nr 1 zal van korte duur zijn.quote:
Omdat Saints Row 2 geen physics heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Digixz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Saints Row zo met GTA vergelijkt. Het is allebei free roaming maar de gameplay is echt anders. GTA is veel serieuzer terwijl SR gewoon lomp raggen is meestal. En Saints Row heeft kleur <3
GTA zal dan wel beter zijn maar ik vind het een beetje een domme vergelijking.
Start teh flaming ^^
alleen door die nep nigger sfeer vond ik SA al kutquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Saints Row heeft wel wat, maar de hiphop wiggersfeer staat me niet echt aan. Ik ben ook heel blij dat GTA IV niet verder ging waar SA eindigde eigenlijk.
hehe vond ik ook al, 1e missie vond ik al kut op die fiets, toen heb ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen door die nep nigger sfeer vond ik SA al kut
meestal wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef VoreG het volgende:
Hoe snel is gcshop.nl met het bezorgen (of TPG eigenlijk)?
Gisteravond werd de status veranderd van betaald naar verzonden. Komt het dan vandaag aan of niet?
raar dat Halo 3 nog in dit rijtje staatquote:Xbox 360 Top Live Titles
1 GTA IV
2 Call of Duty 4
3 Halo 3
4 Guitar Hero III
5 Gears of War
6 Rock Band
7 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2
8 Iron Man Demo
9 FIFA 08
10 Forza Motorsport 2
Jij liep toen van de daken te schreeuwen van geluk wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ze leveren zo laat, gt 5 als hoogtepunt![]()
prijs was normaal, maar ze kregen het spel pas 2 weken na release binnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij liep toen van de daken te schreeuwen van geluk wil je nu zeggen?
Dat noemen we dan een dieptepunt Jorien. Wanneer hervat je weer je school? Na je studie kun je wel weer een flinke inhaalslag maken als het om de FOK stats gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijs was normaal, maar ze kregen het spel pas 2 weken na release binnen
Maar Cybje, vanavond CoD4? of is het voortaan GTA IV?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |