zit nu in de tuin met laptop.
Join the clubquote:En heb gewoon lekker nergens zin in
sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Goede maandag allemaal. Hoe is het hier, allemaal een leuk weekend gehad enzo? Ging toch wel een beetje snel dit keer. Maar ben wel bruin geworden... beetje dan.
[..]
namelijk, stagiairs
Er zijn ook mensen die niet vrij zijn vandaagquote:Op maandag 5 mei 2008 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is alweer vroeg van de partij? Of ben ik zo laat wakker?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet vrij zijn vandaag![]()
Mogguh trouwens
Pesten, ik? Jjullie pesten mij met die overload aan vrije dagenquote:
Declareren bij je stagebedrijf natuurlijk. Neem aan dat ze wel bekend zijn met reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef mirved het volgende:
OV is niet geldig vandaag moet ik ook nog uit men eigen zak gaan betalen om naar stage te gaan
Ja waarom is het altijd zo lastig jezelf ertoe te zetten aan je stageverslag te werken. Ik heb er ook altijd problemen mee, zelfs als ik op mijn stage benquote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nu al dat ik niet lang bezig zal zijn met het verslagWat een pokkenwerk haha.
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nu al dat ik niet lang bezig zal zijn met het verslagWat een pokkenwerk haha.
Ha, ik ben dus niet de enige! Ik denk omdat we het leuk vinden om in de praktijk bezig te zijn en verder geen zin hebben in dat geneuzel van studie en verplichtingen daarvoor?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja waarom is het altijd zo lastig jezelf ertoe te zetten aan je stageverslag te werken. Ik heb er ook altijd problemen mee, zelfs als ik op mijn stage ben. Doe het puur & alleen voor het diploma, totaal niet meer gemotiveerd voor mijn studie
.
Over 4 weken heb ik weer een afspraak met mn stagedocent, en dan moet ik weer een boekwerk inleveren. Daarom ben ik maar eens begonnen. Moet jij maar 1 x een verslag inleveren? Bij ons is het 3 keer, maar dat is ook een 10 maandsstage natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doen
Heb ook nog steeds geen afspraak met stagedocente, dus zoveel haast heb ik nog niet
Bij ons moest het eerst heel uitgebreid, dat is nu verminderd naar een tussenverslag van 15 pagina, en een eindverslag.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet jij maar 1 x een verslag inleveren? Bij ons is het 3 keer, maar dat is ook een 10 maandsstage natuurlijk.
Hmm, dat is wel lekker op opzich. Naja, ik heb dus nog 3 weken (over 4 weken afspraak + 1 week van te voren inleveren).. dus ik moet echt weleens aan de slag. Het is echt uitgebreid en veel gelul etc.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons moest het eerst heel uitgebreid, dat is nu verminderd naar een tussenverslag van 15 pagina, en een eindverslag.
15 pagina's wordt nog lastig, en bij mij wordt het gewoon 1 verslag
Ha dan gaan we gelijk op! Zit ongeveer precies gelijk in mijn traject. Over 7 weken scriptie opleverenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doen
Heb ook nog steeds geen afspraak met stagedocente, dus zoveel haast heb ik nog niet
zit het feest in Barcelona er dan al weer op?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ha dan gaan we gelijk op! Zit ongeveer precies gelijk in mijn traject. Over 7 weken scriptie opleveren. Zie er echt tegenop, wil liever hier nog even langer blijven.
Alleen jij loopt een jaar voorquote:Op maandag 5 mei 2008 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
Ha dan gaan we gelijk op!
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Terug naar Nederland om iig mijn studie af te ronden. Zodra ik alles klaar heb in Nederland wil ik terug naar Barcelona om nog een maand full-time taalcursus te doen en wellicht een baan te zoeken, wil in ieder geval wel goed Spaans leren. Een jaartje genieten en denken over wat ik wil, zit nu te denken aan een master aan de VU of in Berlijn, even kijken wat de Berlijnse uni´s aanbieden en of die papieren wat waard zijn in NL... Oh damn, er spoken zoveel gedachten door mijn hoofdquote:Op maandag 5 mei 2008 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit het feest in Barcelona er dan al weer op?ga je dan weer terug naar Nederland? of blijf je daar nog veel langer wonen?
Ah oke! Ik ging er voor het gemak even vanuit dat iedereen al scriptie schrijftquote:Op maandag 5 mei 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen jij loopt een jaar voor
Maar mag je niet blijven na je stage
Ik ben er net een paar weken uitquote:Op maandag 5 mei 2008 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
Jij al enig idee over je toekomst of zit je nog met je koppie bij je stageverslag?.
ik doe geen minor, doordat ik het hele jaar in het buitenland heb gezeten, hoef ik geen minor te doen. Die heb ik tenslotte min of meer hier gedaan. Voor de rest ga ik naar Nederland terug om wat vakken van jaar 2 in te halen, wat vakken van dit jaar op te halen die ik heb gemist, en dan nog een half jaartje studeren in Utrecht. En dan afstudeerstage!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Terug naar Nederland om iig mijn studie af te ronden. Zodra ik alles klaar heb in Nederland wil ik terug naar Barcelona om nog een maand full-time taalcursus te doen en wellicht een baan te zoeken, wil in ieder geval wel goed Spaans leren. Een jaartje genieten en denken over wat ik wil, zit nu te denken aan een master aan de VU of in Berlijn, even kijken wat de Berlijnse uni´s aanbieden en of die papieren wat waard zijn in NL... Oh damn, er spoken zoveel gedachten door mijn hoofd. Wat moet ik! Master aan de uni in Barcelona heb ik ook aan gedacht maar het niveau ligt hier niet bijster hoog en daarnaast zijn de meeste opleidingen in het Spaans
.
Wat ga jij doen, terug naar Nederland voor je minor en dan afstuderen toch? Master in nieuw-zeeland?.
Hahah fuck man ik ben zo langdradig! Ik kan iets bijna nooit kwijt in slechts een paar zinnen. Waarom het met mijn scriptie dan nog niet zo snel gaat weet ik niet... Dan is het niet toegestaan om alleen onzin te praten denk ikquote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo lein, jij bent flink aan het typen geslagen hierJouw scriptie is dan ook al bijna af, neem ik aan
Goede keuze! Je zal ook wel meer kans hebben te worden toegelaten als je al een HBO diploma op zak hebt denk ikquote:Op maandag 5 mei 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er net een paar weken uit
Ga eerst deze studie afmaken (als het goed is nog een jaar), en dan heel hard hopen dat ik wordt toegelaten tot de opleiding tot Luchtverkeersleider![]()
Wilde eerst proberen om 1 september aanstaande toegelaten te worden, maar dan gooi ik 3 jaar HBO-studie weg, heb ik een flinke schuld, en bestaat nog de kans dat ik later afval in de opleiding
Oja met dat idee kwamen ze bij mij ook toen ik al aan mijn minor was begonnen, de apenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doe geen minor, doordat ik het hele jaar in het buitenland heb gezeten, hoef ik geen minor te doen. Die heb ik tenslotte min of meer hier gedaan. Voor de rest ga ik naar Nederland terug om wat vakken van jaar 2 in te halen, wat vakken van dit jaar op te halen die ik heb gemist, en dan nog een half jaartje studeren in Utrecht. En dan afstudeerstage!Hopelijk al ergens ver weg en daarna blijven werken bij dat bedrijf of een Master in Nieuw-Zeeland
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, laat dat stageverslag maar zitten.. dat wordt niks vandaag
Nee geef de moed niet op! Doorzetten! Hoewel ik ook nog niet veel heb gedaanquote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, laat dat stageverslag maar zitten.. dat wordt niks vandaag
quote:
Morgen weer een nieuwe poging, maar dan op stage.. misschien dat ik het dan wel kan opbrengenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee geef de moed niet op! Doorzetten! Hoewel ik ook nog niet veel heb gedaan.
Ik moet nog een half jaar in Utrecht zitten, ik zou wel alles in mn eerste half jaar kunnen gooien, maar ben ik echt helemaal naar de klote na dat half jaartje, dus heb besloten dat ik het wat rustiger aan doen en mn stage naar het jaar daarna verplaats. Dus komend jaar in zn geheel in Utrecht...quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oja met dat idee kwamen ze bij mij ook toen ik al aan mijn minor was begonnen, de apen. Maar moet je nu nog een jaar in NL blijven voordat je kunt afstuderen? Omdat je zoveel hebt gemist of wat?
Ik ga gewoon nog even hier blijven, bevalt me best aardig hier.
quote:
Groot gelijk. Ja hier ook wel, voor studenten die een buitenlandse opleiding doen, kom je aan met je CE weten ze ineens van niksquote:Op maandag 5 mei 2008 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet nog een half jaar in Utrecht zitten, ik zou wel alles in mn eerste half jaar kunnen gooien, maar ben ik echt helemaal naar de klote na dat half jaartje, dus heb besloten dat ik het wat rustiger aan doen en mn stage naar het jaar daarna verplaats. Dus komend jaar in zn geheel in Utrecht...
bij mij was het gelukkig bekend hoe de vork in de steel zat qua minor enzo
Internationale opleidingen FTW!!!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ja hier ook wel, voor studenten die een buitenlandse opleiding doen, kom je aan met je CE weten ze ineens van niks. Uiteindelijk is het nog wel goed gekomen gelukkig.
Dat is goed klote, je moet dus vrij veel aanpassen?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn stagebegeleider heeft gemaild.
Hij zegt dat wat ik heb nogal fragmentarisch overkomt. Damn, ja ik ben dingen aan het onderzoeken die ik interessant vind. De beste man wil dat ik eerst een externe en interne analyse ga schrijven () en aan de hand daarvan een oplossing bedenk. Ja potsie ik weet toch wat er aan de hand is, ik wil gewoon onderzoeken wat de beste manier is om ons product te verbeteren. HBO CE =
![]()
zeg maar gedag tegen het mooie weer van Barcelona en zeg maar goedemorgen tegen je laptop plekje in je appartementje!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:12 schreef Leinonlein het volgende:
Ohja en nog iets, dat mijn scriptie aan het einde van de maand af moet zijn terwijl ik nog 7 weken stage loop!
Inderdaad, zou het ook zeker doen als ik het over kon doenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Internationale opleidingen FTW!!!![]()
Nee dat niet, alleen structuur creëren en veel informatie toevoegen. Heel veel informatie, trends op de markt onderzoeken die iedereen al weet en meer van dat soort ongein.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dat is goed klote, je moet dus vrij veel aanpassen?
Hoe zit dat precies, mogen leraren je verplichten om je scriptie op een bepaalde dag in te leveren? Want officieel loopt mijn stage langer door en het schooljaar duurt tot ook nog tot augustus 2008. Is het dan niet zo dat je zelf mag bepalen of is dit school afhankelijk? Heb namelijk geen zin om over 4 weken mijn scriptie al in te moeten leveren.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zeg maar gedag tegen het mooie weer van Barcelona en zeg maar goedemorgen tegen je laptop plekje in je appartementje!![]()
![]()
he wat kan ik toch vervelend zijn, en ik ben nog wel uitgeslapen...
Wie gaat er dan ook op het heetst van de dag in de zon liggen bakkenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, dat was waarschijnlijk ook weer genoeg zon voor vandaag.. ben alweer rood
Ach, beetje aftersun erop vanavond en dan trekt het wel weer weg.
Tropisch Holland hiep hoi!quote:Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, dat was waarschijnlijk ook weer genoeg zon voor vandaag.. ben alweer rood
Ach, beetje aftersun erop vanavond en dan trekt het wel weer weg.
Ikquote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op het heetst van de dag in de zon liggen bakken![]()
Hmm, ik heb niet zoveel bijzondere plannen.. zou naar Groningen kunnen gaan maar heb geen zin. Gewoon van het weer genieten en vanmiddag nog ffies naar de stad om wat inkopen te doenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tropisch Holland hiep hoi!. Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
En Yesse wil nog ff kwijt dat er eendjes zijn
Straaljagers zijn niet leukquote:Op maandag 5 mei 2008 13:55 schreef nicomart het volgende:
En nog even naar de vliegtuigjes gekeken die in formatie langskwamen (speciaal voor onze spotter Piles)
Ook niksquote:Op maandag 5 mei 2008 13:57 schreef nicomart het volgende:
waren geen straaljagers! Waren ouderwetse spitfires volgens mij..
pff.. zeurpiet..quote:Op maandag 5 mei 2008 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niks
Alleen heule grote vliegtuigen zijn leuk om te kijken
Gelukkig kan dat er dan nog vanafquote:Op maandag 5 mei 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar vond het wel leuk dat je speciaal voor mij keek![]()
Hoe komen jullie daar nou weer trouwens, is niet echt bij jullie in de buurt tochquote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Groetjes vanuit een warm en zonnig Vondelpark
ja.. maar het is vergeven hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam wel erg bot over hè
Zo bedoelde ik het helemaal niet![]()
Volgens mijn weerbericht niet, dan blijft het zo zonnig en deze temperatuur tot en met vrijdag. zaterdag wordt het bewolkter, maar nog wel dezelfde temperatuurquote:Op maandag 5 mei 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
Ik las net trouwens dat het zonnige weer tot maandag blijft. Daarna blijft de temperatuur ok, maar wordt het iets bewolkterder
Ik deel mee in je misère. Ik doe ook een vrij gericht onderzoek naar mogelijkheden om een crossmediaal platform op te zetten, dat op het moment uniek zal zijn in Nederland.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn stagebegeleider heeft gemaild.
Hij zegt dat wat ik heb nogal fragmentarisch overkomt. Damn, ja ik ben dingen aan het onderzoeken die ik interessant vind. De beste man wil dat ik eerst een externe en interne analyse ga schrijven () en aan de hand daarvan een oplossing bedenk. Ja potsie ik weet toch wat er aan de hand is, ik wil gewoon onderzoeken wat de beste manier is om ons product te verbeteren. HBO CE =
![]()
Dit is mijn bronquote:Op maandag 5 mei 2008 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mijn weerbericht niet, dan blijft het zo zonnig en deze temperatuur tot en met vrijdag. zaterdag wordt het bewolkter, maar nog wel dezelfde temperatuur
leuk plaatje erbovenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dit is mijn bron
http://www.spitsnieuws.nl(...)_tot_pinksteren.html
iddquote:Op maandag 5 mei 2008 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk plaatje erboven![]()
![]()
mijn bron is de krant (PZC) van vandaag
groenlichtpresentatie?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
iddAch ja.. Voorspellen langer dan een dag is meestal al lastig zat.
Ik ben bezig met mijn groenlichtpresentatie, maar ik heb geen zin
Dat is best interessant, wel welke media typen willen jullie gebruik maken? Tijdens mijn vorige stage heb ik daar ook iets mee gedaan, we hadden een online social platform, en wilden dit ook neerzetten in de offline wereld. Doe jij ook zoiets of kijk jij naar crossmedia op een andere manier?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik deel mee in je misère. Ik doe ook een vrij gericht onderzoek naar mogelijkheden om een crossmediaal platform op te zetten, dat op het moment uniek zal zijn in Nederland.Volgens mijn begeleider is dat niet goed omdat het geen bestaan product is en er geen referentiekader bestaat betreffende de marketing. Oftewel, veel bestaande marketing is niet geschikt volgens die kerel. HBO CE =
![]()
presentatie die ik moet houden om te laten zien of ik verder mag met afstuderen.. Of ik dus groen licht krijgquote:Op maandag 5 mei 2008 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
groenlichtpresentatie?* Luctor = n00b
![]()
![]()
zit ik nou te ijlen of zegt bart dat met yesse in het vondelpark is.....????quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Groetjes vanuit een warm en zonnig Vondelpark
En Yesse wil nog ff kwijt dat er eendjes zijn en dat het warm is!![]()
Ik zit me ook nog steeds af te vragen of het waar is, of dat ie lultquote:Op maandag 5 mei 2008 15:05 schreef Bootje84 het volgende:
zit ik nou te ijlen of zegt bart dat met yesse in het vondelpark is.....????
Je komt nog vaak genoeg langs hoorquote:Hebben jullie me nog gemist of herkennen jullie me al niet meer?
Ben aan het werkquote:Op maandag 5 mei 2008 15:30 schreef nicomart het volgende:
is iedereen weg of echt aan het werk ofzo??
Geen paniek, maar mag ik wel zeggen dat ik het verrassend vind, en nieuwsgierig benquote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef jna het volgende:
Yesse is misschien met een jongen in het vondelpark en iedereen hier schiet in de paniek![]()
[ afbeelding ]
hola piet!!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
Las net ik dat er een relletje hier is ontstaan
Bootjequote:
Dat ken ikquote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gelijk een afspraak gemaakt bij de kapper. Vraagt het vrouwtje dat mijn afspraak noteert of ik nog een speciaal iemand wil. Ik zei dat het niet uitmaakt voor mij, ik ken ze toch niet.
weet je zeker dat het de kapper was en niet een hoerenhuis?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook gelijk een afspraak gemaakt bij de kapper. Vraagt het vrouwtje dat mijn afspraak noteert of ik nog een speciaal iemand wil. Ik zei dat het niet uitmaakt voor mij, ik ken ze toch niet.
dan vraag je toch ok de kapster met de grootste ...... schaar?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer hardlopenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
Weer bijgekleurd. En lekker wezen hardlopen
.
wezen zijn kinderen zonder oudersquote:Op maandag 5 mei 2008 16:14 schreef Houniet het volgende:
Weer bijgekleurd. En lekker wezen hardlopen
.
Ben ik dan toch verkeerd gelopen?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
weet je zeker dat het de kapper was en niet een hoerenhuis?
Dat is ook de kapster met de meeste houvast (lees: overgewichtquote:Op maandag 5 mei 2008 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dan vraag je toch ok de kapster met de grootste ...... schaar?
Volgende keer vraag ik wel of de leukste single kapster mij kniptquote:Op maandag 5 mei 2008 16:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik.. Maar ik ken wel de kapsters..
en bij scharen en vrouwen denk ik altijd aan hele andere dingenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik dan toch verkeerd gelopen?
[..]
Dat is ook de kapster met de meeste houvast (lees: overgewicht)
Ja en die 300 parodie van South Parkquote:Op maandag 5 mei 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
en bij scharen en vrouwen denk ik altijd aan hele andere dingen![]()
iets met lesbiennes enzo![]()
nee hoor. gisteren zag ik op het strand een vrouw met flink grote kluiten en een mooie buik. het zag er allemaal nog natuurlijk uit ook.. tijdens het springen veerde alles meequote:Op maandag 5 mei 2008 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik dan toch verkeerd gelopen?
[..]
Dat is ook de kapster met de meeste houvast (lees: overgewicht)
Ik ben niet de enige met een dirty mindquote:Op maandag 5 mei 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
en bij scharen en vrouwen denk ik altijd aan hele andere dingen![]()
Vergeet de leeftijd nietquote:Op maandag 5 mei 2008 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende keer vraag ik wel of de leukste single kapster mij knipt
Baywatch-style?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
nee hoor. gisteren zag ik op het strand een vrouw met flink grote kluiten en een mooie buik. het zag er allemaal nog natuurlijk uit ook.. tijdens het springen veerde alles mee![]()
![]()
ja dat is ook wel zo.. het moet bij iemand passen.. maar groot is niet lelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Baywatch-style?
Al ben ik niet zo van "groter = beter"
Heb het liever een beetje in verhouding
doe van allebei je handen eens met je wijs- en middelvinger een soort van schaar maken en schuif die dan eens in elkaarquote:Op maandag 5 mei 2008 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo.. het moet bij iemand passen.. maar groot is niet lelijk
uh, maaruh scharen en vrouwen = lesbopr0n..?
hmm.. ik heb liever meer hard-corequote:Op maandag 5 mei 2008 16:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
doe van allebei je handen eens met je wijs- en middelvinger een soort van schaar maken en schuif die dan eens in elkaar
Toevallig kwam ik in de luchpauze nog een vriendin tegen die lesbisch is.. misschien dat dat de oorzak was?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met een dirty mind
Al had ik dit niet bedacht
[..]
Vergeet de leeftijd niet![]()
Word je ook niet veel wijzer vanquote:scha·ren1 (onovergankelijk werkwoord)
1 (schaarde, heeft geschaard) bewegen als een schaar
er lopen twee 40+ (denk ik) vrouwen en die hebben grote "scharen"quote:Op maandag 5 mei 2008 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee hoor. gisteren zag ik op het strand een vrouw met flink grote kluiten en een mooie buik. het zag er allemaal nog natuurlijk uit ook.. tijdens het springen veerde alles mee![]()
![]()
Ik wel, maar Yesse is ontvoerd terwijl ze het Feijenoord clublied zongquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik wel, maar Yesse is ontvoerd terwijl ze het Feijenoord clublied zong
Jaaahaaaaquote:
Nou inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je morgen weer binnen moet zitten![]()
![]()
Jaaaaa als ik thuis benquote:
Wij hebben airco!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat het morgen niet al te warm is om het werk
Pfew, ik ben echt blij met de airco.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wij hebben een raam dat open kan
Ik zit er sowieso tot het einde van het jaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Pfew, ik ben echt blij met de airco.
Ik zit daar de hele zomer!
Ah, jij hebt dus ook geen echte zomervakantie?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit er sowieso tot het einde van het jaar.
ik heb drie weken vakantie.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus ook geen echte zomervakantie?
Dat heb ik ook altijd gedaanquote:Op maandag 5 mei 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Nog 7 weken, dan heb ik 2 maanden vakantie
Waarvan ik 3 a 4 dagen in de week ga werken
ik heb 2 weken genomen, daarnaast nog genoeg mogelijkheden tot een dagje vrij op vrijdag, voor een lang weekend ofzoquote:
Ik ook. Ik weet alleen nog niet of ik die 7 weken nog naar school ga. Even met de decaan praten morgen, ik vind de minor en de manier waarop die gegeven wordt eigenlijk maar niks, dus even zien of ik nog kan switchen zonder veel studievertraging. Of een andere oplossing zoeken.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Nog 7 weken, dan heb ik 2 maanden vakantie
Waarvan ik 3 a 4 dagen in de week ga werken
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar wat is nou mn favoriet
Oh, en mss een stomme vraag, maar kenden jij en Yesse elkaar nou al voor je hier kwam?
Gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 5 mei 2008 21:01 schreef Bravebart het volgende:Uuhm nee, hoezo? Ik ken haar nog niet eens een maand volgens mij
Haha, nou zover ik weet mis je geen puntquote:Op maandag 5 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig
Ik was al bang dat ik hele punt weer miste
Doe je goedquote:Op maandag 5 mei 2008 21:13 schreef T3rr0r het volgende:
Maar gelukkig morgen een half dagje omdat ik mooi een afspraak bij de tandarts om 14.30 heb gepland, oftewel, met reizen erbij moet ik toch wel rond 12.30 richting huis gaan
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 5 mei 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je goed
Tis wel stil hier vanavond zeg
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zometeen wordt het wel weer druk als Yesse er isquote:Op maandag 5 mei 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je goed
Tis wel stil hier vanavond zeg
Misschien kan ik idd beter even genieten van de rustquote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zometeen wordt het wel weer druk als Yesse er is
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kan ik idd beter even genieten van de rust
Care.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef Yesse het volgende:
*meld
Ghehequote:
Neeeeeee, flikker (quote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zal ik pics van gays plaatsen andersnog niet genoeg gezien vandaag
Ja jij mistte het lesbische stelletjequote:Op maandag 5 mei 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeeeee, flikker ( [ afbeelding ] ) op
Ja, eeuwig zondequote:
Weet ikquote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Daar hebben we het hier ook nog over gehad
Jajajaja, smeer het er nog maar ff inquote:
Ja joh, ze wilde steeds de SC checkenquote:
Jahoor, bij pottenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je was al een openingszin aan het bedenken?
Nou verslaafd enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, ze wilde steeds de SC checken
Nogal jaquote:
No shitquote:
Ik ben te subtielquote:
Sjonge jonge jongequote:Op maandag 5 mei 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
No shit
Leg m eens uit danquote:
Kan nietquote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge
[..]
Leg m eens uit dan
Weet ik leifquote:
Iets met allochtonen die de click met hun baas niet hebben en de plakdingen uit het Vondelparkquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Bravebart het volgende:
Iets met allochtonen die de click met hun baas niet hebben en de plakdingen uit het Vondelpark
Succes alvastquote:Op maandag 5 mei 2008 21:54 schreef PieterBas het volgende:
Morgenochtend naar school toe. Heb een gesprek over hoe nu verder met het afstuderen.
Ja, niet leuk enzoquote:
Wie?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Is er eigenlijk al een planning voor een volgende meet
Ikke wil ook mee![]()
Ik heb je moeder gekend, hé, ik heb je moeder gekend!quote:
Iedereen vergeet Marloes steedsquote:Op maandag 5 mei 2008 22:07 schreef PieterBas het volgende:
De meet zou gehouden worden na 4 juni, want dan is Kuno weer terug in Nederland
Keep your fucking mouth shutquote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gekend, hé, ik heb je moeder gekend!![]()
Alweer inside joke
Jaaa, maar hij staat toch allang op de lijst enzo?quote:
quote:
Dat duurt nog veeul te langquote:Op maandag 5 mei 2008 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaa, maar hij staat toch allang op de lijst enzo?
Ik zag het ookquote:
Hoezoquote:
Sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen vergeet Marloes steeds
Die komt nog iets later terug van vakantie
Hou opquote:
Een Freudiaanse verspreking mag best op zijn tijdquote:
Ghehequote:
En 20 op een dag ??quote:Op maandag 5 mei 2008 22:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een Freudiaanse verspreking mag best op zijn tijd
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja as if ik die nog niet genoeg had![]()
Mevrouw met de gele broek
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik offer me wel op om die kant op te komen hoor
Das best veelquote:
Tuurlijkquote:
Andersom is makkelijker denk ik, ik kan altijd (behalve zaterdag)quote:Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:Ga maar data noemen, kijken Yenice en ik wel of we kunnen
*zucht* wij vullen elkaar ook zooooo slecht aanquote:Op maandag 5 mei 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Al in de trein verzonnenAl weet ik hem al niet meer
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef Bravebart het volgende:
*zucht* wij vullen elkaar ook zooooo slecht aan
Maar we weten wel allesquote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
*zucht* wij vullen elkaar ook zooooo slecht aan
Kedeng Kedeng?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Al in de trein verzonnenAl weet ik hem al niet meer
Wie heeft er nu een dirty mind, jij of ikquote:Op maandag 5 mei 2008 22:23 schreef PieterBas het volgende:
Kedeng Kedeng?
Wie weet wat voor TT er uit zou komenquote:
Hoezo?quote:
Ja! En kunnen rationeel denken!quote:
Ik zagquote:
Een hele goeiequote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een dirty mind, jij of ik
[..]
Wie weet wat voor TT er uit zou komen
quote:
Pi!quote:
Dat ik een dirty mind heb, mag toch ondertussen wel bekend zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een dirty mind, jij of ik
Alsof ik in een spiegel sta te pratenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ik een dirty mind heb, mag toch ondertussen wel bekend zijn
Gewoon veel schuim makenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
Loop in de badkamer in... merk ik dat de deur van de badkamer weg is..... (we zijn ook aan het verbouwen)... maar felt a littlebit exposed tijdens het baderen...
Nu al terug danquote:Op maandag 5 mei 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
Loop in de badkamer in... merk ik dat de deur van de badkamer weg is..... (we zijn ook aan het verbouwen)... maar felt a littlebit exposed tijdens het baderen...
Maar dan ruik ik naar de badschuim van mijn moeder...quote:
ff snel, kan ook douchen.. maar het licht is kapot.. en er staat nu een lamp in de douchebak om de badkamer te verlichten.. Dus kan niet douchen, want electriciteit + water = een aangebakte PBquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff snel, kan ook douchen.. maar het licht is kapot.. en er staat nu een lamp in de douchebak om de badkamer te verlichten.. Dus kan niet douchen, want electriciteit + water = een aangebakte PB
Jawelquote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet alles toch niet 2x gaan vertellen
quote:
Wij denken wel het zelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |