Oja, die kwam transfervrij (al dachten ze daar in Alkmaa anders over?) van AZ, toch? Geen rare vervanger. Jonge, Nederlandse lefgozer, die zeker wel een balletje kan trappen. Zou prima passen naast Meeuwis vermoed ik, maar de vraag is of die er in september nog is. Als ik in het Meeuwis-topic lees is de lucht nog bepaald niet geklaard..quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ruud Vormer kun je als de opvolger van Tiote beschouwen, voor Lamah is er nog niet echt een opvolger.
AZ heeft inmiddels bevestigd dat Vormer inderdaad transfervrij was. En inderdaad is hij denk ik wel een aanwinst voor Roda, hij is sowieso iemand die altijd voorop gaat in de strijd en dat doet het goed bij het Rodapubliek. Denk dan ook dat hij wel populair zal worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oja, die kwam transfervrij (al dachten ze daar in Alkmaa anders over?) van AZ, toch? Geen rare vervanger. Jonge, Nederlandse lefgozer, die zeker wel een balletje kan trappen. Zou prima passen naast Meeuwis vermoed ik, maar de vraag is of die er in september nog is. Als ik in het Meeuwis-topic lees is de lucht nog bepaald niet geklaard..
Goeie zaak! Eindelijk wat structuur bij het transferbeleidquote:Martin van Geel en Roda JC zijn dicht bij een akkoord. Dat bevestigt de voormalig technisch directeur van Ajax tegenover L1. Van Geel meldt dat hij een goed gevoel heeft over de onderhandelingen met Roda JC.
Van Geel speelde in de jaren '80 op Kaalheide. Na zijn voetbalcarriere maakte Van Geel furore als technisch directeur bij Willem II en AZ. Na een minder succesvolle periode in Amsterdam stapte Van Geel eind vorig seizoen op bij Ajax.
Ook ADO Den Haag wilde Van Geel aantrekken. De onderhandelingen met Den Haag zijn stopgezet, omdat Van Geel meer perspectief ziet bij Roda JC.
Lijkt me ook. Samen met Narinx vormt hij een prima duo. Van Geel kan het technisch beleid voor zijn rekening nemen, waardoor Narinx zich nog meer kan gaan richten op de commerciële zaken, waardoor hopelijk de begroting snel opgestuwd kan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
Goeie zaak! Eindelijk wat structuur bij het transferbeleid
quote:Roda JC kan Hleb alleen kopen
De transfer van Vyacheslav Hleb naar Roda JC staat weer op losse schroeven. De Limburgers leken een huurovereenkomst af te sluiten voor de middenvelder, maar zijn club Ripo Minsk ligt dwars en wil hem alleen verkopen.
Roda JC wil de 25-jarige Hleb voor één seizoen huren met aansluitend een contract tot 2012. Ripo Minsk leek aanvankelijk akkoord te gaan met een dergelijke constructie, maar heeft zijn koers gewijzigd De Wit-Russische club wil alleen praten over een verkoop van de middenvelder.
Hleb was de afgelopen weken op proef bij Roda JC en maakte een uitstekende indruk op de technische staf. Hij scoorde vier keer in een oefenduel met FC Kerkrade West (8-0 winst).
Vyacheslav Hleb is de broer van de Wit-Russische sterspeler Alexandr Hleb. Deze maakte woensdag de overstap van Arsenal naar FC Barcelona.
Het veld ligt er wel goed bij, in tegenstelling tot andere jarenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat van geel nog wel ergens een aardige spits voor een spotprijsje weet, dan hebben wie hleb niet meer nodig. Waarom wordt nu trouwens overal geschreven dat het een middenvelder is terwijl er eerst SPITS stond
Het is altijd een middenvelder die ook als spits uit de voeten kan geweest.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
misschien dat van geel nog wel ergens een aardige spits voor een spotprijsje weet, dan hebben wie hleb niet meer nodig. Waarom wordt nu trouwens overal geschreven dat het een middenvelder is terwijl er eerst SPITS stond
kan je ook zien of de stoeltjes eindelijk eens gepoetst zijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef RD4 het volgende:
[..]
Het veld ligt er wel goed bij, in tegenstelling tot andere jaren
blijf altijd maar een naar gevoel houden als ik die man zie maar hier hebben we voor de club dus absoluut geen slechte aan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:59 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bodor snelste speler binnen selectie
Afgelopen week hebben alle spelers wederom diverse testen ondergaan. De testen bestonden uit ogen- en voetentesten, een inspanningstest en een kracht- en snelheidstest. Alle spelers doorstonden de testen met een positief resultaat.
Opvallend was het resultaat van Bodor bij de snelheidstest. De Hongaars International liep de 10 en 30 meter als snelste van allemaal. Over de 10 meter deed hij 1,60 sec en over de 30 meter 3,89 sec.
Waarom huppelt die er op het veld dan maar altijd wat bij? Ik heb nog nooit iets van die snelheid gezien.quote:
vind toch dat we ons 2 maandjes netjes stil hebben gehouden of niet dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:20 schreef Plato1980 het volgende:
Gaan we nu alweer beginnen met zeiken op Bodor?
die is idd ge-ni-aalquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:07 schreef ZoneKill het volgende:
Wanneer is de open dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |