Om 8 uur werd Cocktailprikker opgehaald door een vriend, die hem af zou zetten bij de bowlingbaan in Nijmegen waar de meet plaatsvond. Aangekomen bij Olround stapte hij nogal zenuwachtig naar binnen, ‘’zou ze er al zijn’’ ? zijn hart ging sneller kloppen. Maar nee, ze was er nog niet. Tot ze op een gegeven moment aan kwam lopen, cocktail was gelijk verliefd, wat een leuk meisje, het is dat Mikkie al geile neucqsecks met haar heeft vannacht, anders zou hij graag bij haar blijven slapen bedacht hij zich. Toen het bowlen afgelopen was werd er gezocht naar een alternatieve kroeg, omdat piecken dichtzat.
 Om 8 uur werd Cocktailprikker opgehaald door een vriend, die hem af zou zetten bij de bowlingbaan in Nijmegen waar de meet plaatsvond. Aangekomen bij Olround stapte hij nogal zenuwachtig naar binnen, ‘’zou ze er al zijn’’ ? zijn hart ging sneller kloppen. Maar nee, ze was er nog niet. Tot ze op een gegeven moment aan kwam lopen, cocktail was gelijk verliefd, wat een leuk meisje, het is dat Mikkie al geile neucqsecks met haar heeft vannacht, anders zou hij graag bij haar blijven slapen bedacht hij zich. Toen het bowlen afgelopen was werd er gezocht naar een alternatieve kroeg, omdat piecken dichtzat.  . Hij is gepwnd wie eine noob!! Omdat hij zo belachelijk vroeg naar huis was gegaan besloten de overgebleven fokkers maar om een grap met hem uit te halen. Dat dit is gelukt blijkt uit de onderstaande reacties:
 . Hij is gepwnd wie eine noob!! Omdat hij zo belachelijk vroeg naar huis was gegaan besloten de overgebleven fokkers maar om een grap met hem uit te halen. Dat dit is gelukt blijkt uit de onderstaande reacties:quote:Op zondag 4 mei 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We hebben het nog over je gehad bij de burger king
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
dat ie zon pussy was om niet te gaan lopen
en hij mocht nog wel bij jou slapen.. waarom is die daar niet op ingegaan eigelijk ?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik weet ook niet ik bood t aan en hij reageerde niet eens dus liet ik t er maar bij zitten
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien had Mikkie hem wel bang gemaakt ofzo..
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:Weet je meer dan ik, ik heb niks van dat voorstel gehoord
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi raakte niet uitepraat over CP in de burger king, schatje dit, schatje dat, op een gegeven moment wilde Mikkie maar naar huis. Geen eer aan te behalen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
maar dus... waarom ging je dr niet op in cocktail?
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
die toespelingen over zin hebben in cocktail enzo snapte je toch wel neem ik aan ?
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP en foksters, het werkt blijkbaar niet
nee sorry heb et niet gehoord, anders was ik er wel op ingegaan hoor, lekker samen supertjes eten

quote:Op zondag 4 mei 2008 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik sla mijzelf nu echt voor men kop, geen bier voor mij @ volgende meet
de >><< is ook nog ter sprake gekomen, letterlijk en figuurlijk door Yashaaa

quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:54 schreef Mikkie het volgende:
Bwhehehehehe. Prutser! Toch wel 'n beetje zonde. Ik dacht ook wel dat je het gehoord had, dus herhalen leek me 'n beetje overbodig.
.
quote:CP: ja ik heb het niet gehoord, anders zie ik geen reden om het niet te doen.. fuck ik ben bier echt niet meer gewend..

Wij zouden nooit iemand pestenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie zijn wel allemaal erg onder de indruk van jullie zelf he?
Beetje een zielig jongen pesten met het aantal biertjes dat ie dronk... gemeen hoor...

grappig
 grappig

weer eens wat anders dan de standaard op squote:Op zondag 4 mei 2008 21:04 schreef Californium het volgende:
jah dus....leuke OP

nee, dit is een reeks. En een reeks kent een opvolgend topic wat doorgaat waar het oude topic stopte. Dus maak je niet druk, topic #91 gaat weer over Mikkie of Swarma, of er moet zich een nieuwe chick meldenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:15 schreef DANILXL het volgende:
of je maakt nog 10 topics aan over hetzelfde 'leuke' grapje

nej dit is de laatste in de seriequote:Op zondag 4 mei 2008 21:15 schreef DANILXL het volgende:
 we zijn begonnen met de lemmings en dit is t orgineel
 we zijn begonnen met de lemmings en dit is t orgineel  

quote:Op zondag 4 mei 2008 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
topic #91 gaat weer over Mikkie of Swarma, of er moet zich een nieuwe chick melden

noirmaal kan je er 300 doen,, en nu was een dubbelpost precies op t zelfdemoment ofzo...quote:

Of jij tieft gewoon lekker op naar je KLB en PUB-topics en blijft weg uit een reeks waar je geen hol te zoeken hebtquote:Op zondag 4 mei 2008 21:15 schreef DANILXL het volgende:

vorige keer kreeg ik op mn kop voor dat soort opmerkingenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of jij tieft gewoon lekker op naar je KLB en PUB-topics en blijft weg uit een reeks waar je geen hol te zoeken hebt

Dat soort kutvolk heeft hier niks te zoeken,quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vorige keer kreeg ik op mn kop voor dat soort opmerkingen

Ging dat over DJ?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vorige keer kreeg ik op mn kop voor dat soort opmerkingen

nee die paas homoquote:

Kun je 't niet uitstellen?quote:

Maar die schijnt dan ook uit Nijmegen te komenquote:
 .
.

stel t de hele dag al uit, en k wil morgen vrij zijn.. dus meot t wel nu doenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je 't niet uitstellen?
Ik moest m'n resultatensectie nog schrijven, maar moet nu eerst wachten of m'n voorgestelde methode wel goedgekeurd wordt...

je hebt ze natuurlijk verteld dat je er niet van gediend was en dat ze weg meosten gaanquote:Op zondag 4 mei 2008 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ging geld pinnen, staan er 2 homo's voor me beetje te flikflooien

Hij was voor mij bezig met die gleuf, gelukkig hield hij et kort en liepen ze naar hun auto waar ze vrolijk verder knuffeldenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt ze natuurlijk verteld dat je er niet van gediend was en dat ze weg meosten gaan

je hebt de grap gemistquote:

Hij was gelukkig ook snel weg, kon ik rustig mijn gang gaanquote:Op zondag 4 mei 2008 22:10 schreef morgane het volgende:
Meestal zijn homo's niet zo bezig met een gleuf!

FOK! je tegenwoordig ook al vanaf 't terrasquote:
 ?
?

met dr telefoon waarschijnlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! je tegenwoordig ook al vanaf 't terras?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |