Een 250 Rodafans.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:51 schreef Professional het volgende:
En Kjell heeft weer speelminuten gemaakt, altijd goed.
Iemand daar geweest?
Dat komt omdat Castro tot zondebok is uitgeroepen bij een groot deel van het Rodapubliek en als je dat eenmaal bent kom je niet meer van die naam af. In het geval van Castro zeer onterecht, want hij heeft zich afgelopen seizoen duidelijk ontwikkeld en is geen slechte keeper voor Roda.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef DarkShine het volgende:
Dat Tyton gezeur krijg ik toch ook echt de schijt van.
Die opmerkingen van jou over motivatie etc. gooi je ook na iedere wedstrijd er uit, die kennen we zolangzamerhand wel en ze zijn ook nergens op gebaseerd. Typisch Kerkraads, waar een Peter van Houdt populairder was dan een Anastasiou, dat wel, maar ze doen de club meer kwaad dan goed.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:07 schreef LeonH het volgende:
Ook vind ik Tyton gewoon een stuk gemotiveerder onder de "deklat" staan,
en laat ik nou net (misschien wel gelukkig) geen kerkradenaar zijn. En ben normaal niet al te kritisch of negatief maar ik heb het gewoon niet zo op Castro.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou over motivatie etc. gooi je ook na iedere wedstrijd er uit, die kennen we zolangzamerhand wel en ze zijn ook nergens op gebaseerd. Typisch Kerkraads, waar een Peter van Houdt populairder was dan een Anastasiou, dat wel, maar ze doen de club meer kwaad dan goed.
Niet bedoeld als aanval op jou persoonlijk, jij staat gewoon even symbool voor een groot deel van het Rodapubliek, waar ik me steeds meer aan erger.
Leon, Kah is de laatste seizoenen echt brandhout.. Die heb ik de laatste anderhalf jaar niet één keer op een goede wedstrijd kunnen betrappen.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
en laat ik nou net (misschien wel gelukkig) geen kerkradenaar zijn. En ben normaal niet al te kritisch of negatief maar ik heb het gewoon niet zo op Castro.
maar motivatie is wel al een deel van alles he... Kah is niet de meest geweldige verdediger, en hou je ook vaker je kop vast dan wat anders, maar als ze eens allemaal met zo'n instelling als hem het veld opgingen speelde je ieder jaar Europees. Wat heb je eraan om met je kop vol taktiek dat veld op te gaan en niet meer weten wat je moet doen of waar je nog moet rennen
En daarbij had ik ook liever een Anastasiou dan Van Houdt
zie daarom ook het regeltje "niet meest geweldige verdediger"quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef Federici het volgende:
[..]
Leon, Kah is de laatste seizoenen echt brandhout.. Die heb ik de laatste anderhalf jaar niet één keer op een goede wedstrijd kunnen betrappen.
Feit is natuurlijk wel dat hij over een winnaarsmentaliteit beschikt. Mentaliteit verbergt veel, maar lang niet alles.
Ja, maar ik vond je nogal mildquote:Op zondag 27 juli 2008 13:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
zie daarom ook het regeltje "niet meest geweldige verdediger"
Eensch.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Castro tot zondebok is uitgeroepen bij een groot deel van het Rodapubliek en als je dat eenmaal bent kom je niet meer van die naam af. In het geval van Castro zeer onterecht, want hij heeft zich afgelopen seizoen duidelijk ontwikkeld en is geen slechte keeper voor Roda.
Ja op transfergebied hoor je inderdaad niks, behalve dat Roda vooralsnog veels te weinig bied aan Anderlecht voor Lamah...quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:48 schreef Professional het volgende:
Beetje stil in transferland?
Krijg je als je 3 weken op vakantie bent en werkelijk geen reet meekrijgt.
op het wat?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:13 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Was weer een lekkere wedstrijd afgelopen zaterdag.. Wanneer spelen ze nou op het Kiel?
Roda heeft daar kennelijk het geld niet voor, jammer maar waar.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja op transfergebied hoor je inderdaad niks, behalve dat Roda vooralsnog veels te weinig bied aan Anderlecht voor Lamah...
dat die huilie maar weg blijft, aardige speler zolang ie zijn zin krijgt, anders is het gewoon huilebalk met een zuur gezicht.quote:
Tegen GBAquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
op het wat?
Vind het zowiezo nergens op slaan om in oefenwedstrijden slechts 2x te wisselen. Geef jonge spelers toch eens een kans man!
Ja ik weet ze ook niet, alleen deze had ik laatst ergens gelezenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef planethugo het volgende:
weet ik veel hoe al die gare stadions in belgie heten
dat de knvb maar eens naar zichzelf gaat kijken wat voor partijdig tuig ze tegenwoordig hebben om wedstrijden te laten fluiten...quote:Roda JC akkoord met voorwaardelijke straf
Roda JC is akkoord gegaan met de voorwaardelijke straf die de KNVB de club maandag oplegde. De Kerkradenaren werden gestraft voor de negatieve spreekkoren die afgelopen seizoen te horen waren tijdens het play-offduel met NEC.
Mochten de Limburgse supporters zich binnen de komende twee jaar opnieuw misdragen legt de voetbalbond Roda JC een boete van 7500 euro op. Tevens moest de eredivisionist een plan van aanpak opstellen. Dit plan, bedoeld om verbaal geweld te voorkomen, is inmiddels geschreven en goedgekeurd en wordt komend seizoen in werking gesteld.
Bron: Voetbalprimeur
Inderdaad, leuke spits voor het niveau van MVV en wellicht voor de onderkant van de Eredivisie, voor het niveau dat wij nastreven is hij echter niet goed genoeg. Hooguit als breekijzer of zo, maar daar gaan we naar ik mag hopen geen tonnen voor uittrekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:22 schreef Robjuhhh het volgende:
Ik hoef die voormalige muis en pier niet in ons geel/zwart te zien. Laat hem maar lekker zitten waar hij zit.
ik misschien, heb toch nog een weekje vakansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
nope zaterdag een concertje in Keulenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Antwerpen afreizen?
thiebaut zie ik liever komen als een gommansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
nope zaterdag een concertje in Keulen
Kunnen zich ook iets als een Gunther Thiebaut halen
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Schimpie het volgende:
Laten we een van onze enige fatsoenlijke aanvallers verkopen minder dan maand voor de deadline.
Puik plan.
En dan met een Gommans opgescheept zitten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
laten we hem niet verkopen en hopen dat ie het nu eindelijk wel goed gaat doen om er met de kerst achter te komen dat we 'm beter hadden kunnen verkopen
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef Schimpie het volgende:
[..]
En dan met een Gommans opgescheept zitten?
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Veel slechter als Cisse de afgelopen jaren kan het toch niet worden![]()
En laten we het contract van Bodor verlengen
daar zit inderdaad ook weer wat in, vandammequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
dat klopt al heeft dat meer met het aankoopbeleid dan met cisse te maken, we zijn gewoon erg ongelukkig geweest wat spitsen betreft, eigenlijk was Oper de enige die voldeed de laatste 3/4 jaar. Feit blijft dat Cisse gewoon al een paar jaar weinig dreigend is en de grootste kansen verprutst. Daarnaast loopt ie er ook gewoon altijd zo bij alsof 't 'm geen reet kan schelen, iets wat niet bij roda past.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb wel zo iemand zien rond rennen, nee twee zelfs, Yulu-Matondo en Vandamme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |