maar ook waar men buiten in de zon heeft zitten lerenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:20 schreef draculettetje het volgende:
ik vind roedelroep echt zooooo zielig
quote:Op maandag 5 mei 2008 05:10 schreef heavenstar het volgende:
wakker na 2 uurtjes geslapen te hebben....zoveel vragen....![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 05:10 schreef heavenstar het volgende:
wakker na 2 uurtjes geslapen te hebben....zoveel vragen....![]()
het zijn jammer genoeg veel vragen waarop geen antwoorden zijn, voor de rest moet ik steeds op afspraken wachten...quote:Op maandag 5 mei 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
heb je een plek waar je je vragen kan stellen?
Troost..quote:
Wil jij eens iets voor me proberen dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef LasTeR het volgende:
Moe.
dat zal, zag je wel stiekem lachen vanochtendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:28 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag lekker zwemmenWel jammer dat mn sjattie niet meekan
echt nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:56 schreef skyrebel het volgende:
[..]
dat zal, zag je wel stiekem lachen vanochtend
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:28 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag lekker zwemmenWel jammer dat mn sjattie niet meekan
en bedankt!! hoop dat je verbrand en wegrotquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef skyrebel het volgende:
[..]
en bedankt!! hoop dat je verbrand en wegrot
hoe kan ik verbranden als ik binnen zit, domme doosquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal jou eerder lukken met je " lange tenen "![]()
nou ja je hebt zo'n lange tenen (waar je zo vlug op getrapt bent ) die verbranden wel in je schoenen daardoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
hoe kan ik verbranden als ik binnen zit, domme doos
logica van niets, zal de haarkleur wel zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou ja je hebt zo'n lange tenen (waar je zo vlug op getrapt bent ) die verbranden wel in je schoenen daardoor
dat kan ,of ik weet dingen van jou die jij niet weet dat ik die weetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:34 schreef skyrebel het volgende:
[..]
logica van niets, zal de haarkleur wel zijn
dat geld omgekeerd dus ook, maar daar had je zeker niet bij nagedacht. doe ons alle een plezier en verdrink vanmiddag. zo en nu ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat kan ,of ik weet dingen van jou die jij niet weet dat ik die weet![]()
blond of niet,denk daar maar eens over na
lijkt me ook beter als je niet tegen een grapje kunt dat je er klaar mee bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:41 schreef skyrebel het volgende:
[..]
dat geld omgekeerd dus ook, maar daar had je zeker niet bij nagedacht. doe ons alle een plezier en verdrink vanmiddag. zo en nu ben ik er klaar mee
tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef zwartedoos het volgende:
Nou houden we t effe gezellig hierOver 3 minuten heb ik goed nieuws, en kan ik naar de zon vertrekken
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef birdydontfly het volgende:
Hallo breakdownIk kan jou niet gebruiken nu..
Ga nou maarquote:
Nou opzichquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me wel prima![]()
Potver wat heb ik toch een zin om weer eens verliefd te zijn!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef birdydontfly het volgende:
Ik had net mijn eerste panic attack incl geen adem etc etc? Jezus wtf..
heb ik vanmiddag al gedaan..maar het voelt niet goed....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga nou maar[ afbeelding ].
[..]
Nou opzich.
[..]
[ afbeelding ].
Verder voel ik me wel oké maar slapjes..
ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik wil je via deze weg veel sterkte wensen en veel knuffels gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag al gedaan..maar het voelt niet goed....![]()
..ik wil nog geen afscheid nemen...ik KAN geen afscheid nemen...!!!
![]()
![]()
![]()
mijn beste vriend is vorig week overleden en vandaag is hij gecremeerd.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik wil je via deze weg veel sterkte wensen en veel knuffels geven
oow boh nou dan heb je de knufs wel nodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn beste vriend is vorig week overleden en vandaag is hij gecremeerd.....![]()
...dank je voor je knufs...
Sterkte ermee..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn beste vriend is vorig week overleden en vandaag is hij gecremeerd.....![]()
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Tis me uiteindelijk gelukt, maar ik ben kapot. Hopelijk kan ik zo gaan slapen en bellen ze me niet meer ..quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik begin 't moeilijk te krijgen met wakker blijven
niks gewoon werkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat ie doen dan? Of is dat te prive?
ha ha dat geeft niet! dat isquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niks gewoon werkenja ik ben erg...verliefd
feliquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat geeft niet! dat is![]()
ik weet er alles van , nog 8 weken en 1 dag![]()
Tandartsvrees?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:38 schreef Miss_S het volgende:
Raar, vandaag uitslagen van tentamen en naar de tandarts (voor het eerst in 3 jaa
jee ik heb m schijnbaar gelezen maar ik kon me er niks van herinnerenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:56 schreef candygirl het volgende:
lekker genoten vandaag![]()
met mijn lief dingen uitgepraat![]()
srub nurse; sorrie als ik je wakker heb gesmsdje wilde vroeg slapen zag ik net pas
heb je zin om morgen mee te gaan zonnen ergens?
ja was klaarwakker. Late dienst?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wauw al op![]()
ik ga zo maar eens opruimen en koken enzo, en dan werken
quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:25 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jee ik heb m schijnbaar gelezen maar ik kon me er niks van herinnerenmaarre ik en zonnen?
dat mag best hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:05 schreef heavenstar het volgende:
soms gebeuren er hele leuk dingen terwijl je het absoluut niet verwacht......en eigenlijk precies op het goede moment....
![]()
ik voel me stiekem een beetje blij.....![]()
Ik voel me precies hetzelfde. Vond het zo'n leuke dag ook op school. Ik wilde niet naar huis.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:05 schreef heavenstar het volgende:
soms gebeuren er hele leuk dingen terwijl je het absoluut niet verwacht......en eigenlijk precies op het goede moment....
![]()
ik voel me stiekem een beetje blij.....![]()
over wie maak je je zorgen?quote:
volgens mij tijd voor een beurt hihiquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me precies hetzelfde. Vond het zo'n leuke dag ook op school. Ik wilde niet naar huis.![]()
Heb ook van die leuke/lekkere jongens in mijn klas en die waren zo gezellig ook vandaag en iedereen was vrolijk. Omdat ik beetje (erg) verbrand ben op mijn armen, zaten de mensen soms beetje te voelen over mijn armen en dat vond ik wel grappig.Mannen.
Later mocht ik op de hand van een klasgenoot (ook al zo lekker) zomaar beetje tekeningetjes maken. Vond ik leuk. Op zo'n mooi gebruinde hand. Hmmm.
![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
volgens mij tijd voor een beurt hihi
over Kquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
over wie maak je je zorgen?
OT:terug naar bed of opblijven
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
volgens mij tijd voor een beurt hihi
Ik heb ook zin in het weekendquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef fraubitch het volgende:
ontzettend zin in het weekeind!!
Bandjes paardjes vlaai leuke mensjes paardjes en bandjes
ow ja en zonzin zin zin zin zin
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef scrub_nurse het volgende:
boh ik ben moe ik heb mega hard gewerkt,pijn aan mn benen/voeten pff en oooo wat n megablunder![]()
Dat klinkt niet heel vrolijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, wat anders, maar dat kan ik hier niet posten.
quote:
mijn wekker gaat om 5 uur....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
wel moe maar teveel aant piekeren
maar moet morgen om 6 uur op
maar goed ook, aangezien je geen tijd hebt voor een middagdutjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:03 schreef zwartedoos het volgende:
Zo wauw, in 1x tot nu doorgeslapen![]()
Beetje zenuwachtig voor vanmiddag
Dan komt omdat jij me 's nachts wakker houdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef skyrebel het volgende:
[..]
maar goed ook, aangezien je geen tijd hebt voor een middagdutje
en dat vind jij erg hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij me 's nachts wakker houd
nee vandaar ook deze smiley--->>quote:
Sorry schatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Houniet het volgende:
Laat me met rust meis.
dat dus! En zin in elfstedentocht!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:01 schreef heavenstar het volgende:
zin in weekend......zin in concert...
![]()
... zin in mooi weer...
![]()
Ah dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Auto evenement.
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.htm
hihi, roept een pakje je naamquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:10 schreef skyrebel het volgende:
houd het voor gezien en ga aan het weekend beginnen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef zwartedoos het volgende:
Mammografie en echo gehad en geen afwijkingen
Vertel?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:38 schreef draculettetje het volgende:
door stom bericht of beter gezegd post nog steeds uit mn doen
proostquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Vertel?
Verder voel ik me lekker, ik neem nog een biertje
Dat is ook niet een heel klein beetje verder wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
proost
ik was in jan al door mn eigen revalidatiearts doorverwezen naar nijmegen. Na 2 mnd wachten geen oproep dus weer naar mn arts, ze zou er achteraan gaan. Na nog een maand wachten zelf gaan bellen
kreeg ik 2 wk (of vorige week?) eindelijk mn oproep mocht 11 juli. Nog lang wachten maar goed er was een datum bekend, vandaag brief in de bus dat de afspraak door omstandigheden niet door kan gaan en is verzet naar 22 augstus!
gewoon meer dan een hele maand, en het erge is dat ik weet er met dit mooie weer (wat hopelijk ook de zomer is) klachten veel erger worden...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is ook niet een heel klein beetje verder weg
Leuk he? Daar?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:05 schreef nielsgeode het volgende:
Moe, kom net terug uit Grongingen city-centre
dank jequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Auto evenement.
http://www.frieschemotorclub.nl/elfstedentocht.htm
Hee..... da wist ik heul niequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
proost
ik was in jan al door mn eigen revalidatiearts doorverwezen naar nijmegen. Na 2 mnd wachten geen oproep dus weer naar mn arts, ze zou er achteraan gaan. Na nog een maand wachten zelf gaan bellen
kreeg ik 2 wk (of vorige week?) eindelijk mn oproep mocht 11 juli. Nog lang wachten maar goed er was een datum bekend, vandaag brief in de bus dat de afspraak door omstandigheden niet door kan gaan en is verzet naar 22 augstus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |