Dat is wel slank, en het is raar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet slank, dat is normaal.
Hehe ik val op dikkere vrouwen maar NIET OP DIK!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:36 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik zei dik en slank in twee posts achter elkaar
ik merk het ja.quote:Op vrijdag 2 mei 200803:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hier is het al dik nacht hoor. [afbeelding]
dikker, maar niet dik, met gewoon wat vet?quote:Op vrijdag 2 mei 200803:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hehe ik val op dikkere vrouwen maar NIET OP DIK!
het is ook maar net hoe je de foto maakt natuurlijk he..quote:Op vrijdag 2 mei 200803:39 schreef Sander170 het volgende:
[afbeelding]
Dit is best te doen lijkt me. [afbeelding]
Ja hé dik is goed maar dun weer niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik, het is wel slank, maar niet raar.
Succes ochtendvampiertje.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:45 schreef indahnesia.com het volgende:
zeg, ik moet zo weer eens de deur uit...
nee, dun moet ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 200803:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hé dik is goed maar dun weer niet. [afbeelding]
nee, dat ook weer niet, beetje vet is prima.quote:Op vrijdag 2 mei 200803:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat was wat ik steeds bedoelde.
En ik hou niet van dikke vrouwen. [afbeelding]
Precies, eindelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat ook weer niet, beetje vet is prima.
hey fritsquote:
tjahquote:Op vrijdag 2 mei 200806:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sander weer lekker bezig geweest zie ik [afbeelding]
indahquote:
hmjah, meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 2 mei 200807:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
Nog mooie oosterse dames gezien de laatste tijd?
niets boven de text_onlyquote:Op vrijdag 2 mei 200807:54 schreef Sjowhan het volgende:
Snel maar weer over naar de text_only.
De Snelle text_onlyquote:Op vrijdag 2 mei 200808:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets boven de text_only [afbeelding]
Ehm, hier ook snel hoor, maar geen text onlyquote:
POEK of PoeKquote:Op vrijdag 2 mei 200808:55 schreef PoeK het volgende:
POEK IS DE MAN OLE OLE!!!!!11
Ohio gozaimasu, daar ben je mod voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:34 schreef BrandX het volgende:
kia orasorry dat ik me al ff niet heb laten zien
hey BXiequote:Op vrijdag 2 mei 200809:34 schreef BrandX het volgende:
kia ora [afbeelding] sorry dat ik me al ff niet heb laten zien [afbeelding]
da's kut, dat had ik gisteren en even later liep er allemaal spul uit m'n achterstequote:
Nee, deed dat dat maar, dan ben je er zo weer vanaf. Ik vind de spinazie van 4 dagen geleden nog in mijn toiletpotquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's kut, dat had ik gisteren en even later liep er allemaal spul uit m'n achterste![]()
Kut-griep.
jah, het is nu wel over inderdaad.. gelukkig.. spinazie van vier dagen geleden KAN niet goed meer ruiken.quote:Op vrijdag 2 mei 200810:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deed dat dat maar, dan ben je er zo weer vanaf. Ik vind de spinazie van 4 dagen geleden nog in mijn toiletpot [afbeelding]
Die tt jaquote:
desktopsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe zowaar nog wel wat dingen, kijken of ik vanmiddag wat eerder weg kan, ga ik loeren voor een groter pcscherm
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel direct 5% van m'n quota op, maar goed, da's dan jammer
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handigerquote:Op vrijdag 2 mei 200810:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik doe zowaar nog wel wat dingen, kijken of ik vanmiddag wat eerder weg kan, ga ik loeren voor een groter pcscherm [afbeelding]
* JortK heeft zelf ook laptop, maar krijgt weer een desktopquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handiger
quota's zijn er om verbruikt te worden, dan kan ik het maar beter goed doen ook. 1 MB na quota is ook maar 2 eurocent of zo.quote:
Stenentijdperkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quota's zijn er om verbruikt te worden, dan kan ik het maar beter goed doen ook. 1 MB na quota is ook maar 2 eurocent of zo.
ik doe op mijn desktop fotobewerking en voorbereiding van woordenboek-bestanden.quote:Op vrijdag 2 mei 200810:22 schreef JortK het volgende:
[..]
* ]JortK heeft zelf ook laptop, maar krijgt weer een desktop [afbeelding
GPRS-data?quote:Op vrijdag 2 mei 200810:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel direct 5% van m'n quota op, maar goed, da's dan jammer [afbeelding]
Meiske achter de balie vroeg me zelfs waarom het zo snel op was bij me de vorige maand.quote:
Heb 19", wil naar een 22/24" WSquote:Op vrijdag 2 mei 200810:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
17" is groot genoeg, werk er zelden op trouwens, laptop is veel handiger [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |