Thx Timmert !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Tim86 het volgende:
oeh een naamtopic
Wie heeft er een mooie foto?
edit: foto is prima
Naar het schijntquote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
jury zou vanavond zijn toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:
Gordon moet jureren.
Hehe, en wie is de nummer 2?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:40 schreef Rumille het volgende:
Maar hij is op vakantie.
Beertenderr was 2e en Tim86 was 3equote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hehe, en wie is de nummer 2?
Ja goed hè, ik ben immers gewend als tussenstandbijhoudmeneer om terug te lezen in oude topicsquote:
Gorden is op vakantie dus zijn foutquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:17 schreef beertenderrr het volgende:
gister ook niet aan toe gekomen, ga het straks even doen. Beetje jammer dat KS gebanned ishaar fout
quote:Rumille
Push-ups bij training stuk moeilijker gemaakt.
quote:vrolijke-frits
"Kom maar jongen, zo gaat het in ieder geval niet lukken hè"
quote:McGilles
"Zie je wel, hier is de afdruk, die bal was gewoon in!"
OP van dit topicquote:beertenderrr
yo quit your jibba jabba
you aint hurt you pathetic
if i ever catch u acting like a crazy fool again u gonna meet my friend pain
Snickers
GET SOME NUTS!
Deze inzending is gesponsord door snickers©
Inderdaad, ik zal vanavond jureren maar geen commentaar op de uitslag, uit zo weinig inzendingen kiezen is niksquote:
quote:Vrolijke Frits
Moya probeerde eigenlijk stoom af te blazen...
quote:Tim86
Moya beleeft natte droom
'Squirtle, gebruik je waterpistool!'
OP van dit topicquote:Beschouw
Tennisfoto-onderschriftcompetitie bijna kopje onder
Zo slecht was het niet, ik gaf al aan dat er maar 5 inzendingen waren en tsja dan moet ik er 1 kiezen hequote:Op maandag 19 mei 2008 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Probeer je het topic op te cricken, ontvang je als stank voor dank een teddybeer.
Een teddybeer is ook een eer.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Probeer je het topic op te cricken, ontvang je als stank voor dank een teddybeer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:
Misschien niet geweldig, maar inderdaad wel een foto.
Ik blijf wel promoten in het voetbalfoto-onderschrift topic. Zo zou KZ het gewild hebben.
Doek dit topic toch op, manquote:Op zondag 25 mei 2008 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Rumille, Tim86: Morgenavond een uitslag?
In welke hoedanigheid is ze dit keer terug?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:42 schreef Tim86 het volgende:
kz is terug, scheelt weer een deelnemer en wellicht dat zij een charme offensief kan beginnen voor meer deelnemers?
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:42 schreef Tim86 het volgende:
kz is terug, scheelt weer een deelnemer en wellicht dat zij een charme offensief kan beginnen voor meer deelnemers?
Als mezelfquote:Op zondag 25 mei 2008 15:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In welke hoedanigheid is ze dit keer terug?
[SPT SC #102] Waar de gravelbijters zich verzamelenquote:
quote:Beschouw
Guga: "Hmm, de bruine teddybeer van Nadel is toch groter dan die van Federer.''
Nadal grijpt ook alle gelegenheden aan om zijn spieren te laten zien, zelfs in zijn gezicht
"Lachen Roger, of ik geef je een Brazilian wax waar mijn hand nu zit"
OP van dit topicquote:kleinzusje
Op een dag weet je het, je wordt butler
Ik slachtoffer mezelf, als martelares kom ik vast in de tennishemelquote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef Tim86 het volgende:
leuk dat je de jurering op je neemt maar dan hoef je jezelf nog geen poedel te maken![]()
Damn ! wilde juist de naam weten van die dikke man ivm mijn overwinningquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Nadal, Feliciano Lopez, dikke man, Verdasco
Maar ik was eerstquote:
quote:
Denk dat het concept veranderen van Tennisfoto naar Sportfoto wel enigzins zou helpen..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:42 schreef Tim86 het volgende:
5 inzendingen na een lange wachttijd..
RIP Tennisfoto-Onderschrift Competitie..het waren 12 mooie delen
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef kleinzusje het volgende:![]()
![]()
![]()
Zullen we hem in sport zetten ?
Of een doorstart maken ?
Zoals ik in mn eerdere post al zei, het lijkt mij best het proberen waard om het concept van tennis- naar sportfoto te veranderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef kleinzusje het volgende:![]()
![]()
![]()
Zullen we hem in sport zetten ?
Of een doorstart maken ?
Okidokiquote:Op zondag 29 juni 2008 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Zoals ik in mn eerdere post al zei, het lijkt mij best het proberen waard om het concept van tennis- naar sportfoto te veranderen.
Present!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
Top Colplay en Gordon !
Belangrijk is dat Fritsie mee doet !
Hij houdt de punten bij
Heb je nog een einduitslag voor ons, van Tennis?quote:
Mag nog hoor, dit is maar een gokje ! Zo leuk istie nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:58 schreef Colplay het volgende:
Je bent me net voor. Zat net te zoeken naar een leuke foto. Nu maar eens iets bedenken.
Lijkt mij ook het handigstquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
ik stel voor dat we dit topic beschouwen als een soort oefenronde en als de 300 posts hier zijn bereikt er een nieuw topic komt, nummer 1 waar we echt beginnen met een stand.
Goed plan !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
ik stel voor dat we dit topic beschouwen als een soort oefenronde en als de 300 posts hier zijn bereikt er een nieuw topic komt, nummer 1 waar we echt beginnen met een stand.
Goed plan, want moet er weer even in komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
Bah, dat moet je toch beter kunnen zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed plan !
Als er veel deelnemers zijn, kunnen we ook weer elke dag een jury doen.
[ afbeelding ]
Is dit wat voor de nieuwe OP ? Of heeft iemand anders iets mooiers ? beters ? leukers ?
Kan ik ook later de OP en uitslag wiki bewerken !
ja, vind hem ook lelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bah, dat moet je toch beter kunnen zusje.
Wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat voor de nieuwe OP ? Of heeft iemand anders iets mooiers ? beters ? leukers ?
Kan ik ook later de OP en uitslag wiki bewerken !
Rumille!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Rumille het volgende:
Timmert!
Is al beter, maar de naam dekt de lading nog niet, is mijn bescheiden mening. Kan je niet iets doen met eerder geplaatste foto's en winnende onderschriften, zoals bij VBL-onderschriftcompetitie? Of zeur ik nu?quote:
Lekker laten zeiken.. Het ziet er tof uit zo, maak over tijdje, als we wat topics en geweldige onderschriften rijker zijn, maar een andere.quote:
Eens, vanavond lijkt het me wel een keer tijd voor een uitslagquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Colplay het volgende:
Als we zo lang op de uitslag moeten wachten wordt dit natuurlijk nooit iets
Kisskirchen grootste Ikea hit sinds de Ullört en de Björkäs na grootschalige presentatie
quote:vrolijke frits
En je hoort hem mijmeren:"Gelukkig heb ik de foto's nog"
Secondenlijm in lipgloss geslaagde grap
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Amanda ook na De Gouden Kooi nog een aandachtshoer.
Carter: 'Moeilijk dunken, met zo'n halve basket.
quote:Sharapova
Weis ontslagen uit Franse team nadat hij Carter hielp scoren via een schoudeworp
quote:Breach
Carter: Me dunkt
Weis: ''Ach, een oorlogsveteraan met één been help je toch een beetje."
Ja sorry, om eerlijk te zijn vond ik er niet echt hele sterke tussen zitten en dus was het een beetje twijfel, je had net zo goed nr3 kunnen krijgen, maarja, iemand moet poedel krijgen hequote:
Ja,ja. En Sharapova mag schaamteloos jatten en verdient daar nog een tweede plek mee ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja sorry, om eerlijk te zijn vond ik er niet echt hele sterke tussen zitten en dus was het een beetje twijfel, je had net zo goed nr3 kunnen krijgen, maarja, iemand moet poedel krijgen he
jat ik?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja,ja. En Sharapova mag schaamteloos jatten en verdient daar nog een tweede plek mee ook.
Ok, morgen om 18hquote:
Volgens de OP maandag, woensdag en vrijdagquote:
quote:Colplay
Zeg Waldemar, hoeveel vingers steek ik op?
quote:ZoneKill
Niet voor een gat te vangen.
Ballenknijper nog altijd populair in de Balkan.
Rode: 'Mooie schoenen.'
Om z'n woendag, op tijd zijnde, juryquote:
Nog geen slok gehad sinds ik 16 benquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om z'n woendag, op tijd zijnde, jury![]()
( hup weg dat bier en weer aan de limo)![]()
Moppie, je bent geen poedel, je hebt er 1 ( Das een levensles)quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nog geen slok gehad sinds ik 16 ben. Ik poedel
Oeps, een talenwonderquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:22 schreef Beschouw het volgende:
''Zhe shi shen me yi di?''
Maar ik haat poedels.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, je bent geen poedel, je hebt er 1 ( Das een levensles)
1. Trauma ?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik begrijp je wel..dan kan je beter een Teddybeer krijgen..
quote:
Blauwe: 'Mooie schoenen.'
quote:kleinzusje
Niet alleen mislukkingen worden snel onder tafel geveegd
Afleidingsmanouvre nr. 138 weinig succesvol
quote:[bZoneKill[/b]
Wie gaat er hier neer, Ping of Pong?
Zelfs de winnaar is het niet eens met de uitslag, want die was ook baggerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:03 schreef kleinzusje het volgende:tweedst !
( vond hem echt zo slecht)
Juist omdat het exact dezelfde was (met andere kleur)quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:28 schreef Rumille het volgende:
Met ongeveer hetzelfde onderschrift haal ik eerst een poedel en nu de 3e plek
Jij hebt de vorige keer gewonnen, dus t is jouw beurt om te jureren.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"Always wear protection!"
My bad, wist ik niet meer. Ik zal zo even de uitslag op makenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Jij hebt de vorige keer gewonnen, dus t is jouw beurt om te jureren.
Footballteam met de billen bloot om grote achterstand te voorkomen
Volgende keer overleggen we echt over wat we aandoen, want schaam me wel dat we allemaal t zelfde aanhebben.
''Verrek, Sneijder liep hier net toch? Waar istie nou?''
Edit: Onderschrift volgt
haha dat was ook het eerste wat er in mij opkwam...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef McGilles het volgende:
[ afbeelding ]
Rechter: "Wie heeft een scheet gelaten?"
Linker: "Ikke ikkkeee"
Midden: "En dat is te ruiken ook"
Jury niet vandaag. Morgen wellicht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:38 schreef Colplay het volgende:
Bedoeling is vanavond, maar er zijn nog niet zo heel veel inzendingen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:36 schreef Beschouw het volgende:
Ha, eerste prijs. Die frits is toch een echte vriend![]()
Wanneer moet ik jury doen?
"Millar laat zonder slikken of blozen zien dat hij de onbetwiste nummer 1 is"
Gele trui drager verstopt zich in het publiek
Brit David Millar: "Ik heb een vraag, horen we niet aan de andere kant van de weg te rijden?"
Rechter: "Wie heeft een scheet gelaten?"
Linker: "Ikke ikkkeee"
Midden: "En dat is te ruiken ook"
Was geen keus met zo weinig deelnemers. Eigenlijk verdiende vrolijkefrits een podiumplaats, maar dan zou onze vriendschap te veel opvallen. Als troost voor hem een biertje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:13 schreef Rumille het volgende:
Goede winnaar, goede 2e plek, goede 3e plek. Goede jury.
Ik snap het volkomen, aan een half woord hebben wij genoeg!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was geen keus met zo weinig deelnemers. Eigenlijk verdiende vrolijkefrits een podiumplaats, maar dan zou onze vriendschap te veel opvallen. Als troost voor hem een biertje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:50 schreef Colplay het volgende:
Winnaar![]()
En ik vind het een goede foto. Succes. Maandagavond jury.
quote:Op maandag 21 juli 2008 08:56 schreef Colplay het volgende:
Vanavond de uitslag, dus maar even een kickje.
Slavernij gelegaliseerd en verbeterd: nu ook mannen voor transport gebruikt.
En nu tijd voor een nieuwe ronde: Geen jager geen neger
"Springbok blijkt nu ook pakezel"
En dan zeggen ze nog zo dat je niet je werk mee naar huis moet nemen
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef Tim86 het volgende:
even 10 keer roepen:
"Kutjury"
"Goede jury"
"Punten!"
of iets anders en het topic is vol..daarna gaan we echt beginnen imo