abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 18:24:12 #251
172358 oddman
Introspecteur
pi_59283458
Oh, iedereen met een ex herkent dat checken.
En dat contact willen zoeken. Onderdruk de neiging! Zoek afleiding, bij voorkeur in iets héél anders!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59283588
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:24 schreef oddman het volgende:
Oh, iedereen met een ex herkent dat checken.
En dat contact willen zoeken. Onderdruk de neiging! Zoek afleiding, bij voorkeur in iets héél anders!
Daar heb je wel gelijk in... maar het is best wel moeilijk om die neiging te onderdrukken vind ik.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59283800
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:29 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in... maar het is best wel moeilijk om die neiging te onderdrukken vind ik.
Dat is het zeker

Maar vanaf nu ga ik volhouden!
pi_59292134
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 18:40 schreef r_AW het volgende:

[..]

Dat is het zeker

Maar vanaf nu ga ik volhouden!
kijk dat is de instelling. keep it up !
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_59293881
ik probeer hem te vergeten omdat hij mij duidelijk heeft gemaakt dat hij niet meer van me houdt ineens :| en nu blijft hij steeds smsjes naar mij sturen waar ik weer hoop van krijg wat moet ik hier nu van denken? ik snap er niks meer van
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:51:54 #256
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59294173
Ik had haar gesmst van de week met de vraag of we nog 1 keer zouden kunnen afspreken, zodat we de laatste praktische dingetjes kunnen afhandelen (liggen nog wat spullen van mij bij haar en andersom).

Vandaag even op msn met elkaar gesproken (we wonen nu bijna 300 km uit elkaar, dus dan is sms en msn best handig).
Ze geeft aan dat ze de spullen wel zal opsturen en dat ze me niet wil zien, omdat elkaar nu ontmoeten het alleen maar moeilijker zal maken.
En aan de ene kant snap ik dat natuurlijk wel...... maar ik wil haar zo graag nog 1 keer zien, nog 1 keer vasthouden, ik mis haar zo ongelofelijk veel.. iedere dag weer...

Toen ze schreef dat ze niet wil afspreken, was dat alsof er een mes dat net in kokende olie was gedoopt in mijn hart geramd werd en even werd rondgedraaid .

Ik zou er letterlijk alles voor over hebben als ik haar ervan zou kunnen overtuigen dat wij bij elkaar horen....

zeg me ajb dat dit gevoel ooit dragelijk wordt?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59294444
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:51 schreef teamlead het volgende:

-- knip --

Dit gevoel wordt echt wel dragelijk. Het is nu gewoon echt K*T om te horen dat ze geen contact meer met je wil.
En ik snap dat je haar elke dag mist heb ik zo nu en dan nog maar wordt beetje bij beetje wel minder.

Probeer met vrienden af te spreken en ga leuke dingen doen anders blijf je in die negatieve spiraal zitten en dan kom je er straks nog moeilijker uit.
Ik kan me echt goed voorstellen wat je doorstaat op dit moment, maar er is echt licht aan de einde van de tunnel geloof me
pi_59294532
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef MereLss het volgende:
ik probeer hem te vergeten omdat hij mij duidelijk heeft gemaakt dat hij niet meer van me houdt ineens :| en nu blijft hij steeds smsjes naar mij sturen waar ik weer hoop van krijg wat moet ik hier nu van denken? ik snap er niks meer van
Ga vooral geen valse hoop kweken om het zo maar even te zeggen. Ik had ook nog hoop dat het goed zou komen maar ze vertelde mij dat het echt beter was zo en daar heb ik me nu maar bij neer gelegd anders draai je jezelf alleen maar gek. het klinkt afgezaagd maar probeer leuke dingen te gaan doen met vrienden/familie zodat je gedachten even op andere zaken kan zetten doe ik momenteel ook en het gaat momenteel aardig de goede kant uit, af en toe nog wel eens een dipje maar even later gaat alles weer goed.
pi_59296508
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef MereLss het volgende:
Terug smsen en vragen of hij daar mee op wil houden. Of hij moet je echt terug willen, of echt weg gaan. Het is alles of niets toch?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59297187
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:23 schreef SerhaTT het volgende:

[..]

Heb je geen goede vrienden waar je het mee kan delen? Ik weet niet hoe het in je vriendenkring is hoor..
Wat ik vaak zie is dat er 2 groepen vrienden zijn.. vrienden waar je lol mee kan hebben.. en vrienden waar je lol mee kan hebben en eigenlijk alles kan delen.. juist die laatste zijn belangrijk..

Ik heb wat dat betreft echt super vrienden hoor. Het is zelfs zo dat ze me meteen een kwartier hebben opgevangen, ondanks dat ik ze anderhalf jaar ervoor naar mijn mening heb verwaarloost. Dat moet echt gezegd worden, hier heb ik trouwens ook van geleerd.

Maar ze luisteren goed, beuren me op en spreken me moed in. Alleen ze kunnen in 1 ding niet; ze kunnen me niet het warme verliefde gevoel terug geven wat iemand nodig heeft.
pi_59297305
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:46 schreef TMwitte het volgende:

[..]

Ik heb wat dat betreft echt super vrienden hoor. Het is zelfs zo dat ze me meteen een kwartier hebben opgevangen, ondanks dat ik ze anderhalf jaar ervoor naar mijn mening heb verwaarloost. Dat moet echt gezegd worden, hier heb ik trouwens ook van geleerd.

Maar ze luisteren goed, beuren me op en spreken me moed in. Alleen ze kunnen in 1 ding niet; ze kunnen me niet het warme verliefde gevoel terug geven wat iemand nodig heeft.
Kijk dat is goed om te horen. Het laatste klopt inderdaad, echter zoals al ongeveer 153 keer in de topic is aangegeven is afleiding het beste.. in sommige gevallen wil je de een en ander gewoon kunnen bespreken met iemand.. dat moet het er gewoon uit..

in beide gevallen kan je bij die vrienden terecht.. doe dat dan ook echt.. ze zijn er juist voor je en vinden het zeker ook niet leuk om je zo te zien..
pi_59298756
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:51 schreef teamlead het volgende:
-knip-

Heel herkenbaar dat verhaal over afspreken. Geloof me het heeft me echt niet goed gedaan om hem nog eens te zien. Dan zit je naast iemand, die ondanks aardige dingen die hij zegt zo ontzettend afstandelijk doet. Je wil die ander alleen maar in je armen nemen en dat mag dus niet meer en dan word je pas echt gek! Als je nog niet weet wat echt een wanhopig gevoel is, moet je die situatie opzoeken, maar het is zo verleidelijk, omdat je nog hoop hebt, omdat je hoopt dat als ze je maar ziet...alles weer goed komt.

Had gister dus lopen checken op zijn Hyvesprofiel en daar zijn nieuwste neuk-aanwinst gespot (dit weet ik niet eens zeker, maar kan die gedachte toch niet van me afzetten, dus neem het maar voor waar aan) en vanmorgen werd ik wakker uit een droom waar ik bij hem was en 7 paar schoenen van haar zag staan en hij zat me een beetje uit te lachen omdat ik het er moeilijk mee had. Ik wilde hem slaan en in elkaar schoppen, maar kon hem niet raken en werd zo woedend van machteloosheid. Werd wakker en was verscheurd van verdriet, toen kwamen mijn eerste moord & zelfmoordgedachten... Horen die ook bij het proces of ben ik stapelgek aan het worden. Gedachten zijn inmiddels weer verdwenen of verstopt en hoop maar dat het slechts een reactie was op die droom...

Vertelde gister aan een kennis van ons beiden op MSN dat ik nog steeds zijn krabbels op Hyves kon zien en dat ik daar van baalde. Die kennis heeft beloofd niet met hem erover te hebben hoe ik me voel. Zag net dat ik niet meer de mogelijkheid heb om zijn krabbels te checken...Is dit toeval? Verrekte moeilijk om geen achterdocht te hebben, maar misschien heeft hij hier wel zitten lezen en zijn verhaal herkent of heeft zij dit aan hem verteld? Ik haat al die zinloze vragen in mijn hoofd En ergens baal ik ook dat ik nu zijn krabbels niet meer kan lezen Ik snap mezelf écht niet meer
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:26:10 #263
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59298938
quote:
toen kwamen mijn eerste moord & zelfmoordgedachten... Horen die ook bij het proces of ben ik stapelgek aan het worden
ik hoop dat ze bij het proces horen, andes zijn we beiden stapelgek aan het worden
quote:
Vertelde gister aan een kennis van ons beiden op MSN dat ik nog steeds zijn krabbels op Hyves kon zien en dat ik daar van baalde. Die kennis heeft beloofd niet met hem erover te hebben hoe ik me voel. Zag net dat ik niet meer de mogelijkheid heb om zijn krabbels te checken...Is dit toeval? Verrekte moeilijk om geen achterdocht te hebben, maar misschien heeft hij hier wel zitten lezen en zijn verhaal herkent of heeft zij dit aan hem verteld?
mijn eerste reactie was "toeval bestaat niet"... maar ik weet niet hoe goed je normaal je kennis kunt vertrouwen

Ik weet dat mijn ex hier heeft meegelezen.. geen idee of ze dat nog doet en dat maakt me ook niet heel veel uit eigenlijk. Natuurlijk schrijf ik dingen hier vanuit mijn perspectief op, maar ze weet ook dat ik niet vergeet dat dit voor haar ook niet heul makkelijk is

het lastigste vind ik nog dat ik nu veel emotioneler ben... een aardig bedoelde opmerking van een collega kan er al toe leiden dat ik echt even weg moet lopen....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59299355
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik hoop dat ze bij het proces horen, andes zijn we beiden stapelgek aan het worden
[..]

mijn eerste reactie was "toeval bestaat niet"... maar ik weet niet hoe goed je normaal je kennis kunt vertrouwen

Ik weet dat mijn ex hier heeft meegelezen.. geen idee of ze dat nog doet en dat maakt me ook niet heel veel uit eigenlijk. Natuurlijk schrijf ik dingen hier vanuit mijn perspectief op, maar ze weet ook dat ik niet vergeet dat dit voor haar ook niet heul makkelijk is

het lastigste vind ik nog dat ik nu veel emotioneler ben... een aardig bedoelde opmerking van een collega kan er al toe leiden dat ik echt even weg moet lopen....
Geen idee of ik die kennis kan vertrouwen, ken dr eigenlijk niet en zit er over te denken dat contact ook maar af te kappen, want ik heb geen zin om nog meer achterdocht-gevoelens erbij te krijgen, maar wat als het gewoon wel op toeval berust? Ik herken je gevoel van dat het voor haar ook niet makkelijk moet zijn en ik HAAT die gedachte, want gvd als het dan niet makkelijk is voor die ander, waarom het dan niet nog een kans geven? Dus ik heb besloten dat mijn ex het er niet meer moeilijk mee heeft, mij vergeten is en vrolijk van zijn ge-wel-dige leven aan het genieten is, dat ik mede voor hem heb opgebouwd en ik, ach ja, ik zit in de kreukels. Heerlijk die zelfmedelijden
pi_59300427
Nou mensen, alle tips zijn welkom. Na een jaar samengewoond te hebben, hebben we gisteren de knoop doorgehakt. Ik ben nu een draaimolen van emoties: verdriet, opluchting, angst, opgewonden over wat de toekomst me kan gaan brengen...
Ben met spoed op zoek naar andere woonruimte, we zouden vrijdag voor 2 weken op vakantie gaan, maar die tijd benut ik voor het pakken van mijn spullen...
Dus steun graag
pi_59301612
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Paikea het volgende:
Nou mensen, alle tips zijn welkom. Na een jaar samengewoond te hebben, hebben we gisteren de knoop doorgehakt. Ik ben nu een draaimolen van emoties: verdriet, opluchting, angst, opgewonden over wat de toekomst me kan gaan brengen...
Ben met spoed op zoek naar andere woonruimte, we zouden vrijdag voor 2 weken op vakantie gaan, maar die tijd benut ik voor het pakken van mijn spullen...
Dus steun graag
Kop op meid als er wat is de mensen in dit topic hebben vast wel een luisterend oor voor je
pi_59301696
Zorg dat je snel andere woonruimte vindt, de eerste weken zullen een hoop geregel zijn en vliegen voorbij. En niet te lang bij elkaar in huis blijven wonen, dat leidt tot rare situaties. Succes!
pi_59301717
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:25 schreef Paikea het volgende:
Dus steun graag

Die draaimolen blijft nog wel even. Enige tip die ik nu voor je heb is: geef lekker toe aan elke emotie die je voelt. Sterkte!
pi_59301742
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Kop op meid als er wat is de mensen in dit topic hebben vast wel een luisterend oor voor je
Ik volg dit topic al een tijdje (breuk zat er heeeel duidelijk aan te komen). Ik hoop dat ik het ergste verdriet gehad heb (besef dat het voorbij is) en dat ik me vanaf nu langzamerhand weer wat beter ga voelen.
Erger als eerst wordt het niet, of hou ik mezelf nu voor de gek?

Nu krijg ik steun, dat had ik hiervoor niet (bijna niemand wist het). Zou dat het makkelijker maken?

Ik weet het, loop mezelf gek te maken..
pi_59301791
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef afterhourpower het volgende:
Zorg dat je snel andere woonruimte vindt, de eerste weken zullen een hoop geregel zijn en vliegen voorbij. En niet te lang bij elkaar in huis blijven wonen, dat leidt tot rare situaties. Succes!
Ja, dat is mijn plan ook. Ik vertrek zo naar mijn ouders (150 km verderop). Hij wilde vannacht zelfs nog in het zelfde bed slapen, dat heb ik maar afgeslagen.
Het is net of er niks gebeurt is zo..Moet even afstand nemen. Het scheelt dat hij overmorgen lekker op vakantie gaat, heb ik twee weken om alles te regelen en op een rijtje te krijgen.
pi_59301834
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Die draaimolen blijft nog wel even. Enige tip die ik nu voor je heb is: geef lekker toe aan elke emotie die je voelt. Sterkte!
Dat is moeilijk, zullen de meesten wel beamen. Je wilt graag sterk zijn en op sommige momenten komt er een oerkracht naar boven, maar andere momenten

Sorry, ben in een zeurbui. Daar mag ik ook aan toegeven toch
pi_59303493
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Paikea het volgende:

[..]

Dat is moeilijk, zullen de meesten wel beamen. Je wilt graag sterk zijn en op sommige momenten komt er een oerkracht naar boven, maar andere momenten
Helemaal mee eens. Heb zelf het gevoel ook nog wel eens hoor van wat nou als...
Daarnaast mag je gerust zeuren hoor is niks mee misschien dat het ook nog wel oplucht.
pi_59303965
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:19 schreef Paikea het volgende:

[..]

Sorry, ben in een zeurbui. Daar mag ik ook aan toegeven toch
Schat, daar is dit topic voor Zoveel zeiken, klagen, zeuren over waarom je je ex niet kunt loslaten en de pijn, woede, frustratie van liefdesverdriet!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:28:20 #274
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_59305279
één tipje: niet met je ex naar bed! het valt alleen maar tegen om de volgende dag alweer niet naast hem wakker te worden
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_59306919
ooh mensen ik word gek van de gedachten die in mijn hoofd rondgaan, wil hij we wel/niet terug. Hij wil mij niet meer maar stuurt me wel smsjes met of ik uitga en of ik niet iets met zijn vrienden wil doen enzo maar aan de andere kant zei hij ik wil je nooit meer zien en ik hou niet meer van je? Wat bedoelt hij hier nou mee? Ik word gek en krijg gewoon echt steeds hoop als hij mij smst.
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')