Dat is alleen maar leuk als je je ook kan herinneren uit welk boek het kwam en wie de schrijver is. Nu is het alleen nutteloze breinopvulling.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben daar dus weer enorm jaloers op! Mensen die onbeduidende details uit romans weten.. ik vind dat dus heel stoer!
*meldt zich*quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben daar dus weer enorm jaloers op! Mensen die onbeduidende details uit romans weten.. ik vind dat dus heel stoer!
Leuk juist!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
*meldt zich*
Maar stomme details en wetenswaardigheden zijn mijn ding.
2 voor 12 quiz zonder opzoeken 10 van de 12 vragen uit het hoofd weten en stomme klepjes in mijn hoofd open doen als er een willekeurige naam wordt genoemd: allerlei nutteloze info over die persoon kunnen spuien.
En het is eigenlijk lastig en overbodig om dat allemaal ergens op te hebben geslagen.
Soms to much info in mijn hoofd om leuk te vinden.
Nou, dan zit er iets behóórlijks destructiefs in jou.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe kan je iemand (die je zooooveel pijn heeft gedaan) zo erg missen zodat het nog meer pijn doet dan de pijn die hij me aangedaan heeft
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe kan je iemand (die je zooooveel pijn heeft gedaan) zo erg missen zodat het nog meer pijn doet dan de pijn die hij me aangedaan heeft
Lieve Memento, waarom kom je eigenlijk alleen maar in dit topic binnenvallen om maar te klaagzangen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee. Niet eigenlijk. Zit soms een beetje in de weg.quote:
Nee het is niet nutteloos! Ben ik niet met je eens. Ik geloof heilig is het belang van de nutteloosheid der dingen! Nutteloosheid FTW! Maar laat ik niet te diepzinnig doen nu!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk als je je ook kan herinneren uit welk boek het kwam en wie de schrijver is. Nu is het alleen nutteloze breinopvulling.
Meedoen met spelletjes programma's! Geld winnen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet eigenlijk. Zit soms een beetje in de weg.
Vertel eens dan? Wanneer merk je dat? (als je zin hebt om te vertellen)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Niet eigenlijk. Zit soms een beetje in de weg.
Is mij al honderden keren door allerlei mensen voorgesteld, maar ik ga het niet doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef Euc- het volgende:
Meedoen met spelletjes programma's! Geld winnen!
Kan ik me heel goed indenken, heb er ook geen excuus voor. Enige wat ik kan zeggen, heat of the moment bladiebla, maar dat mag geen excuus zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
Een dikke zoen voor Memento. Arme meid, wat een narigheid
Euc, pffff.... Ik begin wel een beetje moe te worden van je aankondigingen op hoge poten DAT! JE! HET! NU! ECHT! HELEMAAL! ZAT! BENT! EN! VOORLOPIG! NIET! MEER! MEEPOST!!!! en dan na twee dagen gewoon weer lekker meedoen. Beetje puberaal en sfeerverneukend
Ik heb manlief zojuist een bult eten voorgezet waarvan ik vrees dat hij in een coma is belandFotoverslag volgt, nu koffie
echt welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve Memento, waarom kom je eigenlijk alleen maar in dit topic binnenvallen om maar te klaagzangen?
Je postgeschiedenis hier is 1 grote klaagzang over (hoofd)pijntjes, jezelf kut-voelen en je andere klachten.
Ik geloof niet dat ik ooit eens een positieve post van je heb gelezen hier.
Zo. Dat wilde ik even kwijt aan je, ter overdenking.
Ik wacht op de foto's!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
Een dikke zoen voor Memento. Arme meid, wat een narigheid
Euc, pffff.... Ik begin wel een beetje moe te worden van je aankondigingen op hoge poten DAT! JE! HET! NU! ECHT! HELEMAAL! ZAT! BENT! EN! VOORLOPIG! NIET! MEER! MEEPOST!!!! en dan na twee dagen gewoon weer lekker meedoen. Beetje puberaal en sfeerverneukend
Ik heb manlief zojuist een bult eten voorgezet waarvan ik vrees dat hij in een coma is belandFotoverslag volgt, nu koffie
Zal ik er ook maar een schepje bovenop doen:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed indenken, heb er ook geen excuus voor. Enige wat ik kan zeggen, heat of the moment bladiebla, maar dat mag geen excuus zijn.
Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik ging denken, eigenlijk is het gewoon belachelijk dat ik me door 2 personen zo laat opjennen, waarom laat ik mezelf zo kennen. Ik weet het niet.
Truste steer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, gaan jullie lekker rellen zonder mij. Ik ga naar bed.
Neuh, ik ga niet rellen, ik heb gedronken en dan ben ik altijd poeslief en te serieusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Waar zie jij een Isa?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je nog es lekkere muziek wilt luisteren Isa, Lizz Wright is een aanrader.
Steer de saaiequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Houd er dan zelf over op?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik er ook maar een schepje bovenop doen:
OF je zegt nu wie die 2 personen waren
OF je houdt er tot in het einde der tijden over op.
Kies maar, maar ik vrees dat de rest er ook zo over denkt.
Gewoon altijd allerlei stomme 'feitjes en wetenswaardigheden' in je kop hebben als er een naam, boek, film, politiek dingentje..whatever genoemd wordt en daar dan 'wetenswaardigeheden' over kunnen spuien.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel eens dan? Wanneer merk je dat? (als je zin hebt om te vertellen)
Nee, maar da's niet erg, 'k zie haar over een weekje weer met toneel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoe was smsgate nog afgelopen trouwens? Heeft ze gesms'd?
en besides that mn levne is oop het moment rukker dan ruk dus continu vrolijk doen zit er ook niet in, sorry dat jij het leuk hebt in het leven is good for you maar verplicht mij niet vrolijkt e zijn terwijl ik alles behalve dat ben.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve Memento, waarom kom je eigenlijk alleen maar in dit topic binnenvallen om maar te klaagzangen?
Je postgeschiedenis hier is 1 grote klaagzang over (hoofd)pijntjes, jezelf kut-voelen en je andere klachten.
Ik geloof niet dat ik ooit eens een positieve post van je heb gelezen hier.
Zo. Dat wilde ik even kwijt aan je, ter overdenking.
Fair enough, iets om aan te werken dus!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed indenken, heb er ook geen excuus voor. Enige wat ik kan zeggen, heat of the moment bladiebla, maar dat mag geen excuus zijn.
Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik ging denken, eigenlijk is het gewoon belachelijk dat ik me door 2 personen zo laat opjennen, waarom laat ik mezelf zo kennen. Ik weet het niet.
Nee, JIJ moet kappen. Niets geen gezeik over 'twee zekere personen' WEER in de fokking derde posting die je hier maakt nu je hebt besloten terug te komen.quote:
Oooh, de ene heeft niks met de andere te maken hoor, die maakt me alleen maar uit voor leugenaar en negeert me vervolgens helemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef SHE het volgende:
Tuned in met 1 oog naar het beeld. Nu zijn het er twee??
Maar wie dan lieve EUC, WIE??
Ik begrijp niet waarom je iemand of iemanden zo beschermt als ze zo lelijk doen.
Goed zo! Denk maar zo, misschien is ze niet zo'n sms-er of dacht ze "wat leuk dat ie me leuke vakantie wenst" en verder niets doetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, maar da's niet erg, 'k zie haar over een weekje weer met toneel.
Hear hear.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik er ook maar een schepje bovenop doen:
OF je zegt nu wie die 2 personen waren
OF je houdt er tot in het einde der tijden over op.
Kies maar, maar ik vrees dat de rest er ook zo over denkt.
't is heel grappig he, want we posten hier allemaal wel onze persoonlijke kwaaltjes en bezigheden, maar iedereen, ook onbekenden, kunnen dus lekker meelurken en weten precies waar je het over hebt en waar je mee zit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:53 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Goed zo! Denk maar zo, misschien is ze niet zo'n sms-er of dacht ze "wat leuk dat ie me leuke vakantie wenst" en verder niets doet.
Het is een beetje jammer om de PM-rel zo te laten (ik begrijp dat je met de andere Duderinnetje bedoeltquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oooh, de ene heeft niks met de andere te maken hoor, die maakt me alleen maar uit voor leugenaar en negeert me vervolgens helemaal.
De andere bel ik na het weekend zelf op om het enigszins uit te praten, en zie nog steeds niet in wat iedereen daarmee te maken heeft.
Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in "rellen"
Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:49 schreef Memento-Mori het volgende:
en besides that mn levne is oop het moment rukker dan ruk dus continu vrolijk doen zit er ook niet in, sorry dat jij het leuk hebt in het leven is good for you maar verplicht mij niet vrolijkt e zijn terwijl ik alles behalve dat ben.
Tenzij er een relatie uit komt die heeeel lang gaat duren met veelquote:Als het straks allemaal een storm in glas water blijkt, kan ik je vertellen dat sommige mensen zich behoorlijk genaaid voelen.
Sjonge, daar gaat onze goede naam.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig steekt neus om het hoekje om te zien of de kust veilig is![]()
Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is?Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
*Schuldig*quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is?Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
We hate each other, lekker johquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?
Dat deed je ook altijd al in Hools en je gaat hier ermee verder.
Daarvoor is KLB geloof ik opgericht.
ja, hard en mijn waarheid doet je misschien pijn, maar ik probeer je wat in te laten zien.
Ga jij es sms-en naar bedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, daar gaat onze goede naam.
Trutje.
Och Steer. Eigenlijk wil je het helemaal niet hebben over de PM-rel. Stiekem wil je onze avond vullen met verhalen over het rode jurkjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tenzij er een relatie uit komt die heeeel lang gaat duren met veelen dan
en dan
.
Oh wacht. Je had het niet over SMS'jes.![]()
Welnee, Hier durven mensen elkaar nog wel eens een beetje eerlijk de waarheid te vertellen zonder met iedereen te vriend moeten te blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, daar gaat onze goede naam.
Trutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |