Tegen GBAquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
op het wat?
Vind het zowiezo nergens op slaan om in oefenwedstrijden slechts 2x te wisselen. Geef jonge spelers toch eens een kans man!
Ja ik weet ze ook niet, alleen deze had ik laatst ergens gelezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef planethugo het volgende:
weet ik veel hoe al die gare stadions in belgie heten
dat de knvb maar eens naar zichzelf gaat kijken wat voor partijdig tuig ze tegenwoordig hebben om wedstrijden te laten fluiten...quote:Roda JC akkoord met voorwaardelijke straf
Roda JC is akkoord gegaan met de voorwaardelijke straf die de KNVB de club maandag oplegde. De Kerkradenaren werden gestraft voor de negatieve spreekkoren die afgelopen seizoen te horen waren tijdens het play-offduel met NEC.
Mochten de Limburgse supporters zich binnen de komende twee jaar opnieuw misdragen legt de voetbalbond Roda JC een boete van 7500 euro op. Tevens moest de eredivisionist een plan van aanpak opstellen. Dit plan, bedoeld om verbaal geweld te voorkomen, is inmiddels geschreven en goedgekeurd en wordt komend seizoen in werking gesteld.
Bron: Voetbalprimeur
Inderdaad, leuke spits voor het niveau van MVV en wellicht voor de onderkant van de Eredivisie, voor het niveau dat wij nastreven is hij echter niet goed genoeg. Hooguit als breekijzer of zo, maar daar gaan we naar ik mag hopen geen tonnen voor uittrekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef Robjuhhh het volgende:
Ik hoef die voormalige muis en pier niet in ons geel/zwart te zien. Laat hem maar lekker zitten waar hij zit.
ik misschien, heb toch nog een weekje vakansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
nope zaterdag een concertje in Keulenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
thiebaut zie ik liever komen als een gommansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
nope zaterdag een concertje in Keulen
Kunnen zich ook iets als een Gunther Thiebaut halen
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Schimpie het volgende:
Laten we een van onze enige fatsoenlijke aanvallers verkopen minder dan maand voor de deadline.
Puik plan.
En dan met een Gommans opgescheept zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopen
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Schimpie het volgende:
[..]
En dan met een Gommans opgescheept zitten?
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet worden![]()
En laten we het contract van Bodor verlengen
daar zit inderdaad ook weer wat in, vandammequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
dat klopt al heeft dat meer met het aankoopbeleid dan met cisse te maken, we zijn gewoon erg ongelukkig geweest wat spitsen betreft, eigenlijk was Oper de enige die voldeed de laatste 3/4 jaar. Feit blijft dat Cisse gewoon al een paar jaar weinig dreigend is en de grootste kansen verprutst. Daarnaast loopt ie er ook gewoon altijd zo bij alsof 't 'm geen reet kan schelen, iets wat niet bij roda past.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |