ga eerst michelle verwaarlozenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:24 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand trouwens of je de dingen die vrienden voor je doen ook kan verliezen? Zoals Roman's cab service, als je die niet zou kunnen verliezen kan je natuurlijk iedereen op 100% brengen en vervolgens verwaarlozen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:24 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand trouwens of je de dingen die vrienden voor je doen ook kan verliezen? Zoals Roman's cab service, als je die niet zou kunnen verliezen kan je natuurlijk iedereen op 100% brengen en vervolgens verwaarlozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl
Als je een telefoontje weigert, nee zegt tegen een afspraak of zelfs op een verkeerd tijdstip belt (zoals s'nachts Brucie uit zijn beautysleep halen) dan zie je boven de HUD een duim omlaag icoon staan. Dit betekend dat er een paar % is afgegaan bij je relatie met die persoon (kan je in het menu bij stats zien).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie maken er echt een drama van. Bovendien heb ik het nog nooit gehad dat ik tijdens een missie/afspraak minpuntjes kreeg als iemand me belde.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Frasier het volgende:
KOm er net achter dat ik de hele tijd op 720p heb gespeeld inplaats van 1080p. Het rare is dat 1080p ook een stuk vloeiender lijkt te draaien
ja die raak je onder een bepaald percentage (onder de 70 a 80 procent, verschilt per persoon) kwijt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:24 schreef ryangozer het volgende:
Vind ik toch vreemd aangezien je zou verwachten dat een lagere resolutie meer frames zou draaien.quote:
grafisch zal het wel meevallen de stap ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef Frasier het volgende:
Kom er net achter dat ik de hele tijd op 720p heb gespeeld inplaats van 1080p. Het rare is dat 1080p ook een stuk vloeiender lijkt te draaien
Ja ik heb er ook geen verklaring voor, maar het loopt echt beter. En ik heb dezelfde ervaringen ook op andere fora gelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vind ik toch vreemd aangezien je zou verwachten dat een lagere resolutie meer frames zou draaien.
Het zal je nog verbazen, want het ziet er echt een stuk beter uit (bij de PS3 versie tenminste).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
grafisch zal het wel meevallen de stap ?
Teller stond rond de 30 uur.quote:
Bedankt voor de uitleg, dat ik dat gemist had tijdens het uitspelen van de storyline!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef merino het volgende:
[..]
Als je een telefoontje weigert, nee zegt tegen een afspraak of zelfs op een verkeerd tijdstip belt (zoals s'nachts Brucie uit zijn beautysleep halen) dan zie je boven de HUD een duim omlaag icoon staan. Dit betekend dat er een paar % is afgegaan bij je relatie met die persoon (kan je in het menu bij stats zien).
Het gebeurd dus zeker wel en het is best een stomme fout.
Goeie tip!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet niet of jullie het al wisten maar als je auto het niet meer doet even 911 bellen en hij doet het weer
hoe het met storyline missies zit weet ik niet maar bij alle jobs voor Little Jacob en de Races voor Brucie krijg je wel gewoon minpunten bij het weigeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Teller stond rond de 30 uur.
[..]
Bedankt voor de uitleg, dat ik dat gemist had tijdens het uitspelen van de storyline!maar als ik opneem tijdens een missie zegt niko gewoon dat ie niet kan (meestal met een slimme opmerking betreffende de missie) en krijg je geen minpunten, juist omdat je bezig bent.
Als je onderweg naar afspraakjes (geen missies!) bedoeld heb je misschien nog wel gelijk, maar dan neem ik eigenlijk altijd de taxi.
Wie wat waar wanneer???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef merino het volgende:
'Undercover' politie (politie agent in een normale auto), hoe vet
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
daarom moet je ook altijd je telefoon uitzetten als je een afspraak hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:01 schreef SuperKnurft het volgende:
Vraagje missie that special someone (ergens aan het einde?)Het is niet de laatste missie, kijk hier eens (ergens onderaan), miss heb je er wat aan: http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_WalkthroughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of dat jij eerst slaat, maar de politie die toevallig komt ziet dat hij jou slaat, mag hij mee in de autoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Net sloeg ik twee voetgangers, wouden ze mij terug slaan, sloeg de een per ongeluk de ander
Option menu van de telefoon, Sleep Mode aanzettenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?![]()
En ook ik ken het probleem ja.
ja weet ik veel. Auto reed gewoon rond. Had 1 ster ivm auto jatten, maar niet echt haast en zin om de animaties van agenten uit te checken. Dus ik sta ergens in een straatje met mij auto hoor ik een agent roepen. Ik om me heen kijken maar nergens een politie auto te bekennen. Ramt opeens een normale personen auto tegen me aan en stapt daar vrolijk een agent uitquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Option menu van de telefoon, Sleep Mode aanzetten
Ondertussen ook gehad jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of dat jij eerst slaat, maar de politie die toevallig komt ziet dat hij jou slaat, mag hij mee in de auto
de cop zei nog tegen hem
i hope you like prision food whehe
Nooit San Andreas gespeeld?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Net sloeg ik twee voetgangers, wouden ze mij terug slaan, sloeg de een per ongeluk de ander
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef merino het volgende:
[..]
overigens nog een stomme fout ontdekt. Vraag me echt af waar de beta testers mee bezig zijn geweest.
Als je voor Brucie een race gaat doen dan race je tegen 1 soort auto. Maar je krijgt van te voren niet te horen wat voor soort auto dat is en je kan zelf met alle soorten auto's meedoen aan elke race. Dus ik kom elke keer in mijn Turismo opdagen en win met bijna lap voorsprong. Dit lijkt me niet de bedoeling...
Helemaal mee eens. GTA IV is supervet, maar ik vind het irritant dat de game overal 10/10 heeft gekregen en daardoor nu automatisch als beste game ooit de boeken in gaat. Er mankeert nog steeds een hoop aan, en vooral het verhaal is imo echt ENORM overrated. Ik heb meer dan $300.000 en nog steeds zegt Niko elke missie 'I need the money' of iets in die strekking. In Vice City had ik tenminste nog de indruk dat ik me echt aan het opwerken was van kruimeldiefje tot opperbaas. Is hier een stuk minder. Het zijn allemaal totaal losstaande kereltjes die je wat missies geven, wat samen amper een geheel vormtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:00 schreef Merkie het volgende:
Kan wel meer minpunten opnoemen. Zoals dat je bijv. helemaal naar je safehouse terugmoet om je zonnebril af te zetten voor dat advocatenkantoor, dat motoren onbestuurbaar zijn, dat er overduidelijk veel meer aandacht is besteed aan Broker dan aan Algonquin, dat LC helemaal niet zo levendig is als beweerd wordt (het is iets levendiger dan de steden in SA), dat je 1000 keer een appartementcomplex moet binnengaan en alles kapot moet maken wat beweegt, dat het coversysteem niet perfect werkt waardoor je soms in een keer bijna al je health kwijtraakt, dat de missies eentonig zijn, dat je met een motor bijna helemaal dood gaat als je met 10km/h tegen een stoeprand oprijdt, dat de enige leuke NPC Brucie is, dat je geen property kan kopen, dat je Little Jacob niet meer kan bellen voor guns terwijl je dat wel gewoon unlocked hebt, dat er weinig verschillende voertuigen zijn, dat er maar 3 gunshops zijn in heel LC, dat de multiplayer leuk is maar niet meer dan dat en dat het verhaal extreem bagger is zoals hierboven gezegd is.
Ofwel, GTA IV is gewoon een nieuwe GTA, net zoals SA en VC dat ook waren. Verder niks bijzonders en zeker geen 10. Ik vond SA denk ik beter.
Idd, er is echt niks bijzonders aan het verhaal. Wat kan mij het debiele broertje van de McReary's nou schelen, of de fittie tussen Dwayne en Playboy Xquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. GTA IV is supervet, maar ik vind het irritant dat de game overal 10/10 heeft gekregen en daardoor nu automatisch als beste game ooit de boeken in gaat. Er mankeert nog steeds een hoop aan, en vooral het verhaal is imo echt ENORM overrated. Ik heb meer dan $300.000 en nog steeds zegt Niko elke missie 'I need the money' of iets in die strekking. In Vice City had ik tenminste nog de indruk dat ik me echt aan het opwerken was van kruimeldiefje tot opperbaas. Is hier een stuk minder. Het zijn allemaal totaal losstaande kereltjes die je wat missies geven, wat samen amper een geheel vormt
Nu klinkt dit allemaal wel heel negatief en zo moet je het niet helemaal opvatten, ik heb vermaak me dik met IV en zit er al dik 25 uur in, maar het is gewoon geen 10 out of 10
-Zoals dat je bijv. helemaal naar je safehouse terugmoet om je zonnebril af te zetten voor dat advocatenkantoor,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:00 schreef Merkie het volgende:
Ofwel, GTA IV is gewoon een nieuwe GTA, net zoals SA en VC dat ook waren. Verder niks bijzonders en zeker geen 10. Ik vond SA denk ik beter.
Nogmaals, jou opmerkingen zijn geen feiten maar meningen, ik kan perfect omgaan met het coversysteem en niko doet altijd wat ik wil omdat ik weet hoe ik hem dat moet laten doen, jij blijkbaar niet maar dat ligt niet aan het spel. Ook dat jij het verhaal en de missies niet goed vind, is jou mening, probeer dat alsjeblieft niet als feiten neer te zetten want echt niet iedereen is het met je eens.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:25 schreef TC03 het volgende:
Jouw tegenargumenten zijn niet echt heel overtuigend. Het coversysteem is wel degelijk niet foutloos, soms gaat Niko gewoon naar het verkeerde muurtje toe of laat hij los wanneer het niet moet (of juist andersom). Is absoluut geen kwestie van 'mee omleren gaan'. Voor de rest zijn de missies in vergelijking met San Andreas zeker wel eentoniger (maar niet per se slechter). Het verhaal vind ik persoonlijk ook erg matig, zoals ik al zei, het hangt als los zand aan elkaar, je moet alleen maar klusjes opknappen voor geld. Later wordt het wel iets beter als je die 'special someone' zoekt, maar dan is het kwaad al geschied mijns inziens.
GTA IV is echt een topspel, en ik vermaak me er opperbest mee, maar al die tienen zijn zwaar overdreven. Het is gewoon de next-gen GTA, met een mooiere stad en betere physics. Het is niet de revolutie die GTA3 was t.o.v. GTA 2, bij lange na niet.
En ik vind de stad stiekem te klein.Ik ben nog niet veel op Alderney geweest, maar alle overige eilanden kan ik onderhand wel dromen...
Ik ben het ook niet met hem eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nogmaals, jou opmerkingen zijn geen feiten maar meningen, ik kan perfect omgaan met het coversysteem en niko doet altijd wat ik wil omdat ik weet hoe ik hem dat moet laten doen, jij blijkbaar niet maar dat ligt niet aan het spel. Ook dat jij het verhaal en de missies niet goed vind, is jou mening, probeer dat alsjeblieft niet als feiten neer te zetten want echt niet iedereen is het met je eens.
Gaat erom dat het debiel is, en er niet goed over is nagedacht. Natuurlijk kan je overal de taxi naar nemen en er binnen 5 seconden zijn, maar dat is wel een erg goedkope oplossing. Daarnaast is het overigens wel eerder 50 seconden als je het lopen naar de taxi, de laadtijden in de taxi, het lopen naar je appartement en de laadtijden in je appartement meetelt. En dan nog terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:19 schreef ryangozer het volgende:
[..]
-Zoals dat je bijv. helemaal naar je safehouse terugmoet om je zonnebril af te zetten voor dat advocatenkantoor,
Fluit ff een taxi en je bent er in 5 seconden (skip)
Nee hoor, ik vind auto's prima rijden, maar met motoren kan je op hoge snelheid nauwelijks sturen, zelfs als je gas loslaat. Je moet echt remmen.quote:-dat motoren onbestuurbaar zijn,
Das helemaal niet waar ze rijden goed je moet er alleen aan wennen net zoals de rest van deze gta waar jullie blijkbaar nogal moeite mee hebben, ondanks dat je dat bij alle andere gta's ook moest
Echt niet hoor, Algonquin is juist het centrum van Liberty City, gebaseerd op Manhattan. Maar het is zo eentonig, elke straat lijkt wel hetzelfde. Broker komt bij mij veel meer over als een levende stad.[/quote]quote:-dat er overduidelijk veel meer aandacht is besteed aan Broker dan aan Algonquin,
ook niet waar alle steden zijn even goed maar gewoon verschillend.
Ik ben al meerdere malen doodgegaan omdat de auto-lock functie niet goed werkt en hij op het achterste mannetje lockt terwijl er 2 meter voor je iemand met een shotgun staat. In het heetst van de strijd zeer ergerlijk, vooral omdat je snel health verliest.quote:-dat het coversysteem niet perfect werkt waardoor je soms in een keer bijna al je health kwijtraakt,
ook niet waar ook dit is een kwestie van mee leren omgaan en dan is werkt het super
SA had veel meer variatie.quote:-dat de missies eentonig zijn,
Ook dit valt ontzettend mee, het zijn er alleen ontzettend veel waardoor je af en toe hetzelfde moet doen, nou zeg poe poe had je dan liever minder missies gehad maar verschillend?
Vanadaag reed ik met gemiddelde snelheid tegen een ietwat hoge stoeprand aan en vloog meteen 20 meter door de luchtquote:-dat je met een motor bijna helemaal dood gaat als je met 10km/h tegen een stoeprand oprijdt,
Dit is zwaar overdreven, en ze gaan in dit spel voor realisme, moet je eens proberen met een motor in het echt tegen een stoeprand aan rijden en vallen, denk maar niet dat dat geen pijn doet!
Klopt.quote:-dat de enige leuke NPC Brucie is,
bullshit, volledig subjectief
Weet ikquote:-dat je geen property kan kopen,
Oke waar
Ja natuurlijk kan dat, maar het is gewoon slordig.quote:-dat je Little Jacob niet meer kan bellen voor guns terwijl je dat wel gewoon unlocked hebt
als dit al waar is wat ik betwijfel, boeie! je bent tegen die tijd zo rijk dat je ook gewoon naar de gunshop kunt gaan!
Natuurlijk kan je taxi's gebruiken, maar ik vind het gewoon gaar.quote:-dat er weinig verschillende voertuigen zijn
Kijk voor de grap eens naar de lijst voor je zoiets uitkraamt[quote]Ja grappig zo'n lijst, maar ik baseer mijn ervaringen op wat ik gezien heb.[quote]
-dat er maar 3 gunshops zijn in heel LC,
ja wat wil je dan op iedere hoek een wapenwinkel? ook hiervoor kan je taxi's gebruiken btw
De MP is echt een gezelligsheidsspel, het is niet zoals bij COD4 dat er echt uitdaging in zit. Lachen is het zeker.quote:-dat de multiplayer leuk is maar niet meer dan dat
ook volledig subjectief, je bent waarschijnlijk de enigste die het niet helemaal geweldig vindt
Wat is er dan zo goed aan? Ik ben steeds klusjesman voor personages waarvan ik niet eens weet hoe ik ze überhaupt kenquote:-en dat het verhaal extreem bagger is
en weer subjectief. hier had je bijvoorbeeld in moeten vullen: dat ik het verhaal extreem bagger vindt. want ook deze mening delen heel weinig mensen met je
Ik zeg niks over de goede punten omdat ik die punten idd ook goed vind. Het gaat erom dat mensen doen alsof GTA IV het 8e wereldwonder is, terwijl het echt niet zo fantastisch is als alle reviews doen blijken. Ik zie niet in waarom ik mijn genoemde minpunten maar door de vingers moet zien omdat GTA IV "zoveel nieuwe dingen heeft". Minpunten blijven minpunten. Als ik mijn mijn verroeste Opel Corsa uit 1982 een nieuwe sportuitlaat geef wil dat niet zeggen dat het geen baggerwaggie is. Je kan minpunten niet verdoezelen met nieuwe features.quote:conclusie: je halve verhaal slaat nergens op en de andere helft is jou mening. daarbij komt nog dat GTAIV heeel veel nieuwe functies en dingen heeft die de vorige GTA's niet hadden, en die voor de paar slechte puntjes onzettend goedmaken, maar daar zeg je dan weer niks over, je kijkt alleen naar de slechte puntjes. oftwel, denk de volgende keer even iets beter na voordit je weer zoiets zegt.
damn, je zou je uberhaubt vereerd moeten voelen dat ik zo lang de tijd aan jou onzin heb gespendeerd![]()
dit heb ik ook jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:25 schreef TC03 het volgende:
Het coversysteem is wel degelijk niet foutloos, soms gaat Niko gewoon naar het verkeerde muurtje toe of laat hij los wanneer het niet moet (of juist andersom). Is absoluut geen kwestie van 'mee omleren gaan'.
Idd, polish is wel het juiste woord.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Ik heb inmiddels best wel vaak flashbacks naar alles wat verbeterd kon worden in de vorige delen en nu hoogstens een polish heeft gekregen. Die beloofte revolutie is idd nogal onzin. Het is allemaal erg tof en je kijkt je in het begin de ogen uit maar na een tijdje zie je toch dat er weinig veranderd is.
Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd. En leuk dat je nu vuilnismannen hebt enzo maar ze doen echt geen flikker. Heb een half uur lang achter zo'n wagen aangereden maar ze rijden maar wat rond voor niets.
Geef het een 9 momenteel
Broker is lekker rommelig en levendig, Algonquin is zo strak en schoonquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:36 schreef merino het volgende:
ik vind Broker ook veeel mooier dan Algonquin. En ik hoop enorm dat er wat meer auto's gaan komen want vind het nog wat tegenvallen...
Ik heb het ook enkel over de motoren, de auto's vind ik wel prima rijden. Maar bij de motoren is scherp sturen echt onmogelijk als je niet bijna eerst stilstaat. Het rijdt gewoon niet lekker. In SA en VC pakte ik altijd een motor, in GTA IV niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Slaat ook nergens op. Probeer jij in het echt eens twee agenten te executeren, vervolgens 300m te rijden met je auto en er dan nooit meer wat van horen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:39 schreef ryangozer het volgende:
Oh en nog ff iets over de 'moelijke besturing' van dit spel, dat komt omdat je in de vorige GTA's nooit hoefte te remmen, en nu wel, en ik snap niet dat je daar moelijk over doet, het is een stuk realistischer, probeer jij eens zoals je in san andreas reed in het echt te rijden je auto zal nooit zo reageren, maar meer zoals in GTAIV, niks mis mee dus.
Vooral dit ja. Dit was zo'n beetje de bekendste bug in vorige GTA's, dus zou je zeggen dat ze daar nu wel wat aan konden doen. Maar nee, zelfs met een nieuwe engine hebben ze nog steeds hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:31 schreef merino het volgende:
Auto's spawnen nog steeds erg raar (constant dezelfde auto als waarin je rijdt of net gereden hebt), auto die je ziet rijden die vervolgens verdwijnt als je eenmaal je eigen auto hebt omgekeerd. Dat soort shit is nog steeds hetzelfde als altijd.
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom ze de optie eruit hebben gelaten om de blurr effecten uit te schakelen, bij alle andere delen kon het wel en hier niet.
Waar kan ik flicker reduction vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
huh dat is raar, ik heb het wel, speel je HD of SD?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar kan ik flicker reduction vinden? Ken alleen :
brightness: aangepast
Contrast: aangepast
Seduration: aangepast
Vinden in mijn settings.
Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:23 schreef ryangozer het volgende:
[..]
moet je ff flicker reduction ofzo uitzetten helpt echt, ook ff klooien met de 3 beeld opties kan een hoop verschil maken
Je bent zojuist genomineerd voor leukste post 2008quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zitten er dan minder homo's in het spel ofzo?
Kan je ze vervolgens ophalen bij het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:34 schreef Pakspul het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je Roman of iemand anders die missies uitdeelt neerschiet?
Ja maar dat zijn al die fucking losers.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest vreemde vind ik persoonlijk dat media vaak zelf toegeven dat GTA IV weinig vernieuwd is en forse minpunten heeft.... en vervolgens het toch geweldig vinden...
Zoals de Power Unlimited hiero:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iveindelijk-jeeeeeeej/
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, ik was net bezig met die bikerchase in Alqonquin, kreeg ik die bug met die motor die ondersteboven hangt als je erop stapt..
HD ofcourse..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
huh dat is raar, ik heb het wel, speel je HD of SD?
Ja ik SD, je hebt vast nog wel ergens een SD tv staan plug m daar eens in en kijk eens of je hem dan wel hebt?quote:
Vanaf 22% ongeveer, zit zelf alweer op de 3e eilandquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:18 schreef sandesh het volgende:
Ik zit nu bij de missie ‘‘Luck of the Irish’’ en ik kom er maar niet uit... Maar het gaat me wel lukken!
Weet iemand trouwens wanneer je naar het tweede eiland mag (niet dat eiland erboven)?
Je moet zijn "Like"-percentage boven de 75% procent houden om daarvan gebruik te maken geloof ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:00 schreef Merkie het volgende:
dat je Little Jacob niet meer kan bellen voor guns terwijl je dat wel gewoon unlocked hebt
En welk eiland vind jij nu het mooist dan? Ik was laatst al via een rail ofzo naar het tweede eiland gereden om gelijk naar die ‘‘Statue Of Happiness’’ te gaan, maar ik werd gelijk dood geschoten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanaf 22% ongeveer, zit zelf alweer op de 3e eiland
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef KarnSuk het volgende:
Ik ben nu bij de missie Call and Collect. Maar ik kan dat die gozer maar niet vinden, met wie aan je bellen bent? Weet iemand waar die ongeveer zit? Zit al een kwartier te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef zeebonk het volgende:
Dat is toch die missie dat je die gast die blackmailer op moet bellen en vervolgens moet omleggen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:56 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:56 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?
dan nomineer ik jou voor persoon met de slechtste humorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:38 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Je bent zojuist genomineerd voor leukste post 2008
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:06 schreef zeebonk het volgende:
[..]ik schoot gewoon iedereen dood daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij de 2e was het raak
Vind ik ook de énige supervette missie in de game trouwens. Lekker lang, anders dan de anderen en veel actiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Myers het volgende:
Three Leaf Clover is echt een super toffe missie zeg. Doet me erg denken aan de film Heat.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Schraap je dan met je hoofd over de weg ofzow? En bij een wheelie zit je dan tot je schouders in de weg?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, ik was net bezig met die bikerchase in Alqonquin, kreeg ik die bug met die motor die ondersteboven hangt als je erop stapt..
Doe ik altijd extra, ik ga altijd vrij langzaam een groep mensen aanrijden zodat ze nog wel leven en sommige worden dan boos en proberen je uit de auto te trekken, daar wacht ik dan op en geef gas, vervolgens ga ik ze tegen lantarenpalen aan slingeren dat is echt zooo leuk om te doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Simsfan88 het volgende:
WOW, wat er net gebeurde had ik niet eerder meegemaakt! Ik steel iemand zijn auto, die gast probeert hem terug te pakken en doet de deur open maar ik geef ineens gas, blijft die gast tussen/aan de deur hangen!Ik allemaal naar links en rechts sturen, hij helemaal mee slingeren enz, uiteindelijk viel hij.
Niet eerder gezien, best mooi gedaan
.
En ik kon eindelijk naar het 2e eiland. Beetje aan het rond kijken enzo. Kijk ik opzij, hoor ik een knal, ligt er politieagent op de motorkap! Meteen vluchten, nog steeds niks van dat eiland gezien.![]()
En ze hebben er best veel internetsite's in gestopt!![]()
Nee, want je kan niet wegrijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Schraap je dan met je hoofd over de weg ofzow? En bij een wheelie zit je dan tot je schouders in de weg?
Dat is ook lekker.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, want je kan niet wegrijden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |