Bij mij ook nietquote:
Aan de kant van de gebouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van die site is het wel verstandig om zo snel mogelijk weg te gaan
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb behoefte aan nieuwe wapens alleen zie ik geen ''gunshop'' op de map gemarkeerd. Kan ik hiervoor bij iemand terecht? Ben namelijk nog niet ver in het spel dus veel unlockables heb ik ook niet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:58 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk grapje als je in het internetcafe zit, moet je naar deze site gaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van die site is het wel verstandig om zo snel mogelijk weg te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Reintji op 04-05-2008 20:39:30 ]
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:20 schreef mellowpimp het volgende:
[..]doet het helemaal niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat I'm Rich is echt gaaf. Die ene gast die een lcd-scherm in z'n toiletpot heeft, zodat die tv kan kijken tijdens het kotsen. Ik lag dubbelquote:Op zondag 4 mei 2008 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Wat zitten er veel verwijzingen naar GTA 3, vice city en san andreas op tv.
Zit nu I'm Rich te kijken en zag al Los Santos voorbij komen, een gameplay stukje uit san andreas, de school uit Bully, en in de reclame een filmpje van een race spektakel dat duidelijk uit Vice City kwam
Afwachten ... totdat je antwoordt/mail krijgtquote:Op maandag 5 mei 2008 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe werkt die online date shitIk had zo'n russiche schone op date geklikt
Maar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |