abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:32:21 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58426421
Oh een samenvatting he

Iedereen was gisternacht dronken behalve Stereo en Golfer, SOL heeft een muis laten liggen en CNK niet, CF en Los zijn echt supergelukkig getrouwd samen en hebben een optie A, B én C gevonden in Leuven, en SHE praat weer tegen haar Olivier, en Nynke is in Den Haag en waarschijnlijk is Den Haag dus ook in Nynke geweest.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je vergeet Kick en onze nieuwe banken
Kick is een nieuw familielid in de extensieve Bloezzefamilie en golfer kan weer op wat nieuwe meubels slapen.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef SHE het volgende:
En nee EUC, ik bedoel met mijn opmerking niet dat ik jou ergens van verdenk. Het zal me jeuken wie wat doet.
En als je toch meeleest en PM's stuurt, waarom dan niet hier reageren?
Zo betrek je mij in iets waar ik ECHT geen zin in heb.

Zo; ook weer opgelost.
nu echt ( echt! ) absolutely for real doei. Fijne dromen/visualisaties/geneuk.
En Euc leest mee en verstuurt vaak PM'metjes rond.

enzovoorts.

[ Bericht 37% gewijzigd door Stereotomy op 02-05-2008 00:12:32 ]
Confidence through competence
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:33:03 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426439
fipo
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:33:43 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58426457
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
Dude, je draaft door.
De seks zoals wij deze in beeld brengen binnen de nederlandse cinematografie is verre van werkelijk.
Het zijn sinds Turks Fruit, niets meer dan gekunstelde poses die de indruk moeten wekken dat we 'for real' zijn.
Met alle respect, maar de enige regisseur die ooit in staat is geweest om sex in zijn rauwheid weer te geven is die van irreversible geweest.
Schokkend, wellicht, maar voor de eerste keer in mijn leven dat ik naar een schouwspel keek wat voor mij door merg en been ging.

Het huis-tuin en keuken geneuk van de Nederlandse film is in mijn optiek verre van realistisch, maar eerder een standaard format wat bij elk mogelijke productie uit de grote hoed getoverd wordt en dan door een Hans Kazan. Grappig, maar niet echt realistisch.
Verschillen we toch mooi maar van mening SHE!

Ik heb maar weinig Nederlandse films gezien, maar die ik heb gezien, en daar ben ik best selectief in, vond ik niet zo schandalig qua seks.

Ik heb het dan niet over de Joep Meloenen onder de Nederlandse films, maar over de - doorgaans- prachtstukken vers van de academie etc. Filmhuisfilms, je zou ze eens moeten proberen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58426468
Lein, ik vond het functioneel gepats van SHE, ze wilde aangeven waaróm ze van die films wat vind etc.

Oh en had ik al verteld dat ik mijn volkomen nOOb zus haar beeldscherminstellingen zojuist op afstand/per msn heb laten wijzigen zonder dat het hele dorp Vianen is ontploft?
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:35:05 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426485
Oh, en qua seks in NL-films nogmaals mijn laatste post:

Ik vond Carrie Tefsen in Blue Movie al erg overtuigend.
veul bossen schaamhaar en de stijve leuter van Hugo Metzer waren wel baanbrekend destijds in de bios
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58426508
SHE, het springhaver (jouw buurbios) en het hoogt, daar draaien zulke mooie, onbegrijpelijke films, benkveulgeweest
pi_58426510
ik vond atonement leuk
en
lotr vermakelijk
en cidade de deus roerend.
en verder vind ik films meestal niet zo.

oja en natural born killers fascinerend.
pi_58426531
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vond atonement leuk
en
lotr vermakelijk
en cidade de deus roerend.
en verder vind ik films meestal niet zo.

oja en natural born killers fascinerend.
Heb je de King of Scotland al gezien? Erg indrukwekkend.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:37:09 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58426538
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Lein, ik vond het functioneel gepats van SHE, ze wilde aangeven waaróm ze van die films wat vind etc.
Eens, je kan ook té gevoelig voor zit soort zaken worden Lein!
quote:
Oh en had ik al verteld dat ik mijn volkomen nOOb zus haar beeldscherminstellingen zojuist op afstand/per msn heb laten wijzigen zonder dat het hele dorp Vianen is ontploft?
Wat goed!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58426547
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Kom op zeg, neuken is zelden functioneel, en dan moet dat in films opeens wel zo zijn?

Ik vind de cinematografische rauwheid van zinloze seks en kots en drama en pijn altijd wel een aardige blauwdruk van het leven hoor. Ervan uitgaande dat kunst, en dus ook films, de werkelijkheid uitvergroot teneinde hem in je gezicht te smijten.
In een film als Irréversible is die rauwheid functioneel. Het hoort bij het verhaal, het is er een integraal onderdeel van. Maar in veel Nederlandse films is het gewoon niet functioneel naar mijn mening. Soldaat van Oranje had ook prima zonder de neukscene gekund. Niet dat ik het bezwaarlijk vind dat het er in zit, maar het is m.i. gewoon niet functioneel. Het credo van de Nederlandse filmmaker lijkt te zijn 'verhaaltje verzinnen, neukscenes er bij in, klaar'. En dat vind ik jammer.
Er zijn legio niet-nederlandse kwalitatief goede films te vinden waar niet eens zichtbaar in geneukt wordt. Ik kan me amper Nederlandse kwalitatief goede films (anders dan Karakter) herinneren waar dat ook het geval is. Net wat Golfer zegt: we lijken het nodig te hebben.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:37:32 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426551
@ Lein: Ik zie niet in waarom dat gepats is. Dat is mijn werk.
Ik ben dagelijks omringd met BN-ers, word gebeld door Boulevard. Je hebt mij er zelden over zien praten. Nu het over films gaat ( mijn passie ) kom ik los. En ik geef het aan omdat ik vind dat ik moet onderbouwen waarom ik iets vind.

En EUC ben ik niet. Ik ben op IMDB te vinden, dus elke mongool kan zien dat ik ook daadwerkelijk doe wat ik doe.
pi_58426563
Ja doed wat goed maar ook goed van meneer doed dat hij de ramen doed
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:39:27 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426597
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
@ Lein: Ik zie niet in waarom dat gepats is. Dat is mijn werk.
Ik ben dagelijks omringd met BN-ers, word gebeld door Boulevard. Je hebt mij er zelden over zien praten. Nu het over films gaat ( mijn passie ) kom ik los. En ik geef het aan omdat ik vind dat ik moet onderbouwen waarom ik iets vind.

En EUC ben ik niet. Ik ben op IMDB te vinden, dus elke mongool kan zien dat ik ook daadwerkelijk doe wat ik doe.
Adem in, adem uit.

En mag ik je handtekening?
Poef.....gone! ©golfer
pi_58426600
quote:
Man ik ben die film allang aan het binnenhalen mét subs, pies of keek
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:40:25 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426619
quote:
Bluezz heeft 'ergens' al een versie gevonden en is nu bezig hem binnen te halen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58426624
je mannetje had het erover dat ie de subs zocht
pi_58426630
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb je de King of Scotland al gezien? Erg indrukwekkend.
Nee ik ken niet zo veel (goede) films
ik kijk vooral fastfood films, met friends
van die films waar je gewoon door heen kunt praten want ze zijn toch kut
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:41:26 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426644
Stom wijf naast me dat ongeveer dezelfde teksten tiept op haar PC.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:41:42 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426650
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:37 schreef beunkster het volgende:

[..]

In een film als Irréversible is die rauwheid functioneel. Het hoort bij het verhaal, het is er een integraal onderdeel van. Maar in veel Nederlandse films is het gewoon niet functioneel naar mijn mening. Soldaat van Oranje had ook prima zonder de neukscene gekund. Niet dat ik het bezwaarlijk vind dat het er in zit, maar het is m.i. gewoon niet functioneel. Het credo van de Nederlandse filmmaker lijkt te zijn 'verhaaltje verzinnen, neukscenes er bij in, klaar'. En dat vind ik jammer.
Er zijn legio niet-nederlandse kwalitatief goede films te vinden waar niet eens zichtbaar in geneukt wordt. Ik kan me amper Nederlandse kwalitatief goede films (anders dan Karakter) herinneren waar dat ook het geval is. Net wat Golfer zegt: we lijken het nodig te hebben.
Je slaat de spijker op de kop ( al ben ik het voor het eerst in mijn leven oneens met Dude )
Ik erger me dood aan de bijna infantiele manier waarop we willen scoren met blootscenes
Over Halina en Carice kan ik ook kort zijn; die zijn zelden met kleren aan te zien. De zoveelste rol als moffenhoer, backstabber en sloerie. Is dat intellectuele creativiteit of gewoon makkelijk in een fraai jasje?
Ik kan er niet warm of koud van worden en wacht op de dag dat we een aangrijpende film kunnen maken zonder dat de hoofdrolspelers uit de kleren moeten om het gebrek aan diepgang te compenseren.
pi_58426668
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef latislos het volgende:
je mannetje had het erover dat ie de subs zocht
die man heeft een nerd als vrouw bovendien is ze 100 maal sneller, en dat is geen patsen, dat is de naakte trut.
En nu trek ik mijn liev mee mijn beeldscherm kantje op voor de hoofdfilm van vanavond.
En oh jongens ik verheug me zoooooo op onze nieuwe banken morgen
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:43:47 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426693
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Adem in, adem uit.

En mag ik je handtekening?
Als ik 'm op je ster mag zetten wel.
En ik ben niet boos hoor; ik ben verbaasd. Ik heb niet de indruk dat ik zo'n patser ben.
En wat dan nog, de wereld zou er mooier uitzien als iedereen een beetje trots was op zichzelf.

( disclaimer: mits men dan ook echt iets doet )
pi_58426697
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Was je ziek MM? Wat naar, op deze vrije dagen!
Valt mee, koppijn en moeilijke darms maar ik voelde me knap kut, maar de koppijn was vanmorgen weer helemaal over en ik heb nog een paar dagen vakantie over.

Morgen lekker naar de markt verse groente en fruit halen , of misschien wacht ik tot zaterdag en ga ik naar de markt in Groningen.

En ik kan dus echt niet meepraten over films, boeken en muziek. Ik kijk veel, lees veel en luister veel en ik heb er ook uitgesproken meningen over maar ik heb echt geen geheugen voor titels, artiesten en schrijvers
Dat gaat met muziek zelfs zo ver dat ik van ieder instrument exact de melodie in mijn hoofd heb, precies weet waar de grappige riedeltjes zitten, al die muziek op de juiste toonsoort in mijn hoofd zit en ik na een of twee keer luisteren de tekst uit mijn hoofd ken maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe het nummer heet of wie de artiest is al zou je me martelen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58426712
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Filmhuisfilms, je zou ze eens moeten proberen!
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn!
Mooie voorbeelden van (buitenlandse) filmhuisfilms vind ik altijd Delikatessen en Avalon. Ook de Coen Brothers vind ik op dat gebied goed bezig.
LinkedIn profiel
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:45:14 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426719
Overigens een film die we van de week hebben bekeken en wel wat inpact op mij heeft gemaakt vanwege het realistische karakter en de actualiteit: It's a Free World
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:46:04 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58426746
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:37 schreef beunkster het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat zozeer verbonden is aan De Nederlandse Film. Wat is dat? Je hebt een boel meuk, maar die heb je ook op z'n Amerikaans, Engels, Duits, Etceterisch.

Als je goed naar De Nederlandse Film kijkt, dan zie je dus meer dan Joep Meloen en Schatjes. Ga eens naar een filmhuis en zie wat er aan Nederlandse films wordt gemaakt. O ja, er wordt in geneukt hoor! In Nederlandse films speelt seks en intimiteit en ranzigheid inderdaad wel vaak een rol. Daar kun je hele verhandelingen over houden en vaststellen waarom dat misschien bij onze (ooit over-tolerante) sociale geschiedenis hoort. Maar belangrijker is misschien eens door die scenes heen te kijken en te zien welke functie die rauwheid heeft.

Volgens m,ij ben ik enorm publiek aan het verliezen met dit relaas op dit tijdstip
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58426750
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef SHE het volgende:

[..]

En ik ben niet boos hoor; ik ben verbaasd. Ik heb niet de indruk dat ik zo'n patser ben.
En wat dan nog, de wereld zou er mooier uitzien als iedereen een beetje trots was op zichzelf.

ik kan die post niet vinden dat ze dat zegt
(ja dat ligt aan mij )
pi_58426781
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef SHE het volgende:
Met alle respect, maar de enige regisseur die ooit in staat is geweest om sex in zijn rauwheid weer te geven is die van irreversible geweest.
Schokkend, wellicht, maar voor de eerste keer in mijn leven dat ik naar een schouwspel keek wat voor mij door merg en been ging.
Hier wou ik net op gaan reageren. Je haalt Irreversible aan, maar ken je de film waar ik gisteravond over postte, Happy Together, ook toevallig?
De sexscene in de opening van die film had bij mij een zelfde effect. Irreversible ben ik nog steeds van plan om te gaan kijken, dus of het helemaal vergelijkbaar is weet ik eerlijkgezegd niet, maar ik heb een vermoeden qua effect wel. Happy Together is wat mij betreft iig een aanrader.

De sexscenes in Nederlandse films vind ik zelf meestal veel te geforceerd overkomen.
pi_58426782
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Valt mee, koppijn en moeilijke darms maar ik voelde me knap kut, maar de koppijn was vanmorgen weer helemaal over en ik heb nog een paar dagen vakantie over.

Morgen lekker naar de markt verse groente en fruit halen , of misschien wacht ik tot zaterdag en ga ik naar de markt in Groningen.

En ik kan dus echt niet meepraten over films, boeken en muziek. Ik kijk veel, lees veel en luister veel en ik heb er ook uitgesproken meningen over maar ik heb echt geen geheugen voor titels, artiesten en schrijvers
Dat gaat met muziek zelfs zo ver dat ik van ieder instrument exact de melodie in mijn hoofd heb, precies weet waar de grappige riedeltjes zitten, al die muziek op de juiste toonsoort in mijn hoofd zit en ik na een of twee keer luisteren de tekst uit mijn hoofd ken maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe het nummer heet of wie de artiest is al zou je me martelen.
tip: kijk welk woord/zinsdeel veel herhaald wordt. of wat het onderwerp is. dat is vaak de titel.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:47:14 #30
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58426786
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Stom wijf naast me dat ongeveer dezelfde teksten tiept op haar PC.
Ik heb zo ineens het idee dat ze denkt dat het bedtijd is voor ome golfer
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:47:17 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426788
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef SHE het volgende:

Sorry, die is al bezet.
Ik heb nog een klein plaatsje over op mijn eikel voor je.
quote:

Muts! Ik vind je absoluut geen patser, hoor.

Ik ga filmpje bekijken met Bluezz.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58426801
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:41 schreef SHE het volgende:
Ik kan er niet warm of koud van worden en wacht op de dag dat we een aangrijpende film kunnen maken zonder dat de hoofdrolspelers uit de kleren moeten om het gebrek aan diepgang te compenseren.
Ik vond Karakter daar toch wel aardig in geslaagd
LinkedIn profiel
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:49:38 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58426839
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De markt in Grunn is gaaf, dus dat mot je gewoon doen.

En ik ben persoonlijk ook een zeef met titels en zo hoor. Ik heb wel overal een mening over, maar moet dan aan meneer Dude vragen hoe die film ( of welk gespreksonderwerp dan ook) heet, waar ik die mening over heb!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58426855
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:

In Nederlandse films speelt seks en intimiteit en ranzigheid inderdaad wel vaak een rol.
Nederlandse films, Nederlandse boeken, het is blijkbaar pas kunst als er platvloers in geneukt wordt.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:50:27 #35
55709 Stereotomy
pi_58426859
OP bijgewerkt
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:51:08 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58426874
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
OP bijgewerkt
Goezo.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58426877
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh een samenvatting he

Iedereen was gisternacht dronken behalve Stereo en Golfer, SOL heeft een muis laten liggen en CNK niet, CF en Los zijn echt supergelukkig getrouwd samen en hebben een optie A, B én C gevonden in Leuven, en SHE praat weer tegen haar Olivier, en Nynke is in Den Haag en waarschijnlijk is Den Haag dus ook in Nynke geweest.

enzovoorts.
Je vergeet Kick en onze nieuwe banken
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:51:33 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426880
b
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Hier wou ik net op gaan reageren. Je haalt Irreversible aan, maar ken je de film waar ik gisteravond over postte, Happy Together, ook toevallig?
De sexscene in de opening van die film had bij mij een zelfde effect. Irreversible ben ik nog steeds van plan om te gaan kijken, dus of het helemaal vergelijkbaar is weet ik eerlijkgezegd niet, maar ik heb een vermoeden qua effect wel. Happy Together is wat mij betreft iig een aanrader.

De sexscenes in Nederlandse films vind ik zelf meestal veel te geforceerd overkomen.
Fan-fucking-tastisch!
Wong is geniaal. Echt geniaal.
Ik heb er ademloos naar gekeken.
Als dit je ding is, dan zal Irreversible zeker indruk op je maken. Het is pure film. Puur!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:51:46 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58426882
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:44 schreef beunkster het volgende:

[..]

Daar kan ik het helemaal mee eens zijn!
Mooie voorbeelden van (buitenlandse) filmhuisfilms vind ik altijd Delikatessen en Avalon. Ook de Coen Brothers vind ik op dat gebied goed bezig.
Check. Vergeet ook Lynch niet, als je toch bezig bent.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:52:32 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426901
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef beunkster het volgende:

[..]

Ik vond Karakter daar toch wel aardig in geslaagd
Op elke regel is een uitzondering.
pi_58426950
oja gister was grappig dat bluezz zo dronken was

en ik vergeet altijd
namen
titels
etc

dus dan heb ik ook een vriend nodig waar tegen ik zeg:
ja die ene film, dat hij zo met die vader en dan gaan ze zegmaar zo naar dat ene huis enzo
en dan zegt die vriend: [insert title]
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:55:08 #42
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58426976
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

die man heeft een nerd als vrouw bovendien is ze 100 maal sneller, en dat is geen patsen, dat is de naakte trut.
BLoes

Pics van de banken morgen, anders is het niet gehappened.
pi_58426981
quote:
Ik weet niet of dat zozeer verbonden is aan De Nederlandse Film. Wat is dat? Je hebt een boel meuk, maar die heb je ook op z'n Amerikaans, Engels, Duits, Etceterisch.
We staan er om bekend in het buitenland... dat zegt wel genoeg, lijkt me...
Tuurlijk is er overal een boel meuk, maar het valt me gewoon op dat we in Nederlandse films niet meer zonder expliciete seks kunnen. Voor mij hoeft dat dus niet. Daarentegen vond ik een film als Irréversible werkelijk geniaal, dus het is niet zo dat ik me er per definitie aan stoor.
quote:
Als je goed naar De Nederlandse Film kijkt, dan zie je dus meer dan Joep Meloen en Schatjes. Ga eens naar een filmhuis en zie wat er aan Nederlandse films wordt gemaakt. O ja, er wordt in geneukt hoor! In Nederlandse films speelt seks en intimiteit en ranzigheid inderdaad wel vaak een rol. Daar kun je hele verhandelingen over houden en vaststellen waarom dat misschien bij onze (ooit over-tolerante) sociale geschiedenis hoort. Maar belangrijker is misschien eens door die scenes heen te kijken en te zien welke functie die rauwheid heeft.
Dat is dus precies het punt: ik heb geen behoefte om daar door heen te kijken. Ik hoef het gewoon niet te zien. Zoals She als zei: het is zelden functioneel. Zodra het functioneel is, heb ik er geen enkel bezwaar tegen (denk aan De kleine blonde dood bijvoorbeeld). Maar zodra het niet functioneel is, dan hoeft het gewoon niet voor mij.
quote:
Volgens m,ij ben ik enorm publiek aan het verliezen met dit relaas op dit tijdstip
Nee hoor, ik vind het een erg interessante discussie
LinkedIn profiel
pi_58427009
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:55 schreef SHE het volgende:

BLoes

Pics van de banken morgen, anders is het niet gehappened.
Joe zreten mie? Ok

PF -> JIJ was drlonk e iki nite deedt alsoo f
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:57:00 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427018
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nederlandse films, Nederlandse boeken, het is blijkbaar pas kunst als er platvloers in geneukt wordt.
Nee dat ben ik dus niet met je eens. Wat lees/kijk/luister je dan?

Mijn ervaring is dat het zelden platvloers is - afgezien van, maar nu val ik in herhaling, de Joep Meloenen onder de films.

Lees eens Palmen! Ga naar een filmhuis! Lees Bernlef of waag je aan Durlacher!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:57:33 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427029
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:55 schreef beunkster het volgende:

Nee hoor, ik vind het een erg interessante discussie
Ik ook, maar ga nu echt nog even een filmpje bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58427032
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef SHE het volgende:
b
[..]

Fan-fucking-tastisch!
Als dit je ding is, dan zal Irreversible zeker indruk op je maken. Het is pure film. Puur!
Jup! Heb zo'n beetje elke Wong film al meerdere malen gekeken. Mijn favoriete regisseur en In The Mood For Love m'n favoriete film. Alleen Ashes of Time en z'n debuutfilm stel ik nog steeds uit, al heb ik ze wel hier. Klinken qua omschrijving niet echt als het type films die me aanspreken.

Heb de soundtrack van Irreversible destijds wel gekocht, hoog tijd dat ik de film ga kijken dan!
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:57:46 #48
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58427037
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoi
En nog welkom, daar voelde ik me gisteren te beroerd voor.
thx.

en ik ben ook al een paar dagen beroerd.
snot all over the place enzo.
en alles doet zeer.

En vannacht moet ik in een bus slapen
oh ik moet haasten, doeiii
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58427039
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De markt in Grunn is gaaf, dus dat mot je gewoon doen.

En ik ben persoonlijk ook een zeef met titels en zo hoor. Ik heb wel overal een mening over, maar moet dan aan meneer Dude vragen hoe die film ( of welk gespreksonderwerp dan ook) heet, waar ik die mening over heb!
Jaaaaaaaaaaa zo gaat dat hier ook.

"schaaaaat, die film hè, die ik zo leuk vond... hoe heet die ook alweer?"
of
"lieverd... dat ene nummer, hoe heet dat ook alweer? "
Hij: "welke "
"Ja die met die piano die dan zo *doet riedeltje* doet, en dan komt die trompet die zo *doet trompet na* en dan begint er een vrouw te zingen *zingt stukje*"
Hij: "Dat is die en die en daar heb je zes!!! CD's van "
pi_58427046
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja, jammer is dat. Gelukkig is er op literair gebied nog wel genoeg goeds te koop.
Maar een schrijver als Wolkers of Giphart is voor mij in geen geval literatuur. Dat noem ik goedkoop scoren. Lekkere boekjes om te lezen, maar geen literatuur. Literatuur is voor mij Gerard Reve, Harry Mulisch, W.F. Hermans, Simon Vestdijk, et cetera.
LinkedIn profiel
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:58:07 #51
55709 Stereotomy
pi_58427051
Mijn favoriete film allertijden is nog altijd de verfilming van High Fidelity van Nick Hornsby, met John Cusack in de hoofdrol.

Kleine productie, alledaags, maar oh zo fucking hilarious.
pi_58427065
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

thx.

en ik ben ook al een paar dagen beroerd.
snot all over the place enzo.
en alles doet zeer.

En vannacht moet ik in een bus slapen
oh ik moet haasten, doeiii
Och arme
Waarom moet je in een bus slapen? Nou ja, sterkte in ieder geval.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 mei 2008 @ 23:58:55 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58427071
Zal vannacht wel weer lollig zijn hier
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58427078
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:

Kom daaaaaaaaaaaaaan
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:59:21 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58427080
Maar goed, ik ga ook cocoonen met een filmpje.
Voor de liefhebbers; zoek gewoon naar alles van Magnusson, Ken Loach, Jim Jarmusch, Fassbinder, Wong Kar Wai en Wenders. Ben je zeker een weekend vervuld van geluk.

pi_58427089
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef SHE het volgende:
b
[..]

Fan-fucking-tastisch!
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Check. Vergeet ook Lynch niet, als je toch bezig bent.
Beide staan genoteerd.
LinkedIn profiel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:01:41 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427134
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:55 schreef beunkster het volgende:

[..]

We staan er om bekend in het buitenland... dat zegt wel genoeg, lijkt me...

Ja daar moet je op af gaan!

Dan trek ik nu even mijn klompen aan, want na een slinger aan de molen, ga ik zo even stoned langs de hoeren.

Kom óp zeg, jij bent slimmer dan dit!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427158
O en jongens: Reservoir Dogs vooral niet vergeten. Briljant. Gewoon fucking briljant. Vooral de rol van Buscemi vind ik geniaal (speelt Mr. Pink). Hij zet sowieso altijd érg goed zijn karakters neer. Vind hem echt en geniale acteur.
LinkedIn profiel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:03:44 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58427170
En ik wil een filmothon met Beunkster, Golf en KnitghclubSoda ( en whiskey ) en dan een hele nacht stom lullen over de ware intenties van de regisseur en scenarist.

Nu echt doei
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:03:49 #60
55709 Stereotomy
pi_58427172
Sorry, maar dat is wel realiteit, Dude.

En het verkoopt. Kijk maar in Amsterdam en de toeristenindustrie.
pi_58427175
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee dat ben ik dus niet met je eens. Wat lees/kijk/luister je dan?

Mijn ervaring is dat het zelden platvloers is - afgezien van, maar nu val ik in herhaling, de Joep Meloenen onder de films.

Lees eens Palmen! Ga naar een filmhuis! Lees Bernlef of waag je aan Durlacher!
Euh ja, zie een paar posts hierboven.
Maar ik ben er vrij zeker van dat ik Joep Meloen niet heb gezien. Zal het zo voor de zekerheid eens aan mijn teerbeminde vragen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:05:11 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58427196
En met Dude, ik vergat Dude. Die trut.

Nu extrazeker echt doei
pi_58427207
Veel plezier met de films lui
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:06:56 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427233
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
En ik wil een filmothon met Beunkster, Golf en KnitghclubSoda ( en whiskey ) en dan een hele nacht stom lullen over de ware intenties van de regisseur en scenarist.

Nu echt doei
Gezellig! Ik roep de commentaren vanaf de straat wel naar binnen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:07:33 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427252
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:05 schreef SHE het volgende:
En met Dude, ik vergat Dude. Die trut.

Nu extrazeker echt doei
OK
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:08:06 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427262
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Euh ja, zie een paar posts hierboven.
Maar ik ben er vrij zeker van dat ik Joep Meloen niet heb gezien. Zal het zo voor de zekerheid eens aan mijn teerbeminde vragen.

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427278
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja daar moet je op af gaan!
Niet op de doorsnee boerenlul nee. Maar op buitenlandse critici, liefhebbers en kenners mag je best af gaan.
En dat sluit vrij goed aan bij mijn beeld op die materie
LinkedIn profiel
pi_58427306
En nu ga ik ook echt. Moet nog steeds 'The heart of America' afkijken. Daarna (morgen dus) gaan we beginnen aan De vliegeraar. Ben benieuwd
LinkedIn profiel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:10:22 #69
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427313
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef beunkster het volgende:

[..]

Niet op de doorsnee boerenlul nee. Maar op buitenlandse critici, liefhebbers en kenners mag je best af gaan.
En dat sluit vrij goed aan bij mijn beeld op die materie
Ga
in
een
filmhuis
kijken
waar
Nederlandse
film
over
gaat.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:11:18 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58427339
En nee EUC, ik bedoel met mijn opmerking niet dat ik jou ergens van verdenk. Het zal me jeuken wie wat doet.

Zo; ook weer opgelost.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:11:23 #71
55709 Stereotomy
pi_58427340
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ga
in
een
filmhuis
kijken
waar
Nederlandse
film
over
gaat.
Grappig he, als je iets probeert uit te leggen aan iemand en je

maar
niet
begrijpt
waarom
de
ander
je
niet
begrijpt

Heb ik ook keivaak.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:11:58 #72
55709 Stereotomy
pi_58427353
Hee Eucie, zal ik jou ook in de OP zetten?
pi_58427362
Geef me dan eens titels van Nederlandse films die je goed vind, dan zal ik ze eens (proberen te) downloaden. Lijkt me handiger dan dat ik naar een filmhuis ga (in dat boerengat waar ik woon kennen ze dat begrip amper ).
LinkedIn profiel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:12:19 #74
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58427365
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Och arme
Waarom moet je in een bus slapen? Nou ja, sterkte in ieder geval.
Omdat ik had bedacht dat het leuk zou zijn om een dagje naar Sevilla te gaan, met de bus
maar toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik ziek zou zijn.

nu moet ik weg
fijne nacht allen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58427377
En nu ga ik écht...
LinkedIn profiel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:13:06 #76
55709 Stereotomy
pi_58427379
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef beunkster het volgende:
Geef me dan eens titels van Nederlandse films die je goed vind, dan zal ik ze eens (proberen te) downloaden. Lijkt me handiger dan dat ik naar een filmhuis ga (in dat boerengat waar ik woon kennen ze dat begrip amper ).

Heb je Simon van Eddy Terstall al gezien?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:13:19 #77
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58427383
quote:

Mja.. ach.. geen idee eigenlijk
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:13:59 #78
55709 Stereotomy
pi_58427398
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Euc- het volgende:

[..]

Mja.. ach.. geen idee eigenlijk
Gezellig. En

nu
niet
meer
zeuren
vergeten
vergeven
en meeposten jij.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:17:20 #79
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427472
quote:

Zo; ook weer opgelost.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:17:33 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427476
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was de kortste film ooit: kut-geluid en alleen maar pief-paf-poef.
Niet mijn genre.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:59 schreef SHE het volgende:
Maar goed, ik ga ook cocoonen met een filmpje.
Voor de liefhebbers; zoek gewoon naar alles van Magnusson, Ken Loach, Jim Jarmusch, Fassbinder, Wong Kar Wai en Wenders. Ben je zeker een weekend vervuld van geluk.

Vrijwel alles van al gezien.
quote:

Moeten we zeker maar eens een keer doen, met nog een paar inteluelen en filmkenner erbij.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:18:19 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427492
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Grappig he, als je iets probeert uit te leggen aan iemand en je

maar
niet
begrijpt
waarom
de
ander
je
niet
begrijpt

Heb ik ook keivaak.
Kéi-irritant!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:18:58 #82
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58427512
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gezellig. En

nu
niet
meer
zeuren
vergeten
vergeven
en meeposten jij.
Ik
zal
het
een
kans
geven

Overigens, vergeet Nederlandse films; go Chinese!

Alleen al om Hero is Yimou Zhang een held
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:19:44 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427533
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was de kortste film ooit: kut-geluid en alleen maar pief-paf-poef.
Niet mijn genre.

Dat was inderdaad kort golfer!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427536
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hij denkt ook van niet.

Het is trouwens echt niet leuk zoals mijn geheugen werkt met dit soort dingen. Ik kan echt strontjaloers worden als mensen het hebben over boeken herlezen en dan tot nieuwe inzichten komen. Ik herinner me nog bijna letterlijk het hele boek en dan ook echt stomme details zoals "oja hij gaat nu de keuken in, laat een kopje op het aanrecht vallen maar dat gaat behalve een barstje niet stuk dus hij gebruikt hem nog gewoon en vier hoofdstukken verder snijdt hij zijn lip eraan"
Het doet totaal niet ter zake maar het zit voor eeuwig in mijn hoofd. En vraag me niet uit welk boek dat stukje komt of wie het geschreven heeft want dat weet ik dan weer niet. Ik weet dan weer wel dat dit karakter een licht blauw overhemd aan had op het moment dat hij zich sneedt en dat hij met een bloedvlek in zijn overhemd en een jasje om die te verbergen nog naar een verjaardag is gegaan.
En ik begin inmiddels te vrezen dat al die totaal nutteloze details uit films, muziek en boeken schijfruimte innemen in mijn hoofd waar eigenlijk belangrijkere dingen horen te staan.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:19:57 #85
55709 Stereotomy
pi_58427537
Euc, loser

Hotlinken doet het niet. "Stealing bandwith is for losers" staat er.
pi_58427545
Zo hee! Jullie zijn actief geweest

-Mellow-: Sevilla is een leuke stad! Als je schoenen wilt hebben moet je daar zijn . Veel plezier en sterkte met de griep!

Films en whiskey is een prima combinatie .
Maar goed, ik ben ook heel waardeloos mbt tot het onthouden van de titel van de film. Ik weet vaak wel waar een film over ging, maar hoe die nou weer heet ben ik snel kwijt .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:20:31 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427550
quote:
En nu ga ik écht...
Bijna over het hoofd gezien.

Truste!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:20:50 #88
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58427554
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Euc, loser

Kut site
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:21:30 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427569
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Euc, loser

Sstttt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58427580
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef beunkster het volgende:
De vliegeraar...
Die ben ik aan het lezen , en ik heb hier ook een ander boek liggen van dezelfde schrijver.
pi_58427584
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Joe zreten mie? Ok

PF -> JIJ was drlonk e iki nite deedt alsoo f
Ik wasn niet dronke wkw ss al elemaal ontnuchterd ;D:
ahaha d
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:23:26 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427613
quote:
Dat weet ik niet zo goed. Ik denk niet dat die films te downloaden zijn? Als je van film houdt en je er een mening over wil vormen, ga dan regelmatig (eens per maand moet te doen zijn?) naar een leuk filmhuis in een nabijgelegen stad.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:23:42 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427624
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef Pandorah het volgende:

Films en whiskey is een prima combinatie .

Bij deze ook uitgenodigd voor het filmavondje bij SHE.

En als er dan nog een paar Streep-films uit haar glorie-tijd mogen vertoond worden ben ik helemaal weer blij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58427665
quote:

Nu echt doei
Klinkt als de avond die ik al een paar maand met wat vrienden probeer op te zetten, maar telkens last minute weer komt te vervallen. Goed plan dus
pi_58427669
* Memento-Mori zucht eens diep en gaat in hoek zitten
pi_58427705
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:10 schreef beunkster het volgende:
En nu ga ik ook echt. Moet nog steeds 'The heart of America' afkijken. Daarna (morgen dus) gaan we beginnen aan De vliegeraar. Ben benieuwd
Het boek? Ja leuk! Leest fijn weg!

en ik had laatst zo een boek gelezen met uhm
gawd. ik ga het niet verklappen. maar met oorlog
en
oja 1000 schitterende zonnen! volgens mij!
ook "leuk"!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:27:29 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427707
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij denkt ook van niet.

Het is trouwens echt niet leuk zoals mijn geheugen werkt met dit soort dingen. Ik kan echt strontjaloers worden als mensen het hebben over boeken herlezen en dan tot nieuwe inzichten komen. Ik herinner me nog bijna letterlijk het hele boek en dan ook echt stomme details zoals "oja hij gaat nu de keuken in, laat een kopje op het aanrecht vallen maar dat gaat behalve een barstje niet stuk dus hij gebruikt hem nog gewoon en vier hoofdstukken verder snijdt hij zijn lip eraan"
Het doet totaal niet ter zake maar het zit voor eeuwig in mijn hoofd. En vraag me niet uit welk boek dat stukje komt of wie het geschreven heeft want dat weet ik dan weer niet. Ik weet dan weer wel dat dit karakter een licht blauw overhemd aan had op het moment dat hij zich sneedt en dat hij met een bloedvlek in zijn overhemd en een jasje om die te verbergen nog naar een verjaardag is gegaan.
En ik begin inmiddels te vrezen dat al die totaal nutteloze details uit films, muziek en boeken schijfruimte innemen in mijn hoofd waar eigenlijk belangrijkere dingen horen te staan.
Ik ben daar dus weer enorm jaloers op! Mensen die onbeduidende details uit romans weten.. ik vind dat dus heel stoer!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427713
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori zucht eens diep en gaat in hoek zitten
Was ist loss?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:31:55 #99
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427790
Moortje, wat is er met je?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427803
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
Bij deze ook uitgenodigd voor het filmavondje bij SHE.
Klinkt goed: veel films en veul whiskey. En ze woont in de buurt, dat is nou handig
Alleen ben ik een ramp in allerlei dingen onthouden , maar goed, dat maakt niet uit, ik luister wel .
pi_58427812
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben daar dus weer enorm jaloers op! Mensen die onbeduidende details uit romans weten.. ik vind dat dus heel stoer!
Dat is alleen maar leuk als je je ook kan herinneren uit welk boek het kwam en wie de schrijver is. Nu is het alleen nutteloze breinopvulling.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:34:25 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427840
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:

*meldt zich*
Maar stomme details en wetenswaardigheden zijn mijn ding.
2 voor 12 quiz zonder opzoeken 10 van de 12 vragen uit het hoofd weten en stomme klepjes in mijn hoofd open doen als er een willekeurige naam wordt genoemd: allerlei nutteloze info over die persoon kunnen spuien.
En het is eigenlijk lastig en overbodig om dat allemaal ergens op te hebben geslagen.
Soms to much info in mijn hoofd om leuk te vinden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58427866
Hoe kan je iemand (die je zooooveel pijn heeft gedaan) zo erg missen zodat het nog meer pijn doet dan de pijn die hij me aangedaan heeft
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:38:06 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427929
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

*meldt zich*
Maar stomme details en wetenswaardigheden zijn mijn ding.
2 voor 12 quiz zonder opzoeken 10 van de 12 vragen uit het hoofd weten en stomme klepjes in mijn hoofd open doen als er een willekeurige naam wordt genoemd: allerlei nutteloze info over die persoon kunnen spuien.
En het is eigenlijk lastig en overbodig om dat allemaal ergens op te hebben geslagen.
Soms to much info in mijn hoofd om leuk te vinden.
Leuk juist!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:38:51 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58427948
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe kan je iemand (die je zooooveel pijn heeft gedaan) zo erg missen zodat het nog meer pijn doet dan de pijn die hij me aangedaan heeft
Nou, dan zit er iets behóórlijks destructiefs in jou.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58427972
quote:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:40:31 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58427987
quote:
Lieve Memento, waarom kom je eigenlijk alleen maar in dit topic binnenvallen om maar te klaagzangen?
Je postgeschiedenis hier is 1 grote klaagzang over (hoofd)pijntjes, jezelf kut-voelen en je andere klachten.
Ik geloof niet dat ik ooit eens een positieve post van je heb gelezen hier.

Zo. Dat wilde ik even kwijt aan je, ter overdenking.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:41:16 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428002
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:

Leuk juist!!
Nee. Niet eigenlijk. Zit soms een beetje in de weg.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:42:25 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428019
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is alleen maar leuk als je je ook kan herinneren uit welk boek het kwam en wie de schrijver is. Nu is het alleen nutteloze breinopvulling.
Nee het is niet nutteloos! Ben ik niet met je eens. Ik geloof heilig is het belang van de nutteloosheid der dingen! Nutteloosheid FTW! Maar laat ik niet te diepzinnig doen nu!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:42:35 #110
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428022
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Meedoen met spelletjes programma's! Geld winnen!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428026
Een dikke zoen voor Memento. Arme meid, wat een narigheid

Euc, pffff.... Ik begin wel een beetje moe te worden van je aankondigingen op hoge poten DAT! JE! HET! NU! ECHT! HELEMAAL! ZAT! BENT! EN! VOORLOPIG! NIET! MEER! MEEPOST!!!! en dan na twee dagen gewoon weer lekker meedoen. Beetje puberaal en sfeerverneukend

Ik heb manlief zojuist een bult eten voorgezet waarvan ik vrees dat hij in een coma is beland Fotoverslag volgt, nu koffie
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:44:37 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428060
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Vertel eens dan? Wanneer merk je dat? (als je zin hebt om te vertellen)
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:44:51 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428067
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef Euc- het volgende:

Meedoen met spelletjes programma's! Geld winnen!
Is mij al honderden keren door allerlei mensen voorgesteld, maar ik ga het niet doen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:45:47 #114
55709 Stereotomy
pi_58428090
Zeg, gaan jullie lekker rellen zonder mij. Ik ga naar bed.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:46:40 #115
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428105
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:

Euc, pffff.... Ik begin wel een beetje moe te worden van je aankondigingen op hoge poten DAT! JE! HET! NU! ECHT! HELEMAAL! ZAT! BENT! EN! VOORLOPIG! NIET! MEER! MEEPOST!!!! en dan na twee dagen gewoon weer lekker meedoen. Beetje puberaal en sfeerverneukend

Ik heb manlief zojuist een bult eten voorgezet waarvan ik vrees dat hij in een coma is beland Fotoverslag volgt, nu koffie
Kan ik me heel goed indenken, heb er ook geen excuus voor. Enige wat ik kan zeggen, heat of the moment bladiebla, maar dat mag geen excuus zijn.

Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik ging denken, eigenlijk is het gewoon belachelijk dat ik me door 2 personen zo laat opjennen, waarom laat ik mezelf zo kennen. Ik weet het niet.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428114
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Lieve Memento, waarom kom je eigenlijk alleen maar in dit topic binnenvallen om maar te klaagzangen?
Je postgeschiedenis hier is 1 grote klaagzang over (hoofd)pijntjes, jezelf kut-voelen en je andere klachten.

echt wel Jason Mraz enzo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:47:11 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428116
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:

Ik wacht op de foto's!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58428120
Als je nog es lekkere muziek wilt luisteren Isa, Lizz Wright is een aanrader.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:47:59 #119
55709 Stereotomy
pi_58428131
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Euc- het volgende:

[..]

Kan ik me heel goed indenken, heb er ook geen excuus voor. Enige wat ik kan zeggen, heat of the moment bladiebla, maar dat mag geen excuus zijn.

Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik ging denken, eigenlijk is het gewoon belachelijk dat ik me door 2 personen zo laat opjennen, waarom laat ik mezelf zo kennen. Ik weet het niet.
Zal ik er ook maar een schepje bovenop doen:

OF je zegt nu wie die 2 personen waren

OF je houdt er tot in het einde der tijden over op.

Kies maar, maar ik vrees dat de rest er ook zo over denkt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:48:01 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428132
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Truste steer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:48:05 #121
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428133
quote:
Neuh, ik ga niet rellen, ik heb gedronken en dan ben ik altijd poeslief en te serieus

Hoe was smsgate nog afgelopen trouwens? Heeft ze gesms'd?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:48:17 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58428139
Tuned in met 1 oog naar het beeld. Nu zijn het er twee??
Maar wie dan lieve EUC, WIE??

Ik begrijp niet waarom je iemand of iemanden zo beschermt als ze zo lelijk doen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:48:19 #123
55709 Stereotomy
pi_58428140
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je nog es lekkere muziek wilt luisteren Isa, Lizz Wright is een aanrader.
Waar zie jij een Isa?
pi_58428143
quote:
Steer de saaie
pi_58428157
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef Stereotomy het volgende:

Waar zie jij een Isa?
Die leest heus wel terug
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:49:07 #126
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428159
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Houd er dan zelf over op?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:49:25 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428173
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Vertel eens dan? Wanneer merk je dat? (als je zin hebt om te vertellen)
Gewoon altijd allerlei stomme 'feitjes en wetenswaardigheden' in je kop hebben als er een naam, boek, film, politiek dingentje..whatever genoemd wordt en daar dan 'wetenswaardigeheden' over kunnen spuien.
Is gewoon vermoeiend en ballast in de kop waarmee ik niets kan, behalve inderdaad met quizjes mee doen. En daar heb ik geen zin in.
Vermoeiend voor mijzelf en vermoeiend voor mijn omgeving.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:49:25 #128
55709 Stereotomy
pi_58428175
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef Euc- het volgende:

[..]
Hoe was smsgate nog afgelopen trouwens? Heeft ze gesms'd?
Nee, maar da's niet erg, 'k zie haar over een weekje weer met toneel.
pi_58428179
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef golfer het volgende:

[..]

en besides that mn levne is oop het moment rukker dan ruk dus continu vrolijk doen zit er ook niet in, sorry dat jij het leuk hebt in het leven is good for you maar verplicht mij niet vrolijkt e zijn terwijl ik alles behalve dat ben.
pi_58428200
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Euc- het volgende:

[..]

Fair enough, iets om aan te werken dus!

Burp. Ik heb zojuist ondermeer een salade gemaakt van geroosterde plakken aubergine, ingesmeerd met granaatappelmelasse, met een dressing van yoghurt, tahin en knoflook, afgetopt met pijnboompitten en granaatappelpitten. Een culinair orgasme, echtwaar
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:51:10 #131
55709 Stereotomy
pi_58428212
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Euc- het volgende:

[..]

Houd er dan zelf over op?
Nee, JIJ moet kappen. Niets geen gezeik over 'twee zekere personen' WEER in de fokking derde posting die je hier maakt nu je hebt besloten terug te komen. Dan doe je het goed en zeg je wie het waren of je houdt er in z'n geheel over op!

Je weet dat ik je een aardige knul vind, maar zoals je gemerkt hebt is iedereen hier alles wel een beetje zat zo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:51:22 #132
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428215
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef SHE het volgende:
Tuned in met 1 oog naar het beeld. Nu zijn het er twee??
Maar wie dan lieve EUC, WIE??

Ik begrijp niet waarom je iemand of iemanden zo beschermt als ze zo lelijk doen.
Oooh, de ene heeft niks met de andere te maken hoor, die maakt me alleen maar uit voor leugenaar en negeert me vervolgens helemaal.

De andere bel ik na het weekend zelf op om het enigszins uit te praten, en zie nog steeds niet in wat iedereen daarmee te maken heeft.

Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in "rellen"
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428264
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, maar da's niet erg, 'k zie haar over een weekje weer met toneel.
Goed zo! Denk maar zo, misschien is ze niet zo'n sms-er of dacht ze "wat leuk dat ie me leuke vakantie wenst" en verder niets doet .

CF: nu nog een bulk voedsel? Geen wonder dat ie in coma raakt

Ik ga slapen, ik ben vast een van de weinigen in Nederland die morgen moet werken .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:54:14 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428285
quote:

[..]

Hear hear.

Je houdt godverdomme deze SC al dagen bezig en er is tot nu toe nog geen enkele verdachtmaking plausibel geworden. Klaarblijkelijk deugt iedereen hier best.
Denk je nou echt dat we er nog in geloven? Wat wil je nou nog? Noem namen of hou er over op.
Je hebt toch keiharde bewijzen? Wij zijn er klaar voor.

And The Winners Are..............

Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:54:36 #135
55709 Stereotomy
pi_58428296
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Goed zo! Denk maar zo, misschien is ze niet zo'n sms-er of dacht ze "wat leuk dat ie me leuke vakantie wenst" en verder niets doet .
't is heel grappig he, want we posten hier allemaal wel onze persoonlijke kwaaltjes en bezigheden, maar iedereen, ook onbekenden, kunnen dus lekker meelurken en weten precies waar je het over hebt en waar je mee zit.

Beetje virtuele Big Brother met streamers.
pi_58428313
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Euc- het volgende:

[..]

Oooh, de ene heeft niks met de andere te maken hoor, die maakt me alleen maar uit voor leugenaar en negeert me vervolgens helemaal.

De andere bel ik na het weekend zelf op om het enigszins uit te praten, en zie nog steeds niet in wat iedereen daarmee te maken heeft.

Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in "rellen"
Het is een beetje jammer om de PM-rel zo te laten (ik begrijp dat je met de andere Duderinnetje bedoelt ) maar iedereen verdenkt/verdacht elkaar, achter de schermen msn't iedereen z'n vingers blauw over wie het in heeeeemelsnaam is geweest. Als het straks allemaal een storm in glas water blijkt, kan ik je vertellen dat sommige mensen zich behoorlijk genaaid voelen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:55:59 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428333
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:

en besides that mn levne is oop het moment rukker dan ruk dus continu vrolijk doen zit er ook niet in, sorry dat jij het leuk hebt in het leven is good for you maar verplicht mij niet vrolijkt e zijn terwijl ik alles behalve dat ben.
Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?
Dat deed je ook altijd al in Hools en je gaat hier ermee verder.
Daarvoor is KLB geloof ik opgericht.
ja, hard en mijn waarheid doet je misschien pijn, maar ik probeer je wat in te laten zien.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:56:32 #138
55709 Stereotomy
pi_58428345
quote:
Als het straks allemaal een storm in glas water blijkt, kan ik je vertellen dat sommige mensen zich behoorlijk genaaid voelen.
Tenzij er een relatie uit komt die heeeel lang gaat duren met veel en dan en dan .

Oh wacht. Je had het niet over SMS'jes.
pi_58428358
* MinderMutsig steekt neus om het hoekje om te zien of de kust veilig is

Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is? Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
pi_58428367
Pandorah, we waren erg laat uit bed vanmorgen Verschoven dagritme, jeweets Hij zet nu koffie. En hij heeft echt een berg mediterraan voer opgegeten, niet te geloven!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:58:47 #141
55709 Stereotomy
pi_58428403
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:

Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is? Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
Sjonge, daar gaat onze goede naam.

Trutje.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 00:59:42 #142
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428419
quote:

*Schuldig*

Voor mijn gezeik was het hier wel gezellig
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428429
quote:

We hate each other, lekker joh
pi_58428444
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?
ja, hard en mijn waarheid doet je misschien pijn, maar ik probeer je wat in te laten zien.
je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberen
pi_58428446
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:

Trutje.
Ga jij es sms-en naar bed Anders anders anders ga ik je PM'en hoor
pi_58428451
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tenzij er een relatie uit komt die heeeel lang gaat duren met veel en dan en dan .

Oh wacht. Je had het niet over SMS'jes.

Och Steer. Eigenlijk wil je het helemaal niet hebben over de PM-rel. Stiekem wil je onze avond vullen met verhalen over het rode jurkje en de inhoud ervan.

En wij bieden een luisterend oor. Want jij en je date zijn een leukere soap dan de PM-rel
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2008 @ 01:01:10 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58428453
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

We hate each other, lekker joh
Ja je hebt de wijn opgedronken
pi_58428462
* latislos ploft bijna. *Buuurp!*
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:02:10 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428474
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:

Trutje.
Welnee, Hier durven mensen elkaar nog wel eens een beetje eerlijk de waarheid te vertellen zonder met iedereen te vriend moeten te blijven.
Laat deze SC alsjeblieft zo blijven, zonder het een kusjes/kroel/aai-topic te worden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58428483
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:01 schreef borisz het volgende:

Ja je hebt de wijn opgedronken
* Bluezz gooit kurketrekker voor de next bottle
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:03:21 #151
55709 Stereotomy
pi_58428499
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Och Steer. Eigenlijk wil je het helemaal niet hebben over de PM-rel. Stiekem wil je onze avond vullen met verhalen over het rode jurkje en de inhoud ervan.
Mijn hart doet rikketiktik als ik haar in dat jurkje voor me zie.

Maar ben nu naar bed. Slaap lekker alvast CF en de rest
pi_58428532
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

bon nuit!
pi_58428533
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberen
Whohoho, MM, rustig. Doe eens niet zo vreselijk aangevallen! Probeer eens of je iets kunt met zijn -wat rauw geformuleerde- kritiek...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:05:05 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428537
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:

Zwelg ze in je klaagpostjes dan maar.
Kus/kroel/kras.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58428540
Doe eens lief doen dan
Ik vind rellen best leuk maar dan wil ik ze wel zelf beginnen of op zijn minst weten waar het over gaat.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:06:21 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428566
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben het in deze kwestie ( ) ook wel met golfer eens. MM, kom op, FOK! is niet alleen een manier om je ellende te kanaliseren. Tel je zegeningen ook maar eens. Je bent student ( ) in Utrecht ( ) met een eigen kamer ( ) en je studeert rechten ( ) en kunt daar de komende jaren alle kanten mee op ( ), zoals stages en studeren in het buitenland ( ). Het is ''en groot feest , welbeschouwd. Geniet er maar van!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58428580
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Slaap lekker, en droom fijn over rode jurkjes met inhoud

pi_58428586
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whohoho, MM, rustig. Doe eens niet zo vreselijk aangevallen! Probeer eens of je iets kunt met zijn -wat rauw geformuleerde- kritiek...
Euhm nee ik kan er helemaal niks mee vooral omdat niemand weet hoe en wat allemaal, en iedereen post hier wat hen bezig houdt en ik ook en het is een openbaar forum dus dat is mijn goed recht en ik ga voor niemand anders posten of weg
pi_58428588
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe eens lief doen dan
Ik vind rellen best leuk maar dan wil ik ze wel zelf beginnen of op zijn minst weten waar het over gaat.
Oh, ben jij er zoeen

En nu weer pais en vree graag. Dan ga ik een fotoverslagje maken. Zal ik het hier plaatsen op en de WEEDWV?
pi_58428608
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben het in deze kwestie ( ) ook wel met golfer eens. MM, kom op, FOK! is niet alleen een manier om je ellende te kanaliseren. Tel je zegeningen ook maar eens. Je bent student ( ) in Utrecht ( ) met een eigen kamer ( ) en je studeert rechten ( ) en kunt daar de komende jaren alle kanten mee op ( ), zoals stages en studeren in het buitenland ( ). Het is ''en groot feest , welbeschouwd. Geniet er maar van!
Ik ben ALLEEN in Utrecht, altijd maar alleen ik werk knoeterhard voor mn studie haal alleen maar kutresultaten life is great
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2008 @ 01:09:27 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58428627
Morgen een lekkere pasta zalm/tomaat schotel maken
pi_58428628
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ben jij er zoeen
quote:
En nu weer pais en vree graag. Dan ga ik een fotoverslagje maken. Zal ik het hier plaatsen op en de WEEDWV?
Beide?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:10:06 #163
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428639
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ben jij er zoeen

De wat?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428645
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Euhm nee ik kan er helemaal niks mee vooral omdat niemand weet hoe en wat allemaal, en iedereen post hier wat hen bezig houdt en ik ook en het is een openbaar forum dus dat is mijn goed recht en ik ga voor niemand anders posten of weg
Het is inderdaad een openbaar forum, dus voel je vrij. En de CUL-SC is een brok medeleven en bestaat uit een best hecht clubje vaste posters, en wat mensen die met enige regelmaat langskomen om gewoon wat vermaak te zoeken.
Ik ben alleen wel benieuwd wat je wilt bewerkstelligen met al die 'het gaat niet goed met me'-posts. Want het is hier wel de CUL-SC, niet die van R&P, ofzo.
pi_58428651
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:

Ik ben ALLEEN in Utrecht, altijd maar alleen ik werk knoeterhard voor mn studie haal alleen maar kutresultaten life is great
nu weten we wel dat jij de allerzieligste bent
pi_58428663
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[..]

Beide?
Een versie met pink panthers voor de CUL-SC dan maar?
pi_58428665
quote:

[..]

kort door de bocht: ga bij een studentenvereniging, sporten, oid.
En waar kunnen we je lezen over 'hoe en wat allemaal'?
zonder die info kunnen we natuurlijk niets voor je betekenen mocht je dat willen...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:12:31 #168
55709 Stereotomy
pi_58428679
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tja ik kan het ook wel begrijpen Niets is zo lekker als je even afreageren als je je kut voelt in de SC Maar het moet ook wel leuk blijven en je mag ook wel iets meer details posten dan 'ik zit zielug in een hoekje want dan kunnen mensen je misschien ook constructief en oprecht meehelpen met oplossingen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:12:57 #169
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428690
quote:

[..]

Ik ben ALLEEN in Utrecht, altijd maar alleen
Maar dat heb je toch zelf in de hand? Je hoeft niet per se een vriendje te hebben, ga eens wat vaker op stap, ga bij een studentenvereniging, dispuut, tennisclub, honkbalclub, pingpongclub, wijklussenopzaterdagclub, weetikveel, maar niemand hoeft alleen te zijn!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:13:04 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428694
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_58428698
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zo bedoel ik t niet maar die dingen die duderinnetje opnoemt zijn dus absoluut geen zegeningen of iets in die trant en jullie hebben allemaal geen idee hoe en wat dus oordeel niet.

En ik post vaak genoeg leuke dingen.
pi_58428709
Ik heb anti-RSI software op mijn laptop gezet maar die loopt me nu constant aan mijn kop te zeuren dat ik pauze moet nemen. En als ik dan even niks doe met mijn muis of mijn toetsenbord dan is alles ineens geblokkeerd en krijg ik een schermpje met oefeningen die ik moet doen. Als een soort kruising tussen Nederland in beweging en banana split
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:14:29 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428712
quote:

[..]

Dat ontken ik toch helegaar niet? Jezus, meis, ik PM'de je laatst nog om je te helpen. WTF?
Maar geef dan toe dat je hulp nodig hebt. Mensen blijven niet meebuigen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58428715
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:11 schreef latislos het volgende:

[..]

kort door de bocht: ga bij een studentenvereniging, sporten, oid.
En waar kunnen we je lezen over 'hoe en wat allemaal'?
zonder die info kunnen we natuurlijk niets voor je betekenen mocht je dat willen...
dat hoeft niet ik moest alleen 1 ding even kwijt, gewoon kwijt meer niet. Jullie hoefden er van mij niet eens op te reageren, maar het ergens neerzetten lucht toch meer op dan het opkroppen.
pi_58428721
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb anti-RSI software op mijn laptop gezet maar die loopt me nu constant aan mijn kop te zeuren dat ik pauze moet nemen. En als ik dan even niks doe met mijn muis of mijn toetsenbord dan is alles ineens geblokkeerd en krijg ik een schermpje met oefeningen die ik moet doen. Als een soort kruising tussen Nederland in beweging en banana split
waar haal je dat vandaan dan?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:15:17 #176
55709 Stereotomy
pi_58428732
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Zo bedoel ik t niet maar die dingen die duderinnetje opnoemt zijn dus absoluut geen zegeningen of iets in die trant en jullie hebben allemaal geen idee hoe en wat dus oordeel niet.

En ik post vaak genoeg leuke dingen.
Als je niet wil delen hoe en wat, post dan ook niet geklaag over hoe en wat, want dát irriteert vaak. Iedereen wíl wel medeleven tonen maar kán dat uberhaupt niet omdat jij dat niet toelaat. Wat je dan overhoudt zijn dan heeeeel veel negatieve postings die sfeerverlagend zijn, snap je?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:15:37 #177
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428737
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tja ik kan het ook wel begrijpen Niets is zo lekker als je even afreageren als je je kut voelt in de SC Maar het moet ook wel leuk blijven en je mag ook wel iets meer details posten dan 'ik zit zielug in een hoekje want dan kunnen mensen je misschien ook constructief en oprecht meehelpen met oplossingen.
Ging jij niet naar bed?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428745
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_58428747
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch helegaar niet? Jezus, meis, ik PM'de je laatst nog om je te helpen. WTF?
Maar geef dan toe dat je hulp nodig hebt. Mensen blijven niet meebuigen.
dat bedoel ik ook niet zo maar mn studie is atm even een hele gevoelige snaar, sorry en zoals ik net al zei jullie hoefden niet te reageren ik moest alleen ff wat kwijt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2008 @ 01:16:04 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58428749
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe heet dat programma ? Wellnomics nogwat ?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:16:31 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428756
Oké, zonder dat het afgesproken is , denk ik dat Memento de boodschap intussen wel begrepen heeft.
En ik ken haar ook vanuit de VBL-kliek en IRL ook van een meet en ze is echt wel leuk en OK en niet alleen maar 1 en al ellende.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58428768
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:

Dude bedoelde denk ik " Tél je zegeningen". Kíjk eens naar de dingen die je wel hebt, ipv alleen maar te blijven hangen in dingen die je niet hebt, niet goed gaan en het verleden.
En ja je post ook leuke dingen, maar ik vind jason mraz niet leuk, mag dat ook (grapje!)
pi_58428772
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je niet wil delen hoe en wat, post dan ook niet geklaag over hoe en wat, want dát irriteert vaak. Iedereen wíl wel medeleven tonen maar kán dat uberhaupt niet omdat jij dat niet toelaat. Wat je dan overhoudt zijn dan heeeeel veel negatieve postings die sfeerverlagend zijn, snap je?
Het gaat jullie meer irriteren als ik het hele verhaal neer moet plempen just ignore ok? ga jij je maar weer druk maken om smsjes
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:17:41 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428777
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hear hear.

Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2008 @ 01:18:02 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58428785
Steer heet jouw toevallig Truus ?
pi_58428800
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

waar haal je dat vandaan dan?
http://www.workrave.org/
Ies graties dus perfect voor studenten. En je kan hem helemaal zelf instellen
Maar volgens mij is het niet zo zinvol als je hem op 10 uur tussen de verschillende pauzes zet
pi_58428803
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dude bedoelde denk ik " Tél je zegeningen". Kíjk eens naar de dingen die je wel hebt, ipv alleen maar te blijven hangen in dingen die je niet hebt, niet goed gaan en het verleden.
En ja je post ook leuke dingen, maar ik vind jason mraz niet leuk, mag dat ook (grapje!)
Rosa is ook een zegening en daa post ik ook heel vaak over
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:20:09 #188
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428822
quote:

[..]

Dude, raad eens?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428833
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wacht mee
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 mei 2008 @ 01:20:36 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58428834
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

http://www.workrave.org/
Ies graties dus perfect voor studenten. En je kan hem helemaal zelf instellen
Maar volgens mij is het niet zo zinvol als je hem op 10 uur tussen de verschillende pauzes zet
Ik heb op mijn laptop ook standaard zo'n proggie zitten .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:20:54 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428838
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook niet zo maar mn studie is atm even een hele gevoelige snaar, sorry en zoals ik net al zei jullie hoefden niet te reageren ik moest alleen ff wat kwijt.
Nogmaals: hier is mijn hulp, als erkend studieloopbaanbegeleider. Neem het, of laat het liggen, maar besluit op te houden met 'zeuren', want dat levert jou niets op.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:21:49 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428858
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:20 schreef Euc- het volgende:

Dude, raad eens?
kappeh nou!
Of eerlijk een paar namen noemen.
Je weetz.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58428869
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:

Dan is het ws de manier van 'binnenkomen' in een topic wat ons in het verkeerde keelgat schiet.
Klaar
pi_58428882
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Rosa?

De Mr bewerkt de foto's voor me. Als in: kleiner maken, kleur bijstellen
Ik drink onderwijl Tia Maria en voel me zeer gezegend met mijn Claudia-Rodenboek. Wat ik nota bene gewoon kreeg opgestuurd van de uitgever. Het is prachtig, prachtig!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:22:43 #195
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58428886
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:21 schreef golfer het volgende:

[..]

kappeh nou!
Of eerlijk een paar namen noemen.
Je weetz.
Mens, ik begin er toch niet weer over?!

Vanaf nu ga ik ook niet eens meer de moeite nemen er (beleefd) op te reageren.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58428889
Studieloopbaanbegeleider? Waar was jij een paar jaar geleden.
pi_58428913
quote:
Rosa?
Ja, ze heeft een dochter van 14, Rosa
pi_58428919
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nogmaals: hier is mijn hulp, als erkend studieloopbaanbegeleider. Neem het, of laat het liggen, maar besluit op te houden met 'zeuren', want dat levert jou niets op.
Jup dat is waar ik heb een hekel aan hulp vragen, mensen te diep opzadelen met mijn problemen, dan blijf ik liever erin zitten terwijl dat ook niet goed is

Maar nu happy happy joy joy
pi_58428921
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Rosa?

De Mr bewerkt de foto's voor me. Als in: kleiner maken, kleur bijstellen
Ik drink onderwijl Tia Maria en voel me zeer gezegend met mijn Claudia-Rodenboek. Wat ik nota bene gewoon kreeg opgestuurd van de uitgever. Het is prachtig, prachtig!
die foto's zijn een ramp, dus stel niet te hoge eisen
pi_58428939
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:

Jup dat is waar ik heb een hekel aan hulp vragen, mensen te diep opzadelen met mijn problemen, dan blijf ik liever erin zitten terwijl dat ook niet goed is
Als mensen hulp aanbieden : PAKKEN!
Nu doe je weer dat slachtoffer na
pi_58428940
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

op je 6e een kind baren is wel heel wonderlijk
pi_58428947
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef latislos het volgende:

[..]

die foto's zijn een ramp, dus stel niet te hoge eisen
Gewoon hier en daar wat weg PP-en.
pi_58428958
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als mensen hulp aanbieden : PAKKEN!
Nu doe je weer dat slachtoffer na
niet bewust ik wil mensen gewoon niet lastig vallen, ook hier niet dus je zal me nergens meer over horen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:27:20 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58428965
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Studieloopbaanbegeleider?
Wat is dat nu weer voor raar beroep?
Zoiets als kippeneuker-geitenhouderverzekeringsmakelar?
Poef.....gone! ©golfer
pi_58428966
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Proestttt

Zit mijn echtgenoot hier nu af te geven op mijn fotografische kwaliteiten? Dat wordt zonder sex op de bank slapen, vannacht
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:28:48 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58428983
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Studieloopbaanbegeleider? Waar was jij een paar jaar geleden.
Werkzaam voor een krant

Maar nu ben ik er!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58428987
Maar zo te zien heb je in mn fobo al gezien wie Rosa is CF?
pi_58428991
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:27 schreef ColdFeet het volgende:

Zit mijn echtgenoot hier nu af te geven op mijn fotografische kwaliteiten? Dat wordt zonder sex op de bank slapen, vannacht
Mogen we daar ook een snapshot van?
Oh oh, we motten naar bed jongens, morgen die bankjes halen
pi_58429005
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar zo te zien heb je in mn fobo al gezien wie Rosa is CF?

Ik ben allergisch voor katten. En ik vind ze eng, ze hebben zo'n uitgesproken karakter, ieh
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:31:13 #210
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429012
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar nu happy happy joy joy
Grijp het aan of niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58429021
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben allergisch voor katten. En ik vind ze eng, ze hebben zo'n uitgesproken karakter, ieh
Maar zo is Rosa niet, die is lief, echt
pi_58429026
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Grijp het aan of niet.
hoe? ik wil het wel... ik durf het niet zoals ik al zei, mensen lastig vallen haat ik.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:34:11 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429041
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor raar beroep?
Zoiets als kippeneuker-geitenhouderverzekeringsmakelar?
Neu, ik ben docent HBO en VU en in dat pakket zit StudieloopbaanBegeleiding. Een vreselijk woord voor: mentor zijn en die kids behoorlijk stevig de arbeidsmarkrkt opjagen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58429044
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Werkzaam voor een krant

Maar nu ben ik er!
Ik weet zeker dat ik toen niet zo stom was geweest om van het VWO naar de MAVO te gaan als ik jou als studieloopbaanbegeleider had gehad. Jij had me gewoon een ferme tik op mijn achterste gegeven en me verbaal de oren gewassen en dan was ik braaf gaan studeren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:34:43 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429048
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hoe? ik wil het wel... ik durf het niet zoals ik al zei, mensen lastig vallen haat ik.
PM mij
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:35:02 #216
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429051
Hoooooi Tezz
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429060
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mogen we daar ook een snapshot van?
Oh oh, we motten naar bed jongens, morgen die [ afbeelding ] bankjes [ afbeelding ] halen [ afbeelding ]
Man wat een epilepsiesmilie
Veel plezier morgen met je bankjes en slaap lekker
pi_58429066
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:35 schreef Euc- het volgende:
Hoooooi Tezz
Tezz? Diezz toch teut van het Braboschap en in de kroeg hangen enzo?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:37:22 #219
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429075
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tezz? Diezz toch teut van het Braboschap en in de kroeg hangen enzo?
Ze is online @ zo een netwerksite, dusse..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429088
Ben blij dat ik mrogen niet hoef te werken, de vrijdag na hemelvaart is het 1 van de allerdrukste dagen van het jaar bij ikea (vorig jaar meegemaakt, was niet meer grappig) Ga morgen shoppen met collegaatje
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:38:46 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429089
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik toen niet zo stom was geweest om van het VWO naar de MAVO te gaan als ik jou als studieloopbaanbegeleider had gehad. Jij had me gewoon een ferme tik op mijn achterste gegeven en me verbaal de oren gewassen en dan was ik braaf gaan studeren.
Ik geloof niet in vroegtijdige tikken op de kont, maar wel in dat er altijd uitkomt wat er in zit. Talent laat zich niet inkapselen.

Het was met jou hoe dan ook wel goed gekomen, vermoed ik!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58429105
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik geloof niet in vroegtijdige tikken op de kont, maar wel in dat er altijd uitkomt wat er in zit. Talent laat zich niet inkapselen.

Het was met jou hoe dan ook wel goed gekomen, vermoed ik!
Ik ben dit jaar weer braaf gaan studeren.
pi_58429126
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben blij dat ik mrogen niet hoef te werken, de vrijdag na hemelvaart is het 1 van de allerdrukste dagen van het jaar bij ikea (vorig jaar meegemaakt, was niet meer grappig) Ga morgen shoppen met collegaatje
Echt? Wat is er nou zo speciaal aan de dag na hemelvaart.
pi_58429127
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
goed geregeld
Waar ga je shoppen? bij de IKEA?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:43:40 #225
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429135
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zo een nutteloze dag dat iedereen vrij is en dan maar naar de meubelboulevard gaat, net als 2e paasdag!

Hey CF, wist niet dat jij je LLM had
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429151
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:43 schreef Euc- het volgende:

Oeh geheimtaal, spannend
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:48:32 #227
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429172
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hear hear.

Je houdt godverdomme deze SC al dagen bezig en er is tot nu toe nog geen enkele verdachtmaking plausibel geworden. Klaarblijkelijk deugt iedereen hier best.
Denk je nou echt dat we er nog in geloven? Wat wil je nou nog? Noem namen of hou er over op.
Je hebt toch keiharde bewijzen? Wij zijn er klaar voor.

Toch nog maar even, want het blijft zo vaag nu?

Euc- was inmiddels iets openhartiger over de mysterieuze poster...
Maar wie was het?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58429195
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Toch nog maar even, want het blijft zo vaag nu?

Euc- was inmiddels iets openhartiger over de mysterieuze poster...
Maar wie was het?
zucht zo blijven we bezig....laten we het er hier niet meer over hebben. en converseer verder via PM / MSN over dit hele gebeuren....:)

en als er nieuws is, knal het hier maar neer
pi_58429201
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nou bijna iedereen is vrij (of verplicht of ze willen geen gebroken weekend) en iedereen denkt: met hemelvaart gaan we maar niet want dan ios het zo druk we gaan vrijdag wel.
En dat denkt dus iedereen waardoor het retedruk is

Vandaag nog iemand,(een klant) dr enkel gebroken op t werk.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:55:05 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429225
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:51 schreef latislos het volgende:

[..]

zucht zo blijven we bezig....laten we het er hier niet meer over hebben. en converseer verder via PM / MSN over dit hele gebeuren....:)

Ik ben het daar behoorlijk mee eens, maar wil mijn PM graag gevrijwaard zien. Dus graag geen PM's van euc- meer, whatzoever
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58429234
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:43 schreef Euc- het volgende:

[..]

Zo een nutteloze dag dat iedereen vrij is en dan maar naar de meubelboulevard gaat, net als 2e paasdag!

Ik ook niet Wat is LLM?

Voor deze gelegenheid doe ik een dubbelpost, omdat jullie vast zin hebben om het te bekijken. Maar eigenlijk ben ik principieel tegen crossposten, zeer irritant

Ik heb vandaag dus allemaal vegetarisch midden-oosters lekkers gemaakt, met dank aan Claudia Roden

Gezellig met z'n twee eten

Gevulde tomaten, met een prutje van risottorijst, rozijnen, pijnboompitten, veel verse kruiden en kaneel en piment
geserveerd met dikke turkse yoghurt met wat knoflook zag dat er zo uit:

Verder courgettekoekjes met feta, munt en dille

En drie salades:

Achter de zoete-aardappelsalade met specerijen, peterselie en olijven, rechts de salade van geroosterde aubergine en tomaat, en links de salade van aubergine met yoghurt-tahindressing en pijnboompitten en granaatappel. Vooral die laatste vond ik zelf verrukkelijk

Erbij olijven, knoflookyoghurt, olie en hol Egyptisch brood.

Keihard, ik smeer er yoghurt op en laat het een tijdje staan om wat zachter te worden. Dan eet ik 't met wat gehakte peterselie en olijfolie. Heerlijk.

Groot bord vol

*Burp.

Toe granaatappelpitten voor de frissigheid, koffie met een kleintje Tia Maria, en egyptische zoetigheden van de bakker op de hoek.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:57:19 #232
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429247
Oke. Ik kwam dus net uit de kroeg. En heb anderhalve pagina teruggelezen, maar bij pagina 1 bij dit topic gaf ik het op. Pfffffff ik ben een bbeetje tipsy dus terglezen gaat niet erg goed. Mocht ik iets heel belangrijks over eht hoofd hebben gezien dan hoor ik het graag.
Voor de rest: goedeavond.

Deze post duurde vijf mintuen om te typen. Dus ik ga denk ik oolk maar meteen weer naar bed.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:57:43 #233
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429252
Het gaat best redelijk weer worden dit weekend, vinden jullie niet?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429257
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Nou bijna iedereen is vrij (of verplicht of ze willen geen gebroken weekend) en iedereen denkt: met hemelvaart gaan we maar niet want dan ios het zo druk we gaan vrijdag wel.
En dat denkt dus iedereen waardoor het retedruk is

Vandaag nog iemand,(een klant) dr enkel gebroken op t werk.
Ik ga alleen op dinsdagen naar de Ikea omdat het volgens mij dan het rustigst is. Geen maandag direct na het weekend waarin iedereen zich bedacht heeft dat ze ineens dringend behoefte hebben aan plastic lepels, geen Woonsdag, geen feestdagen. Heb ik gelijk?
pi_58429260
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Tezz het volgende:
Oke. Ik kwam dus net uit de kroeg. En heb anderhalve pagina teruggelezen, maar bij pagina 1 bij dit topic gaf ik het op. Pfffffff ik ben een bbeetje tipsy dus terglezen gaat niet erg goed. Mocht ik iets heel belangrijks over eht hoofd hebben gezien dan hoor ik het graag.
Voor de rest: goedeavond.

Deze post duurde vijf mintuen om te typen. Dus ik ga denk ik oolk maar meteen weer naar bed.

Tezz, ik vind je een lekker wijf
Zoete dromen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:59:46 #236
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429269
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:35 schreef Euc- het volgende:
Hoooooi Tezz
Wask online?? Echnie hoor. Ik kom echt net binnenvallen hier!
Manlief had wel de compu aan laten staan voor zijn filmpjesimperium, dus misschien stond ik nog ergens aangemeld of zo.........

Maar kwas echt in de kroeg tralalalala! Waar het overigens heel slapjes was.Wel gezelli, maar errug rustig!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:00:55 #237
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429280
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook niet Wat is LLM?
Legus Magister/Master in Laws

G. De V.
Graduate, LLM in International Law and World Order

(is iemand met dezelfde (meisjes)naam? )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429281
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Euc- het volgende:
Het gaat best redelijk weer worden dit weekend, vinden jullie niet?
Ik vind van niet want ik moet zaterdag en zondag werken
pi_58429293
Whoah, je eten geeft licht in het donker CF
Maar het klinkt wel lekker.

Dude, als Euc zegt dat hij zijn mond er verder over zal houden dan is het toch klaar? Moet er nou echt op doorgegaan worden?

Trusten Tezz
pi_58429303
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ga alleen op dinsdagen naar de Ikea omdat het volgens mij dan het rustigst is. Geen maandag direct na het weekend waarin iedereen zich bedacht heeft dat ze ineens dringend behoefte hebben aan plastic lepels, geen Woonsdag, geen feestdagen. Heb ik gelijk?
de maandag is ook wel aardig rustig hoor, dinsdag inderdaad ook, woonsdagen bestaan niet meer maar woensdags zijn de kids smiddags vrij en er zijn toch heeeeeeel veel moeders die zich dan geen raad weten met de kids en dan maar naar ikea gaan, Donderdag algemene koopavond dus ook relatief druk, vrijdags zo vlak voor het weekend ook vrij druk, zater- zon- en feestdagen zijn absolute no-go's haha
pi_58429307
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:00 schreef Euc- het volgende:

[..]

Legus Magister/Master in Laws

G. De V.
Graduate, LLM in International Law and World Order

(is iemand met dezelfde (meisjes)naam? )
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Ik ben Ir., MSc zo je wilt, maar ik heb niets met Law. Over wie heb je 't? (doe maar via PM... )
pi_58429308
quote:

[..]

Ik ook niet Wat is LLM?

Voor deze gelegenheid doe ik een dubbelpost, omdat jullie vast zin hebben om het te bekijken. Maar eigenlijk ben ik principieel tegen crossposten, zeer irritant

Ik heb vandaag dus allemaal vegetarisch midden-oosters lekkers gemaakt, met dank aan Claudia Roden

[ afbeelding ]

Gevulde tomaten, met een prutje van risottorijst, rozijnen, pijnboompitten, veel verse kruiden en kaneel en piment [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En drie salades:
[ afbeelding ]
Achter de zoete-aardappelsalade met specerijen, peterselie en olijven, rechts de salade van geroosterde aubergine en tomaat, en links de salade van aubergine met yoghurt-tahindressing en pijnboompitten en granaatappel. Vooral die laatste vond ik zelf verrukkelijk

[ afbeelding ]
Keihard, ik smeer er yoghurt op en laat het een tijdje staan om wat zachter te worden. Dan eet ik 't met wat gehakte peterselie en olijfolie. Heerlijk.

Groot bord vol
[ afbeelding ]
*Burp.

Toe granaatappelpitten voor de frissigheid, koffie met een kleintje Tia Maria, en egyptische zoetigheden van de bakker op de hoek.
[ afbeelding ]
soon the PP version!!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:04:10 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58429310
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:51 schreef latislos het volgende:

[..]

Nou dat ben ik niet met je eens hoor, want elke ontkenning bewaart een beschuldiging in zich.

En die kun je maar beter uit de weg hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:04:26 #244
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429313
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben het daar behoorlijk mee eens, maar wil mijn PM graag gevrijwaard zien. Dus graag geen PM's van euc- meer, whatzoever
Dus ik moet iemand die mij tot in elk geval 2 keer toe leugenaar zonder redenen te noemen antwoord gaan geven, terwijl die daarbovenop ook nog eens met zulke reacties komt? Kom nou toch, zodra jij eens normaal tegen mij gaat praten en uitgelegd hebt wat ik jou heb misdaan maak je misschien een kans.

Jullie willen dat ik erover op houd, maar TOCH komt het steeds weer terug, en niet door mij.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429314
Vooral die tomaten zijn echt psychedelic baby
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:04:34 #246
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429316
Ik heb net een restje pastasalade zitten eten en nu zakt de alcohol iets weg, pfffffff. Moeders is niets meer gewend, hihi.
pi_58429331
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Vooral die tomaten zijn echt psychedelic baby
De granaatappelpitten hebben ook een hallucinogeen effect

Spot niet met mijn fotografiekwaliteiten, jah Ik ben niet getalenteerd en heb bovendien een oud klotecameraatje
pi_58429339
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:

woonsdagen bestaan niet meer maar woensdags zijn de kids smiddags vrij en er zijn toch heeeeeeel veel moeders die zich dan geen raad weten met de kids en dan maar naar ikea gaan
Zijn die moeders niet goed bij hun hoofd ofzo? Dat lijkt me dus echt de hel, winkelen met kinderen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:09:38 #249
55709 Stereotomy
pi_58429350
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:04 schreef Euc- het volgende:

[..]

Dus ik moet iemand die mij tot in elk geval 2 keer toe leugenaar zonder redenen te noemen antwoord gaan geven, terwijl die daarbovenop ook nog eens met zulke reacties komt? Kom nou toch, zodra jij eens normaal tegen mij gaat praten en uitgelegd hebt wat ik jou heb misdaan maak je misschien een kans.

Jullie willen dat ik erover op houd, maar TOCH komt het steeds weer terug, en niet door mij.
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:09:50 #250
55709 Stereotomy
pi_58429351
pi_58429354
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zijn die moeders niet goed bij hun hoofd ofzo? Dat lijkt me dus echt de hel, winkelen met kinderen.
daar is smaland/ het kinderparadijs voor: Kids in de ballenbak dumpen (mits van 3 tot en met 6) op woensdagen en zaterdagen kunnen de kids van 7 tm 12 knutselen en dan kan mams ongestoord afwasborstels uitzoeken (oh en elke dag raken er wle een stuk of wat kids tijdelijk kwijt die niet in de ballenbak mochten/wilden etc, ouders letten zoooo niet op bij ons)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:10:15 #252
55709 Stereotomy
pi_58429356
Oh wacht, dude dus in dit geval. Sorry.
pi_58429357
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:03 schreef latislos het volgende:

[..]

soon the PP version!!
Dat kleurt er vast heel mooi bij.
pi_58429361

Gevulde tomaten, met een prutje van risottorijst, rozijnen, pijnboompitten, veel verse kruiden en kaneel en piment

En drie salades:

Groot bord vol

*Burp.

vrijdag 2 mei 2008 @ 02:11:15 #255
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429364
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen: dat is het ook!!!!!!!!

En ik ben ook nog zo'n moeder die haar kind de heel IKEA doorsleept, want ik weiger om haar achter te laten in de ballenbak, waar 'toezicht' is. Dat zijn meiden die nog niet eens weten hoe ze een kind moeten maken, laat staan er op passen terwijl pa en ma geld uitgeven in de winkel of achter de Zweedse stuiterballen zitten in het restaurant.

Ik probeer het mijn kind in ieder geval te besparen. Eens maar ook nooit weer.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:12:21 #256
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429369
Ik zie roze vlekken.
pi_58429380
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daar is smaland/ het kinderparadijs voor: Kids in de ballenbak dumpen (mits van 3 tot en met 6) op woensdagen en zaterdagen kunnen de kids van 7 tm 12 knutselen en dan kan mams ongestoord afwasborstels uitzoeken (oh en elke dag raken er wle een stuk of wat kids tijdelijk kwijt die niet in de ballenbak mochten/wilden etc, ouders letten zoooo niet op bij ons)
Onder de 3 en boven de 6 moet je ze op woensdagmiddag dus gewoon meesjouwen die toko door? Dan moet je wel een masochistisch trekje hebben.
pi_58429382
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:11 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen: dat is het ook!!!!!!!!

En ik ben ook nog zo'n moeder die haar kind de heel IKEA doorsleept, want ik weiger om haar achter te laten in de ballenbak, waar 'toezicht' is. Dat zijn meiden die nog niet eens weten hoe ze een kind moeten maken, laat staan er op passen terwijl pa en ma geld uitgeven in de winkel of achter de Zweedse stuiterballen zitten in het restaurant.

Ik probeer het mijn kind in ieder geval te besparen. Eens maar ook nooit weer.
ik weiger in smaland te staan, onze ikea zit in kanaleneiland en ik kan best omgaan met kids maar niet 30 kanskinderen uit kanaleneiland zonder enige opvoeding
pi_58429385
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:11 schreef Tezz het volgende:

Zweedse stuiterballen

* ColdFeet schenkt nog een wijntje in voor Tezz

Ik luister naar deze muziek
In combinatie met alcohol tamelijk slaapverwekkend
pi_58429388
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Onder de 3 en boven de 6 moet je ze op woensdagmiddag dus gewoon meesjouwen die toko door? Dan moet je wel een masochistisch trekje hebben.
boven de 6 kunnen ze knutselen
pi_58429405
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:10 schreef latislos het volgende:
De foto's zijn er wel enorm van opgeknapt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:17:03 #262
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429408
Oh ik moet nog iets leuks vertellen. Laatst aten wij (manneke, ikke en kindje) bij de plaatselijke griek waar we wel vaker komen en toen was er vanwege hun 20-jarig bestaan in Valkenswaard een actie. Iedere klant mocht een bonnetje in vullen voor een prijs. Wij hebben uiteindelijk de tweede prijs gewonnen: een geheel verzorgd etentje voor vier personen!

Ik ging straks de tegoedbon ophalen, en toen ik binnenkwam zei de eigenaar tegen me: 'wat leuk! Ben jij dat!!! Fijn dat ik mag koken voor iemand die het echt waardeert!!!!!!!! Ik kon Achilius wel knuffelen, hihi. Mijn plaatselijke knuffel-alochtoon.......

Nu gaat hij me dus binnenkort verwennen met echte griekse metzes en veul ouzo enzo!!!!! Joepiedepoepie! Nu nog bedenken wie er mee mag (het etentje is voor vier personen)
pi_58429414
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

boven de 6 kunnen ze knutselen
Alleen op zaterdag zei je toch?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:18:01 #264
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429415
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

* ColdFeet schenkt nog een wijntje in voor Tezz
Thx voor het wijntje. Zal goed vallen bij al het bier...........
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:18:05 #265
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429416
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:10 schreef latislos het volgende:

Ziet er super uit CF!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:19:46 #266
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429424
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik weiger in smaland te staan, onze ikea zit in kanaleneiland en ik kan best omgaan met kids maar niet 30 kanskinderen uit kanaleneiland zonder enige opvoeding
Echt, doe het niet. Stelletje kutkinderen met kutouders. Bah.

Ik ben nog steeds over de zeik van wat ik vanavond gezien heb. Terwijl ik in de kroeg tralalala jeuheu stond te doen, liep er over straat een groepje hang-groep-jeugd. De jongsten van het groepje waren echt waar niet ouder dan twaalf. Wat ben je dan in godsnaam voor ouder!!!!!!!

Is wel niet helemaal hetzelfde als je kind in de ballenbak van IKEA dumpen maar toch.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:20:18 #267
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429426
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:18 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ziet er super uit CF!
Ja sorry, dat vergat ik te zeggen. Wat Euc zegt!
pi_58429427
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De foto's zijn er wel enorm van opgeknapt.
Biatch
pi_58429428
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:17 schreef Tezz het volgende:
Oh ik moet nog iets leuks vertellen. Laatst aten wij (manneke, ikke en kindje) bij de plaatselijke griek waar we wel vaker komen en toen was er vanwege hun 20-jarig bestaan in Valkenswaard een actie. Iedere klant mocht een bonnetje in vullen voor een prijs. Wij hebben uiteindelijk de tweede prijs gewonnen: een geheel verzorgd etentje voor vier personen!

Ik ging straks de tegoedbon ophalen, en toen ik binnenkwam zei de eigenaar tegen me: 'wat leuk! Ben jij dat!!! Fijn dat ik mag koken voor iemand die het echt waardeert!!!!!!!! Ik kon Achilius wel knuffelen, hihi. Mijn plaatselijke knuffel-alochtoon.......

Nu gaat hij me dus binnenkort verwennen met echte griekse metzes en veul ouzo enzo!!!!! Joepiedepoepie! Nu nog bedenken wie er mee mag (het etentje is voor vier personen)
Leuk Tezz!
pi_58429443
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Biatch
Sorry
pi_58429455
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:19 schreef Tezz het volgende:

[..]

Echt, doe het niet. Stelletje kutkinderen met kutouders. Bah.

Ik ben nog steeds over de zeik van wat ik vanavond gezien heb. Terwijl ik in de kroeg tralalala jeuheu stond te doen, liep er over straat een groepje hang-groep-jeugd. De jongsten van het groepje waren echt waar niet ouder dan twaalf. Wat ben je dan in godsnaam voor ouder!!!!!!!

Is wel niet helemaal hetzelfde als je kind in de ballenbak van IKEA dumpen maar toch.
serieus je komt types tegen qua ouders die boeit het allemaal niks, die dumpen makkelijk hun kids 2 uur!!! in de ballenbak (max,. speeltijd is 1 uur) reageren niet op telefoontjes, stel kind is gevallen of iets anders...) en gaan lekker naar huis in de buurt en komen dan als het hun uitkomt de kids weer ophalen, er zijn gewoon kids die er 3 keer per week komen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:25:26 #272
163255 Tezz
ENFJ!
pi_58429457
Ja. Nu is het toch wel tijd voor bed. Morgenvroeg om 10 uur staat mama met mijn dochter voor de deur om te gaan shoppen tralalala

Trusten lieve schatten!
pi_58429469
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sorry

Tezz, wat leuk zeg, gefeliciteerd met je tweede prijs. Gezellig met 3 vriendinnen. Of met een bevriend stel. Of met je ouders...
pi_58429513
Bed is een goed plan! Nu mezelf nog even achter de pc vandaan schoppen
pi_58429525
Een soort verkapte kinderopvang dus M-M
Veel plezier morgen Tezz en slaap lekker

Ik ben nog niet moe dus ik ga mijn vent het bed in sleuren. Tot morgen en trusten voor straks
pi_58429538
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:34 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik ben nog niet moe dus ik ga mijn vent het bed in sleuren. Tot morgen en trusten voor straks
Het is geen verkapte opvang de bedoeling is kinderen lekker laten spelen terwijl jij in de winkel bent en bereikbaar en meteen komt wanneer er gebeld wordt, en dat je binnen t uur de ikea weer uit bent met kid(s) maar er zijn mensen die het als verkapte kinderopvang gebruiken
pi_58429547
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:34 schreef MinderMutsig het volgende:

Grmbl. Mijn vent is unconscious te bedde gestort en ligt reeds te ronken als een os

Enjoy! Blijft er nog iemand over?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:41:49 #278
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429572
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:43:15 #279
55709 Stereotomy
pi_58429580
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:17 schreef Tezz het volgende:

pi_58429590
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Du-hude Jij ging een uur geleden al slapen
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:46:11 #281
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429601
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Steeheer! Jij ging naar bed

O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:46:45 #282
55709 Stereotomy
pi_58429605
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:46 schreef Euc- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
met witte stipjes
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:49:58 #283
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429622
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

met witte stipjes
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429626
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:46 schreef Euc- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OK. Ik moest lachen Maar de Mr hier naast mij werd gelukkig niet wakker
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:52:21 #285
55709 Stereotomy
pi_58429632
Ze is zo mooi.

Wel mooi wat zo'n crush met je waarnemingsvermogen kan doen, eigenlijk.
pi_58429652
Jongens, ik ga ook op een oor
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:56:05 #287
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429656
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is zo mooi.

Wel mooi wat zo'n crush met je waarnemingsvermogen kan doen, eigenlijk.
Is toch alleen maar leuk? Fliefd zijn?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 2 mei 2008 @ 02:56:43 #288
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429660
Truste CF
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429696
pfoe. weer laat.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 03:04:15 #290
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_58429705
Ligt eraan hoe vroeg je op moet
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_58429713

multipass
pi_58429722
quote:

Daar worden kampen gevormd
mensen uh. gaan elkaar daar echt niet mogen
die vs die
hier als er een kleine spanning is
wordt er meteen iets van gezegd/uitgepraat
*mijn interpretatie*
pi_58429726
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:05 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]

multipass
5th element
pi_58429736
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 03:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

5th element

ik ben niet moeeeee.....
pi_58429748
OOOOOOOOO IKVOEL ME ZO STOM
ik moet gaan toegeven dat ik een vriend leuk vind en hij mij
de signalen zijn zo duidelijk
maar. maar.
pi_58429770
gelukkig slaapt iedereen en ben ik de enige die kan genieten van dit vervelende gedrag. brr.

had ik al verteld dat ik een boterkoek had gebakken
pi_58429771
niks maar

doe gewoon niet aan maren, die zijn namelijk heel destructief voor het creatieve proces
pi_58429784
quote:

foooooods!
Dat ziet er zooo lekker uit
Ik wil van ALLES het recept
dan gaik het morgen maken
en zo leuk de tafel gedekt
pi_58429801
* octopussy niet meer reageren gaat

heb trek in toast met geitenkaas en honing
pi_58429820
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

't is heel grappig he, want we posten hier allemaal wel onze persoonlijke kwaaltjes en bezigheden, maar iedereen, ook onbekenden, kunnen dus lekker meelurken en weten precies waar je het over hebt en waar je mee zit.

Beetje virtuele Big Brother met streamers.
Als het zo een stalker is dan komen ze sowieso wel achter je privé leven..

sorry ik wou je niet wegjagen
pi_58430061
Mogge wat een geklets vannacht Ik MOET echt weg nu naar Utrecht om de fotograaf te treffen Tot vanavond laat (of: later) doeii
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')