quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:50 schreef DSS24 het volgende:
Ook dat Niko zo rustig en toch DE MAN is geeft me zo een kicke gevoel!Idd Nico is echt koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lig alleen al in een deuk als ik soms zn kop zieEn hoe hij praat en doet enzo
En samen met Roman zijn ze echt grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Ik kwam erachter dat je daar naar binnen kon toen ik met hoge snelheid uit de bocht vloog, en gelanceerd werd door de ruit daarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef Sickert het volgende:
Wat ook ubervet is is die Porsche garage binnen wandelen in een ruk naar boven lopen en dan die Porsche jatten die voor dat raam staat schuin en zo naar beneden duiken en vol gas die drukke straat door blazen met de politie op je hielen
Porsche = Turismo.
Die Turismo is zó lijp inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef Sickert het volgende:
Wat ook ubervet is is die Porsche garage binnen wandelen in een ruk naar boven lopen en dan die Porsche jatten die voor dat raam staat schuin en zo naar beneden duiken en vol gas die drukke straat door blazen met de politie op je hielen
Porsche = Turismo.
De Turismo is echt niet gebaseerd op Porsche...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef Sickert het volgende:
Porsche = Turismo.
Ferrari 430quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup een ferrari, in SA was het de f40, nu volgens mij de 550 Maranello
Als je een missie hebt behaald word het spel automatisch gesaved, dus naar je safehouse rijden is niet nodig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Spaulding het volgende:
Het enige wat ik irritant vind is dat je veel moet rijden elke keer naar je safehous na een missie. Tenminste, ik rij na elke missie terug om te saven. Jammer dat je geen real estate/ hotel kamers kan kopen.
't Lijkt niet altijd te werken though. Bij mij in elk geval niet. Ik had op een gegeven moment iets van drie missies succesvol afgesloten en toen ik de volgende dag weer verder wilde gaan, was de autosave weg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:11 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Als je een missie hebt behaald word het spel automatisch gesaved, dus naar je safehouse rijden is niet nodig.
Dat heb ik nog nooit gehad. Volgens mij kan je ook het autosaven aan of uit zetten. Misschien heb je hem per ongeluk uitgezet ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
't Lijkt niet altijd te werken though. Bij mij in elk geval niet. Ik had op een gegeven moment iets van drie missies succesvol afgesloten en toen ik de volgende dag weer verder wilde gaan, was de autosave weg.Sindsdien sla ik maar steeds op bij m'n savehouse als ik afsluit.
Ik heb nog niet met de opties gerommeld en hij geeft ook steeds aan dat 'ie saved na een missie. Misschien is het een bug? Ik save nou in elk geval na iedere gamesessie, better save than sorry. En zoveel moeite is het toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:18 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Volgens mij kan je ook het autosaven aan of uit zetten. Misschien heb je hem per ongeluk uitgezet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Badabingea op 08-05-2008 08:19:48 ]KLAAS JAN HUNTELAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |