Maar ik was eerstquote:
quote:
Denk dat het concept veranderen van Tennisfoto naar Sportfoto wel enigzins zou helpen..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:42 schreef Tim86 het volgende:
5 inzendingen na een lange wachttijd..
RIP Tennisfoto-Onderschrift Competitie..het waren 12 mooie delen
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef kleinzusje het volgende:![]()
![]()
![]()
Zullen we hem in sport zetten ?
Of een doorstart maken ?
Zoals ik in mn eerdere post al zei, het lijkt mij best het proberen waard om het concept van tennis- naar sportfoto te veranderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef kleinzusje het volgende:![]()
![]()
![]()
Zullen we hem in sport zetten ?
Of een doorstart maken ?
Okidokiquote:Op zondag 29 juni 2008 19:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Zoals ik in mn eerdere post al zei, het lijkt mij best het proberen waard om het concept van tennis- naar sportfoto te veranderen.
Present!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
Top Colplay en Gordon !
Belangrijk is dat Fritsie mee doet !
Hij houdt de punten bij
Heb je nog een einduitslag voor ons, van Tennis?quote:
Mag nog hoor, dit is maar een gokje ! Zo leuk istie nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:58 schreef Colplay het volgende:
Je bent me net voor. Zat net te zoeken naar een leuke foto. Nu maar eens iets bedenken.
Lijkt mij ook het handigstquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
ik stel voor dat we dit topic beschouwen als een soort oefenronde en als de 300 posts hier zijn bereikt er een nieuw topic komt, nummer 1 waar we echt beginnen met een stand.
Goed plan !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
ik stel voor dat we dit topic beschouwen als een soort oefenronde en als de 300 posts hier zijn bereikt er een nieuw topic komt, nummer 1 waar we echt beginnen met een stand.
Goed plan, want moet er weer even in komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
Bah, dat moet je toch beter kunnen zusje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed plan !
Als er veel deelnemers zijn, kunnen we ook weer elke dag een jury doen.
[ afbeelding ]
Is dit wat voor de nieuwe OP ? Of heeft iemand anders iets mooiers ? beters ? leukers ?
Kan ik ook later de OP en uitslag wiki bewerken !
ja, vind hem ook lelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:51 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bah, dat moet je toch beter kunnen zusje.
Wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat voor de nieuwe OP ? Of heeft iemand anders iets mooiers ? beters ? leukers ?
Kan ik ook later de OP en uitslag wiki bewerken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |