Rumille!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Rumille het volgende:
Timmert!
Is al beter, maar de naam dekt de lading nog niet, is mijn bescheiden mening. Kan je niet iets doen met eerder geplaatste foto's en winnende onderschriften, zoals bij VBL-onderschriftcompetitie? Of zeur ik nu?quote:
Lekker laten zeiken.. Het ziet er tof uit zo, maak over tijdje, als we wat topics en geweldige onderschriften rijker zijn, maar een andere.quote:
Eens, vanavond lijkt het me wel een keer tijd voor een uitslagquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Colplay het volgende:
Als we zo lang op de uitslag moeten wachten wordt dit natuurlijk nooit iets
quote:Tim86
Kisskirchen grootste Ikea hit sinds de Ullört en de Björkäs na grootschalige presentatie
quote:vrolijke frits
En je hoort hem mijmeren:"Gelukkig heb ik de foto's nog"
quote:McGilles
Secondenlijm in lipgloss geslaagde grap
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Amanda ook na De Gouden Kooi nog een aandachtshoer.
quote:Rumille
Carter: 'Moeilijk dunken, met zo'n halve basket.
quote:Sharapova
Weis ontslagen uit Franse team nadat hij Carter hielp scoren via een schoudeworp
quote:Breach
Carter: Me dunkt
quote:Beschouw
Weis: ''Ach, een oorlogsveteraan met één been help je toch een beetje."
Ja sorry, om eerlijk te zijn vond ik er niet echt hele sterke tussen zitten en dus was het een beetje twijfel, je had net zo goed nr3 kunnen krijgen, maarja, iemand moet poedel krijgen hequote:
Ja,ja. En Sharapova mag schaamteloos jatten en verdient daar nog een tweede plek mee ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja sorry, om eerlijk te zijn vond ik er niet echt hele sterke tussen zitten en dus was het een beetje twijfel, je had net zo goed nr3 kunnen krijgen, maarja, iemand moet poedel krijgen he
jat ik?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja,ja. En Sharapova mag schaamteloos jatten en verdient daar nog een tweede plek mee ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |