maar ook waar men buiten in de zon heeft zitten lerenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:20 schreef draculettetje het volgende:
ik vind roedelroep echt zooooo zielig
quote:Op maandag 5 mei 2008 05:10 schreef heavenstar het volgende:
wakker na 2 uurtjes geslapen te hebben....zoveel vragen....![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 05:10 schreef heavenstar het volgende:
wakker na 2 uurtjes geslapen te hebben....zoveel vragen....![]()
het zijn jammer genoeg veel vragen waarop geen antwoorden zijn, voor de rest moet ik steeds op afspraken wachten...quote:Op maandag 5 mei 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
heb je een plek waar je je vragen kan stellen?
Troost..quote:
Wil jij eens iets voor me proberen dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:06 schreef LasTeR het volgende:
Moe.
dat zal, zag je wel stiekem lachen vanochtendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:28 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag lekker zwemmenWel jammer dat mn sjattie niet meekan
echt nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:56 schreef skyrebel het volgende:
[..]
dat zal, zag je wel stiekem lachen vanochtend
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:28 schreef zwartedoos het volgende:
Vandaag lekker zwemmenWel jammer dat mn sjattie niet meekan
en bedankt!! hoop dat je verbrand en wegrotquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef skyrebel het volgende:
[..]
en bedankt!! hoop dat je verbrand en wegrot
hoe kan ik verbranden als ik binnen zit, domme doosquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:13 schreef candygirl het volgende:
[..]
zal jou eerder lukken met je " lange tenen "![]()
nou ja je hebt zo'n lange tenen (waar je zo vlug op getrapt bent ) die verbranden wel in je schoenen daardoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
hoe kan ik verbranden als ik binnen zit, domme doos
logica van niets, zal de haarkleur wel zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou ja je hebt zo'n lange tenen (waar je zo vlug op getrapt bent ) die verbranden wel in je schoenen daardoor
dat kan ,of ik weet dingen van jou die jij niet weet dat ik die weetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:34 schreef skyrebel het volgende:
[..]
logica van niets, zal de haarkleur wel zijn
dat geld omgekeerd dus ook, maar daar had je zeker niet bij nagedacht. doe ons alle een plezier en verdrink vanmiddag. zo en nu ben ik er klaar meequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat kan ,of ik weet dingen van jou die jij niet weet dat ik die weet![]()
blond of niet,denk daar maar eens over na
lijkt me ook beter als je niet tegen een grapje kunt dat je er klaar mee bentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:41 schreef skyrebel het volgende:
[..]
dat geld omgekeerd dus ook, maar daar had je zeker niet bij nagedacht. doe ons alle een plezier en verdrink vanmiddag. zo en nu ben ik er klaar mee
tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:12 schreef zwartedoos het volgende:
Nou houden we t effe gezellig hierOver 3 minuten heb ik goed nieuws, en kan ik naar de zon vertrekken
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef birdydontfly het volgende:
Hallo breakdownIk kan jou niet gebruiken nu..
Ga nou maarquote:
Nou opzichquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me wel prima![]()
Potver wat heb ik toch een zin om weer eens verliefd te zijn!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef birdydontfly het volgende:
Ik had net mijn eerste panic attack incl geen adem etc etc? Jezus wtf..
heb ik vanmiddag al gedaan..maar het voelt niet goed....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga nou maar[ afbeelding ].
[..]
Nou opzich.
[..]
[ afbeelding ].
Verder voel ik me wel oké maar slapjes..
ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik wil je via deze weg veel sterkte wensen en veel knuffels gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef heavenstar het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag al gedaan..maar het voelt niet goed....![]()
..ik wil nog geen afscheid nemen...ik KAN geen afscheid nemen...!!!
![]()
![]()
![]()
mijn beste vriend is vorig week overleden en vandaag is hij gecremeerd.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik wil je via deze weg veel sterkte wensen en veel knuffels geven
oow boh nou dan heb je de knufs wel nodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef heavenstar het volgende:
[..]
mijn beste vriend is vorig week overleden en vandaag is hij gecremeerd.....![]()
...dank je voor je knufs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |