Nu was ik gisteravond naar de Nijmegen Fok! meet geweest, waar ik yashaaaaa ontmoet heb. Al vanaf het eerste moment dat ik haar zag vond ik haar leuk. Toen we van plan waren om nog ergens wat te gaan drinken met zin alle, wilden we naar piecken gaan omdat dat lekker dichtbij zat. toen we daar waren bleek het dicht te zitten. We hebben nog even met zn allen staan praten om een alternatief te zoeken, en aangezien ik er van baalde dat ik naar huis moest (een vriend van me zou me ophalen, maar hij wilde het niet te laat maken dus ik moest wel mee, aangezien lopen geen optie was) was ik heel even in gedachte verzonken waardoor ik de uitnodiging totaal gemist heb dat ik bij haar kon blijven slapen. Ze had het me gewoon aangeboden, maar ik was zo in gedachten dat ik het niet gehoord heb

Nu hoorde ik het net in het topic dus... ik had niet zoveel alcohol moeten drinken, want ik ben helemaal de kluts kwijt nu
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:ja ik weet ook niet ik bood t aan en hij reageerde niet eens dus liet ik t er maar bij zitten
ik had gewoon geile neuqksecks kunnen hebben

klacht: ik hoorde de hint niet

samenvatting: zie verhaal hierboven
foto van mij ter illustratie:
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.