Sjonge, daar gaat onze goede naam.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig steekt neus om het hoekje om te zien of de kust veilig is![]()
Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is?Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
*Schuldig*quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè, hoe erg zijn al die andere SC's als dit de leukste en gezelligste SC van FOK! is?Er wordt eigenlijk best veel over en weer gekat hier.
We hate each other, lekker johquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef MinderMutsig het volgende:
je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?
Dat deed je ook altijd al in Hools en je gaat hier ermee verder.
Daarvoor is KLB geloof ik opgericht.
ja, hard en mijn waarheid doet je misschien pijn, maar ik probeer je wat in te laten zien.
Ga jij es sms-en naar bedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, daar gaat onze goede naam.
Trutje.
Och Steer. Eigenlijk wil je het helemaal niet hebben over de PM-rel. Stiekem wil je onze avond vullen met verhalen over het rode jurkjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tenzij er een relatie uit komt die heeeel lang gaat duren met veelen dan
en dan
.
Oh wacht. Je had het niet over SMS'jes.![]()
Welnee, Hier durven mensen elkaar nog wel eens een beetje eerlijk de waarheid te vertellen zonder met iedereen te vriend moeten te blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, daar gaat onze goede naam.
Trutje.
Mijn hart doet rikketiktikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Och Steer. Eigenlijk wil je het helemaal niet hebben over de PM-rel. Stiekem wil je onze avond vullen met verhalen over het rode jurkjeen de inhoud ervan.
bon nuit!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn hart doet rikketiktikals ik haar in dat jurkje voor me zie.
Maar ben nu naar bed. Slaap lekker alvast CF en de rest![]()
Whohoho, MM, rustig. Doe eens niet zo vreselijk aangevallen! Probeer eens of je iets kunt met zijn -wat rauw geformuleerde- kritiek...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberen
Zwelg ze in je klaagpostjes dan maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
je waarheid doet me helemaal niks, jammer he en ik blijf posten waar en wat ik wil en als jij er last van hebt ga jij toch lekker wieberen
Ik ben het in deze kwestie (quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom dan lekker weer eens posten hier als het wel goed met je gaat en bespaar ons je eeuwige klaagposts?
Dat deed je ook altijd al in Hools en je gaat hier ermee verder.
Daarvoor is KLB geloof ik opgericht.
ja, hard en mijn waarheid doet je misschien pijn, maar ik probeer je wat in te laten zien.
Slaap lekker, en droom fijn over rode jurkjes met inhoudquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn hart doet rikketiktikals ik haar in dat jurkje voor me zie.
Maar ben nu naar bed. Slaap lekker alvast CF en de rest![]()
Euhm nee ik kan er helemaal niks meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whohoho, MM, rustig. Doe eens niet zo vreselijk aangevallen! Probeer eens of je iets kunt met zijn -wat rauw geformuleerde- kritiek...
Oh, ben jij er zoeenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe eens lief doen dan![]()
Ik vind rellen best leuk maar dan wil ik ze wel zelf beginnen of op zijn minst weten waar het over gaat.
Ik ben ALLEEN in Utrecht, altijd maar alleenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben het in deze kwestie () ook wel met golfer eens. MM, kom op, FOK! is niet alleen een manier om je ellende te kanaliseren. Tel je zegeningen ook maar eens. Je bent student (
) in Utrecht (
) met een eigen kamer (
) en je studeert rechten (
) en kunt daar de komende jaren alle kanten mee op (
), zoals stages en studeren in het buitenland (
). Het is ''en groot feest
, welbeschouwd. Geniet er maar van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |