Gewoon hier en daar wat weg PP-en.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef latislos het volgende:
[..]
die foto's zijn een ramp, dus stel niet te hoge eisen
niet bewustquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als mensen hulp aanbieden : PAKKEN!
Nu doe je weer dat slachtoffer na
Wat is dat nu weer voor raar beroep?quote:
Proesttttquote:
Werkzaam voor een krantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Studieloopbaanbegeleider?Waar was jij een paar jaar geleden.
Mogen we daar ook een snapshot van?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:27 schreef ColdFeet het volgende:
Zit mijn echtgenoot hier nu af te geven op mijn fotografische kwaliteiten?Dat wordt zonder sex op de bank slapen, vannacht
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar zo te zien heb je in mn fobo al gezien wie Rosa is CF?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup dat is waar ik heb een hekel aan hulp vragen, mensen te diep opzadelen met mijn problemen, dan blijf ik liever erin zitten terwijl dat ook niet goed is
Maar nu happy happy joy joy
Maar zo is Rosa niet, die is lief, echtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten. En ik vind ze eng, ze hebben zo'n uitgesproken karakter, ieh
Neu, ik ben docent HBO en VU en in dat pakket zit StudieloopbaanBegeleiding. Een vreselijk woord voor: mentor zijn en die kids behoorlijk stevig de arbeidsmarkrkt opjagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor raar beroep?
Zoiets als kippeneuker-geitenhouderverzekeringsmakelar?
Ik weet zeker dat ik toen niet zo stom was geweest om van het VWO naar de MAVO te gaan als ik jou als studieloopbaanbegeleider had gehad. Jij had me gewoon een ferme tik op mijn achterste gegeven en me verbaal de oren gewassen en dan was ik braaf gaan studeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Werkzaam voor een krant![]()
Maar nu ben ik er!![]()
PM mijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe? ik wil het wel... ik durf het niet zoals ik al zei, mensen lastig vallen haat ik.
Man wat een epilepsiesmiliequote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mogen we daar ook een snapshot van?
Oh oh, we motten naar bed jongens, morgen die [ afbeelding ] bankjes [ afbeelding ] halen [ afbeelding ]
Ze is online @ zo een netwerksite, dusse..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz? Diezz toch teut van het Braboschap en in de kroeg hangen enzo?
Ik geloof niet in vroegtijdige tikken op de kont, maar wel in dat er altijd uitkomt wat er in zit. Talent laat zich niet inkapselen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik toen niet zo stom was geweest om van het VWO naar de MAVO te gaan als ik jou als studieloopbaanbegeleider had gehad. Jij had me gewoon een ferme tik op mijn achterste gegeven en me verbaal de oren gewassen en dan was ik braaf gaan studeren.
Ik ben dit jaar weer braaf gaan studeren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in vroegtijdige tikken op de kont, maar wel in dat er altijd uitkomt wat er in zit. Talent laat zich niet inkapselen.
Het was met jou hoe dan ook wel goed gekomen, vermoed ik!
Echt? Wat is er nou zo speciaal aan de dag na hemelvaart.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben blij dat ik mrogen niet hoef te werken, de vrijdag na hemelvaart is het 1 van de allerdrukste dagen van het jaar bij ikea(vorig jaar meegemaakt, was niet meer grappig) Ga morgen shoppen met collegaatje
goed geregeldquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben blij dat ik mrogen niet hoef te werken, de vrijdag na hemelvaart is het 1 van de allerdrukste dagen van het jaar bij ikea(vorig jaar meegemaakt, was niet meer grappig) Ga morgen shoppen met collegaatje
Zo een nutteloze dag dat iedereen vrij is en dan maar naar de meubelboulevard gaat, net als 2e paasdag!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt? Wat is er nou zo speciaal aan de dag na hemelvaart.
Toch nog maar even, want het blijft zo vaag nu?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hear hear.
Je houdt godverdomme deze SC al dagen bezig en er is tot nu toe nog geen enkele verdachtmaking plausibel geworden. Klaarblijkelijk deugt iedereen hier best.
Denk je nou echt dat we er nog in geloven? Wat wil je nou nog? Noem namen of hou er over op.
Je hebt toch keiharde bewijzen? Wij zijn er klaar voor.
And The Winners Are..............
zucht zo blijven we bezig....laten we het er hier niet meer over hebben. en converseer verder via PM / MSN over dit hele gebeuren....:)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch nog maar even, want het blijft zo vaag nu?
Euc- was inmiddels iets openhartiger over de mysterieuze poster...
Maar wie was het?
Nou bijna iedereen is vrij (of verplicht of ze willen geen gebroken weekend) en iedereen denkt: met hemelvaart gaan we maar niet want dan ios het zo druk we gaan vrijdag wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt? Wat is er nou zo speciaal aan de dag na hemelvaart.
Ik ben het daar behoorlijk mee eens, maar wil mijn PM graag gevrijwaard zien. Dus graag geen PM's van euc- meer, whatzoeverquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:51 schreef latislos het volgende:
[..]
zucht zo blijven we bezig....laten we het er hier niet meer over hebben. en converseer verder via PM / MSN over dit hele gebeuren....:)
en als er nieuws is, knal het hier maar neer![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zo een nutteloze dag dat iedereen vrij is en dan maar naar de meubelboulevard gaat, net als 2e paasdag!![]()
Hey CF, wist niet dat jij je LLM had![]()
Ik ga alleen op dinsdagen naar de Ikea omdat het volgens mij dan het rustigst is. Geen maandag direct na het weekend waarin iedereen zich bedacht heeft dat ze ineens dringend behoefte hebben aan plastic lepels, geen Woonsdag, geen feestdagen. Heb ik gelijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou bijna iedereen is vrij (of verplicht of ze willen geen gebroken weekend) en iedereen denkt: met hemelvaart gaan we maar niet want dan ios het zo druk we gaan vrijdag wel.
En dat denkt dus iedereen waardoor het retedruk is
Vandaag nog iemand,(een klant) dr enkel gebroken op t werk.
Tezz, ik vind je een lekker wijfquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Tezz het volgende:
Oke. Ik kwam dus net uit de kroeg. En heb anderhalve pagina teruggelezen, maar bij pagina 1 bij dit topic gaf ik het op. Pfffffff ik ben een bbeetje tipsy dus terglezen gaat niet erg goed. Mocht ik iets heel belangrijks over eht hoofd hebben gezien dan hoor ik het graag.
Voor de rest: goedeavond.
Deze post duurde vijf mintuen om te typen. Dus ik ga denk ik oolk maar meteen weer naar bed.
Wask online?? Echnie hoor. Ik kom echt net binnenvallen hier!quote:
Legus Magister/Master in Lawsquote:
Ik vind van niet want ik moet zaterdag en zondag werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Euc- het volgende:
Het gaat best redelijk weer worden dit weekend, vinden jullie niet?
de maandag is ook wel aardig rustig hoor, dinsdag inderdaad ook, woonsdagen bestaan niet meer maar woensdags zijn de kids smiddags vrij en er zijn toch heeeeeeel veel moeders die zich dan geen raad weten met de kids en dan maar naar ikea gaan, Donderdag algemene koopavond dus ook relatief druk, vrijdags zo vlak voor het weekend ook vrij druk, zater- zon- en feestdagen zijn absolute no-go's hahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga alleen op dinsdagen naar de Ikea omdat het volgens mij dan het rustigst is. Geen maandag direct na het weekend waarin iedereen zich bedacht heeft dat ze ineens dringend behoefte hebben aan plastic lepels, geen Woonsdag, geen feestdagen. Heb ik gelijk?
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt. Ik ben Ir., MSc zo je wilt, maar ik heb niets met Law. Over wie heb je 't? (doe maar via PM... )quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Legus Magister/Master in Laws
G. De V.
Graduate, LLM in International Law and World Order
(is iemand met dezelfde (meisjes)naam?)
soon the PP version!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook nietWat is LLM?
Voor deze gelegenheid doe ik een dubbelpost, omdat jullie vast zin hebben om het te bekijken. Maar eigenlijk ben ik principieel tegen crossposten, zeer irritant
Ik heb vandaag dus allemaal vegetarisch midden-oosters lekkers gemaakt, met dank aan Claudia Roden
Gezellig met z'n twee eten
[ afbeelding ]
Gevulde tomaten, met een prutje van risottorijst, rozijnen, pijnboompitten, veel verse kruiden en kaneel en piment[ afbeelding ]
geserveerd met dikke turkse yoghurt met wat knoflook zag dat er zo uit:
[ afbeelding ]
Verder courgettekoekjes met feta, munt en dille
[ afbeelding ]
En drie salades:
[ afbeelding ]
Achter de zoete-aardappelsalade met specerijen, peterselie en olijven, rechts de salade van geroosterde aubergine en tomaat, en links de salade van aubergine met yoghurt-tahindressing en pijnboompitten en granaatappel. Vooral die laatste vond ik zelf verrukkelijk
Erbij olijven, knoflookyoghurt, olie en hol Egyptisch brood.
[ afbeelding ]
Keihard, ik smeer er yoghurt op en laat het een tijdje staan om wat zachter te worden. Dan eet ik 't met wat gehakte peterselie en olijfolie. Heerlijk.
Groot bord vol
[ afbeelding ]
*Burp.
Toe granaatappelpitten voor de frissigheid, koffie met een kleintje Tia Maria, en egyptische zoetigheden van de bakker op de hoek.
[ afbeelding ]
Nou dat ben ik niet met je eens hoor, want elke ontkenning bewaart een beschuldiging in zich.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:51 schreef latislos het volgende:
[..]
zucht zo blijven we bezig....laten we het er hier niet meer over hebben. en converseer verder via PM / MSN over dit hele gebeuren....:)
en als er nieuws is, knal het hier maar neer![]()
Dus ik moet iemand die mij tot in elk geval 2 keer toe leugenaar zonder redenen te noemen antwoord gaan geven, terwijl die daarbovenop ook nog eens met zulke reacties komt? Kom nou toch, zodra jij eens normaal tegen mij gaat praten en uitgelegd hebt wat ik jou heb misdaan maak je misschien een kans.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben het daar behoorlijk mee eens, maar wil mijn PM graag gevrijwaard zien. Dus graag geen PM's van euc- meer, whatzoever
De granaatappelpitten hebben ook een hallucinogeen effectquote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Vooral die tomaten zijn echt psychedelic baby
Zijn die moeders niet goed bij hun hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
woonsdagen bestaan niet meer maar woensdags zijn de kids smiddags vrij en er zijn toch heeeeeeel veel moeders die zich dan geen raad weten met de kids en dan maar naar ikea gaan
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dus ik moet iemand die mij tot in elk geval 2 keer toe leugenaar zonder redenen te noemen antwoord gaan geven, terwijl die daarbovenop ook nog eens met zulke reacties komt? Kom nou toch, zodra jij eens normaal tegen mij gaat praten en uitgelegd hebt wat ik jou heb misdaan maak je misschien een kans.
Jullie willen dat ik erover op houd, maar TOCH komt het steeds weer terug, en niet door mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |