quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, ik was net bezig met die bikerchase in Alqonquin, kreeg ik die bug met die motor die ondersteboven hangt als je erop stapt..
HD ofcourse..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
huh dat is raar, ik heb het wel, speel je HD of SD?
Ja ik SD, je hebt vast nog wel ergens een SD tv staan plug m daar eens in en kijk eens of je hem dan wel hebt?quote:
Vanaf 22% ongeveer, zit zelf alweer op de 3e eilandquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:18 schreef sandesh het volgende:
Ik zit nu bij de missie ‘‘Luck of the Irish’’ en ik kom er maar niet uit... Maar het gaat me wel lukken!
Weet iemand trouwens wanneer je naar het tweede eiland mag (niet dat eiland erboven)?
Je moet zijn "Like"-percentage boven de 75% procent houden om daarvan gebruik te maken geloof ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:00 schreef Merkie het volgende:
dat je Little Jacob niet meer kan bellen voor guns terwijl je dat wel gewoon unlocked hebt
En welk eiland vind jij nu het mooist dan? Ik was laatst al via een rail ofzo naar het tweede eiland gereden om gelijk naar die ‘‘Statue Of Happiness’’ te gaan, maar ik werd gelijk dood geschoten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vanaf 22% ongeveer, zit zelf alweer op de 3e eiland
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef KarnSuk het volgende:
Ik ben nu bij de missie Call and Collect. Maar ik kan dat die gozer maar niet vinden, met wie aan je bellen bent? Weet iemand waar die ongeveer zit? Zit al een kwartier te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:54 schreef zeebonk het volgende:
Dat is toch die missie dat je die gast die blackmailer op moet bellen en vervolgens moet omleggen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:56 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:56 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Aan het einde van het telefoongesprek? En hoe ziet ie eruit?
dan nomineer ik jou voor persoon met de slechtste humorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:38 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Je bent zojuist genomineerd voor leukste post 2008
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:06 schreef zeebonk het volgende:
[..]ik schoot gewoon iedereen dood daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij de 2e was het raak
Vind ik ook de énige supervette missie in de game trouwens. Lekker lang, anders dan de anderen en veel actiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Myers het volgende:
Three Leaf Clover is echt een super toffe missie zeg. Doet me erg denken aan de film Heat.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Schraap je dan met je hoofd over de weg ofzow? En bij een wheelie zit je dan tot je schouders in de weg?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
Shit man, ik was net bezig met die bikerchase in Alqonquin, kreeg ik die bug met die motor die ondersteboven hangt als je erop stapt..
Doe ik altijd extra, ik ga altijd vrij langzaam een groep mensen aanrijden zodat ze nog wel leven en sommige worden dan boos en proberen je uit de auto te trekken, daar wacht ik dan op en geef gas, vervolgens ga ik ze tegen lantarenpalen aan slingeren dat is echt zooo leuk om te doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:12 schreef Simsfan88 het volgende:
WOW, wat er net gebeurde had ik niet eerder meegemaakt! Ik steel iemand zijn auto, die gast probeert hem terug te pakken en doet de deur open maar ik geef ineens gas, blijft die gast tussen/aan de deur hangen!Ik allemaal naar links en rechts sturen, hij helemaal mee slingeren enz, uiteindelijk viel hij.
Niet eerder gezien, best mooi gedaan
.
En ik kon eindelijk naar het 2e eiland. Beetje aan het rond kijken enzo. Kijk ik opzij, hoor ik een knal, ligt er politieagent op de motorkap! Meteen vluchten, nog steeds niks van dat eiland gezien.![]()
En ze hebben er best veel internetsite's in gestopt!![]()
Nee, want je kan niet wegrijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Schraap je dan met je hoofd over de weg ofzow? En bij een wheelie zit je dan tot je schouders in de weg?
Dat is ook lekker.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, want je kan niet wegrijden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |