Oh hoiquote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat ding is gevonden onder een afdakje ... ook lekker geloofwaardig.
Daar heb je dan vast een goede bron voor.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Projectoren waren de ettelijke orbs die rond de torens vlogen.
[..]
Wie zegt dat het kerosine was wat ontplofte. Volgens experts was er veelste veel kerosine voor een vliegtuig dat al minstens een uur heeft rondgevlogen.
Staalbalken die naar buiten zijn gebogen.
Er waren drills genoeg om het terplaatse te krijgen. bv op 8/9 september (36uur) is de bovenste 50verdiepingen compleet afgesloten geweest van electriciteit. Er zijn genoeg aanwijzingen dat er weken voorafgaand gerotzooid is in de gebouwen. Mogelijkheden genoeg.
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Lambiekje: Je doet veels te veel moeite elke keer met je topics en geen enkel nieuw persoon die het leest. Enkel de dwazen die niet de moeite nemen voor eigen onderzoeken. ik zou het gewoon dood laten gaan. Veel leuker en je hoeft niet lang te wachten
jajaja, komen er nog antwoorden?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.
Ik denk graag out-of-the-box, maar kom dan met claims die je beter kan onderbouwen dan wat vage pixels op een plaatje en beantwoord op zijn minst de vragen die in dit topic worden gesteld.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja het lijkt er wel op. Beetje boel verdrietig wordt ik er van hoe men bedot en besodemieterd wil worden door autoriteit. out-of-the-box denken is er niet meer bij.
Jouw 3D projectoren op klaarlichte dag zijn wel geloofwaardig wil je zeggen?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kan jezelf de slachtofferrol in praten. Je zou ook de gestelde vragen kunnen beantwoorden.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mss kan dat beter in 1 van de andere topic'squote:Op maandag 5 mei 2008 16:02 schreef Koploperkopper het volgende:
Laten we het even over de reden hebben, wat zou de USA eraan hebben om eigen burgers om te brengen? De olie in Irak? En waarom hebben ze dan de Verenigde Emiraten niet binnen gevallen?
Zijn er nog meer van deze fabeltjeskranten?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mss kan dat beter in 1 van de andere topic's
Oei. Nou, mijn overheid is jouw profesoren de baas, dus ik onderwerp mij aan de overtreffende autoriteit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
Profesoren geven lezingen over dit onderwerp.
Jup...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van deze fabeltjeskranten?
1 vbtje van wat mij opvalt:quote:Op maandag 5 mei 2008 14:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En wat moet ik op dat plaatje zien? Is het uit een video geknipt? Zoja, welke video en welke frames zijn het dan? Is het de 1e of de 2e hit?
En je punt met dat filmpje is? Mijn ongetrainde oog ziet een vliegtuig dat in wolkenkrabber slaat, wat valt er verder dan allemaal te zien?
Wat meer info over de techniek:quote:Op maandag 5 mei 2008 15:44 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Jouw 3D projectoren op klaarlichte dag zijn wel geloofwaardig wil je zeggen?
Wel eens bij een 3D film geweest? Dan zul je toch wel hebben gezien dat mensen speciale brillen opmoeten én dat de hele zaal zo donker mogelijk is gemaakt. Zelfs 6 jaar na 9/11 lukt het ze niet om in de openlucht films te projecteren, waarom lukte het op 9/11 dan wel?
Pics?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
1 vbtje van wat mij opvalt:
Kijks ff goed naar het vliegtuig voordat het crashed. 1 vleugel ? En dat is vanuit meerdere standpunten zo op video gezet.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:19 schreef Lambiekje het volgende:
Projectoren waren de ettelijke orbs die rond de torens vlogen.
In projektie-termen is dat nog t makkelijkste....alleen hoe projekteer je dat over honderden meters in de luchtquote:Op maandag 5 mei 2008 16:48 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens ook wel interessant hoe je een hologram zou kunnen maken dat met 800 km/h gaat
Een van de allersterkste beamers op het moment is de Barco XLM HD30 die een output van 30.000 ansi lumen heeft, en da's een bakbeest van een projektor, en die 30K lumen is vergeleken bij de zon een kaarsvlammetje...quote:Op maandag 5 mei 2008 19:09 schreef Toryu het volgende:
Hoe wordt er überhaupt een projectie gemaakt in mid-air, zonder doek of enige andere achtergrond, op klaarlichte dag? Is die techniek er nu, en was die er 7 jaar geleden ook al?
Typisch dat je alleen dat zinnetje eruit pakt en weer het filmpje negeert wat juist aan al je 'eisen' voldoet. Waarom reageer je daar niet op terwijl je tegen anderen roept dat ze over het onderwerp heenlullen?quote:Op maandag 5 mei 2008 01:12 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hey you know what, let's ask the firemen.
Die www.angelsfortruth.com website is wel een aanrader om te aanschouwen welke onzin het menselijke brein kan produceren (aangenomen dat het geen parodie is, maar dat lijkt mij niet zo te zijn)quote:Op maandag 5 mei 2008 16:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat meer info over de techniek:
[ afbeelding ]
http://angelsfortruth.com/Military%20Orbs.html
Blijkbaar was het concept 'perspectief' iets te moeilijk voor de makers van dat filmpje.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Och wat is het beeldmateriaal van 911 toch fake. Mijn god.
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef gorgg het volgende:
[..]
Die www.angelsfortruth.com website is wel een aanrader om te aanschouwen welke onzin het menselijke brein kan produceren (aangenomen dat het geen parodie is, maar dat lijkt mij niet zo te zijn)
Ook van deze mevrouw:
http://www.resurrectingliberty.com/
Buiten orbs en hologrammen waren er op 9/11 waarschijnlijk ook nog vliegtuigen met missiles aan vast, bommen in wtc, engelen, duivels, UFO's, vliegtuigen die onzichtbaar kunnen worden en .... Pterodactylussen...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Zoals de titel al zegt: 'disaster' , ze dachten even zomaar Irak leeg te kunnen pompen door 911 in scene te zetten, maar het pakt helaas niet zo uit zoals de amerikanen hadden verwacht.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Er worden boven jouw post meerdere serieuze vragen gesteld, al is overwogen om die te beantwoorden?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
Dat kan niet, zo ver gaat Lambiekje's kennis over het onderwerp niet blijkbaar. Is namelijk ook al meerdere malen voorgesteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er worden boven jouw post meerdere serieuze vragen gesteld, al is overwogen om die te beantwoorden?
http://www.velociraptors.info/quote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef gorgg het volgende:
[..]
Die www.angelsfortruth.com website is wel een aanrader om te aanschouwen welke onzin het menselijke brein kan produceren (aangenomen dat het geen parodie is, maar dat lijkt mij niet zo te zijn)
Ook van deze mevrouw:
Buiten orbs en hologrammen waren er op 9/11 waarschijnlijk ook nog vliegtuigen met missiles aan vast, bommen in wtc, engelen, duivels, UFO's, vliegtuigen die onzichtbaar kunnen worden en .... Pterodactylussen...
[ afbeelding ]
Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ook van deze mevrouw:
[ afbeelding ]
Die paar wakkere ooggetuigen tegen 'n milljard? mensen die de beelden hebben gezien, en die voor waarheid aannemen.quote:WESCAM -We scam!
And these are real video qualities, shot with WESCAM cameras.
I even picked WESCAM satellite photos (!!), to make my point.
Do "W-ABC planehuggers" and "9/11 truthlings" really believe, the sep11th WESCAM camera was worse than their own satellite-product??
http://www.911closeup.com/nico/CGI/CGI_aprilfools.html
Is aardig gelukt.quote:It may have seemed like a sensible analysis in the pre S11 world, but the event itself changed that. It gave people stark choices. The official story required either that one descended into total intellectual senility in order to still believe it – perhaps deliberately made ridiculous for that very purpose – or else that one keep ones intellect alive but destroy almost everything that one had previously believed about how society works.
It was a plot to drive the entire world insane, and completely destroy intellectual standards. Once this crack has been opened in the collective intellect, once people have openly and brazenly endorsed complete intellectual insanity for the purpose of hanging on to old paradigms, then the gate is open is to promote total insanity across the board.
http://www.911closeup.com/index.shtml?ID=82
Dat is gewoon een fucking duif man.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.
[ afbeelding ]
http://www.angelsfortruth.com/911%20Angel%20or%20Pterodactyl.html
Op allebei de plaatjes zijn duidelijk twee vleugels te onderscheiden.quote:
En op die eerste zie ik overduidelijk een vleugel zitten, op die 2e wat minder duidelijk maar dat heeft gewoon simpelweg met lichtval te maken. Volgende.quote:
Ik zie die dat anders, lijkt me weinig discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op allebei de plaatjes zijn duidelijk twee vleugels te onderscheiden.
(Bovendien lijkt de tweede een still van nieuwsbeelden en, volgens sommigen, dus gephotoshopt en niet geloofwaardig)
Die andere still dan, van de Wescam, daar staat onder in beeld "second plane hits the WTC". Logisch dat er dan geen vliegtuig op staat, die was inmiddels al ingeslagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
Ik zie die dat anders, lijkt me weinig discussie over mogelijk.
Alle stils zijn via nieuwszenders tot ons gekomen dus heeft eigenlijk geen enkele pic zin.
Wat is het nut van no planes? Waarom zou het supergeheime complot geen gebruik maken van vliegtuigen? Waar zijn de passagiers gebleven, what about de duizenden ooggetuigen, hoe verklaar je brokstukken? Zou het kunnen zijn dat de stills en joetjoebfilmpjes die je laat zien van zo'n slechte kwaliteit zijn dat die beelden niet echt betrouwbaar zijn? Ockham's en Hanlon's scheermesje enzo...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Alle stils zijn via nieuwszenders tot ons gekomen dus heeft eigenlijk geen enkele pic zin.
Evenals het DNA van de passagiers, de radargegevens op de schermen van UA, AA, vliegvelden, FAA en NORAD, de brokstukken etc etc. -edit- het heen en weer zwiepen van de torens na impact, hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder vliegtuigen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet niet of de Franse broers die de documentaire maakten over de NYFD al genoemd zijn, maar in die documentaire zitten toch overduidelijke beelden van vliegtuig nummer twee die inslaat? Of is dat ook allemaal in scene gezet? Inclusief de mensen op de grond die in afgrijzen reageren?
-edit- sorry, dat was blijkbaar het eerste vliegtuig. Maar dan nog, dan moet ook dat in scene gezet zijn.
Weet je wat dan zo grappig is. Nu ineens zijn die stills van nieuwszenders de absolute waarheid. Eergister werden beelden nog als nep beschouwd door een andere complotgelover.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrikequote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fucking duif man.
Denk dat Al-Qaida die duiven met een explosieve lading tegen het WTC aan hebben laten vliegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrike
Er waren echt geen vliegtuigen bij 9/11. Het WTC is neergehaald door een kamikazeduif
Anti-materie / death beam from space duivenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Denk dat Al-Qaida die duiven met een explosieve lading tegen het WTC aan hebben laten vliegen.
hahahahahaha!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anti-materie / death beam from space duiven
Dat was niet het punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die andere still dan, van de Wescam, daar staat onder in beeld "second plane hits the WTC". Logisch dat er dan geen vliegtuig op staat, die was inmiddels al ingeslagen.
Of zie ik iets over het hoofd?
lekker suggestief uitgesneden, zo met dat gebouw ernaast. dat is gewoon een duif die ongeveer boven die staande man en die pickuptruck vliegt:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe dan meteen 'n echte foto van zo'n beest en geen tekening, zodat duidelijk wordt waarom de makers van de site dit beest noemen en er 'n vraagteken achter zetten.
[ afbeelding ]
http://www.angelsfortruth.com/911%20Angel%20or%20Pterodactyl.html
HERHALING:quote:
quote:Why they did'nt use planes:
Basically, the choices here split into the option of crashing a plane with passengers aboard or with no passengers aboard. Both possibilities create potentially insurmountable problems in the cover up - and a reduced likelihood of the crash being successfully targeted to begin with.
etc
In committing a crime, the idea is to leave as little mess as possible, because every bit of mess is a potential clue. Even in the event of a successfully targeted crash, real aircraft, scattering wreckage and bodies everywhere creates an enormous amount of mess to cover up compared to the relatively neat problem of a few witnesses and a few conspiracy nuts trying to tell people what the video shows.
http://www.911closeup.com/
quote:WTC Planehugger Therapy -Top 30 FAQ
Fact is: Official records of passengers boarding the flight have never been released.
Fact is also: The official "list", not linked to any records, was scrubbed immediately from the internet within days after Sep11th and then only mirrored by CNN.
To begin with, Flight 11 did not exist.
It wasn't listed in the BTS database.
etc.
http://www.911closeup.com/nico/FAQ_planehuggers.html
Wat denk jij dat een Wescam is dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat was niet het punt.
Die still is om aan te tonen dat de wescam techniek op dat moment aanwezig was.
Als je er meer over leest dan weet je b.v. dat WESCAM ook aan " the lone gunmen " meewerkte.
Dat eerste stuk gaat er dus al vanuit dat er sprake is van een complot. Dat is natuurlijk al een verkeerd standpunt als je niets anders wilt denken dan dat het een complot is.quote:
Die maker van die foto zegt ook dat die op het moment van foto maken niet in de gaten had dat er iets vloog. Hij zal ook wel niet in de gaten hebben gehad dat er een persoon met rode tas stond, dat een politieagent op zijn horloge/arm keek en nog veel meer andere dingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lekker suggestief uitgesneden, zo met dat gebouw ernaast. dat is gewoon een duif die ongeveer boven die staande man en die pickuptruck vliegt:
[ afbeelding ]
Daar wordt het nut dus niet uitgelegd. Wa precies zou er opgedoekt moeten worden en waarom? Wat voor bewijsmateriaal zou het complot kunnen ontrafelen? Tevens zijn de premisses bij beide quotes onjuist, ze gaan uit van cirkelredeneringen. Het is een selffulfilling prophecy aan het worden.quote:
Dat klopt dan precies, want in de OP staat al dat vogels sterker zijn dan vliegtuigen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het was dus een birdstrike
Er waren echt geen vliegtuigen bij 9/11. Het WTC is neergehaald door een kamikazeduif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |