ik verslons mijn taken niet hequote:Op maandag 5 mei 2008 10:25 schreef Piles het volgende:![]()
Ik was ook maar vast begonnen met openen, voor het geval je al was gaan roken
namelijk, stagiairsquote:
quote:Heal me, i'm heartsick
I'm hungry and i'm broken
I'm haunted, and weeping
Theblood of heaven flowing like a river tonite, tears i can't fight on my own
I'm a haunted, heaving, i'm hung and barely breathing
The drowning ocean, snuff the sun in motion.
Theres a pill on my tongue, a shot from a gun , the bottles bottom
I'm lonely as a star
Ah detailsquote:Op maandag 5 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Goede maandag allemaal. Hoe is het hier, allemaal een leuk weekend gehad enzo? Ging toch wel een beetje snel dit keer. Maar ben wel bruin geworden... beetje dan.
[..]
namelijk, stagiairs
Ik ga werken vanavond en overdag genieten van dit weerquote:
Volgens mij quote je een beetje verkeerdquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga werken vanavond en overdag genieten van dit weer!
WTF IDDquote:Op maandag 5 mei 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij quote je een beetje verkeerd
En pas de TT ff aan
Stop eens met pestenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef Leinonlein het volgende:
Oja Wtf het is natuurlijk Bevrijdingsdag in Nederland! Zijn jullie niet allemaal vrij en op festivalterreinen om bandjes te kijken?
Ik zou weigerenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef mirved het volgende:
OV is niet geldig vandaag moet ik ook nog uit men eigen zak gaan betalen om naar stage te gaan
Boek, dan kun je lekker buiten zittenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat zal het worden?
Hmm, zit nu in de tuin met laptop. En heb gewoon lekker nergens zin inquote:Op maandag 5 mei 2008 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Boek, dan kun je lekker buiten zitten
En als het te warm wordt ff de auto wassen
Jij welquote:Op maandag 5 mei 2008 10:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, zit nu in de tuin met laptop.
Join the clubquote:En heb gewoon lekker nergens zin in
sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 10:34 schreef Leinonlein het volgende:
Goede maandag allemaal. Hoe is het hier, allemaal een leuk weekend gehad enzo? Ging toch wel een beetje snel dit keer. Maar ben wel bruin geworden... beetje dan.
[..]
namelijk, stagiairs
Er zijn ook mensen die niet vrij zijn vandaagquote:Op maandag 5 mei 2008 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen is alweer vroeg van de partij? Of ben ik zo laat wakker?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet vrij zijn vandaag![]()
Mogguh trouwens
Pesten, ik? Jjullie pesten mij met die overload aan vrije dagenquote:
Declareren bij je stagebedrijf natuurlijk. Neem aan dat ze wel bekend zijn met reiskostenvergoeding?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:47 schreef mirved het volgende:
OV is niet geldig vandaag moet ik ook nog uit men eigen zak gaan betalen om naar stage te gaan
Ja waarom is het altijd zo lastig jezelf ertoe te zetten aan je stageverslag te werken. Ik heb er ook altijd problemen mee, zelfs als ik op mijn stage benquote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nu al dat ik niet lang bezig zal zijn met het verslagWat een pokkenwerk haha.
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet nu al dat ik niet lang bezig zal zijn met het verslagWat een pokkenwerk haha.
Ha, ik ben dus niet de enige! Ik denk omdat we het leuk vinden om in de praktijk bezig te zijn en verder geen zin hebben in dat geneuzel van studie en verplichtingen daarvoor?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja waarom is het altijd zo lastig jezelf ertoe te zetten aan je stageverslag te werken. Ik heb er ook altijd problemen mee, zelfs als ik op mijn stage ben. Doe het puur & alleen voor het diploma, totaal niet meer gemotiveerd voor mijn studie
.
Over 4 weken heb ik weer een afspraak met mn stagedocent, en dan moet ik weer een boekwerk inleveren. Daarom ben ik maar eens begonnen. Moet jij maar 1 x een verslag inleveren? Bij ons is het 3 keer, maar dat is ook een 10 maandsstage natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doen
Heb ook nog steeds geen afspraak met stagedocente, dus zoveel haast heb ik nog niet
Bij ons moest het eerst heel uitgebreid, dat is nu verminderd naar een tussenverslag van 15 pagina, en een eindverslag.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet jij maar 1 x een verslag inleveren? Bij ons is het 3 keer, maar dat is ook een 10 maandsstage natuurlijk.
Hmm, dat is wel lekker op opzich. Naja, ik heb dus nog 3 weken (over 4 weken afspraak + 1 week van te voren inleveren).. dus ik moet echt weleens aan de slag. Het is echt uitgebreid en veel gelul etc.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons moest het eerst heel uitgebreid, dat is nu verminderd naar een tussenverslag van 15 pagina, en een eindverslag.
15 pagina's wordt nog lastig, en bij mij wordt het gewoon 1 verslag
Ha dan gaan we gelijk op! Zit ongeveer precies gelijk in mijn traject. Over 7 weken scriptie opleverenquote:Op maandag 5 mei 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat ik na 13 weken nog steeds amper begonnen ben. Heb ik nog 7 weken om het te doen
Heb ook nog steeds geen afspraak met stagedocente, dus zoveel haast heb ik nog niet
zit het feest in Barcelona er dan al weer op?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ha dan gaan we gelijk op! Zit ongeveer precies gelijk in mijn traject. Over 7 weken scriptie opleveren. Zie er echt tegenop, wil liever hier nog even langer blijven.
Alleen jij loopt een jaar voorquote:Op maandag 5 mei 2008 11:56 schreef Leinonlein het volgende:
Ha dan gaan we gelijk op!
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Terug naar Nederland om iig mijn studie af te ronden. Zodra ik alles klaar heb in Nederland wil ik terug naar Barcelona om nog een maand full-time taalcursus te doen en wellicht een baan te zoeken, wil in ieder geval wel goed Spaans leren. Een jaartje genieten en denken over wat ik wil, zit nu te denken aan een master aan de VU of in Berlijn, even kijken wat de Berlijnse uni´s aanbieden en of die papieren wat waard zijn in NL... Oh damn, er spoken zoveel gedachten door mijn hoofdquote:Op maandag 5 mei 2008 12:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit het feest in Barcelona er dan al weer op?ga je dan weer terug naar Nederland? of blijf je daar nog veel langer wonen?
Ah oke! Ik ging er voor het gemak even vanuit dat iedereen al scriptie schrijftquote:Op maandag 5 mei 2008 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen jij loopt een jaar voor
Maar mag je niet blijven na je stage
Ik ben er net een paar weken uitquote:Op maandag 5 mei 2008 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
Jij al enig idee over je toekomst of zit je nog met je koppie bij je stageverslag?.
ik doe geen minor, doordat ik het hele jaar in het buitenland heb gezeten, hoef ik geen minor te doen. Die heb ik tenslotte min of meer hier gedaan. Voor de rest ga ik naar Nederland terug om wat vakken van jaar 2 in te halen, wat vakken van dit jaar op te halen die ik heb gemist, en dan nog een half jaartje studeren in Utrecht. En dan afstudeerstage!quote:Op maandag 5 mei 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik nog niet precies wat ik ga doen. Terug naar Nederland om iig mijn studie af te ronden. Zodra ik alles klaar heb in Nederland wil ik terug naar Barcelona om nog een maand full-time taalcursus te doen en wellicht een baan te zoeken, wil in ieder geval wel goed Spaans leren. Een jaartje genieten en denken over wat ik wil, zit nu te denken aan een master aan de VU of in Berlijn, even kijken wat de Berlijnse uni´s aanbieden en of die papieren wat waard zijn in NL... Oh damn, er spoken zoveel gedachten door mijn hoofd. Wat moet ik! Master aan de uni in Barcelona heb ik ook aan gedacht maar het niveau ligt hier niet bijster hoog en daarnaast zijn de meeste opleidingen in het Spaans
.
Wat ga jij doen, terug naar Nederland voor je minor en dan afstuderen toch? Master in nieuw-zeeland?.
Hahah fuck man ik ben zo langdradig! Ik kan iets bijna nooit kwijt in slechts een paar zinnen. Waarom het met mijn scriptie dan nog niet zo snel gaat weet ik niet... Dan is het niet toegestaan om alleen onzin te praten denk ikquote:Op maandag 5 mei 2008 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo lein, jij bent flink aan het typen geslagen hierJouw scriptie is dan ook al bijna af, neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |