Straks kan je niet meer spammen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef JortK het volgende:
Zometeen trouwens maar even wat weten, ik ben moe van al dat spammen![]()
Eens, maar als het dan toch niet gebeurt, moet je het zelf doen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
broertje opbellen dan.
En anders gewoon ophalen en meesleuren.
Leuk dat ze je huis gebruiken, en dat het mag, maar als je dan zegt dat je het opruimt, moet je dat ook wel doen imo.
Ja wat denk je zelfquote:
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak.
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?quote:Op donderdag 1 mei 200812:41 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, dit is nu al de tweede keer in twee dagen tijd, dat ik een oranje kleurtje kwijtraak [afbeelding].
tja, volgend jaar misschien weerquote:Op donderdag 1 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar oranje stond me zo goed [afbeelding].
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranjequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rood toch? Of ga je daar niet mee accoord?
Ag, tijdens het EK kan je het weer aanvragen denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranje.
het moest rood voorstellenquote:Op donderdag 1 mei 200812:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet rood geweest hoor. Vanochtend was het donkeroranje, gisteren lichtoranje [afbeelding].
rood wit blauwquote:Op donderdag 1 mei 200812:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag, tijdens het EK kan je het weer aanvragen denk ik [afbeelding].
Heul nietquote:
Ik niet. Heeel misschien de tweede ronde.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zit maandagavond in de Arena
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Wat ik nou weer mee maak...
Ik kreeg laatst opeens een collegekaart binnen van de HU.
Terwijl ik heel geen lessen volg bij hun, omdat ze me niet toegelaten hebben.
Kijk ik net op m'n rekening, hebben ze in eens 253 euro collegegeld afgeschreven!
Dat moet toch zeker niet kunnen?
Morgen maandag eerst maar eens over bellen om dat geld terug te claimen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Kijk ik net op m'n rekening, hebben ze in eens 253 euro collegegeld afgeschreven!
Open er trouwens ff een KLB topic over kunnen we lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Open er trouwens ff een KLB topic over kunnen we lachen
quote:
P0wnedquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef PoeK het volgende:
Je topics in FOT worden beter ontvangen....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.
dus gewoon een KLB-topic openen in FOT.quote:Op donderdag 1 mei 200814:15 schreef OA het volgende:
[..]
Je topics in FOT worden beter ontvangen....
Iets met Polen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik word steeds geband als ik een KLB topic open.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus gewoon een KLB-topic openen in FOT.
waarop? Ik heb text_only... geen adsquote:Op donderdag 1 mei 200814:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt toch wel geklikt he? [afbeelding]
Smartquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarop? Ik heb text_only... geen ads
Inderdaad, toevallig zin om te spammenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat is het hier rustig, is iedereen aan het staken op deze Wereld Staak-dag?
Nou, kom op dan.quote:Op donderdag 1 mei 200814:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, toevallig zin om te spammen [afbeelding]
200 posts niet?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat zal vandaag wel niet meer lukken trouwens.
Ik was ff wegwegwegquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
er is echt niemand verder he?
ja, dat ga ik niet meer halen... ben op dit moment een griepaanval aan het winnen... gisterenavond zwakjes, nu al een stuk beter. Nog een keer vroeg naar bed, want ziek woden kan ik nu niet, moet de 5e naar Jakarta en zo..quote:
kut zooiquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat ga ik niet meer halen... ben op dit moment een griepaanval aan het winnen... gisterenavond zwakjes, nu al een stuk beter. Nog een keer vroeg naar bed, want ziek woden kan ik nu niet, moet de 5e naar Jakarta en zo..
Bij mij welquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Kut..
http://www.spitsnieuws.nl(...)ds_dikke_tieten.html
en de foto's werken niet
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, ik wordt niet ziek hoor.. positief denken
Iddquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, de foto's doen het nu wel, het was beter toen de foto's het niet deden
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga nog even een halve dag plat, dan ben ik er morgen wel weer overheen, dat zwakker griepaanvalletje.
quote:Op donderdag 1 mei 200815:02 schreef JortK het volgende:
film kijken [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
En weer een vak, weliswaar via de herkansing, binnengetikt!![]()
Hallo nog OA, JortK en Hounjiee!
Ook PoeK natuurlijk
Wat een pauper artiest is dat zegquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:15 schreef Houniet het volgende:
David_Guetta_-_Koninginnedag_Museumplein__Radio_538
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Geniale vent.quote:
Vrienden van me zijn naar hem toegeweest op Q-night in Outland, na een uur waren de hitjes op en was het echt prutquote:
Ja, ik hielp het topci om zeep met mijn opmerking.quote:
Niet hardop zeggenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:21 schreef ScarFace- het volgende:
Jammer dat Adblock Plus de fok layout verneukt.
Hallo frits.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
MPG, ik drink een lekker glas whiskey op jou, gewoon omdat het kan!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hallo frits.
Loop ik net naar beneden kijk in de koelkast...
Bier op
Het ging me juist om de benadrukking van het Fuckingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:19 schreef ScarFace- het volgende:
Een geval van verkeerde plaatsing hoofdletters
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
MPG, ik drink een lekker glas whiskey op jou, gewoon omdat het kan!
jij mag d'r hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 200803:20 schreef Sander170 het volgende:
Wat een geil wijf die eerste. [afbeelding]
mpg?quote:Op vrijdag 2 mei 200803:23 schreef Sander170 het volgende:
Wat een nachtvampier die user voor mij. [afbeelding]
dat is niet slank, dat is normaal.quote:Op vrijdag 2 mei 200803:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Normaal? Da's toch slank / dun!
Vies hoor. [afbeelding]
Dat is wel slank, en het is raar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet slank, dat is normaal.
Hehe ik val op dikkere vrouwen maar NIET OP DIK!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:36 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik zei dik en slank in twee posts achter elkaar
ik merk het ja.quote:Op vrijdag 2 mei 200803:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hier is het al dik nacht hoor. [afbeelding]
dikker, maar niet dik, met gewoon wat vet?quote:Op vrijdag 2 mei 200803:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hehe ik val op dikkere vrouwen maar NIET OP DIK!
het is ook maar net hoe je de foto maakt natuurlijk he..quote:Op vrijdag 2 mei 200803:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Dit is best te doen lijkt me. [afbeelding]
Ja hé dik is goed maar dun weer niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik, het is wel slank, maar niet raar.
Succes ochtendvampiertje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:45 schreef indahnesia.com het volgende:
zeg, ik moet zo weer eens de deur uit...
nee, dun moet ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 200803:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hé dik is goed maar dun weer niet. [afbeelding]
nee, dat ook weer niet, beetje vet is prima.quote:Op vrijdag 2 mei 200803:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat was wat ik steeds bedoelde.
En ik hou niet van dikke vrouwen. [afbeelding]
Precies, eindelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat ook weer niet, beetje vet is prima.
hey fritsquote:
tjahquote:Op vrijdag 2 mei 200806:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sander weer lekker bezig geweest zie ik [afbeelding]
indahquote:
hmjah, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 2 mei 200807:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
Nog mooie oosterse dames gezien de laatste tijd?
niets boven de text_onlyquote:Op vrijdag 2 mei 200807:54 schreef Sjowhan het volgende:
Snel maar weer over naar de text_only.
De Snelle text_onlyquote:Op vrijdag 2 mei 200808:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets boven de text_only [afbeelding]
Ehm, hier ook snel hoor, maar geen text onlyquote:
POEK of PoeKquote:Op vrijdag 2 mei 200808:55 schreef PoeK het volgende:
POEK IS DE MAN OLE OLE!!!!!11
Ohio gozaimasu, daar ben je mod voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:34 schreef BrandX het volgende:
kia orasorry dat ik me al ff niet heb laten zien
hey BXiequote:Op vrijdag 2 mei 200809:34 schreef BrandX het volgende:
kia ora [afbeelding] sorry dat ik me al ff niet heb laten zien [afbeelding]
da's kut, dat had ik gisteren en even later liep er allemaal spul uit m'n achterstequote:
Nee, deed dat dat maar, dan ben je er zo weer vanaf. Ik vind de spinazie van 4 dagen geleden nog in mijn toiletpotquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's kut, dat had ik gisteren en even later liep er allemaal spul uit m'n achterste![]()
Kut-griep.
jah, het is nu wel over inderdaad.. gelukkig.. spinazie van vier dagen geleden KAN niet goed meer ruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 200810:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deed dat dat maar, dan ben je er zo weer vanaf. Ik vind de spinazie van 4 dagen geleden nog in mijn toiletpot [afbeelding]
Die tt jaquote:
desktopsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe zowaar nog wel wat dingen, kijken of ik vanmiddag wat eerder weg kan, ga ik loeren voor een groter pcscherm
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel direct 5% van m'n quota op, maar goed, da's dan jammer
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handigerquote:Op vrijdag 2 mei 200810:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe zowaar nog wel wat dingen, kijken of ik vanmiddag wat eerder weg kan, ga ik loeren voor een groter pcscherm [afbeelding]
* JortK heeft zelf ook laptop, maar krijgt weer een desktopquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handiger
quota's zijn er om verbruikt te worden, dan kan ik het maar beter goed doen ook. 1 MB na quota is ook maar 2 eurocent of zo.quote:
Stenentijdperkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quota's zijn er om verbruikt te worden, dan kan ik het maar beter goed doen ook. 1 MB na quota is ook maar 2 eurocent of zo.
ik doe op mijn desktop fotobewerking en voorbereiding van woordenboek-bestanden.quote:Op vrijdag 2 mei 200810:22 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK heeft zelf ook laptop, maar krijgt weer een desktop [afbeelding
GPRS-data?quote:Op vrijdag 2 mei 200810:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel direct 5% van m'n quota op, maar goed, da's dan jammer [afbeelding]
Meiske achter de balie vroeg me zelfs waarom het zo snel op was bij me de vorige maand.quote:
Heb 19", wil naar een 22/24" WSquote:Op vrijdag 2 mei 200810:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handiger [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |