Oja, die kwam transfervrij (al dachten ze daar in Alkmaa anders over?) van AZ, toch? Geen rare vervanger. Jonge, Nederlandse lefgozer, die zeker wel een balletje kan trappen. Zou prima passen naast Meeuwis vermoed ik, maar de vraag is of die er in september nog is. Als ik in het Meeuwis-topic lees is de lucht nog bepaald niet geklaard..quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ruud Vormer kun je als de opvolger van Tiote beschouwen, voor Lamah is er nog niet echt een opvolger.
AZ heeft inmiddels bevestigd dat Vormer inderdaad transfervrij was. En inderdaad is hij denk ik wel een aanwinst voor Roda, hij is sowieso iemand die altijd voorop gaat in de strijd en dat doet het goed bij het Rodapubliek. Denk dan ook dat hij wel populair zal worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oja, die kwam transfervrij (al dachten ze daar in Alkmaa anders over?) van AZ, toch? Geen rare vervanger. Jonge, Nederlandse lefgozer, die zeker wel een balletje kan trappen. Zou prima passen naast Meeuwis vermoed ik, maar de vraag is of die er in september nog is. Als ik in het Meeuwis-topic lees is de lucht nog bepaald niet geklaard..
Goeie zaak! Eindelijk wat structuur bij het transferbeleidquote:Martin van Geel en Roda JC zijn dicht bij een akkoord. Dat bevestigt de voormalig technisch directeur van Ajax tegenover L1. Van Geel meldt dat hij een goed gevoel heeft over de onderhandelingen met Roda JC.
Van Geel speelde in de jaren '80 op Kaalheide. Na zijn voetbalcarriere maakte Van Geel furore als technisch directeur bij Willem II en AZ. Na een minder succesvolle periode in Amsterdam stapte Van Geel eind vorig seizoen op bij Ajax.
Ook ADO Den Haag wilde Van Geel aantrekken. De onderhandelingen met Den Haag zijn stopgezet, omdat Van Geel meer perspectief ziet bij Roda JC.
Lijkt me ook. Samen met Narinx vormt hij een prima duo. Van Geel kan het technisch beleid voor zijn rekening nemen, waardoor Narinx zich nog meer kan gaan richten op de commerciële zaken, waardoor hopelijk de begroting snel opgestuwd kan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
Goeie zaak! Eindelijk wat structuur bij het transferbeleid
quote:Roda JC kan Hleb alleen kopen
De transfer van Vyacheslav Hleb naar Roda JC staat weer op losse schroeven. De Limburgers leken een huurovereenkomst af te sluiten voor de middenvelder, maar zijn club Ripo Minsk ligt dwars en wil hem alleen verkopen.
Roda JC wil de 25-jarige Hleb voor één seizoen huren met aansluitend een contract tot 2012. Ripo Minsk leek aanvankelijk akkoord te gaan met een dergelijke constructie, maar heeft zijn koers gewijzigd De Wit-Russische club wil alleen praten over een verkoop van de middenvelder.
Hleb was de afgelopen weken op proef bij Roda JC en maakte een uitstekende indruk op de technische staf. Hij scoorde vier keer in een oefenduel met FC Kerkrade West (8-0 winst).
Vyacheslav Hleb is de broer van de Wit-Russische sterspeler Alexandr Hleb. Deze maakte woensdag de overstap van Arsenal naar FC Barcelona.
Het veld ligt er wel goed bij, in tegenstelling tot andere jarenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat van geel nog wel ergens een aardige spits voor een spotprijsje weet, dan hebben wie hleb niet meer nodig. Waarom wordt nu trouwens overal geschreven dat het een middenvelder is terwijl er eerst SPITS stond
Het is altijd een middenvelder die ook als spits uit de voeten kan geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat van geel nog wel ergens een aardige spits voor een spotprijsje weet, dan hebben wie hleb niet meer nodig. Waarom wordt nu trouwens overal geschreven dat het een middenvelder is terwijl er eerst SPITS stond
kan je ook zien of de stoeltjes eindelijk eens gepoetst zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef RD4 het volgende:
[..]
Het veld ligt er wel goed bij, in tegenstelling tot andere jaren
blijf altijd maar een naar gevoel houden als ik die man zie maar hier hebben we voor de club dus absoluut geen slechte aan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bodor snelste speler binnen selectie
Afgelopen week hebben alle spelers wederom diverse testen ondergaan. De testen bestonden uit ogen- en voetentesten, een inspanningstest en een kracht- en snelheidstest. Alle spelers doorstonden de testen met een positief resultaat.
Opvallend was het resultaat van Bodor bij de snelheidstest. De Hongaars International liep de 10 en 30 meter als snelste van allemaal. Over de 10 meter deed hij 1,60 sec en over de 30 meter 3,89 sec.
Waarom huppelt die er op het veld dan maar altijd wat bij? Ik heb nog nooit iets van die snelheid gezien.quote:
vind toch dat we ons 2 maandjes netjes stil hebben gehouden of niet dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:20 schreef Plato1980 het volgende:
Gaan we nu alweer beginnen met zeiken op Bodor?
die is idd ge-ni-aalquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:07 schreef ZoneKill het volgende:
Wanneer is de open dag?
was ik ook over na het denken maar opzich moet 't wel kunnen voor een topsporter, zeker als je het al rennend meet dus zonder een langzame startquote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
1,69 seconden over 10 meter en 3,89 seconden lopen over een 30 meter? Dat lukt niemand.
Nou, als je bedenkt dat top-atleten de 100 meter rond de 10 seconden afleggen, inclusief staande start....quote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
1,69 seconden over 10 meter en 3,89 seconden lopen over een 30 meter? Dat lukt niemand.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef planethugo het volgende:
ik kijk er nu al naar uit! Hopelijk weer dezelfde spetterende optredens als de afgelopen jaren, en natuurlijk zo een top dj die allerlei gebroeders-ko feestplaten eringooit.
Neem aan dat seizoenkaarthouders gratis entree hebben!?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
17 augustus, oefenpot begint om 16:00.
Klik: http://www.rodajcfans.nl/index.php?module=nieuws&nieuws_action=showItem&nieuws_itemOffset=30&nieuws_itemID=8450&titel=roda-jc-ol%E9-%28open%29-dag&
Denk dat ze beter tegen vrouwen kunnen blijven oefenen.... Vrees ook dat het een afgang gaat worden in die Eredivisie, al is die hele eredivisie vrouwen zowiezo van bedroevend niveauquote:Dames Roda verliezen eerste oefenwedstrijd
Het damesteam van Roda heeft de eerste oefenwedstrijd met 4-0 verloren van het B1-jongensteam van De Ster uit Stein. Hoewel de uitslag anders doet vermoeden was trainer René Eijer tevreden over het damesteam.
Zo kon de trainer maar beschikken over elf speelsters vanwege vakanties. Woensdag speelt het team tegen de Duitse vrouwen van Teutonia Weiden.
Zolang het maar geen geld kost zal het me worst wezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:51 schreef planethugo het volgende:
owja we hebben 't hier nog niet over gehad:![]()
[..]
Denk dat ze beter tegen vrouwen kunnen blijven oefenen.... Vrees ook dat het een afgang gaat worden in die Eredivisie, al is die hele eredivisie vrouwen zowiezo van bedroevend niveau
De dames van FC Twente haalden schijnbaar ook dergelijke resultaten vorig jaar. Maar waarom je een oefenwedstrijd speelt als je maar maximaal 11 speelsters hebt...?quote:Op maandag 21 juli 2008 17:51 schreef planethugo het volgende:
owja we hebben 't hier nog niet over gehad:![]()
[..]
Denk dat ze beter tegen vrouwen kunnen blijven oefenen.... Vrees ook dat het een afgang gaat worden in die Eredivisie, al is die hele eredivisie vrouwen zowiezo van bedroevend niveau
Dat ook, en ze speelden als het klopt wat ik heb gelezen, tegen jongens van dezelfde leeftijd dus zo een enorme afgang is het ook weer niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De dames van FC Twente haalden schijnbaar ook dergelijke resultaten vorig jaar. Maar waarom je een oefenwedstrijd speelt als je maar maximaal 11 speelsters hebt...?
Ook hebben we het hier over een team wat, alles behalve compleet, voor de allereerste keer samen een wedstrijd speelde. Het is geen elftal waarin je enkele spelers moet inpassen...
Is maar goed ook, het risico is te groot. We kennen hem niet en het feit dat hij op zijn leeftijd nog in Wit-Rusland speelt zegt veel. Als hij geen Hleb zou heten zou het verder ook niemannd interesseren, maar omdat zijn broer toevallig kan voetballen wordt het kennelijk ineens interessant.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:30 schreef Professional het volgende:
Lees net op de site van het LD dat Roda afziet van Hleb.
Transfer liep niet echt lekker, dus kappen ze het maar af.
Hleb is een aanvallende middenvelder. Dus als die kwam hadden we nog geen spits erbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:30 schreef Professional het volgende:
Lees net op de site van het LD dat Roda afziet van Hleb.
Transfer liep niet echt lekker, dus kappen ze het maar af.
Dus geen spits erbij, misschien dat Van Geel wat anders uit zijn hoed tovert, wat echt nodig is.
Ah, een drie frontenoorlog.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef DarkShine het volgende:
Volgens Servé Kuijer heeft Groningen 2,75 miljoen geboden op Meeuwis en weigerde men ook maar één cent meer te betalen.
Groningen zou Meeuwis echter voor hebben gehouden dat Roda niet akkoord ging met 3,3 miljoen...
quote:Roda JC: Hleb? Lamah!
VI, 't Wereldje
Gast, doe ff wat je ikoontje zegt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Professional het volgende:
Roda is gewoon erg goed in het lpubliek ekker maken met namen van spelers die uiteindelijk net niet komen.
Een 250 Rodafans.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Professional het volgende:
En Kjell heeft weer speelminuten gemaakt, altijd goed.
Iemand daar geweest?
Dat komt omdat Castro tot zondebok is uitgeroepen bij een groot deel van het Rodapubliek en als je dat eenmaal bent kom je niet meer van die naam af. In het geval van Castro zeer onterecht, want hij heeft zich afgelopen seizoen duidelijk ontwikkeld en is geen slechte keeper voor Roda.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Dat Tyton gezeur krijg ik toch ook echt de schijt van.
Die opmerkingen van jou over motivatie etc. gooi je ook na iedere wedstrijd er uit, die kennen we zolangzamerhand wel en ze zijn ook nergens op gebaseerd. Typisch Kerkraads, waar een Peter van Houdt populairder was dan een Anastasiou, dat wel, maar ze doen de club meer kwaad dan goed.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:07 schreef LeonH het volgende:
Ook vind ik Tyton gewoon een stuk gemotiveerder onder de "deklat" staan,
en laat ik nou net (misschien wel gelukkig) geen kerkradenaar zijn. En ben normaal niet al te kritisch of negatief maar ik heb het gewoon niet zo op Castro.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou over motivatie etc. gooi je ook na iedere wedstrijd er uit, die kennen we zolangzamerhand wel en ze zijn ook nergens op gebaseerd. Typisch Kerkraads, waar een Peter van Houdt populairder was dan een Anastasiou, dat wel, maar ze doen de club meer kwaad dan goed.
Niet bedoeld als aanval op jou persoonlijk, jij staat gewoon even symbool voor een groot deel van het Rodapubliek, waar ik me steeds meer aan erger.
Leon, Kah is de laatste seizoenen echt brandhout.. Die heb ik de laatste anderhalf jaar niet één keer op een goede wedstrijd kunnen betrappen.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
en laat ik nou net (misschien wel gelukkig) geen kerkradenaar zijn. En ben normaal niet al te kritisch of negatief maar ik heb het gewoon niet zo op Castro.
maar motivatie is wel al een deel van alles he... Kah is niet de meest geweldige verdediger, en hou je ook vaker je kop vast dan wat anders, maar als ze eens allemaal met zo'n instelling als hem het veld opgingen speelde je ieder jaar Europees. Wat heb je eraan om met je kop vol taktiek dat veld op te gaan en niet meer weten wat je moet doen of waar je nog moet rennen
En daarbij had ik ook liever een Anastasiou dan Van Houdt
zie daarom ook het regeltje "niet meest geweldige verdediger"quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef Federici het volgende:
[..]
Leon, Kah is de laatste seizoenen echt brandhout.. Die heb ik de laatste anderhalf jaar niet één keer op een goede wedstrijd kunnen betrappen.
Feit is natuurlijk wel dat hij over een winnaarsmentaliteit beschikt. Mentaliteit verbergt veel, maar lang niet alles.
Ja, maar ik vond je nogal mildquote:Op zondag 27 juli 2008 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
zie daarom ook het regeltje "niet meest geweldige verdediger"
Eensch.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Castro tot zondebok is uitgeroepen bij een groot deel van het Rodapubliek en als je dat eenmaal bent kom je niet meer van die naam af. In het geval van Castro zeer onterecht, want hij heeft zich afgelopen seizoen duidelijk ontwikkeld en is geen slechte keeper voor Roda.
Ja op transfergebied hoor je inderdaad niks, behalve dat Roda vooralsnog veels te weinig bied aan Anderlecht voor Lamah...quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef Professional het volgende:
Beetje stil in transferland?
Krijg je als je 3 weken op vakantie bent en werkelijk geen reet meekrijgt.
op het wat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Was weer een lekkere wedstrijd afgelopen zaterdag.. Wanneer spelen ze nou op het Kiel?
Roda heeft daar kennelijk het geld niet voor, jammer maar waar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja op transfergebied hoor je inderdaad niks, behalve dat Roda vooralsnog veels te weinig bied aan Anderlecht voor Lamah...
dat die huilie maar weg blijft, aardige speler zolang ie zijn zin krijgt, anders is het gewoon huilebalk met een zuur gezicht.quote:
Tegen GBAquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
op het wat?
Vind het zowiezo nergens op slaan om in oefenwedstrijden slechts 2x te wisselen. Geef jonge spelers toch eens een kans man!
Ja ik weet ze ook niet, alleen deze had ik laatst ergens gelezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef planethugo het volgende:
weet ik veel hoe al die gare stadions in belgie heten
dat de knvb maar eens naar zichzelf gaat kijken wat voor partijdig tuig ze tegenwoordig hebben om wedstrijden te laten fluiten...quote:Roda JC akkoord met voorwaardelijke straf
Roda JC is akkoord gegaan met de voorwaardelijke straf die de KNVB de club maandag oplegde. De Kerkradenaren werden gestraft voor de negatieve spreekkoren die afgelopen seizoen te horen waren tijdens het play-offduel met NEC.
Mochten de Limburgse supporters zich binnen de komende twee jaar opnieuw misdragen legt de voetbalbond Roda JC een boete van 7500 euro op. Tevens moest de eredivisionist een plan van aanpak opstellen. Dit plan, bedoeld om verbaal geweld te voorkomen, is inmiddels geschreven en goedgekeurd en wordt komend seizoen in werking gesteld.
Bron: Voetbalprimeur
Inderdaad, leuke spits voor het niveau van MVV en wellicht voor de onderkant van de Eredivisie, voor het niveau dat wij nastreven is hij echter niet goed genoeg. Hooguit als breekijzer of zo, maar daar gaan we naar ik mag hopen geen tonnen voor uittrekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef Robjuhhh het volgende:
Ik hoef die voormalige muis en pier niet in ons geel/zwart te zien. Laat hem maar lekker zitten waar hij zit.
ik misschien, heb toch nog een weekje vakansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
nope zaterdag een concertje in Keulenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
thiebaut zie ik liever komen als een gommansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
nope zaterdag een concertje in Keulen
Kunnen zich ook iets als een Gunther Thiebaut halen
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Schimpie het volgende:
Laten we een van onze enige fatsoenlijke aanvallers verkopen minder dan maand voor de deadline.
Puik plan.
En dan met een Gommans opgescheept zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopen
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Schimpie het volgende:
[..]
En dan met een Gommans opgescheept zitten?
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet worden![]()
En laten we het contract van Bodor verlengen
daar zit inderdaad ook weer wat in, vandammequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
dat klopt al heeft dat meer met het aankoopbeleid dan met cisse te maken, we zijn gewoon erg ongelukkig geweest wat spitsen betreft, eigenlijk was Oper de enige die voldeed de laatste 3/4 jaar. Feit blijft dat Cisse gewoon al een paar jaar weinig dreigend is en de grootste kansen verprutst. Daarnaast loopt ie er ook gewoon altijd zo bij alsof 't 'm geen reet kan schelen, iets wat niet bij roda past.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |