OMG wat kansarm van die gozerquote:Op maandag 9 juni 2008 22:12 schreef DjinN het volgende:
nou word ie helemaal mooime ex wil mijn computer gaan hacken, omdat ie ervan overtuigd is dat ik me voordoe als iemand anders, en via die weg met hem zit te praten ofsow
![]()
![]()
Geniaal gewoon om te zien dat ie nog steeds loopt te kloten.
En nu beweert ie dat ie al een dikke maand een nieuwe vriendin heeftToevallig weet ik van mijn nichtje (die hem ook kent) dat dat grote bullshit is
![]()
Ik lach me eigen hier kapot![]()
![]()
ja ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om hem, loopt ie allemaal dom te roepen "jaa ik hoop niet dat ik jou tegen kom!"quote:
sterkte.. dit gevoel zuigt...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef MereLss het volgende:
Ik sluit me hier nu helaas ook maar aan. Mijn ex heeft het donderdag uitgemaakt na 5 jaar. Ik ben echt helemaal stuk. Ik kan niet eten, niet slapen en voel me echt ongelofelijk klote. Zo ineens van de een op de andere dag maakte hij het uit en heeft ook niks meer van zich laten horen. Ik mis zelfs de vervelende dingen aan hem zoals dat hij zijn was niet opruimde en maar in een hoekje neer gooide enzo. Damn wat is dit kut, heb dit nog nooit zo meegemaakt.
sorry hoor maar lig hier blauw van het lachen..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om hem, loopt ie allemaal dom te roepen "jaa ik hoop niet dat ik jou tegen kom!"![]()
Ik zo "ja jong..wat wil je doen dan"
Zegt ie "jaaa, dat merk je nog wel, ik zie je heeeeeeeel snel!"
Ik : "cool, neem je thee en koekjes meej ? Maken we het nog gezellig ook![]()
"
Hij : "neej, kneem me gun en bullits mee"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Het is tot nu toe nog opvallend rustig geweest bij mij aan de deur
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ik heb echt helemaal in een deuk gelegen om hem, loopt ie allemaal dom te roepen "jaa ik hoop niet dat ik jou tegen kom!"![]()
Ik zo "ja jong..wat wil je doen dan"
Zegt ie "jaaa, dat merk je nog wel, ik zie je heeeeeeeel snel!"
Ik : "cool, neem je thee en koekjes meej ? Maken we het nog gezellig ook![]()
"
Hij : "neej, kneem me gun en bullits mee"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Het is tot nu toe nog opvallend rustig geweest bij mij aan de deur
(18:30) **Sneue menneke**: neej gun en bullitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:47 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
sorry hoor maar lig hier blauw van het lachen..echt een zielig mannetje wat hij probeert is jou op deze manier bang te maken en dan die reactie ook van jou
geweldig
denk dat je wel blij mag wezen dat je van hem af bent mijn zijn kans arme gedrag
quote:While this time's busy sleeping,
All the noise has died away
I walk the streets to stop my weeping,
She'll never change her ways
Don't fool yourself, she was heartache from the moment that you met her
And my heart is frozen still as I try to find the will to forget her, somehow
She's somewhere out there now
Her love is a rose, pale and dying
Dropping her petals in land unknown
All full of wine, the world before her, was sober with no place to go
Don't fool yourself, she was heartache from the moment that you met her
My heart is frozen still as I try to find the will to forget her, somehow
She's somewhere out there now
Well my tears fall down as I try to forget,
Her love was a joke from the day that we met
All of the words, all of her men,
all of my pain when I think back to when
Remember her hair as it shone in the sun,
the smell of the bed when I knew what she'd done
Tell myself over and over you won't ever need her again
But don't fool yourself,
she was heartache from the moment that you met her
My heart is frozen still as I try to find the will to forget her
somehow
She's out there somewhere now
Oh she was heartache from the day that I first met her
My heart is frozen still as I try to find the will to forget you
somehow
Cause I know you're somewhere out there right now.
Heel erg herkenbaar inderdaad. Erg mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef oddman het volgende:
Universeel gevoel, zo lijkt het. Vast ook toepasselijk voor anderen in dit draadje
[..]
LOL hij druipt meteen af na je reactiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
(18:30) **Sneue menneke**: neej gun en bullit
(18:30) DjinN // Ima t: HAHAHAHAHHA
(18:30) DjinN // Ima t: komop zeg, zon schriel menneke als jij word achterover geblazen door jou zogenaamde gun
(18:31) **Sneue menneke**: hahahaha
(18:31) **Sneue menneke**: laat ma ga lekker biertjes drinken
dat hahahaha van hem deed het hem gewoonDie gozer is zo ontiegelijk dom...loopt ie te bleren dat ie mijn computer wil hacken, terwijl de zijne zo ontzettend slecht beveiligd en bevirust is, dat ik daar al met een vingerknip in kan komen als ik dat daadwerkelijk wil
Je hebt dan wel een grote kans dat je dan alleen maar slechter gaat voelen. Misschien kun je het nog een weekje aankijken ? Ik heb de eerste week ook slecht geslapen maar slaap nu wel weer redelijk het heeft gewoon toch echt zijn tijd nodig om te kunnen helen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar inderdaad. Erg mooi.
Ik slaap nog steeds niet goed, het wordt een beetje vervelend. Ik heb nu ongeveer een week geen contact gehad, dat is wel zo'n beetje het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan. Morgen even bellen?
jaa, veel zinnigs heeft ie niet te melden, hij toetert en toetert maar, en der komt gewoon verder niets uitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:04 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
LOL hij druipt meteen af na je reactieecht kans arm gewoon die jongen niet normaal hij moet gewoon even wat
hebben. Ten tweede ga je zo niet om met een dame lijkt mij
hahaha dat zal het wezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
jaa, veel zinnigs heeft ie niet te melden, hij toetert en toetert maar, en der komt gewoon verder niets uitAlleen maar hele tijd hahahahahahaha
Hij weet idd niet hoe ie met mensen om moet gaan. En die jongen is dan 21..
![]()
Vannacht kreeg ik een of ander bezopen smsje : Ik zie je heeeeeeeel snel, kijk maar uit...!!
Kdacht echt van : omg..fail![]()
![]()
![]()
Nouja..het is nog steeds rustig geweest hier, misschien is ie wel echt achterovergeblazen door zn zogenaamde gun
Ik snap wat je bedoelt mij ex was er ook altijd bij als er iets groots gebeurde. Maar het is zo nu en dan wel een bittere pil maar je komt er weer sterker uit dan dat je er bent in gegaan. Het klinkt misschien wat afgezaagd maar hoofd omhoog en doorgaan want wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:28 schreef TMwitte het volgende:
Bah, wat haat ik momenten dat ik juist gelukkig moet zijn
Gisteren lekker het voetballen gekeken en best tevreden enzo. Alleen waar moet ik godverdomme heen met mijn vreugde? Normaal uite ik mijn vreugde altijd op mijn ex en deelde ik het met haar. Het was zelfs zo dat ze de vreugde nog kon versterken ook.
Als ik zelf iets presteerde op sportief gebied of met mijn studie was zij de eerste waar ik op af vloog. Was zij degeen waar ik het lekker mee kon delen en van kon zeggen dat ze de basis was voor het succes.
Maar op dit moment is het voor mij nog steeds niet meer dan ff een lach en weer terug met beide benen op de grond, want ik kan niemand om de nek vliegen.
Bah, zo dacht ik vorige week dat ik er bijna was. Maar nu merk ik dat het laatste stukje juist het moeilijkste en het langste stuk is om weer terug te komen tot het geluk. Ik vraag me echt ieder moment van de dag af hoeveel maanden er nog bovenop de afgelopen 5 maanden gaan komen van verwerking...... Begin echt bang te worden van mezelf.
Zo herkenbaar! En dat denken waar het mis is gegaan - niet doen! Daar kwel ik mezelf ook veel te veel mee: aan de ene kant is het goed want ik heb er veel van geleerd, aan de andere kant had ik het beter niet kunnen doen, want ik zie overal kansen in de zin van hoe het goed had kunnen gaan (wat mij op mijn beurt hoop geeft.) MAAR IK WIL GEEN HOOP IK WIL VERDER GAAN!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:11 schreef afterhourpower het volgende:
Hmm we zijn nu een maand verder en het gaat behoorlijk goed, soms in de weekendjes als je tv kijkt denk je... grr waar is het misgegaan. Het is lastig om met de teleurstelling en toch ook wel woede om te gaan, zeker in het begin. Toch ben ik veel geholpen door mensen, soms door mensen die ik al tijden niet meer had gezien, en dat voelt toch wel heel goed.
sterkte iedereen
Dat geeft toch niks... het is goed dat je hart ergens lucht anders kropt het zich alleen maar op en daar wordt je ook niet beter van. Er is altijd wel iemand op dit forum met een luisterend oorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef peperkorrel het volgende:
Sorry voor lange verhaal, maar moest het ergens kwijt...
zo herkenbaarquote:Ik wil niet checken en toch doe ik het en nu voel ik me dubbel kut.
Soms denk ik echt dat ik van zelfpijniging hou. Waarom zou ik checken? Ik weet dat er alleen maar dingen kunnen zijn die me kut doen voelen en toch moet ik het allemaal weten, terwijl ik er geen fuck aan heb, anders had ik net zo goed niet het contact kunnen verbrekenquote:
Heb je geen goede vrienden waar je het mee kan delen? Ik weet niet hoe het in je vriendenkring is hoor..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:28 schreef TMwitte het volgende:
Bah, wat haat ik momenten dat ik juist gelukkig moet zijn
Gisteren lekker het voetballen gekeken en best tevreden enzo. Alleen waar moet ik godverdomme heen met mijn vreugde? Normaal uite ik mijn vreugde altijd op mijn ex en deelde ik het met haar. Het was zelfs zo dat ze de vreugde nog kon versterken ook.
Als ik zelf iets presteerde op sportief gebied of met mijn studie was zij de eerste waar ik op af vloog. Was zij degeen waar ik het lekker mee kon delen en van kon zeggen dat ze de basis was voor het succes.
Maar op dit moment is het voor mij nog steeds niet meer dan ff een lach en weer terug met beide benen op de grond, want ik kan niemand om de nek vliegen.
Bah, zo dacht ik vorige week dat ik er bijna was. Maar nu merk ik dat het laatste stukje juist het moeilijkste en het langste stuk is om weer terug te komen tot het geluk. Ik vraag me echt ieder moment van de dag af hoeveel maanden er nog bovenop de afgelopen 5 maanden gaan komen van verwerking...... Begin echt bang te worden van mezelf.
Die lange berichten is volgens mij het doel van dit draadje. ;-)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef peperkorrel het volgende:
-knip- Ik wil niet checken en toch doe ik het en nu voel ik me dubbel kut.
Sorry voor lange verhaal, maar moest het ergens kwijt...
Daar heb je wel gelijk in... maar het is best wel moeilijk om die neiging te onderdrukken vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:24 schreef oddman het volgende:
Oh, iedereen met een ex herkent dat checken.
En dat contact willen zoeken. Onderdruk de neiging! Zoek afleiding, bij voorkeur in iets héél anders!
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:29 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in... maar het is best wel moeilijk om die neiging te onderdrukken vind ik.
kijk dat is de instelling. keep it up !quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:40 schreef r_AW het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Maar vanaf nu ga ik volhouden!
Dit gevoel wordt echt wel dragelijk. Het is nu gewoon echt K*T om te horen dat ze geen contact meer met je wil.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:51 schreef teamlead het volgende:
-- knip --
zeg me ajb dat dit gevoel ooit dragelijk wordt?
Ga vooral geen valse hoop kweken om het zo maar even te zeggen. Ik had ook nog hoop dat het goed zou komen maar ze vertelde mij dat het echt beter was zo en daar heb ik me nu maar bij neer gelegd anders draai je jezelf alleen maar gek. het klinkt afgezaagd maar probeer leuke dingen te gaan doen met vrienden/familie zodat je gedachten even op andere zaken kan zetten doe ik momenteel ook en het gaat momenteel aardig de goede kant uit, af en toe nog wel eens een dipje maar even later gaat alles weer goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef MereLss het volgende:
ik probeer hem te vergeten omdat hij mij duidelijk heeft gemaakt dat hij niet meer van me houdt ineens :| en nu blijft hij steeds smsjes naar mij sturen waar ik weer hoop van krijgwat moet ik hier nu van denken? ik snap er niks meer van
Terug smsen en vragen of hij daar mee op wil houden. Of hij moet je echt terug willen, of echt weg gaan. Het is alles of niets toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef MereLss het volgende:
ik probeer hem te vergeten omdat hij mij duidelijk heeft gemaakt dat hij niet meer van me houdt ineens :| en nu blijft hij steeds smsjes naar mij sturen waar ik weer hoop van krijgwat moet ik hier nu van denken? ik snap er niks meer van
Ik heb wat dat betreft echt super vrienden hoor. Het is zelfs zo dat ze me meteen een kwartier hebben opgevangen, ondanks dat ik ze anderhalf jaar ervoor naar mijn mening heb verwaarloost. Dat moet echt gezegd worden, hier heb ik trouwens ook van geleerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:23 schreef SerhaTT het volgende:
[..]
Heb je geen goede vrienden waar je het mee kan delen? Ik weet niet hoe het in je vriendenkring is hoor..
Wat ik vaak zie is dat er 2 groepen vrienden zijn.. vrienden waar je lol mee kan hebben.. en vrienden waar je lol mee kan hebben en eigenlijk alles kan delen.. juist die laatste zijn belangrijk..
Kijk dat is goed om te horen. Het laatste klopt inderdaad, echter zoals al ongeveer 153 keer in de topic is aangegeven is afleiding het beste.. in sommige gevallen wil je de een en ander gewoon kunnen bespreken met iemand.. dat moet het er gewoon uit..quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:46 schreef TMwitte het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft echt super vrienden hoor. Het is zelfs zo dat ze me meteen een kwartier hebben opgevangen, ondanks dat ik ze anderhalf jaar ervoor naar mijn mening heb verwaarloost. Dat moet echt gezegd worden, hier heb ik trouwens ook van geleerd.
Maar ze luisteren goed, beuren me op en spreken me moed in. Alleen ze kunnen in 1 ding niet; ze kunnen me niet het warme verliefde gevoel terug geven wat iemand nodig heeft.
Heel herkenbaar dat verhaal over afspreken. Geloof me het heeft me echt niet goed gedaan om hem nog eens te zien. Dan zit je naast iemand, die ondanks aardige dingen die hij zegt zo ontzettend afstandelijk doet. Je wil die ander alleen maar in je armen nemen en dat mag dus niet meer en dan word je pas echt gek! Als je nog niet weet wat echt een wanhopig gevoel is, moet je die situatie opzoeken, maar het is zo verleidelijk, omdat je nog hoop hebt, omdat je hoopt dat als ze je maar ziet...alles weer goed komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:51 schreef teamlead het volgende:
-knip-
zeg me ajb dat dit gevoel ooit dragelijk wordt?
ik hoop dat ze bij het proces horen, andes zijn we beiden stapelgek aan het wordenquote:toen kwamen mijn eerste moord & zelfmoordgedachten... Horen die ook bij het proces of ben ik stapelgek aan het worden
mijn eerste reactie was "toeval bestaat niet"... maar ik weet niet hoe goed je normaal je kennis kunt vertrouwenquote:Vertelde gister aan een kennis van ons beiden op MSN dat ik nog steeds zijn krabbels op Hyves kon zien en dat ik daar van baalde. Die kennis heeft beloofd niet met hem erover te hebben hoe ik me voel. Zag net dat ik niet meer de mogelijkheid heb om zijn krabbels te checken...Is dit toeval? Verrekte moeilijk om geen achterdocht te hebben, maar misschien heeft hij hier wel zitten lezen en zijn verhaal herkent of heeft zij dit aan hem verteld?
Geen idee of ik die kennis kan vertrouwen, ken dr eigenlijk niet en zit er over te denken dat contact ook maar af te kappen, want ik heb geen zin om nog meer achterdocht-gevoelens erbij te krijgen, maar wat als het gewoon wel op toeval berust? Ik herken je gevoel van dat het voor haar ook niet makkelijk moet zijn en ik HAAT die gedachte, want gvd als het dan niet makkelijk is voor die ander, waarom het dan niet nog een kans geven? Dus ik heb besloten dat mijn ex het er niet meer moeilijk mee heeft, mij vergeten is en vrolijk van zijn ge-wel-dige leven aan het genieten is, dat ik mede voor hem heb opgebouwd en ik, ach ja, ik zit in de kreukels. Heerlijk die zelfmedelijdenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat ze bij het proces horen, andes zijn we beiden stapelgek aan het worden
[..]
mijn eerste reactie was "toeval bestaat niet"... maar ik weet niet hoe goed je normaal je kennis kunt vertrouwen
Ik weet dat mijn ex hier heeft meegelezen.. geen idee of ze dat nog doet en dat maakt me ook niet heel veel uit eigenlijk. Natuurlijk schrijf ik dingen hier vanuit mijn perspectief op, maar ze weet ook dat ik niet vergeet dat dit voor haar ook niet heul makkelijk is
het lastigste vind ik nog dat ik nu veel emotioneler ben... een aardig bedoelde opmerking van een collega kan er al toe leiden dat ik echt even weg moet lopen....
Kop op meidquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Paikea het volgende:
Nou mensen, alle tips zijn welkom. Na een jaar samengewoond te hebben, hebben we gisteren de knoop doorgehakt. Ik ben nu een draaimolen van emoties: verdriet, opluchting, angst, opgewonden over wat de toekomst me kan gaan brengen...
Ben met spoed op zoek naar andere woonruimte, we zouden vrijdag voor 2 weken op vakantie gaan, maar die tijd benut ik voor het pakken van mijn spullen...
Dus steun graag
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Paikea het volgende:
Nou mensen, alle tips zijn welkom. Na een jaar samengewoond te hebben, hebben we gisteren de knoop doorgehakt. Ik ben nu een draaimolen van emoties: verdriet, opluchting, angst, opgewonden over wat de toekomst me kan gaan brengen...
Ben met spoed op zoek naar andere woonruimte, we zouden vrijdag voor 2 weken op vakantie gaan, maar die tijd benut ik voor het pakken van mijn spullen...
Dus steun graag
Ik volg dit topic al een tijdje (breuk zat er heeeel duidelijk aan te komen). Ik hoop dat ik het ergste verdriet gehad heb (besef dat het voorbij is) en dat ik me vanaf nu langzamerhand weer wat beter ga voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Kop op meidals er wat is de mensen in dit topic hebben vast wel een luisterend oor voor je
Ja, dat is mijn plan ook. Ik vertrek zo naar mijn ouders (150 km verderop). Hij wilde vannacht zelfs nog in het zelfde bed slapen, dat heb ik maar afgeslagen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef afterhourpower het volgende:
Zorg dat je snel andere woonruimte vindt, de eerste weken zullen een hoop geregel zijn en vliegen voorbij. En niet te lang bij elkaar in huis blijven wonen, dat leidt tot rare situaties. Succes!
Dat is moeilijk, zullen de meesten wel beamen. Je wilt graag sterk zijn en op sommige momenten komt er een oerkracht naar boven, maar andere momentenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die draaimolen blijft nog wel even. Enige tip die ik nu voor je heb is: geef lekker toe aan elke emotie die je voelt. Sterkte!
Helemaal mee eens. Heb zelf het gevoel ook nog wel eens hoor van wat nou als...quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dat is moeilijk, zullen de meesten wel beamen. Je wilt graag sterk zijn en op sommige momenten komt er een oerkracht naar boven, maar andere momenten![]()
Schat, daar is dit topic voorquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Paikea het volgende:
[..]
Sorry, ben in een zeurbui. Daar mag ik ook aan toegeven toch
Wees blij dat je een verstandige ex hebt; ze heeft namelijk groot gelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:51 schreef teamlead het volgende:
Ze geeft aan dat ze de spullen wel zal opsturen en dat ze me niet wil zien, omdat elkaar nu ontmoeten het alleen maar moeilijker zal maken.
Hij wil je relatie niet, maar je lichaam wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:22 schreef MereLss het volgende:
ooh mensen ik word gek van de gedachten die in mijn hoofd rondgaan, wil hij we wel/niet terug. Hij wil mij niet meer maar stuurt me wel smsjes met of ik uitga en of ik niet iets met zijn vrienden wil doen enzo maar aan de andere kant zei hij ik wil je nooit meer zien en ik hou niet meer van je? Wat bedoelt hij hier nou mee? Ik word gek en krijg gewoon echt steeds hoop als hij mij smst.
Stuur hem een berichtje dat hij moet stoppen met smsen. Dat is het enige wat kan helpen. Heel erg hard, en mij lukte het niet, maar afstand is even nodig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:22 schreef MereLss het volgende:
ooh mensen ik word gek van de gedachten die in mijn hoofd rondgaan, wil hij we wel/niet terug. Hij wil mij niet meer maar stuurt me wel smsjes met of ik uitga en of ik niet iets met zijn vrienden wil doen enzo maar aan de andere kant zei hij ik wil je nooit meer zien en ik hou niet meer van je? Wat bedoelt hij hier nou mee? Ik word gek en krijg gewoon echt steeds hoop als hij mij smst.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, daar is dit topic voorZoveel zeiken, klagen, zeuren over waarom je je ex niet kunt loslaten en de pijn, woede, frustratie van liefdesverdriet!
Lijkt mij dat je nog het rouwproces zit. Geef het de tijd, dit is niet niks. En ben je er weer aan toe, dient dat zich vanzelf aan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:16 schreef Lastpost het volgende:
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik niet bepaald thuis hoor in deze reeks, maar toch.
Ik heb het dus ook moeilijk met alles omtrend m'n vriendin, nouja ex in de zin dat er geen toekomst meer is voor ons beiden aangezien ze enkele maanden geleden is overleden.
Hink nog steeds op 2 gedachten logischerwijs, iedere keer dat het klikt met een ander, er toenadering word gezocht of men een stap verder wil/denkt te kunnen gaan knakt er iets (mentaal hehe) en heb ik het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben om daadwerkelijk ook op dat gebied verder te gaan.
Je moet natuurlijk wel een keer de draad weer oppakken en ook qua liefde/relaties schiet ik er niets mee op als ik triest en alleen al die jaren verder ga, maar het voelt zóoo verdomde fout om alleen al te denken aan een ander, een kus (vriendschappelijk) voelt zelfs al vreemd op het moment en volgende stappen zullen alleen maar dramatischer worden heb ik het gevoel.
Kortom, het loslaten wil hier ook niet echt lekker lukken en dat zal voor weinige vreemd zijn of overkomen, maar ik zou het toch wel willen.
Maar juist het feit dat ze gewoon nog m'n vriendin was in een goede relatie en dat van de ene op andere dag om zeep werd geholpen door omstandigheden maakt het qua gevoel nog lastiger.
Nou maak ik me verder ook niet echt heel veel druk om die dingen moet ik zeggen, mocht ik meer voor iemand gaan voelen dan gewoon het 'leuk en gezellig' hebben met elkaar dan zal ik het gewoon vertellen en verder kijk ik maar hoe de dingen gaan lopen de komende tijd.
Kan ook niet zeggen dat ik echt geniet van het single zijn met deze zaken in me achterhoofd.
Haha herkenbaar en ouders die dan bij zichzelf denken "tjee, meisje dat pik je toch niet allemaal. We hebben onze dochter toch verstandiger opgevoed?" En het ergst vind ik dat als ik gal heb gespuwd en het komt toch weer goed, oei dan krijg je alles weer fijn terug van je ouders en moet je lullen als brugman om het weer recht te breien. Eén voordeel voor nu, het zal echt niet meer goed komen tussen mij en mijn ex.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:19 schreef Paikea het volgende:
[..]
Dank!
Zit nu weer bij mijn ouders, even gal te spuwen over ALLLES wat hij heeft gedaan en gezegd wat ik nooit verteld heb. Heerlijk!
Ik zie niet in waarom je niet in deze reeks zou thuishoren. Omdat je niet bent gedumpt of omdat jij wel een goede relatie had? Het blijft loslaten van een ex (al is het in jouw zin niet een ex-ex, snappie?)quote:
Nou, ik zie nu wel in dat het bij mij ook niet meer goedkomt. Zeker niet nu ik besef wat hij allemaal gezegd heeft...quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha herkenbaar en ouders die dan bij zichzelf denken "tjee, meisje dat pik je toch niet allemaal. We hebben onze dochter toch verstandiger opgevoed?" En het ergst vind ik dat als ik gal heb gespuwd en het komt toch weer goed, oei dan krijg je alles weer fijn terug van je ouders en moet je lullen als brugman om het weer recht te breien. Eén voordeel voor nu, het zal echt niet meer goed komen tussen mij en mijn ex.
That's the spirit, want die volgende komt er zekerquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:04 schreef Paikea het volgende:
[..]
Nee, mijn volgende vent wordt veel anders!!!
Heey vet kut voor je mijn vriend heeft t ook uitgemaakt na 5 jaar, wij keken ook voor een huisje enz... Hij houdt "ineens" niet meer van me en wil me niet meer zien...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:34 schreef ThaBrain het volgende:
Ik sluit me ook maar bij deze reeks aan
Vorige week woensdag heeft mijn vriendin het na bijna 2 jaar (23 maanden) uit gemaakt.
Ze was mijn eerste…
Het is een relatie geweest met diepe dalen, maar natuurlijk ook wel pieken. Bij die dalen dreigde het steeds uit te gaan tussen ons. Ik was dan vaak degene die toegaf aan haar en mijzelf helemaal veranderde. Niet dat dat altijd blijvend was, want later viel ik toch steeds terug in het oude. Zij had net een vaste baan toen ik haar leerde kennen, ik studeer nog.
Ik snap wat je bedoelt elke keer heb ik het ook van wat is het leeg hier in bedquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:11 schreef ThaBrain het volgende:
Mjah...helemaal in een tweepersoons bed (in mn eigen huisje) Ik mis het zo erg om tegen haar aan te liggen
.
Ik had zo gehoopt dat ze er vaker was blijven slapen
Ik heb haar meerdere keren gevraagd of ze me terug wil, maar ze blijft nee zeggen
Je mag blij zijn dat ze nog met je wil pratenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt elke keer heb ik het ook van wat is het leeg hier in bedMaar ben net Samen met haar en de honden even een stukje wezen lopen in het bos tot dat het begon te regenen. We hebben veel gepraat en er zijn nu gewoon een hoop dingen aan het licht gekomen waar we beide geen weet van hadden. Ik zou het graag weer willen proberen maar zij zit het echt niet zitten
ahhwww ik kan me voorstellen hoe je je voeltquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef MereLss het volgende:
damn man ik voel me zo kut, gister smste hij me elke keer en nu heb ik hem iets gevraagd en ik krijg maar niks terugik wil hem zo graag terug maar hij wil mij niet meer... maar door zn smsjes krijg ik hoop
kan je er met niemand over praten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef MereLss het volgende:
ja dat heb ik ook zo erg en dan krijg ik smsjes dat hij bang ik dat ik nu een relatie wil aangaan met 1 van zn vriendendat wil ik niet het dringt volges mij niet tot hem door dat ik alleen hem wil
en het kutte is dat ik met niemand over mijn gevoelens kan praten en doordat hij van die smsjes stuurt krijg ik hoop en dan denk ik zal die dan toch nog gevoelens voor me hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |