Hoe vond jij dat spel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Digixz het volgende:
En hoe was ie aquila?
@ laatste post: Dan heb je een VGA HD AV kabel nodig. Is volgens mij 3 tientjes.
Morgen hopelijk GTA IV, tenzij de post het nu weer verneukt.
Ik heb GTA niet, heb op dit moment ook geen 360, het enige wat ik wil is meelezen en ik ben te lui om telkens het topic op te zoeken, daarnaast heb ik geen ene drol te melden dus vandaar dat ik eerst een tvp deedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens is het nou zo moeilijk om die lelijke TVP's verkapt te maken?
Iets in de trend van :
Goh GTA valt me 100% mee/tegen
Leest minder irritant weg dan een halve pagina godsgruwelijk irritante TVPS
Ik heb em wel gedownload maar nog niet gespeeld, net zoals de Condemned demo. Ik ben bang dat het nog wel ff gaat duren ook voordat ik em ga spelenquote:
nou speciaal voor jouw danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens is het nou zo moeilijk om die lelijke TVP's verkapt te maken?
Iets in de trend van :
Goh GTA valt me 100% mee/tegen
Leest minder irritant weg dan een halve pagina godsgruwelijk irritante TVPS
Ik vond hem voor een demo ook te ingewikkeld. Je hebt meteen iets van 8 mannetjes en je kunt de wapens aanpassen en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ik heb em wel gedownload maar nog niet gespeeld, net zoals de Condemned demo. Ik ben bang dat het nog wel ff gaat duren ook voordat ik em ga spelenZodra ik em getest heb laat ik het weten!
ultimate? ik denk dat je het over de elite hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil graag een Xbox 360 kopen, ben er alleen nog niet uit welke variant.
Ik begrijp dat er 3 verschillende mogelijkheden zijn, de Arcade, Core en Ultimate.
Welke moet ik hebben?! Zit nogal een verschil in qua prijs, merk je dit ook aan de console?
Sorry, jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ultimate? ik denk dat je het over de elite hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |