quote:Volgens Taiwanese nieuws bron Economic Daily fabriceert Pegatron Technology in opdracht van Microsoft een Xbox 360 met ingebouwde Blu-ray speler. Volgens het bericht zal de productie binnenkort plaatsvinden, en moet het nieuwe model binnen 6 maanden in de winkels liggen.
Vergeleken met Bol is ie, inclusief verzendkosten, zelfs 17 Euro goedkoper bij de MM. En mits er voorraad is bij die MM scheelt het je ook nog eens 5 tot 7 werkdagenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vooral omdat meneer post ging staken, moet je nagaan dinsdag release, komt die pas op vrijdag hier aanrollen![]()
en nog 2 euro goedkoper
Bron? Het staat namelijk pas sinds vandaag op allerlei nieuwssites, en ik heb niet eerder het gerucht gehoord dat er een Xbox 360 met ingebouwde blu-ray zou komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:28 schreef Boef het volgende:
[..]
@SackBoy: Dat is al een oud en inmiddels ontkend gerucht. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niks van waar is![]()
De datum staat op 1 April maar het is al een ouder gerucht, getuige deze stellinge ontkenning dat er ooit een ingebouwde BR speler in een 360 zou komen, naar aanleiding van het onderstaande gerucht, wat al dateert van 14 Maart door MicroSoft. Het betreft in jouw gerucht een ander bedrijf en is recenter, maar het komt op hetzelfde neer. Hier het ontkende gerucht, met in acht name van het dik gedrukte:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bron? Het staat namelijk pas sinds vandaag op allerlei nieuwssites, en ik heb niet eerder het gerucht gehoord dat er een Xbox 360 met ingebouwde blu-ray zou komen.
Juist geen slimme zet, je naait je bestaande userbase een enorm oor aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef koei het volgende:
Hmm, het zou op zich wel een slimme zet zijn van Microsoft om een 360 met Blu Ray en 20 GB harde schijf voor 380 euro in de markt te zetten. Veel mensen die twijfelen tussen een 360 en PS3 gaan toch voor die laatste vanwege Blu Ray. Of het invloed zal hebben op games verwacht ik niet, hooguit dat er meer games gemaakt gaan worden omdat er meer 360's verkocht worden maar daar gaat ook wel 1,5 jaar overheen ofzo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schijnt dat je ook een gratis GTA IV exemplaar bij aanschaf de Xbox 360 krijgt? Iemand hier een linkje, meer info over?
Talking to mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
of je speelt dead or alive 4 als gta 4 uit is
Welke maps?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
De maps zijn veels te groot, en het lagged als een hoer op zondag morgen.
Those are teh rules!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Dus omdat GTA uit is mag je geen 1 ander spel meer spelen? Goh [ afbeelding ]
jammer dan ik vermaak me prima met kingdomhearts 2quote:
Regels gelden niet voor jou Aquila, jij bent net als Snak Plissken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef AQuila360 het volgende:
Dus ik mag de Test Drive Unlimited DEMO niet spelen
Ik vermaak me priiiima met Bully, en hierna moet ik nog eens beginnen aan Carsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Dus omdat GTA uit is mag je geen 1 ander spel meer spelen? Goh [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |